Legfrissebb anyagok
IT café témák
- Facebook és Messenger
- Debian GNU/Linux
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Milyen routert?
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- SkyShowtime
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
atike
nagyúr
Nem is tudom mit mondjak erre.... Milyen előnye van ennek a b*romságnak az eddigi online felület menüpontjaihoz képest....? Nem hinném, hogy bármi plusz lenne, azt meg végképp nem, hogy a chatbotnak bármi előnye lenne ahhoz képest, hogy a végképp "elveszett" ügyfél felhívja az ügyfélszolgálatot. Ha chatbotolni tud, akkor az online rendszer menüpontjaiban is tud navigálni, nem?
Szóval erősen feleslegesen érzem. Bár tud mesélni viccet, hurrá.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen