Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
chris-v
senior tag
Egy kis érdekesség hátha érint vagy érdekel valakit
Van egy Bonzai Jubatus B416 autóm. Annak idején amikor megvettem az első körön eltörtem ami tartja a gátlókat műanyagot és rendeltem hozzá fémet.
A Bonzai oldalán sok plusz alkatrész volt hozzá, de nem tudtam rendelni onnan, illetve alin olcsóbb volt. Kép alapján megtaláltam. Na de nem is ez a lényeg, hanem nézelődtem most is alkatrész ügyileg és arra jöttem rá, hogy ez az autó gyakorlatileg egy némileg lebutított Caster Racing S16B autó. Szinte teljesen ugyan az. Ugyan az az alváz, ugyan azok az alkatrészek teljesen. Így a "tuning" alkatrészek is passzolnak.
Bonzai szerint 1/14 ezzel szemben a Caster-nél 1/16-os autó.
Ami más, az a motor, a komplett szabályzó rendszer, a távirányító, a felnik és a fenti videóban is ahogy mutatja a kerék csapágyazása.
És ez a csapágyazás ami miatt a Bonzai autóban érzek hátrányt, mivel itt csak egy réz csúszócsapágy van, kicsit nagyobb szerelési hézaggal, és a kerekek némileg kotyognak, míg a Caster autónál feszesek, ahogy a videón is látszik. Ezért feltételezem, hogy kb minden ugratásnál ezért hajlik meg ez a kis alkatrész ami a kereket tartja. (Nem tudom mi neve )És akkor egy kérdés:
Ha rendes csapágyakra cserélem ezeket a kis csúszócsapágyakat, akkor van-e valami amire figyelnem kell? Vagy mindegy mit választok?
Egyébként 4x8x3 és 8x12x3,5 mm a méretek.És még apró érdekesség:
Múltkor téma volt, hogy a diffibe milyen zsír vagy mi kerüljön.
Az ember ebben az összeszerelő videóban egész egyszerűen feltölti szilikonos lengéscsillapító olajjal."Roads? Where we're going we don't need roads!"
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest