- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- VMware
- Mobilinternet
- TP-LINK routerek
- Joomla! topic
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- DIGI kábel TV
- Synology NAS
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
latyak17
tag
SRÁCOK!
nagyon off jellegű lakik valaki Soltvadkert és/vagy környékén? meg kéne nekem nézni 2 gumit, mert már csak úgy merek vásárolni !
Köszi köszi
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #43111 üzenetére
Nem csipszes. Gndolkodtam a dolgon, de ha már eddig elment, akkor ezután sem fog hiányozni neki a csipsz.
Előtte kellene egy új csiga, arra már lehetne építeni, ez a mostani turbó még az eredeti és kapott már az élettől hideget, meleget. A turbómnak örök élet van adva, ami azt jelenti, hogy csak akkor fogom kicserélni, ha beadja a kulcsot. -
-
Mágus2
Közösségépítő
A gépemen a rendszer 3,5év kínzás után megadta magát. Béke poraira!
-
bajnokpityu
félisten
Köszönöm az olaj tanácsot. Következő cserenel jobbat veszek, most jobban beszartam, hogy régi a benne lévő 5w30 castrol. Papíron mennyi a periódusa? Csak tudjam mennyi km volt most benne.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Balupapa
senior tag
válasz Mágus2 #43123 üzenetére
Mágus!
A Homlokfal és a zárhíd az ugyan az?
Illetve
Polo 9N @ 9N3 átalakítás:
A karosszéria elemeken kívül (lökharitó, sárvédő J-B, géptető, lámpák, eltekintve hogy az index 9n3 ba a tükörbe van)
mit kell cserélni a lemezek alatt? ha jól sejtem csak zárhidat_-=*WheelWhores*=-_
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #43125 üzenetére
Ezt át kellene mérni. Szerintem a 9N3 nagyobb bódé, szvsz nem fog menni facefit házilag.
JHONNY 79 A 30-as nagyon felhígul, ha rendesen meghajtod, kevesebb tartalék van abban az olajban a meleg napokon, akik szeretik pörgetni a motort az 5w 50-et vagy a 10w 60-at sem sajnálják bele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #43128 üzenetére
Nézd csak meg az első sárvédő alját, ahol az ajtóval találkozik. Elég bénán néz ki. Olcsóbban jösz ki ha ezt eladod és veszel egy 9n3-at, és a hajad sem lesz fehér.
JHONNY 79 mivel az 5w a hideg oldali viszkozitása, gondolom semmivel nem különb a két 5w-s olaj hidegen, melegen meg jobban hígul, ez biztos.
atos19881101 volt már...
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
PD Tdi motor kedvelőknek kis érdekesség.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #43134 üzenetére
hajtósóknak 5w50-en is jó újabb motorokba, haver srác 20VT-je szereti, nem pont az hogy nem, elvileg egy dekát se, pedig cipőzi ő is rendesen.
régi szarokba nehéz lábúaknak 10w60, vagy ha valakinek ólom cipője van szintén ez.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
válasz narancsnn #43111 üzenetére
Chipes kérdésem nekem is lenne.
Ha semmi mást nem piszkálok, egyedül csak a [torque limiter] mapot lazítom fel 1500-4500 RMP közt, az annyira light, hogy még a zéró cukros kóla is kövérít mellett, ugye?
Remélem jól értem az ECU működését, ha ez a kép állt össze bennem:
- Először ugye ott van egy [driver's wish], ami el akarja áztatni a motort üzemanyaggal, mikor agresszíven nyomják a pedált, de már szépen locsolkodna akkor is, ha csak úgy közepesen.
- Aztán jön egy [smoke limiter] map, ami megmondja, hogy mennyi gázolajat lehet elégetni az adott pillanatban rendelkezésre álló levegőmennyiséggel (legalább is anélkül, hogy füstölne, mint egy 30 éves BKV busz).
- Végül pedig ott van a [torque limiter], ami leginkább a motor utáni hajtásláncot hivatott védeni (plusz opcionálisan a turbót alacsony légköri nyomásokon, bár nálam most minden nyomásra ugyan az van megadva gyárilag).
- Aztán érdekes lehetne még a [boost limiter] map, hogy levegőt szolgáltassunk ahhoz, hogy magasabb MAF értékek érvényesülhessenek a [smoke limiter] map-ben (vagyis több üzemanyagot lehessen elégetni). Na meg a befecskendezések, hogy lehetséges is legyen odaadni azt az üzemanyagot... De ilyeneket én nem akarok, úgyhogy ebben kár is belemászni...Namost, ha felteszem, hogy csakis kirívó esetekben (de akkor indokoltan, nem puszta szórakozásból) adok neki ~50% feletti (75-100 közti) gázpedál állást (vagyis kérem le a [smoke limiter] által megengedett mennyiséget a [driver's wish]-en át) és nem piszkálok semmi mást (tehát a [boost limiter], [n75] és [soi], [id] is mind-mind marad gyári értékeken), akkor ezzel csak egy minimális kis tartalékot adok magamnak, ugye? (És elvileg -bár ezt most nem látom- elvileg a váltó vezérlésében is van egy "torque limiter", ami szintén szól a motornak, hogy vegyen vissza, mikor túl sokat adna az arcába. -> Amit szintén nem tervezek piszkálni...)
Amúgy csak azért néztem rá, mert érdekelt egyrészt az is, miként működik a motor vezérlése, másrészt, hogy az előző tulajok közül piszkálta-e már valaki (elvitték-t régebben chiptuningra, mert sohasem lehet tudni, és akkor vihetném a márkaszervizbe visszaíratni a szoftvert, mert ismeretlen tuningra nem tartok igényt). De ha már itt vagyok, akkor ennyi módosítást talán megejtenék.
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #43139 üzenetére
Kicsit konkrétabban egy ilyesmi változtatást gondoltam eszközölni (persze egyelőre csakis és még erősen csak vázlat szinten): [link], amitől a szoftveres becslés szerint kb. így változna a nyomatéklimit: eredeti <-> új, ami a táblázatértékekből saccolt, és azokból is csak elméleti csúcsérték, ami nem fog teljesülni, mert mások is limitálnak. Viszont nem is kell neki, mert nem az itt a kérdés. Egyszerűen csak nem értem miért van ennyire megzilálva ez a gyári nyomatéklimit. A füstölés és a turbónyomás limitek az OK. Azokat nem is akarom piszkálni. De ez szerintem első ránézésre feleslegesen kurta (akkor is fura, ha tudom, hogy a végső görbe úgyis egy harmadik, ezektől eltérő lesz. És aztán persze lehet, hogy mégsem felesleges...)
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz tomcsi23 #43141 üzenetére
Sejtettem, hogy ilyen reakciót vált ki, de gondoltam mindegy, amúgy se bírtátok úgy igazán soha az arcom, úgyhogy nincs hova elásnom magam.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
tomcsi23
veterán
válasz janos666 #43142 üzenetére
Na mi van, bitpork szert ittál?
Csupán arra irányult a reakcióm, hogy az ilyen próbálgatások általában nem szoktak jól végződni.
Inkább vinnéd el egy rendes csipsztuningra, olyanhoz, aki már csinált ilyet és úgymond jó a híre....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #43139 üzenetére
A csipsztuning lényege a több tüzelőanyag + levegő. a limitereket is fejjebb kell tolni értelemszerűen, hogy kijöjjön a kívánt teljesítmény, ha csak magát a limitert tolod fel, semmit nem nyersz, ezt a gázpedál tologatást meg gyorsan felejtsd el, mert ez butaság. Rendes műhelybe kell vinni, ahol van fékpad, adnak neki egy kis naftát, picit fejjebb tolják a turbónyomást, a limitereket is módosítják és máris 20%+ teljesítmény van.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #43146 üzenetére
Lehet rajta állítani, de a sima diag kevés ehhez. Szerintem annyi fordulat kell egy ekkora dögnek, én sem váltanék 2000 alatt, márcsak a kettőstömegű miatt sem, szerintem ezért tartja "magasan" a fordulatot.
Amit viszont megéri megpróbálni, az az automata váltó vezérlőjének teljes gyári reset-je. Ezután tanulni fogja egy darabig a vezetési stílusod, de hamar összeszoktok.
[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
Golf MK1 DSG 4Motion 1013HP first test. [link] a kutya fáját ...
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- BestBuy topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- iPhone topik
- VMware
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- További aktív témák...
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer