-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kk831228
addikt
Üdv!!
Nagy ráérésben olajat kellene cserélnem zasszony atójába...
Cordoba 6L2 , 2007 , 1.4 pd , BNV , 80 hp...
Valaki meg tudná nézni mennyi olaj kell bele kb és mi a minősítés...?
Gondolom gyári olaj az ajánlott...
Köszönöm!!
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kk831228 #178854 üzenetére
Ha motor az olaj:
Az összefoglalóból:
"Milyen olajat vegyek a TDI motorba?
Adagolós: VW505 00
PD DPF nélkül: 505 01
PD DPF-el: 507 00
CR-DPF-el: 507 00"Tudja a megfelelő előírást (505.01 vagy 507.00 részecskeszűrő függvényében), aztán onnantól kezdve a márka egyéni ízlés/hit szerint (nekünk Mogul megy most az SDI-be, mert közel van az importőr). Illetve [link] olaj topik .
4.4/3.8 liter elvileg szűrővel/anélkül.
Ha váltó:
Alvázszám alapján márkakerben venném a gyári olajat, úgy tuti pontos lesz a mennyiség és a fajta is.[ Szerkesztve ]
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #178852 üzenetére
koszonom a tippet!
hozzatartozik, hogy patkanyfeszek volt benne es pont a legtomegmero vezetekeit ragtak el..azokat mar szakszeruen javitottam es ujra aktiv a legtomegmero.holnap ralesek.delutan a ket elso-hatso balos zarral szorakoztam.szerencsere sikerult oket meggyogyitani igy van sikerelmeny
-
c00per
tag
válasz rob210 #178857 üzenetére
oldalrol volt egy apro xzn torxfeju csavar azt mar elbarmoltak.megprobaltam lefurni es kitudtam ugrasztani a zarbetet.ha olyan a megoldas mint a seat toledo, akkor ha nincs a csavar megkinozva konnyen kifog jonni a betet.
maga a zarszerkezet ha mar kint van nem egy ordogi dolog.nekem peldaul logott a villanymotornal az orsotengely es emiatt nem tudott lezarni egyik oldal sem.a zarbetet egy kis fejet forgat az elektromos resznel es van benne ket mikrokapcsolo,amiket a kis fejen levo"dudorok" aktivalnak.amikor forgatod a betetet, akkor a kapcsolokkal nyitod-zarod a szerkezetet.legalabb is ebben igy mukodott
sharan kozponti zaras?
[ Szerkesztve ]
-
kk831228
addikt
válasz molnarpeter #178855 üzenetére
óhhh ba.. a meg, lemaradt a "váltó" szó...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
gtx560unlock
csendes tag
Sziasztok!
Érdeklődnék hogy Audi a3 8p 2004-es BKD milyen dotszámú fékolaj megy?Kupakon sajnos nincs feltüntetve.
Illetve hátsó baloldali féknyeregnél picit szivárok a fékolaj ( kézifék behúzó karnál) ezt lehet javítani valami felújító készlettel vagy cserés a nyereg?
Üdv és köszi.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gtx560unlock #178861 üzenetére
DOT 4-gyel nem lősz mellé.
Le kéne kapni és megnézni, mi a konkrét gond - ha biztosra akarsz menni, vegyél felújított nyerget, a mostanit leadva
-
rob210
nagyúr
válasz gtx560unlock #178861 üzenetére
Dot 4 és ha van hozzá szerszámod fel lehet újítani, van hozzá komplett szett, de ha még nem csináltál ilyet szerintem ne kisérletezz vele. A fék életeket menthet!
A komplett nyereg csere jobb megoldás azt nehezebb elrontani.
Viszont legalább 2 féle van, így célszerű előbb megnézni mit is kell lecserélni.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
gtx560unlock
csendes tag
Okés rendben köszönöm a segítséget!
-
-
kk831228
addikt
válasz c00per #178867 üzenetére
Az utángyártott... Inkbább a gyárit javítanám ha lehet...Jahh bocsi csak a kulcsrész , elnéztem...
Mági: Ránéznél nekem Cordobához a váltó olajra előző hsz -ben...
gondolom ilyesmi kellene : [link][ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
kk831228
addikt
válasz molnarpeter #178855 üzenetére
Nem nagyon van a közelbe márkaker. sajnos...inkább rendelnék, prsze ha nem lesz más akkor csak az marad...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
nagyúr
Végre a héten átvehetem az autóm. Bár amikor felhívtak, akkor nagyon olyan érzésem volt, h arra számítottak, hogy visszamondom az egészet a fenébe (szerintem a szerződés alapján akár lehetett is volna), gondolom a cégek a járvány miatt tömegével mondják fel a lízingeket.
while (!sleep) sheep++;
-
newmoonlight
senior tag
A scribd.com-ról jelenleg előfizetés nélkül, szimpla regisztrációval tölthetők le [link] autós, szakmai (és egyéb) dokumentumok, katalógusok, prospektusok.
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Asbee
veterán
Féktől lehet, hogy bal elől, , lassú araszolásnál, surlódó ropogó hangot hallok? Van hogy fékezésre is. De amire fura néha már felengedem a féket, mikor majdnem megálltam, picit még gurul a kocsi és ott roppan koppan egy nagyot. Rá kell nézni, de héten nincs a szerelőm. Ezzel meg annyira, nem akarok szórakozni. Lehet megkéne máshol nézetni, vagy nekem.
-
Mágus2
Közösségépítő
Tuesday,31,March,2020,12:23:26:30570
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CFH.clb
Control Module Part Number: 03L 906 018 C HW: 03L 906 018 BR
Component and/or Version: R4 2,0L EDC H24 7100
Software Coding: 00190012042400080000
Work Shop Code: WSC 73430 031 00999
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018C 003005 (SK35)
VCID: 2A5D72EA4D88434EEA7-807F
2 Faults Found:
4891 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 19
Reset counter: 96
Mileage: 0 km
Date: 2000.00.00
Time: 00:00:00
4892 - EGR Valve (N18)
P0403 00 [096] - Malfunction
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 214215 km
Date: 2090.14.29
Time: 09:38:47
Readiness: 0 0 0 0 0Kezdődik... Saša kezd fáradni.
-
k5.20
senior tag
Urak, Skodri Octavia-ban - 2016-tól nézegetek - 2 féle középkonzolt ("navit") látok: van 6 és 8 gombos. Van-e jelentős különbség közöttük, vagy nem kell vele foglalkozni?
Köszi előre is! -
kistusik
tag
Hali. Megpróbalkozom itt is mert a Facebookon lévő emberek... hát nem valami segítő készek.
Az alany egy Passat b5.5 1.9 TDI 101le AVB.
Hosszbordásszíjfeszítő patront fogok cserélni. De azt mondták, hogy nem kell leszedni hozzá a komplett elejét. Viszont azt senki nem akarja elárulni, hogy hogy is kéne másképpen. Szóval aki csinált már ilyet, vagy tudja hogy kell, az elárulná? Emelőm, aknám nincs. -
1stVikman
senior tag
válasz 1stVikman #178755 üzenetére
Összeraktam. Egy próbautam volt, odafelé minden ok, visszafelé bedobta, hogy front assist nem elérhető.
Vagy kalibrálni kell vagy szenzort is cserélni még nem tudom.
El kell vinnem szervizbe, majd ha egyszer tudok szabadon mozogni.
Jelenleg 2 hét meló kinti szálláson, aztán visszafelé határon meg vagy otthoni vagy állami karantén jelen állás szerint...[ Szerkesztve ]
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #178883 üzenetére
Helyes, én sem engedném még el a kezét. (Igaz, rám nem biztos hogy érdemes hallgatni, tudván hogy én minek a kezét fogom, még mindig... )
Amúgy "rendelsz" még? Vagy a becsuktad, esetleg be kellett csuknod már a kaput?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
c00per
tag
válasz Mágus2 #178852 üzenetére
Ma hoztam ismerostol bontott legtomegmerot azt meg ki is dobja hibanak, de mukodik az auto.megtakaritottam a regit es visszaraktam.azzal nincs hibakod.egyenlore mukodik.csereltem gyertyakabelt,trafot kompletten,vizhofok jeladot.azt nem tudom ennel a motornal mennyire termeszetes, hogy uzemi hofokon alapjarat pl 760-800 kozott mozog folyamatosan.ha tartom a gazt pl 1800on akkor 1750-1800 kozott ugral.holnap meg megprobalok hozni masik legtomegmerot.
egyebkent az egy extra, hogy lecsavartam a viztartaly kupakjat es gyonyoru habos a viz....
-
mamboo
tag
Hello, BMN motorkódű rs octaviam bal első kerékcsapágya megadta magát.
Bardin két méretű csapágyat is kiad; 136 és 136,5mm. Melyik kell nekem?
Illetve ha nem SKF akkor GMB vagy Febi?
Köszönöm[ Szerkesztve ]
-
Atish19
őstag
Sziasztok! VW Passat B6 140le CBAB (2008.12) DSG váltós autót érdemes lenne chippelni? Chip alatt észszerű motoroptimalizálásra gondolok egészséges határokon belül. Van még tartalék ezekben a motorokban?
-
IntelKiller7
veterán
Hali.
Vezérlés csere előtt állok. Autodocról rendelnék, de több verzió van. Van ami fele annyiba kerül, ugyan attól a gyártótol.
Mit érdemes cseréltetni rajta?
2.0TSI, CAWB.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
simonjoe
senior tag
Ma cserélni akartam a nyári papucsokra, az egyik furatba alig bírtam behajtani a csavart. Kicsit bezsíroztam, jobb lett, de nem az igazi. A csavaron semmit sem látok. Valszeg a furatban lévő menet nem akar akarni. Szerintetek érdemes egy menetfúróval b@...sztatni, vagy bele fogom törni??
Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #178899 üzenetére
Agyban menetet -fúróval megigazítani, csavaron sem árthat akkor már áthajtani a menetmetszőt Utóbbi egyszerű eset, előbbinél érdemes jobban figyelni, hogy megfelelően kapjon bele a menetbe, ha nagyon meg van gyepálva... szerintem
Ha nem akar menni a menetfúró, ne egyszerre hajtsd be, hanem egyet előre és kettőt hátra csak szépen fokozatosan, amikor kezd megszorulni, akkor hajtsd vissza és járasd picit meg visszafelé párszor, aztán mehet tovább
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- PHP programozás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mesterséges Intelligencia topik
- GoodSpeed: SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik
- Yettel topik
- További aktív témák...