-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
2004-es ibizára keres a szomszédom gyári 15collos alufelnit.
6.5*15 5x100[ Szerkesztve ]
-
Balupapa
senior tag
új hónap, új felni
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
-
RohamDroid
aktív tag
De jó minitali na majd a következőn én is megleplek titeket kertes húsos sütögető mester vagyok
De sajnos 2. ától megyünk nyaralni és arra megy a gyüjtelem. Mindenkinek aki ott lesz jó szórakozást kívánok!!
Üdv.: Csaba
-
válasz RohamDroid #43561 üzenetére
Hajaj két dudás egy csárdában...
Egyébként az éttermünk neve is ez volt- Két Dudáshttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vakherda
csendes tag
Hello!
Van nekem egy 99"-es ibizám amiben egy 1.9PDTDI sharan (AUY) motor van. Váltó az sajnos nem tudom mi van benne. Gyárilag 1.9TDI 90lovas volt!
Annyit tudok mondani hogy 135-140-nél 3000-t forog a motor nekem 195/55 R16 gumikon, 100nál pedig ennyit.
Hogy miért is kérdezem? Mert elfogyott a kuplung. Lent szinte egyből fog. Szóval vennem kéne de nem tudom mit.
A másik pedig hogy a váltóbot úgy kóvályog mintha valami ifa lenne! A váltó kulissza lehet ki?
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
-
latyak17
tag
Nos aki szeretne csatlakozni a Facebook csoportba az keressen meg privátban! Köszi !
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Hány év átrozsdásodás elleni garancia van egy 2003-ban, újonnan vásárolt Seat Cordoba-ra ?
Ha van még garancia, akkor hol/hogyan kell intézkedni, mire számítsak ?
A bal első kerék és a vezető oldali ajtó közt a küszöbön jelent meg a rozsda.
Érdekes, mert az autó végig garázsban volt tartva, pl télen a nagy havazások idején nem is használtuk, tehát só/latyak se nagyon érte.(^)(>.<)(^)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #43569 üzenetére
A tűzfalon van a kivezetés, a hővédő réteg alatt, van egy ablak a hővédőben. ott folyik el a kondenzvíz.
Ha tele akarod fújni fertőtlenítővel, akkor le kell venni a pollenszűrőt, felkapcsolni a venit és a legforróbbra állítani. Ha hidegre állítod, bezárja,ez természetes. Ha kint trópusi meleg van, még így is bezárhatja, de ha az első ablakot fújatod, biztosan nyitva marad az ajtó.
-
tomcsi23
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vakherda #43575 üzenetére
Nem a váltó kar, hanem maga a váltó háza, elől a motortérben a motortól jobbra(szemben állva a kocsival)
tomcsi23 a hőcserélőt nem éred el sehonnan, le kell bontani a műszerfalat.
Ha nagyon alapos akarsz lenni, akkor kiveszed a kesztyűtartót, alatta megtalálod a ventilátort, azt is kiveszed, onnan meg tudod fújni a hőcserélőt.
[ Szerkesztve ]
-
vakherda
csendes tag
válasz Mágus2 #43579 üzenetére
85kW! Megy ám. Hazafele úton fülig ért a szám.
1500-tól elindul és 4300-ig megy mint a barom. Vizes úton 3ba eltekeri a 195-s kereket simán.
Sajnos gyári könyvecskéje nincsen meg. PDF-be vajon letölthető? Tank méret, ilyenek érdekelnének.Holnap megnézem a váltó kódot! Arra hogy a váltóbot lötyög mi lehet a megoldás? Mi kopott ki? Olyan mint egy ikarus váltója.
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 99" 1.9PDTDI 116hp
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vakherda #43580 üzenetére
Kérdés, hogy hol van kikopva, a kép amit a motorról küldtél, elég sokat elárul a csere kivitelézéséről.
Kell csinálni egy alapbeállítást a váltón, megnézni, váltásnál, hogy a váltón van lógás, vagy a karnál. A váltó lógásának ellenőrzése 2 emberes meló, 1 ember nem lehet egyszerre a motortérben és a váltóbotnál.
