-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Mágus2 #43145 üzenetére
A csipsztuning lényege a több tüzelőanyag + levegő.
-> Általában igen, ezért sem viszem hagyományos tuningra.ha csak magát a limitert tolod fel, semmit nem nyersz
Kivéve, ha ez a limiter az utolsó a sorban, ami ténylegesen limitált is bizonyos szituációkban. (Nem mondom, hogy itt így van a gyakorlatban is lehetséges szituációk bármelyikében, de általánosságban szólva...)ezt a gázpedál tologatást meg gyorsan felejtsd el
Mit értesz ez alatt? (Szerintem valami olyat olvastál bele a hsz-embe, amit nem is hallottam még.)Rendes műhelybe kell vinni, ahol van fékpad
A fékpadosoknak az a véleménye, hogy a CVT-s autót nincs értelme rágurítani, mert rá lehet ugyan venni a CVT-t is hogy fix nyomatékarányt tartson, de nyilván nincs értelme úgy használni. Autó módban pedig folyamatosan változik a fordulat és az áttét is, így az eredmény érdemben nem vethető össze semmivel.adnak neki egy kis naftát, picit fejjebb tolják a turbónyomást, a limitereket is módosítják és máris 20%+ teljesítmény van.
-> Visszatérve az első bekezdésre: nem hagyományos tuningot szeretnék. A mostani elvi ~310Nm csúcsot nem akarom még fentebb tolni (egy hagyományos tuningoló így járna el), hanem körülötte akarom picit megsimítani (kisebb fordulaton is jobban közelítse, és a magasabb fordulattartományokban is tovább tartson).Amúgy meg én is megtehetem, hogy finoman játszok a turbónyomásokkal és a smoke map-al. Csak az elején elmondtam, hogy nem feltétlenül akarok.
Első körben meg akarom nézni mit eredményez, ha egyedül a torque mapot piszkálom, és majd eldöntöm, hogy hozzányúlok-e esetleg máshoz.
Ha majd ráérek és sokat unatkozok nyáron, akkor itt van az olcsó ember fékpadja: VCDS-el naplózni a gyorsítást és üresben lassulást, aztán excelben kiszámolni a nyomatékot/teljesítményt.
Nálam szerintem nagyobb élményfaktor önmaga a ténykedés (kitanulni, hogy mi mire való, hogy kell kezelni, stb), mint az, ha kicsit jobban megy, mikor véletlenül a gázra lépek.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
cafat
tag
Sziasztok! 2006-os Fabia 1.4 16V autómnál nagyon fent fog a kuplung. Lehet ennél a típusnál állítani. vagy cserés? Ha csak a csere a megoldás az mennyibe fáj? 93ezer km van benne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #43206 üzenetére
Várok estig, hátha jelentkezik az illető. Van kamera a bejáraton, mellette álltam, lehet rajta lesz az incidens. Tudom ki állt mellettem, ugyhogy elég lesz megnézni a kocsiját este. Ha megtalálom a bűnöst, majd eldöntöm mi legyen a sorsa.
Olyan elenyésző a sérülés, hogy nem érdemes vele foglalkozni, ha hagyott volna egy telefonszámot, nem csinálnék belőle ügyet, engem a sunyiság dühít.
[ Szerkesztve ]
-
Lall
veterán
Kollegám 2.5TDi All Road-jának a motorja 340ezer kilóméter után megfeküdt. Valaki nem tud esetleg egy olcsót, kevés kilóméterrel?
Szerk: 'AKE' motor
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
-
Lall
veterán
Koszi bitpork itt is.
A vezermu feszito gorgo ment szet, aztan az csinalt galibat. A reszleteket nem tudom, mert nem ertek az autokhoz es nem is az enyem a kocsi.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
-
freaghill
őstag
Munez: Faternak a gépébe most fogunk olajat cserélni és akkor utána mi is kipróbálnánk a Xado-t.
