Új hozzászólás Aktív témák
-
ripla
őstag
Nekem tegnap volt "szerencsém" beszélgetni Vandával, a Telekom chatrobotjával.
Így zajlott le a párbeszéd.Első körben jött a géphang, hogy megemelkedett a várakozási idő, ezért kapcsolják nekem Vandát, az "intelligens" ügyintézőt. Papíron egy M.I., a gyakorlatban mintha egy kaviccsal akarnál szót érteni.
- Üdvözlöm, Vanda vagyok a Telekom intelligens ügyintézője.... bla bla... kérem pár szóban foglalja össze hogy miért hívott minket.
- Internettel kapcsolatos probléma (próbáltam egyszerűen fogalmazni)
- Köszönöm hogy elmondta, mobil vagy vezetékes telefonnal akadtak gondjai?
- Internettel akadt problémám.
- Elnézést, félre értettem, mobil vagy vezetékes telefonnal akadtak gondjai?
- Az internettel kapcsolatban akadtak gondjaim, nem a telefonnal!
Ezen a ponton volt egy 3 másodperces hatásszünet, majd Vanda feladta és elölről kezdte a géphang, hogy megemelkedett a várakozási idő....Hagytam is a francba inkább.
(#7) atike
Az a baj, hogy felhívod az ügyfélszolgálatot, legalábbis a Telekomnál, ahol mindig terheltek a vonalak, és egyből Vandához dob át. Előbb valahogy át kellene jutnod rajta, hogy emberrel is beszélhess.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Futás, futópályák
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Politika
- További aktív témák...