EZT tessék megnézni!
[ Szerkesztve ]
-
Olybá tűnik + 1 ember jövőhét szombatra.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
net84
őstag
Üdv Urak!
Eltűnök, és máris kiderül, hogy vannak itt "tagok" a nyugati féltektől.
Valaki összefoglalná, hogy mi történt mostanság (azon kívül, hogy megtörtem a Torpedót )? Visszaolvastam (egy kicsit), találtam valami FB csoportot (létezik?) meg valami találkozót. Ez utóbbi mennyire publikus/nyilvános (természetesen itt a topicon belül gondoltam)? Hét végén alfa találkozó, asszony már rá is van kattanva, így kitiltottam alfás pólóstól az autóból...abban be nem száll a Torpedóba. Még megsérti a kis lelkét .Mivel tudom, hogy kép nélkül nem ér, íme - a lámpa sértetlen, a horpadás kihajtogatásáig került ki. A képen már egy horpadással kevesebb van, igaz ami látszik, még mindig meg van. Egyelőre eddig jutottam saját erőből. Természetesen még fényezni is kell, mivel a festés is megpattant.
Ez pedig az engesztelés első harmada... (még egy hímzett zászlót és egy szép javítást fog kapni).[ Szerkesztve ]
Read only...
-
narancsnn
senior tag
-
-
Nekem van egy az utóbbiból, kb. 10$-ért vettem kínai postával együtt.
Nálam nem igazán nyert, mert csak ISO9141 protokolon át tud kommunikálni az EDC15P vezérlőmmel, ami így nem sokat árul el magáról.
A valós idejű adatok közül csak az engine load, a MAF és coolant temp a használható (de még az a MAF is fura - nem vetettem még össze a VCDS olvasattal, de ránézésre elég hihetetlen, többet ír, mint amit a driver's wish map kérne, nem még a smoke map megenged ). Motor vagy váltóolaj hőmérsékletet, turbónyomást elfelejthetem (pedig ezek lennének azok, amik hiányoznak a műszerfalról, és néha jó lenne pótolni őket - pl. hidegindítás után addig, míg bemelegszik a gép + érdekességből minden ilyet 24/7 naplózni...).Az androidos program elvileg támogat egy VW féle K-line protokollt használatát bluetooth fütyköst, amivel a kisebb gond, hogy ~60 Euro, a nagyobb az, hogy úgy tűnik gyakorlatilag már nem gyártják forgalmazzák (a gyártó oldalán ott a leírás és az ár, de nincs "add to cart", ebay-en és hasonló helyeken pedig nyoma sincs).
USB-s VCDS-ből az olcsó klónok (20-30$ közt, de nehéz használhatót találni, könnyen kipróbálsz 3-at is, mire egy működik) sokkal többet tudnak, az igazi pedig gyak. "mindent" (mindig a legfrissebb verziót használhatod, olyan 2-300$-ért cserébe).
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
net84
őstag
válasz janos666 #43598 üzenetére
Valahogy sejtettem, hogy a 2. nem a legjobb választás (már csak a méretét figyelembe véve). Pont azok az adatok érdekelnének engem is, amiket Te is néznél. A Torque Pro (erre gondoltál Te is?) Androidos verziója van meg, még nem volt szerencsém kipróbálni...
A kábeles megoldást egyelőre azért vetettem el, mert menet közben egy notit is fixálni valahova, elég nehéz. Tény, hogy a pontos diaghoz és esetleges sw javításhoz, stb. a kábeles, gépes megoldásnál jobb nincs.
De a jelek szerint a kékfogas megoldásba egyelőre nincs értelme beleugrani...
Köszi!narancsnn - dede, igazi "családi" autó Neked is? MK3 vagy MK2?
Mágus2 - köszi! A hibakód pontos kiolvasása nem lenne hátrány. Az online adat/érték kiolvasásra van egyáltalán normális vezeték nélküli megoldás?
[ Szerkesztve ]
Read only...
Új hozzászólás Aktív témák
- NBA és kosárlabda topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Okos Otthon / Smart Home
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Diablo 3
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...