Új hozzászólás Aktív témák

  • ROBOTER

    addikt

    Második saját tulajdonú gépem volt, rengeteget programoztam rajta assemblyben, BASIC-ben, picit LISP-ben.

    Sok mindenre lehet fogni a sikertelenségét, de aki tájékozotott volt C64 vonalon és esetleg programozott is, az megérti, hogy az egyik legfontosabb ok a hardveres grafikai "gyorsítás" minden hiánya volt.

    Hiába volt a C64-hez képest 4-szeres az órajel, a Sprite-grafikát ez sem tudta pótolni. Márpedig az akkori játékokban ennek kulcsszerepe volt. A C16/+4 vonal is ezért volt hátrányban, pedig ott is dupla órajel volt. És erre az Amiga rátett még egy lapáttal a megnövelt Sprite mérettel és számmal.

    Késve és drágán jelent meg hozzá a joystick, és a magnó-only (egy darabig) sem segített rajta.

Új hozzászólás Aktív témák