-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
net84
őstag
válasz Mágus2 #43750 üzenetére
Az ilyenek szarnak rá. De ha rajtakapod, akkor sem érdekli. Megrántja a vállát, nagyon jó esetben egy bocsit elenged. Az első két percben felhúzom magam én is, de azután elindul a beletörődöm process. Anno a szuzukát kihoztuk délután a fényezőtől, este már két ajtó nyom volt a friss festésen.
Két megoldást találtam ki. A ház elött lefotózom a szomszédos autókat, ha szűkös a hely, amikor hazaérek, ha pedig bevásárló alkalmatosság parkolójában parkolok, akkor inkább messzebb állok, de bunkón vonalra. Így is néha sikerül beszorítaniuk, de ezekkel a módszerekkel ezidáig megúsztam. A ház elött pedig azokat az autókat már nem is fotózom, amiknek tudom ki a gazdája. Ők is megismernek már...kicsinyes, de a kölcsön kenyér visszajár - rájárok a sofőr ajtóra, ha nincs mázlija, én később indulok reggel mint ő, amikor elvisz a harci ideg, akkor pedig kézzel behajtom a tükrét célzásként.[ Szerkesztve ]
Read only...
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #43750 üzenetére
Én ezt kétségbe se vontam.
Engem is idegesítene, mint azt írtam.
De már nem foglalkozom, vele, mert egyvérzést kapnék.
Annyiszor lecsapkodták már a kocsim.
Az utolsó ahol láttam is egy lexusos volt a nagy terep lexus.
Az ő ajtaján behajlott az ajtó sarka.
Szóval nem kicsit verte rá a kocsimra, ez 3 hónapja volt a tecsó parkolóban.
Azért is írtam, velem hetente történik ilyen, és kiemelem nem én vagyok aki nem tud parkolniCsak egyszerűen nem akarok agyf@szt kapni.
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #43753 üzenetére
A mai jogszabályok nem támogatják a nevelést, pedig a verés segít sokat . Bizonyos embertípusra nem is lehet másképp hatni, nem értenek a szép szóból.
Van olyan munkahét, hogy 80 órát dolgozok, és megbecsülöm a dolgaimat, de ezt magyarázhatod annak akinek 2 agysejtje van, ajtónyitásra nem jut kapacitás.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Mágus2 #43754 üzenetére
Mert nem is verni kell. Kell 4-5 napilap, az újra feldolgozott fekete fehér fajta. Be kell vizezni, majd a lapátot kihajtva finoman a teljes szélvédőre fektetni 2-3 rétegben. Majd várni míg megszárad, és lefilmezi a tulaj arcát amikor nem bírja leszedni a rákövesedett pappert
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #43754 üzenetére
azért a gyári kerék kulcs nem a csomiba pihen, egyszer kellett használnom, bár én se teszko parkolóba se sehol nem állok meg, vagy tényleg olyan helyen amerre a döglött egér se jár...
így is van egy nyomás a soför ajtómon, valószínű itthoni, arra nem tudtam mit lépni én sem....
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AndrewTdi
addikt
Jó reggelt!
tegnap volt némi szabadidőm a gyerekektől. Passat átcsutakolva, kitakarítva, bőr áttörölgetve, ablakok és felni Cleanelve. Ready for Sopron!
(aztán jövőhét szerdán Airride projekt )
(tudtok ajánlani valami olyasmi fasza rongyot autótörlésre, ami után nem csikozódik? ami volt, azt valahonnan kaptuk, de már eléggé rongy)
[ Szerkesztve ]
-
-
freaghill
őstag
Ez még javítható, vagy cserés?
-
probizz
tag
Mágus2, TaaT: Lengéscsillapító: a Bilstein-eket beszerelték 2 napja. Nagyon jók, mintha egy másik autót vezetnék. Csak ajánlani tudom én is, miután 2 napja tesztelem (rosszabb úton is próbáltam normál tempónál + jó úton reakciók nagyobb sebességnél is stb.). (Még a gyáriak voltak az autóban (2002, 102 e km), a hátsók még egész jók, de az elsők lefelé gyengék voltak, ami vezetés közben már zavaró volt.) Köszi még egyszer a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Mágus2 #43775 üzenetére
Hol hangosabb? Alapjárat, nyugis autópályás suhanás, heves gyorsítás - illetve olajcsere intervallum eleje vagy vége felé - nameg hideg (nemrég indult vagy épp üzemzavarosan túlhűtött), optimális üzemhőmérsékletű vagy esteleg már enyhén túlhevülni készülő (tuningolt és meghajszolt) motorban? (Mondjuk utóbbi két kategória részben metszi egymást, de nem mindig.)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
-
Kiskokó
veterán
válasz AndrewTdi #43758 üzenetére
Nekem valami ilyesmi van [link]csak Német minőségben. (kaptam) De olyan 4-5 ezer ft amúgy.
Nagyon durván szívja a vizet de nagyon apró pici cseppeket ez is hagy szóval én utána még ruhával szárazra törlöm teljesen. vagy nem tudom hogy kellene ezzel rendesen szárazra törölni.. előtte szilikonlehúzóval lehúzni ? vagy mi ?[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
Picit megdolgoztam a karcot. A nagy része a másik autóról való festék volt, de maradt 2 pont, ahol lejött a festék.
[ Szerkesztve ]
-
vakherda
csendes tag
Ebben a melegben+városi dugóban eléggé elfogyott az erő
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vakherda #43788 üzenetére
Az egész motortér másképp van berendezve, mint ahogy lennie kellene.
Szerintem nincs ez így 85kw.A levegőszűrő a másik oldalon kellene, hogy legyen, és sokkal nagyobb van a TDI-ben. Nincs EGR, sem folytószelep, nem látom, hol van a turbó vezérlő szelepe, mert ami a túzfalon van, nincs bekötve.
100 euró környékén rendbe lehet vágni.
Ha ment a veni, a hűtő is cserés, nekem mióta megvan, még nem ment, a szomszéd is panaszkodik, hogy 3 éve nem hallotta az övét.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
-