-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
simonjoe
senior tag
-
ugforma
tag
hello. vw golf 4 1.8t arz 2000/08. mennyi szervó olajat kell vegyek bele, ha leakarom cserélni valamint milyen színűt? ugyan ez a kérdésem a váltóolajról is. köszi előre is
-
Adam8199
tag
válasz molnarpeter #178802 üzenetére
Köszönöm a választ.Van még azért benne,úgyhogy nem a szervó lesz cserés.
Audi A4 B5
-
rob210
nagyúr
Akkor az ígért tartalom.
Előszőr a videok.
másik oldal
A bűnösök, szilent és csapágy.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
válasz tomszli11 #178813 üzenetére
Akkor fejegység ki és megnézni hogy van-e rajta fantom táp. Ha nincs akkor kell rá, de akkor sincs garancia hogy rendesen fog szólni. A VAG csoport autónak a vétele nagyon macskás az egyedi antenna rendszer miatt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
c00per
tag
válasz bitpork #178814 üzenetére
Megerositenem!
A4 B7 gyari 1 din helyere rakott az elozo gazda rns-e fejegyseget.Hozzam mar igy kerult.Furcsa volt, hogy a ket hatso ajto illetve a melynyomo nagyon gyengen szol.Nekialltam feltarni a hibat.Eloszor azt hittem hangszoro problema.Kicserelgettem semmi javulas.Utana erositot vettem kezelesbe.Kicsereltem a gyarit egy boltba vasarolhatora meg rosszabb lett a szitu.Ha felkapcsoltam a lampakapcsolot akar helyzetjelzore eros visito hang jelent meg a ket hatso ajtonal es a melynyomonal.Kiszedtem a fejegyseget lattam mar valaki mokolgatta a kabeleket.Rendbe raktam azt a reszt meg huztam uj rca kabelt hatra az erositohoz.Semmi javulas.Utana meg varialgattam, hogy az erositot kulon akksirol huzott kabellel neztem vagy a fejegyseget kulon de semmi.Foldhurok megvolt mindig.Kulfoldi forumon irtak masnak is elojon ez a hiba, ha kicserelik a fejegyseget rns-e szerkezetre.Venni kell egy ground loop isolator nevu cuccot.Ezt az oregem mar a kezdet kezdetem mondta, hogy trabant/wartburg radional voltak ilyen zajok mint nekem, de nem hittem neki :D Nos ezzel a kis 2ezer forintos vacakkal megszunt minden bajom.Arra jo volt, hogy gyakoroltam az elektronikat, meg felfejleszettem a gyari zenet :D
tomszli11 kolleganal, ahogy bitpork is irja fantomtap tud varialni
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz grizlisandor #178822 üzenetére
Áhh felejtsd el.
Nincs olyan rossz állapotban mint a beetelen volt, de ezen is gatya.
Konkrétan olyan 7 év körülire saccolom. Akkor volt benne utoljára rendes szerviz.
Ami be lett jegyezve fel lett matricázva, gondolom akkor lett cserélve a szíj is.
Renault power
-
-
laabom
tag
Sziasztok! Kedden vettem át az új autómat egy T-Cross-t. A napokban nagyon ritkán az egyes sebességet nem mindig veszi be tökéletesen. Kb napi egy alkalom és olyan mintha a sebesség csak a feléig menne be. Mitől lehet ez?
Köszi a segítséget.
-
i-sti
senior tag
válasz laabom #178827 üzenetére
A "kenguruzásra" gondolsz?
[Volkswagen acknowledges problem with 1.5 TSI Evo engine]Novum Forum Siculorum
-
-
grizlisandor
addikt
17-én, volt az Altea az éves szervízen. Váltóolajcsere után sokkal jobb a váltás, majdnem tökéletes. FP Mann pollenfilter durván jó cucc, nincs meg a jellegzetes "forgalom szag", bár nincs is akkor forgalom mostanában; később még visszatérünk rá. Az autószerelő ajánlotta, hogy ő is antibakteriális pollenszűrőt szokott használni, csak BOSCH HEPA-t a Passat-ja van. Bosch HEPA cabin Filters(katt) keresője nem is ismeri a Seat márkát, hiába keresek rá rokon autókra(Audi A3, Golf 5), teljesen más méretű pollenfilter-t dob, MANN szerint hasonló korú, hasonló motorkódosokba ugyanaz a pollenfilter kell. Az első fékem, néha sípol, ATE Power Disc 2 éves, ~25k km van benne, ATE betétekkel. Szétkapta, semmi rendellenességet nem talált, csak a féktárcsának van egy minimális válla és az miatt sír néha fékezésnél.
-
babszon
csendes tag
Sziasztok,
Valaki találkozott már ezzel a hibával ?
A3 2004 BKD
1117 - Generator Terminal DF Load Signal: Implausible Signal
ESP visszajelző folyamatosan világít kb 10 perc után, leállításig, majd következő indításnál 10 percig ismét minden ok.
Amin már túlvagyok: csatlakozásokat átnéztem, tudom a kábel szokott megtörni, de nem látok sehol sérülést. Rosstech szerint lehet még generátor vagy fesz szabályzó. Töltés van, így generátort kizárnámCertified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
Valami ps mágus megtükrözhetné a lámpákat, hogy milyen -> felül legyenek az ívek. Szerintem ezek a Baló Györgyre hajazó karikák viszik el a formát. Vagy az új Octavia első lámpa kell rá.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
c00per
tag
seat toledo 1.6 akl
alapjarat ingadozas gonddal jott a gep.a fojtoszelep ki lett takaritva es feltanitva.
Ezek utan beinditom es jo az alapjarat.Adok neki gazt, elengedem es 1200-1400 kozott ugral az alapjarat. 00533 hibakod olyankor jon, gazbowden nem szorul,laza.En fojtoszelepre tippelek, hogy nem akar visszaallni.Esetleg meg valamit erdemes megnezni? amit a ross-tech wiki irt azt megnezegettem
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Azért csókolom a kezeit annak aki ezt a csonkot kitalálta.
Mágust innen is üdvözlöm, neki volt igaza, nem a csavar mentén eresztett, hanem mikro repedés van ezen a sz@ron.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #178849 üzenetére
Kapott egy febit remélem bírja majd.
Valaki már próbálkozott a javításával, csak szutyok birth márkájút rakott be.
Nézegettem egy ideig mire rájöttem mi a baja. :(
Mindegy túl vagyok ezen is. Most lehet menni vele és még meg is áll.Bár egy lengőkar szilentezés még rá fog férni, én már hallom, hogy nyikkan egyet egyet a fekvőrendőrön.
[ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós topik
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Le Mans Ultimate
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Dell notebook topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- További aktív témák...