Neked már az első tubus után hallható/érezhető volt a javulás?Olajcsere után egyből mehet is az üzemhőfokos kocsiba?
-
Ferdzsoo
addikt
Nah utánnaszámoltam, 0,4L-rel mutat kevesebbet a computer az utánaszámolt értéktől.
Viszont arra is gondoltam, hogy nemcsak a kompjúter csal, hanem a rohadt benzinkutaknál a kút is.
Mindenki ismeri hogy az 5 literes kanna, 5,2l-ből van tele. Szóval ha ezt összeadogatjuk, akkor lehet hogy nemis a computer csal...."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz tomcsi23 #43223 üzenetére
Kb. mennyi ideig kell járatni a motort, a turbó visszahűtése miatt egy autópályás kiállásnál?
1-2 perc? (kb. 3k-t forog a motor autópályás menetnél.)"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TaaT
veterán
-
-
Ferdzsoo
addikt
-
válasz Ferdzsoo #43227 üzenetére
Ezen már én is gondolkoztam, hogy ilyenkor jó lenne egy pótkulcsos megoldás, amivel be lehetne zárni úgy, hogy a másik kulcs benne marad és jár a motor. Amíg kicsurogsz, addig csak nem törik fel.
Másik verzió, hogy a sarokba állsz, és ha nem lát senki, akkor a kocsi mellett a fűre.
Harmadik, hogy ki sem állsz a pihenőbe, hanem üres üveg a lábad közé.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tomcsi23
veterán
válasz Ferdzsoo #43224 üzenetére
Naja, csak kérdés, mi az extrém terhelés, mert szvsz a 130-as gurulás nem annyira az.
Ettől függetlenül nem árt neki a túlhűtés, szoktam én is; motorféken lassulás, meg járatás 1200-1500 környékén, legvégső esetben alapjáraton, összesen úgy 2 perc menet....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz tomcsi23 #43233 üzenetére
Jaja
Nem vagyok rá büszke, egy kretén letolt az M0 -n, aztán énis beálltam mögé...
Majdnem 190 volt, de ment volna még, aztán előjött a jobbik eszem (asszony az anyósülésen) hagytam a francba.
Na, azt extrém terhelés volt."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
válasz trassher #43231 üzenetére
Az se lenne hülyeség, hogy bármikor kiránthatod a kulcsot, és bezárhatod az autót, a motor viszont csak akkor áll le, ha xy alá esett az olajhőfok és/vagy annak a gradiense és/vagy túllép egy x perces limitet. De ez egy meglévő autónál már komoly project lenne, így a legegyszerűbb workaround-ra gondoltam (rávenni a szoftvert, hogy engedjen táviránytóval ajtót zárni járó motor mellett -> amúgy lehet, hogy tud is, igazából még nem próbáltam, egy kulccsal járok).
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #43236 üzenetére
Ezt az audi már régen megoldotta. A bicskakulcs oldalán van egy piros gomb, azzal szét lehet választani a a kulcs távirányitóját az immos betéttől. Moror jár, kulcs benne, távirányitóval bezárod, brunyálsz, visszacuppantod a távkapcsolót, és mehetsz utadra.
Télen itt így melegednek a parkolón az ódik.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
-
válasz Ferdzsoo #43239 üzenetére
25 évesen akár már lehetne is, de ahogy az életem halad még kilátásban sincs.
Meg amúgy is mit csinálna, míg melózok? (Ez vezérli a hosszabb utaim 90%-át.) Helyettem szórakoztatja az ügyfelet? (Ez megfontolandó lehetne, de akkor emelnem kéne az árakat. )TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Kiskokó
veterán
Ha már ez a téma megy...
Nekem Keyless-go-s a kocsi de járo motorral nem engedi lezárni a kocsi hiába indítottam gombal ésa zsebben a kulcs. sajnos Pedig néha jó lenne nem szeretem rövid távon (városban) sokszor inditgatni a kocsit.
Esetleg erre valakinek valami megoldás ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
narancsnn
senior tag