-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hdanesz
senior tag
válasz macilaci78 #200047 üzenetére
Köszi! És rbalint88 neked is. Akkor ezzel kb. együtt kell élnem.
-
6030D
Ármester
válasz hdanesz #200046 üzenetére
Min hallgatod a zenét? Összedugod, de a fejen megnyomod a Media gombot, vagy az APP gombon belül a lejátszóval, mondjuk Spotify? Előbbi a bluetootht használja, és változik a hangja, ha két hallgatás között elnyomogattaf a telefon hangerejét mondjuk video nézés közben. Utóbbinak állandónak kellene lennie, bár mintha valahol a menüben (app, nem a kocsié) láttam volna ilyen csúszkát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
hdanesz
senior tag
válasz 6030D #200052 üzenetére
Mindig USB-n keresztül...és magától felismeri a carplay-t. Így nem kell választanom, alapban az APP-on kezdi.
A telefon hangerejét sem piszkálom, ezért nem értem. Mindig maxon van.Szétnézek a Spotify-on...hátha.
mod: ilyeneket találtam benne: Hangerőszint (hangos, közepes, halk) jelenleg közepesen van.
Illetve az Eszközök/Hangminőség beállításoknál - automatikus van kiválasztva.
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz rbalint88 #200038 üzenetére
Multivan nagyon tetszene, de van vele egy nagyon nagy gondom. Egyszerűen NINCS olyan opció, hogy a 2. üléssorban legyen 3 ülés. Agyrém szerintem, hogy 5 személyt csak 3 üléssorral tudsz szállítani, ahelyett hogy megmaradhatna egy brutálnagy csomagtartó. Jó persze az sem a legjobb, hogy közepesen felextrázva már 25 millió, a 15 milliós "plakátár"-ban kb semmi nincs.
-
ElGatto
aktív tag
Üdv Urak!
Van egy Skoda Octavia 1.4 TSI DSG autó.
Két kérdésem lenen, az egyik, hogy a 7 sebességes DSG váltó körül elég nagy zűrzavart látok. Van olyan szaki aki konkrétan tudja kell - e benne olajat cserélgetni, ha igen mi az ajánlott szervíz?
Második, sajnos a Mirror link vagy smart link sehogy nem akar működni még kábellel sem. Mi lehet a megoldás, erre is van szaki aki be tudja kapcsolni? Nem a skodás 60 ezer huf ra gondolok. Vagy csak az működik?Köszönöm!
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mauzes #200054 üzenetére
Sokkal kényelmesebb egy nagy családnak. Eltolod a hátsó ajtókat, fellép a gyermek, és konkrétan kiegyenesedve hátra sétál a 3. sorhoz, ha szükséges. Egy felnőtt meg kicsit előre kell dőljön, attól függően, hogy milyen magas.
Az autók minőségéhez nem értenek az amcsik, de a kényelemhez mindenkinél jobban. Na, náluk minden rendes méretű, családi SUV alapjáraton középen 2, hátul 3 üléses.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
pepucs
tag
2002 1.6 BCB Toledo -ra keresek első Féktárcsa - betét szettet. ( Igen lerágott csont és kinek mi, pont a tapasztalatotokra lennék kíváncsi )
Szerintetek van értelme foglalkozni a sima EBC tárcsa - EBC betét kombóval? Van esetleg tapasztalat vele?
Esetleg van valami bevált szett, ami nem deformálódik és visít az első tempós szerpentin után? ( ATE, TRW ? )[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Bdanyy
addikt
válasz vzsryl #200058 üzenetére
Számomra a legjobb üléspozíció eddig pont egy jl wranglerben volt más kérdés hogy fájdalmasan fapad volt maga az autó, kliman kívül semmi extra.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
senior tag
válasz ElGatto #200056 üzenetére
Motorkód is fog kelleni, hogy a szakik tudjanak válaszolni a DSG kérdésedre.
A telefonhoz is jó lenne típus, Android verzió. Nálam például Samsung S10E android 12-n kapott egy biztonsági frissítést pár hónapja, utána nem ment az android auto. A fejlesztői beállításokban kellett az USB csatlakozást csak töltésről adatátvitelre állítani (a biztonsági frissítéssel letiltották a korábbi beállítást). Illetve, nálam fut egy AdGuard, abban mindent engedélyezni kellett az AA-nak. -
Kiskokó
veterán
Ismerősnek Zimmerman tárcsa + betét és csikorog mint a "hótszentség"
Én Ate kerámia betétet használok 10 éve, ha lehet gyári tárcsával.
Az nagyon jó és tényleg semmi fékpor. Kvaa jó! De ez is tud picit csikorogni hidegben. De ez kerámia itt legalább megvan az oka[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mauzes
őstag
válasz rasotamas #200055 üzenetére
Caravelle-ből van, de az is inkább 25 millió normálisan, ja és csak dízel van. Transporter most nem rendelhető, tehát újban nincs. Régiből talán van 9 személyes is, de ennél is láttam középen 2 ülésest. Még a Caddy-t is megnéztem, hiába "csúnya", de 122 LE a legerősebb motor, furcsa.
rbalint88: mi a gyakorlati jelentősége, hogy mqb vagy nem? Miben jobb egy Multivan T7 (mármint pusztán a platformból adódóan), mint egy Caravelle 6.1?
vzsryl: abszolút el tudom képzelni, hogy jópofa és kényelmes utazni benne, főleg ha már nagyobbak a gyerekek. De hogy miért nem lehet még opció sem, hogy középen legyen 3 ülés és ne leghátul, az wtf. És akkor megmaradna egy hatalmas csomagtér, amiben nekem még pár évig legalább egy, de lehet, hogy 2 babakocsit kellene szállítani. Ráadásul egy ekkora autóban középen is nagyon jól elférne 3 ember, főleg gyerek. Így viszont 3 üléssorral marad kb 30-40 cm csomagtér, csak jó magas.
Összességében most arra hajlok, hogy kipróbálom a Tourant, és ha nagyjából belül elférünk benne (babaülésestül, mindenestül), akkor még kiegészítem egy nagy tetőbox-szal, és így is beljebb vagyunk 10 millióval a a nagy dobozosokhoz képest (Sharanhoz képest is olyan 6 millióval). Mondjuk van egy furcsaság, hogy a konfigurátorban már a Touran sem elérhető, nem csak a Sharan.
-
rbalint88
addikt
válasz Mauzes #200066 üzenetére
“mi a gyakorlati jelentősége, hogy mqb vagy nem? Miben jobb egy Multivan T7 (mármint pusztán a platformból adódóan), mint egy Caravelle 6.1?”
nem feltetlen jobb mindenben, pl kisebb, kevesebb a terhelhetosege es varhatoan kevesbe lesz tartos. Viszont vezetestamogatasban, infotainmentben modernebb, a szemelyauto alap miatt kellemesebb a rugozasa, kisebb a fogyasztasa azonos motorokkal es megvan az elvi esely arra, hogy a szervize is olcsobb legyen a szabvanyos alkatreszek miatt.
-
ElGatto
aktív tag
-
Bandit21
addikt
válasz ElGatto #200070 üzenetére
Szerintem két probléma is adódik.
Az első hogy a kocsira anno nem lett megvéve a Mirrorlink/AA/ Apple carplay.Valaki pár hete kérdezte ezt és úgy rémlik a válasz az volt hogy ezt csak a vw / Skoda szerviz tudja aktiválni.
Közben rá kerestem az erre jött válaszokat nézd meg.
A második talán a telefonod lesz, nem vagyok biztos benne hogy a mi 8 tudja majd Android 10 el gyárilag, szerintem majd apk-val kell majd rá hegeszteni az AA-t.A Samsung al nem lesz gond szerintem. Már ha a kocsi tudja majd.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Bandit21 #200071 üzenetére
Közbe látom hogy a Samsung is régebbi akkor annak nézz utána előbb egy működő Mirrorlink es autóval hogy megy e egylaltan nehogy a végén a két telefon legyen a szűk keresztmetszet. Később mondjuk úgyis lesz új telefonod.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
szabzoltan1
csendes tag
Sziasztok.
Tudtok valakit ajánlani a Dél-Alföldön aki egy b7 passatban aktiválna pár extrát nem horror áron? -
Paxker315
addikt
Juj. Tegnap elhoztam a vásárolt használtautót, Jetta 2.0tdi. Így már az új rendszámból kaptam a tokmányirodában is.
Ma reggel megvolt az optimalizálás, ahol szempont volt az üzemanyag-hatékonyság meg a rugalmasság. Végül 181 LE&398Nm-re írva adták vissza (gyári: 146 LE, 354 Nm), autóúton, 90-es tempónál meg kb hüledezik a fejem, mennyire takarékos (bár gyárilag is pályán 5 liter körül zabál). Igaz, az egy alacsony szedán, és rel kis tömegű. Pályán is teljesen jó az új programmal, ha akarom megy, van tarcsi, de öregurasan is teljesen oké.
Nagyon virgoncan úgy sem fogom hajtani, mert, 150 körül azért már nem annyira kényelmes a belső zajszint, de, pályán hosszú távon is élhető ha tartom a limiteket.
És "megoldották" azt is, hogy már városban 6-osba váltva alapjáraton "kússzon" 50-el. Kulturáltabb lett, nincs az a rezonancia gyorsításkor, mint a gyári programmal, sokkal lineálisabban viselkedik, meg kisebb látenciával indul meg, ha kérem. Hajdúszoboszló Dynotech, kiderült, hogy a srác "földim", meg most áprilisben nyitották az ottani műhelyüket .
Egyelőre nyugodt elégedettség, "zen", örülök, hogy ezt választottam és nem a (drágább, rosszabbul felszerelt, autóúton&tempónál nagy szélzajú) auris hibridet. Az autóhasználati szokásaim meg úgyis a meglévő technikához igazodnak, nem boltbajárni meg macskát állatorvoshoz hordani kellett az autó.
Köszönet a topiklakóknak a terelgetésért& útbaigazításért, úgy gondolom, "sok autó, korrekt pénzért". garázsban így is maradt hely, elfér.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #200075 üzenetére
"városban 6-osba váltva alapjáraton "kússzon" 50-el"
Annak örülni fog a pénztárcád, mert pikk-pakk ledarálja a kettőstömegűt.
Szerk.: Ha nem ismered a CRTDI "alaptörvényt", akkor vázolom: 1500-as fordulat alá ne enged, lehetőség szerint motorfékkel sem.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz vzsryl #200076 üzenetére
Szerintem pont azt írta, hogy megoldották a váltószoftverben ezt a problémát.
Madeirán vagyok most, itt néha elkerülhetetlen, hogy 1-esben 1300-1400-as fordulaton padlózd és ne érj el érdemi gyorsulást, eszméletlen emelkedők vannak. Viszont tele vannak patika zöldséges meg 124-esekkel. 🥰
Szerk.: a harmadik bérautót fogyasztom
[ Szerkesztve ]
-
BullZeye
veterán
Octavia 4 boxába vett valaki már utólag vezeték nélküli töltőt ami jól illeszkedik?
-
yodamester10
őstag
válasz Paxker315 #200075 üzenetére
Használd sokat egészséggel,de azért át kellene lapozni az ilyen cikkeket is mielőtt megveszed Tudom messze van még,lehet nem is lesz stb de ha igen és új adó rendszer lesz nekik vagy nem lesz kinek eladni.
[Hadüzenet a dízel autóknak: mihamarabb el kellene tüntetni őket egy friss tanulmány szerint] -
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #200080 üzenetére
Milyen jó lenne utána 3x annyit fizetni mindenért.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #200082 üzenetére
Pont a nemetek hereltek ki a 2035-os celdatumot. Szoval az meg kicsit odebb van.
#nincsbennetarcsi
-
Paxker315
addikt
válasz yodamester10 #200080 üzenetére
Igen, bár ez a cikk már hetekkel később került fel, mintsem megállapodtunk-foglalóztunk volna Nem volt szempont most az újraeladhatóság. Úgy voltam vele, ha klasszik utazódízelt akarok, az utolsó utáni pillanatban vagyok, és eleve úgy voltam vele: amíg lehet, használom. Ha esetleg 4-5 év múlva eladnám, úgyis lesz, aki hasonlóan gondolkodik.
Addig viszont kiszolgál.
Meg, amíg van mezőgazdaság, hadipar, logisztika, addig nem fogják a dízelt teljesen elkaszálni, ebben biztos vagyok. Meg amíg populista és konfliktuskerülő kormányzás van, nem lesznek komolyabb szankciók, ahányan gázolajoznak nálunk
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
simonjoe
őstag
Jóóó reggelt!!
Azt szeretném megkérdezni, h az injektor korrekciót hogy kell mérni VCDS-el? Meleg motornál, vagy lehet már rögtön beindítás után??
Valami történt a CC-vel mert akármennyire próbáltam lightosan vezetni, (olyan öregurasan ) nem ment le a fogyi 5,3 alá. Ilyen stílusban általában négy környékén szokott lenni, max 4,5. Szóval a közel egy lityi nálam már aggodalomra ad okot. Vagy még az lehet, h a MOL-nál tankolt prémium nyál nem is olyan prémium?? Mostanában mért valaki MOL-os tankolás után nagyobb fogyit??Joe
-
Bandit21
addikt
válasz simonjoe #200085 üzenetére
Én omw max motiont tankolok egy éve amióta megvan az autó.
Két hete el kezdett rángatni gyorsítás közben
Volt szervizben azt mondták semmilyen hiba kód nincs így valószínűleg benzin...
Azt is mondták volt nemrég Shell es ügyfél is ilyennel.
Ha 480 ért kell adni a sima és a prémium cuccot valószínűleg eljön a határ amikor már nem éri meg...
Múlt pénteken Szegeden az Izabella híd alatti omw nél 8 kútból egy nél ment a 95 nem a prémium hanem akármilyen.
Azóta nincs max motion se.
Valószínűleg innentől megy bele 95 os sima és 98/100 as is valamilyen arányban. Hiába 800 Ft. Muszáj lesz.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Faby
senior tag
Üdv!
Olvasom itt az utóbbi időben egyre-másra
a chip tuningot, inkábboptimalizálást többeknél, és hát valljuk be, elindult a vezérhangya.
Szerintetek érdemes egy 2013-as, ~240 ezret futott (garantált, új kora óta a családban van) Seat Toledo IV, 1,6 CRTDI, CAYV motorkódú autó esetében ezzel foglalkozni?Mennyi nyerhető így? 10-20%?
[ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz grizlisandor #200087 üzenetére
Pont, hogy a meleg levegohoz kever kevesebb uzemanyagot. Inkabb a klima miatt lesz tobb a fogyi.
#nincsbennetarcsi
-
simonjoe
őstag
Közel 400Nm-es motornál nem hiszem h gond lenne egy "csirke" légkondi kompresszor. Máskor is volt már ilyen meleg, máskor is autóztam így, de sosem volt még ilyen "extrém" fogyasztás. Az injektorok korrekciói teljesen jók, mind a négy nulla közeli. -0,05 és 0,28 között mozog. Más hiba nincs. Viszont kitöröltem egy fehér ronggyal a kipufogó végeket és bizony egy pici korom volt rongyon! Lehet, h mégsem volt jó ötlet a chip?
Joe
-
grizlisandor
addikt
Akkor nem figyeltem oda eléggé.
Más:
Múltkor itt is meg az autós topikban is lett emlegetve a VIF adalék.
Szerintetek Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU autóba érdemes lehet beleönteni? Vagy ennek a szívó benzintemetőnek mind1?
MM95 OMV a fő prioritás, csak OMV vagy MOL puruttya üzemanyag a minimum, amit kap.Alzán 500 ml 4k, 125 ml 2k nem drága, Pirosba 8 adagra elég az 500 ml adalék.
-
veterán
válasz grizlisandor #200098 üzenetére
Szvsz abban kevesebb előnyt hoz, de próbáld ki. Érdemes az 500 ml-es kiszerelést venni, nem romlandó áru.
Én fele adagot teszek MOL 95-be, ill. OMV MM95-be. (Az enyém kedvence a MOL 95.) Azt figyeltem meg, kevésbé kormolódik a kipufogó. (nem tudományos megfigyelés!)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen