- Mesterséges Intelligencia topik
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vírusirtó topic
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- Milyen NAS-t vegyek?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TayRol
veterán
válasz macilaci78 #178051 üzenetére
köszi, elsiklottam felette.
ha 250Nm feletti a nyomaték, akkor tuti olajos.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Doki16
addikt
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #178066 üzenetére
Elvileg 333 LE-s lesz a Golf R, "ugyanaz" a 2.0 TSI motor, csak kicsit jobban meghuzzak. Meg persze a 4 kerek hajtas.
En arra gondoltam, hogy ahhoz lenne jo egy hibrid hajtas, az mar a villanymotorral egyutt nagyot tudna menni. Bar persze feleslegesen, de miert is ne.
Az 1.4TSI + villany is eleg jo, ha performance-ra van hangolva. -
-
Doki16
addikt
Nem is igazán tudom, hogy mivel lehetne lerakni ezt a 400 Nm-t az aszfaltra. Nálam még 3-ban is villog a kipörgésgátló. Gyakorlatilag esélytelen elérni ezeken a gumikon a 7,6-os gyorsulást. Gondolom a 18-as kerék meleg aszfalt és Pilot Sport xy gumi kellene.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #178074 üzenetére
Igen, 4x4 jó lenne ekkora méneshez már de elég vastag a felára. 11,98 tankolás alapján de ebben elég sok csak pár km-es út is van. iV kellett volna...
Doki16: Igen, pedig még 2-esben is csúsztatja a kuplungot, nem szabadítja rá a teljes ménest a kerékre. Érzésre 3-asban zár csak össze rendesen a szerkezet.
Persze a virslikerék sem segíti a sportos indulást.#nincsbennetarcsi
-
Tin
veterán
válasz Richard #178077 üzenetére
Na igen. Aztan kimegyek orszagut/autopalya vegyesre, es maris leugrik 6.3 korulire. Valamit valamiert.
A "klasszikus" varosi fogyasztasa, tehat amikor meleg motorral az ember legalabb fel orat megy varosban, olyan 8-9 liter korul lehet. De igazabol teljesen mindegy, mert a megtett tavolsag keves, igy az uzemanyagkoltseg sem jelentos.
Tisztan varosi hasznalatra meg ott az elektromos auto, vagy a PHEV. -
Tin
veterán
válasz Richard #178081 üzenetére
PHEV kb. semennyire. Multkor lattam handras Skoda PHEV teszjet, siman elment 50+ km-t, amikor beroffent a motor, addig full elektromos modban ment.
Gyanitom amugy, hogy ha be is roffen, okosan csinalja. Meg aztan, egy 150 LE-s turbos autot minek lepadlozni? Nyomatekmaximum fole porgetni eleve teljesen felesleges, ha belegondolsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #178081 üzenetére
Erre Doki16 tud válaszolni, ennyire nem mentem bele a hibrid mélylélektanba. De gondolom, van valami előfűtés féle... Még ha hibrid olajat is tesznek bele (0W16) még azzal is bajos a hidegen padlózás.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Gyorsulás szempontjából nem felesleges, különben pl a dsg is elváltana nyomatékmaximum fölött hiába padlózod. Próbáld ki, mennyi a 0-100-as gyorsulásod nyomatékmaximumon elváltogatva és mennyi teljesítménycsúcson elváltogatva.
Ehhez plusz infó, hogy a nyomaték öl nem a fordulat.
#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
Sziasztok!
VII golfból ki lehet egyszerre törölni minden felhasználói adatot valahol? Pl párosított telefonok, azoknak a gyorshívói, telefonszámai, naviban a korábban használt címek? Sajnos nincsen itt a kocsi, és telefonon kellene adnom hozzá az instrukciókat egy órán belül.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Coyot
őstag
válasz Richard #178081 üzenetére
A RAV4 reggel indulás után úgy pörgette(érzésre)5-6k rpm-en hogy öröm volt nézni. Bemelegítés címen pedig legalább 1,5 percig járt a motor indulás után aztán le is állította.
Én ezt nem nevezném kímélő üzemnek. Vagy valamit nagyon tudnak ezek az atkinson ciklussal - bár számomra nem logikus ha jobb a hatásfok, merthogy kisebb a motor belső ellenállása akkor ugye még kevesebb veszteséghő marad ami felmelegíti üzemi hőfokra.
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Doki16
addikt
Semmit nem melegít elő a motor oldaláról. Örül szerintem az akkumulátor, hogy a kis fűtőkört fel tudja melegíteni télen. Tuti, hogy nem megy bele a motor hűtőkörébe, az életbe nem tudná az a kis cekász felmelegíteni a vizet. Én arra gondolok kis naivan, hogy a váltó valamennyire melegíti az olajat használat közben és abból juthat a motorhoz. De még nem teszteltem le, nem nagyon tudok egyszerre vezetni és VCDS-t túrni Majd ha valamikor lesz időm csinálok egy logot elektromos üzemben. Annyit már láttam, hogy amikor ment a motor és volt olajhőmérséklet, városban nem igazán csökkent vissza villanyos módban, sőt sok váltogatáskor városban még felfele is ment az olaj hiába csak elektromos módban voltam.
Nálam van webasto a Golfban. Mondjuk ez egyedülálló PHEV-nél. Kivéve V60 D6. Ez gondolom tudja a motort is melegíteni. Ha lesz időm tesztelem esküszöm, mert engem is érdekel
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #178088 üzenetére
Jo olvasast. A cikk ugyan Passat GTE, de kicsit belemegy a lelkivilagaba. Amugy az ujabb TSI-k felso hutokore elektromos, szoval ahhoz nem kell jarni a motornak.
-
Bdanyy
addikt
válasz molnarpeter #178090 üzenetére
köszi, az könnyítés ha egy helyen lehet mindent
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Doki16
addikt
Nem tudok angolul sajnos (olyan jól). A képeket értem
Igen elektromos már bennük a vízpumpa. De az csak vizet keringtet. Melegíteni csak a motor tudja azt a vizet. A kis kört tudja egy sima fűtőszál, de az csak az utasteret látja el szerintem.
Rámegyek VCDS-el és megnézem a hőfokokat, hogy hogyan változnak. Szeretném én is tudni, mert elég fájó dolog amikor beindul. Múltkor is még 2km-t írt. Leálltam vele, csak arréb akartam gurulni és erre beindítja a motort. Hát mondom tuti jót tett beindítani erre pár méterre. pedig még volt benne 2km elektron. De már letiltotta a funkciót.(#178094)Bdanyy: Menu gomb. Eltekersz a jobb végére a beállításokhoz. Azon belül legalul van factory settings. De van Phone menü is. ott lehet törölni a telefonokat is. Van róla videóm: [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
Szvsz élettartam szinten ez valahogy úgy néz ki, hogy egyrészt a start-stop miatt fel van készítve a motor némi abúzusra, másrészt minden nap sok kis hideg terhelés helyett van ritkán egy nagyobb, a sokszori hidegjáratot átveszi a villany. Szóval ha nem is ideális, de bizakodó vagyok, hogy attól még bőven kibírja. Pár év múlva kiderül
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #178096 üzenetére
Nem voltam. Sajna nem értem rá. Várom, hogy jó idő legyen, meg eleve időm és kimegyek konnektorra szülőkhöz. Rádugom a kocsit és elakarok vele tölteni pár órát VCDS-t túrva. Már találtam hasznos adatokat amik jók. Csak több ezer adat van és eltart sokáig míg értelmezni tudok mindent. Teljes beletöltött kapacitást már találtam. Vannak cellafeszültségek is blokkokra bontva. Ezek mind nagyon hasznos értékek. Az utóbbiból már tudok állapotra következtetni. Az enyém biztosan jó mert a 88 blokkból alig volt pár század eltérés. [kép]
Ebből kapacitás még nem jön ki, de a kondíció is fontos és azt megtudom.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #178097 üzenetére
Igen, van benne ráció, hogy hosszútávon kiegyenlítődik. Sőt, kollégám konkrétan 2 km-ről jár be dolgozni egy TDI-vel. Tehát alhangon heti 10x megy vele csak 2 km-t. Ettől még az is jobb ha néha beröffen és hidegen elpörgeted 4000-ig.
Egy biztos: azt kimatekozták, hogy a gari időt kibírja ígyis-úgyis, a többi meg nem számít nekik.
Jah a startstop amitől agyf-t kapok instant. Első dolgom kikapcsolni a 3,14csába. Szerencsére miden hidegindításnál emlékeztet rá, így nem felejtem már el kilőni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gringoka
aktív tag
Sziasztok.
Vw passat b8-hoz vcds programhoz keresek kábelt valaki tudna küldeni egy linket?
Előre is köszönöm
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban