-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
A ~live data~ sem ér semmit, ha nem tudja ezeket log formájában csoportosítani és eltenni. A turbónyomás adatnak akkor van értelme, ha látod a fordulatot, gázpedál állást, ECU által elvárt nyomást, az szívócsőben az abszolút nyomást és a MAP által mért áramlást egyidejűleg. Erre a kékfogas cuccok nem képesek.
-
net84
őstag
Mágus2 - kezd lenni számomra kínai
Én úgy gondoltam, hogy csatlakoztatom, elindítom a programot és már mutatja is, hogy mi van
Az a sejtésem, hogy ez is olyan lesz, mint a kaszni javítása (reggel odaviszem, megcsinálja, este megyek érte, azt hitte viccelek...) Körbe leszek röhögvenarancsnn - MK3 - megejthető, csak tudjak kikászálódni a papírmunkából...
Balupapa - éreztem én, hogy valaki le fogja ezt csapni
Read only...
-
válasz Mágus2 #43599 üzenetére
Na, azért "valamire" mégis csak jó az. Egész érdekes kis grafikont dobtam össze abból, amit legutóbb elnaplózott: [link]
Bár az a 70 mg/stroke MAF tüske érdekes. 70mg a driver's wish maximuma, 60 a smoke és torque limiteré, tehát van egy sanda gyanúm, hogy ez még csak nem is a limiterek utáni commanded érték, hanem egyenesen csak a driver's wish, amit elnaplóz (az meg majdnem 0 információ, akkor inkább a pedál 100%-ot naplóztatnám).
Minden esetre 11$-t talán megért. Hát még ha az üzemanyagtartály pillanatnyi szintjét is sikerült volna neki elnaplózni (oda csupa - jelet tett), akkor tudnék csinálni hozzávetőleges fogyasztáskimutatásokat (magamnak, hogy mégis nagyjából mennyi üzemanyag megy el, mikor meló miatt mászkálok).Arról mondjuk megint csak fogalmam sincs, hogy a reggeli utamat hova tette, mert az kicsit érdekesebb lett volna (először még igyekeztem haladni, aztán nevetségesen beszorultam a városban, haza már nagypapis fáradtsággal mentem). Az időpontok alapján ez este volt (időzónák miatt sem téveszthető össze a reggeli úttal)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz Mágus2 #43609 üzenetére
Ne értsd félre. Semmi olyan értelemben hasznosat, amiből a jármű állapotát lehetne felmérni, vagy mondjuk tuningolás során lehetne felhasználni. Egyszerűen csak érdekes lehet néha látni, hogy haladtam (ezért mondtam, hogy a reggeli szelet a hajnalban még szinte üres főutakkal, de Budapest bedugult belvárosával még "színesebb" lett volna reggeli kamionelőzésekkel, majd a 4-5 perces piros lámpákkal).
És megint hozzáteszem, hogy 11$-ért tudok ilyeneket rajzolni, de reméltem, hogy az üzemanyag szintet is rá tudom majd tenni. (Persze az sem jelentené, hogy "mindent tudok", de néha az is érdekes lehetne. Ismétlem újra: 11$-t nekem megért, 110-et már nyilván nem érne ez...)
Olyasminek szántam ezt (saját, tájékoztató jellegű belső használatra), mint a teherautóknál szokásos naplózás (ha már "cégszerűen" is használom az autó -> bár mégsem céges autóként, mert éves szinten átalányban írok le valami 200.000km-t, nem kilométerenként elszámolva, amihez nyilván nem fogadná el ezt nekem a NAV, csak a korrekt kézileg megírt menetleveleket, és/vagy komolyabb, hitelesített naplózást).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #43610 üzenetére
Lejárt a szerk.: bocs, nyilván nem évi 200.000, hanem valami 20.000, de még az se biztos. Azért van könyvelőm, hogy ő tartsa észben az ilyeneket (illetve eleve eldöntse hogy mit miként).
(#43611) Balupapa -> Ugyan ez. A lényeg, hogy a könyvelőm pontosan tudja ezeket. Nem azért fizetem, hogy én is átrágjam magam minden hasonlón.
A naplózás meg csak tájékoztató jelleggel, mert az árképzés mégis az én asztalom, amihez jó egy "miheztartás". (Bár a várható szervizköltségek úgyis nagyobb bizonytalanságot mutatnak, mint a fogyasztás, vagy akár a gázolajárak.)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
TaaT
veterán
-
RohamDroid
aktív tag
Nekem is van már rozsda a felicián igaz már 13 éves, de nem rohad vészesen. Csak a csomagtér ajtónál kezd egy kicsit a nyitó gomb felett. Szétszedtem megcsiszoltam szórógitt csiszolás festés mintha új lenne.. Hála istennek csak felületi volt.
Üdv.: Csaba
-
narancsnn
senior tag
Mai ADAG.
Nekem tetszik ahogy ordibál
-
vakherda
csendes tag
Nincs intercooler a PD motoromban. Király!
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
-
-
freaghill
őstag
Srácok ma voltam Xado díleremnél.
Sokat magyarázott, nekem viszont nincs kedvem 4 oldalas regényt írni..
Múltkor félreértettük egymást és a 3 tubusosba nem 5 tubus anyag van.
Azzal kezdte, hogy az amit egyszer öntesz be azért is jobb, mert csak beöntesz, nem kell 200 kilométerenként megállni és benyomni egy újat. A 3 tubusosnál csak a 3 tubus beöntése után lehet a javulást észrevenni, az 1 tubusnál már akár 30km után is, illetve 10 perc járatás után már lehet hallani, hogy halkabb lett a motor. Azt is említette, hogy az 1 tubusosba nem csak hatóanyag van, hanem még valami, és azért is jobb.
Szerelés közbe nyitottam rá, és mutatta, hogy milyen xado termékeket használ.
Mesélte, hogy a xado a turbóját is megjavította, csapágyas volt, benyomta, ment x kilométert és megjavult.
Váltóját is helyrehozta. Előtte az volt a problémája, mikor 2ből 3ba rakta akkor reccsent a váltó ha nem várta meg a 3. másodpercet. Benyomta az olajba való olajat, 3 km után nem tudott úgy váltani, hogy megrecsegtesse a váltót.
Hidraulika olajat is kipróbálta, említette, hogy kocsi indítása után 20 másodpercet kellett várnia (franc tudja mire, kurv@ra nem értettem) hogy visszajelezzen a gép, hogy mehet. Benyomta oda is az oda való olajat, pár indítás után már úgy volt, hogy elindította, és már mehetett is nem, kellett semmit se várnia. Idővel visszaállt, és most 6 másodpercet kell várni. Szóval 20 másodpercről lehozta 6 másodpercre.
Egy citroen berlingot szerelt, pontosabban a bal hátsó keréknél valamit, le volt szedve, és mondta, hogy oda (beljebb mutatott, hülye vagyok ehhez) is xado zsírt tett.
Megmutatta akkor a xado zsírcsomagját és mondta, hogy van 10%-os 50%-os és 80%-os és hogy a tengelyt szokta ezzel bekenni és így megvédi a (f@sztudja már mitől, nem szimering volt, valami más, ami kis furatokat vág bele ahogy mozog.)
Mondta, hogy van neki még olajcsere előtti anyag is, benyomod, 20 km-t mehetsz vele (ő 1.5k-t ment, semmi baj nem lett) és letisztítja a felületet, és látod is ezt olajcsere után, hogy milyen is.
Említette, hogy ez neki nem üzlet, hogy ezt használja, mert nagyon drága alkatrészeket pár ezres xado termékekkel fel lehet újítani, ezért ő nem is hirdeti, csak azoknak ad aki neten találja a címét, illetve barátoknak.Meg is vettem fater gépébe a tubust, holnap lehet meg is csináljuk az olajcserét+xado-t.
No, így is viszonylag hosszú lett, de ha van valakinek kérdése akkor szívesen válaszolok a hallottak alapján.
-
-
válasz vakherda #43626 üzenetére
Kis apróság, alig lehet feltűnő a hiánya.
(#43627) freaghill
Hehe. Hát majd tájékoztass, hogy mi lett 20 és mi 1500km után.
Az én tippem, hogy ha nem táraztál be placebót is, akkor kb. semmi.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
TaaT
veterán
Ha már a kúlerről van szó, haver ezt ma találta
Give them hell Ukraine!
-
-
latyak17
tag
ha valakinél kivillanik az olajcsere lámpa : [link]
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #43623 üzenetére
Hát nem a kézbe...de a tartóba igen. Főleg, ha belefér. Igaz van nekem is elválasztó és be tudom akasztani a szürkét, de vagy minden rajt van, vagy mindent alá kell pakolnom. De egyelőre tiltott a kesztyűtartó rakodás céljából, különben 2 nap után egy fél női szekrény tartalma lenne bent.
(#43628) bitpork - nekem pont van egy horpadásom...egyből ki is próbálhatnánk
Hideg motor/műszerfal esetén valami morog a műszerfalban. Melyik műszer csatangolhat ilyenkor (halk relé kapcsolgatásos hangja van)?
Megpróbálom felvenni...Read only...
-
aphra2
aktív tag
válasz freaghill #43627 üzenetére
Nem benned kételkedem , tehát sértődés ne essék , elhiszem , hogy ezt mondta a mókus, de ez elég mese szerű ,....
Ez a xado story talán hihető is lenne , ha a csapágyas turbo és recsegő váltó kimaradt volna a történetből.
Remélem nem indítok lavinát.....Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #43647 üzenetére
Szerencsére nem, de meg kellene fürdenem a xadoban, egy kuplungcsere alkalmával megroppant a derekam. Azóta néha vusszatér a fájdalom. Próba szerencse.
No, meg a válasz lehetőségek is csökkenni fognak. Kopott a gumim, kend be xadoval, nyikorog a fék, xado, nilyen olajat vegyuek- xado. Mit is akartam kérdezni, ja, mindegy. Xado.[ Szerkesztve ]
-
net84
őstag
válasz tomcsi23 #43641 üzenetére
Ej! Megörültem, hogy találtam még egy rekeszt a kocsiba, ahova lehet pakolni (le is rohantam megnézni). De nem .
Nekem ott nincs tartó. Igaz van egy elég nagy rés (a magasra emelt kormány miatt), ahova igaz beférne a szürke, de vagy a pedálokra esne vagy lecsúszna a műszerfal alá végig a kormánymű mentén... Inkább nem próbáltam ki, hogy meddig jut.Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűnyíró topik
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Motoros topic
- LEGO klub
- Milyen nyomtatót vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- 3D nyomtatott versenypályák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron