- Milyen switch-et vegyek?
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Nem tudom, en meg 4500 fole egyszer sem forgattam az autot, teljesen felesleges. Persze, felette meg erosebb, de nem volt meg olyan szituacio, ahol kellett volna. Elozesnel sem. Hidegen meg 2500 korul elvaltok nyilvan, amig be nem melegszik.
Abban igazad van, hogy hibrid modban ciki, ha pont akkor kapcsol be eloszor a motor, de full EV modban bekapcsol egyaltalan, ha lepadlozod? Mert szerintem nem. -
Tin
veterán
válasz Doki16 #178095 üzenetére
Google translate, en se olvastam vegig amugy, majd ha lesz ra idom. De amugy igen, az utaster futes kor kulon van, az a jo, mert relative hamar bemelegit, persze ha jar a motor. Hogy van-e futoszal, nem tudom, de mivel a keringetes elektromos, gondolom nem nagy ugy megcsinalni.
A klimakompresszort is az akku hajtja, nem a fotengely? -
Doki16
addikt
Ennyi amit leírtál. Az egyik kábelos a másik meg wifis. A wifis nyilván kényelmesebb ezért drágább is. Ha sokat használnám biztosan vezetéknélkülit vennék.
(#178104)Tin: Igen a klímakompresszor is elektromos. A nagy akkumulátorról megy. Órákig elvan a klíma így.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #178106 üzenetére
Es arban nem lehet olcsobban meguszni parszaz euronal? Ahogy neztem, 10 VIN-el olyan 350€ korul van, kerdes, hogy megeri-e. Ha lehetne vele aktivalni a 200€-s Android Auto-t, beruhaznek egyre, de azert a par hulyesegert meg a diagnosztikaert nem erzem annyira jo uzletnek.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz MunezXBK #178111 üzenetére
Nem igazán mondanám ezt valósnak.
Ha megfigyeled az összes DSG, Cetef-es váltóval szerelt autó felvált, és 1000-1200-1300-os fordulaton nyírja a váltot, motort.
Céges 3.0 tdi-be ugyan ez, 50-él 6-osban 1100-on hajtja D-ben.
És nem azért, mert ez az ideális motornak, hanem mert co emmison szempontjából ideális.Ezért szoktam S-be átpattintani, sokkal feljebb pörgeti.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
Doki16
addikt
Minden amit nem a linkelt oldalon veszel meg az klón vagy valami más nem hivatalos dolog. Csak az az egy oldal forgalmazza hivatalosan Magyarországon. VIN korlátosat arcsoncsapás venni. Én magánszemély vagyok, csak diagra használom itthon, de már több mint 10 kocsinál használtam.
Az Android Auto-t nem ilyen egyszerű aktiválni. Ahhoz a MIB2 rendszerbe kell belenyúlni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
L1ZRRR
senior tag
válasz TayRol #178115 üzenetére
Nem, 1400-1500 alá nem nagyon engedi, de nyilván tudsz játszani a pedállal.
De pályán tök8, nyilván mert be áll 8-asba 1800-ra 140-nél Dben ill S-ben is.
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
-
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #178114 üzenetére
Itt kint van 3 oldal, olcsóbb is, de úgy is drága csak szórakozni vele. Egy-két dolgot simán aktiválnék, de annyit nem jelent. Az Android auto is olyan h ritkán használnám, de 200€-t sokallom érte. A gyári navi netkapcsolattal egész jó, hosszú utakra meg felrakom a telefont Waze-el.
-
ugforma
tag
Sziasztok, tudtok ajánlani vw golf 4 be valami szuper utólagos riasztót ami nem gagyi, de nem is túl drága?
-
-
c00per
tag
Kerdeznek ismet, Magus ha van tapasztalat kerlek ird meg.
Audi 80 1.6 ADA 101le.Sikerult eletre kelteni az autot.Hall jelado vezeteke megvolt torve illetve gyujtastrafo elektronika meghalt.Megy az auto, de van olyan amikor nyomom a gazt padloig nem akar gyorsitani.Ha elkapom, akkor gazadasra huzz ahogy illik neki.En a fojtoszelepnel keresnem a hibat.Jo helyen jarok?
-
-
-
ngaba
aktív tag
Sziasztok! Két kérdésem lenne.
Múlt hétvégén volt egy résolajcső repedésem (Seat Altea XL, 1.6 TDI), hátsó ablakra felverődő gázolajjal, füsttel, meg mindennel az M5-ön. A szerelőm csak gyári cserealkatrészt talált hozzá, horror áron. Nem is ez a lényeg, megcsinálta, hanem az, hogy még mindig jó büdös a motor. Mennyi ideig normális a gázolajszag ilyenkor? (A szerelés utáni napon még füstölt egy jó nagyot, gondolom valahol megállt valamennyi gázolaj, azóta OK. De több mint egy hét telt már el.)
Második kérdés. Seat Altea XL-hez melyik bontót ajánljátok? Hátsó lámpa takarók kellenének, a csomagtérajtó belső oldalára. Minél közelebb Szegedhez, annál jobb. (Az általam ismertebbnek gondolt bontóban nincs Seat.)
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #178129 üzenetére
Én úgy tudom, az Audi nagyon sokáig rászokott a DSG-re.
2012 körültől 2018 ig minden 3.0Tdi változat S-Troniccal volt szerelve (Mellesleg nem is jó egyik se) kivéve mint nekem is a Dupla turbóst, gondolom nem bírja ezért az ZF Tiptronic.
Rájöttek hogy a DSG nem való a Quattro 200+Lovakhoz, ezért 2019-től az új Audikban megint Tiptronic van az egy turbós 3.0TDI-hez is.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Reggie0 #178136 üzenetére
Bírhatná..... de nem bírja.
Illetve nagyon fontos a 60ezrenkénti olaj/szűrőcsere a váltóban.
Bár attól még sok gyenge pontjuk van. :S
A tiptronic ha le van szarva is elmegy 200-300at is akár.
(bár én a Tiptronicban is cseréltetem rendesen)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Rivaul
addikt
Sziasztok.
Egy ideje nézegetem az autókat mert szeretnék valami viszonylag kis fogyasztású egyszerű benzinest. Kis vidéki falu/város lenne a terepe oviba hurcolni a gyerekeket és munkába járni ha kiesik az elsődleges kocsi. Van egy 7 személyes XC90-ünk. Viszont egyedüli autó és bizony volt hogy kiesett napokra valami meghibásodás stb miatt. Nem jellemző de volt rá példa. Ilyenkor nekem tragédia mert 70km a munka meg oviba suliba is kell rohangálni, 4 gyerekünk van, szóval nem vagyunk meg autó nélkül. A 90 pont elég nekünk szóval nem egy új mutatós autó a cél hanem valami olcsó, megbízható jószág. Sok mindent nézegettem de a Cordobákon megakad a szemem. 1.4-1.6 2000-2003 évj. Viszont teljesen vakon vagyok velük. Milyen autók? Megbízható vagy betegágy? Magam szerelem az autóim 10 éve, de ha nem muszáj nem gépműhelybe rohangálnék 2 évente Jó lenne ha alap javításokkal karban lehetne tartani. Esetleg rohadós? Csak mert azzal nem tudok mit kezdeni. Mennyit bír a motor és mennyivel szabad megvenni ha normális? Nem vagyok futás függő, 300ekm felett is veszek autót ha olyan az állapota de ehhez az kell hogy az adott konstrukció azt a futást el is viselje. Lényeg hogy második autó lenne, amolyan vésztartalék de szükséges hogy készen is álljon ha indulnia kell. Néztem más típusokat is más márkákból, innen kifejezetten a Cordba ami szimpatikus és árba is azt látom amit keresek. Minden információt megköszönök.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #178141 üzenetére
Az tartalék autónak biztos jó lehet sok állással.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #178139 üzenetére
Köszönöm.
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #178141 üzenetére
Az eUP! télvíz idején alig megy el 70 km-t, GreenGo-sok tapasztalata alapján. 4 gyerek mellett mellett nem biztos, hogy a korlátozott elérhetőségű és hatótávolságú tisztán elektromosra hagyatkoznék.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #178141 üzenetére
Én meg pici pénzért SDI-t
-
válasz molnarpeter #178145 üzenetére
Nagyon rizikós már a klímavédelmi igények miatt.Hiába eur4 a tehén már most nagyon néznem kell a csere lehetőségét mert egyre szaporodnak a tiltások.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
lsebestyen
addikt
Sziasztok!
Autó: Octavia I, 2004 1.6 BFQ
Hiba az elmondottak szerint: elől zörgést hallottak, fékezésnél, kanyarodásnál(?), aztán ma reggel nehezen lehetett betenni egyesbe.
Találtak szüleim valami szerelőt (pont külföldön, hol máshol jönne elő), mondta, h a váltóolajnak csúnya színe volt, azt ki fogja cserélni.
Behalt a váltó? Kuplungozva pontosan két éve volt, szimmeringek is cserélve voltak (viszont most nézem az Excelben, hogy váltóolaj nem szerepel sehol.... )[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz lsebestyen #178147 üzenetére
Különböző bakokat át lehetne nézni. Fék, egyes, aztán finoman kuplungot ráengedve némi gázadás mellett lehet kínozgatni, hogy elmozduljon ahol enged (és nem kéne neki)
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban