- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- SkyShowtime
- Vírusirtó topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Richard #178265 üzenetére
Pl a tehénnél is a strut úgy van megoldva hogy a lufi csak súlyhordó. Rugó is lehetne mert a lengéscsillapító maga rendelkezik egy plusz kamrával amibe szeleppel külön szabályozhatóan megy v nem megy az olaj. Márpedig ha megy a kocsi nem csak lágyabban megy hanem nagyobb úton is jár. Lágy rugózás nagyobb út. Kemény rugózás rövid út. A lufi hogy ott van az annyiban játszik csak hogy mennyivel feljebb lesz a felütés végpontja.
MOD Ne mondd h a tehenedben nem vetted észre h a comfort és a dynamic az már csak a lengéscsillapító állásban különbözik de mégis mozdul a kocsi
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen