-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz roseane2004 #177499 üzenetére
Mivel a loaderes kábel warez, ezért ebben itt nem fogunk (tudni) segíteni, sőt mivel szabályellenes, még szankciókat is vonhat maga után. (Figyelmeztetés, tiltás stb.)
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
Doki16
addikt
Ahol a golf kemény műanyag például a lábnál ott a Passatnál tovább ér a puha szivacsos rész, meg ilyen kis hasonló apróságok. De ezen nem is kell csodálkozni hiszen kér különböző árkategória, valahol meg kell fogni a dolgokat. Hogy megéri-e azt neked kell eldönteni. Nekem megérni, minden szempontból jobb egy Passat ez nem is kérdés. De ha csak magában mint autó vizsgáljuk mind kettőt akkor a 7-es Golf is etalon. Amúgy a litereket kár hasonlítgatni, még a legkisebb eldugott sarkot is beleszámolják a pótkerék/defektgátló alatt. GTE papíron kisebb csomagtartóban, mint a benzines, de közben meg mégsem, mert annyi, hogy itt nem tudták beleszámolni a padló alatti rekeszeket.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
TayRol
veterán
A gáz nélküli indulás.
Nekem az utolsó szériás 1.4-es van 150 lóval, és igaz, hogy 250Nm (vagy mennyi van benne maxon), de nem hiszem hogy mosolyogva és következmények nélkül tolerálja a csak kuplungos indulást, emelkedőn való felmenetelt. És az enyémben még kéttömegű sincs (nem tudom az 1.5-ben van-e...).(#177508) aero. : ez valami fícsőr? új nekem teljesen, sosem hallottam róla.
[ Szerkesztve ]
-
-
TayRol
veterán
válasz aero. #177510 üzenetére
hát nekem nem adott gázt a 2018-as 1.4 Tsi. ezért nem értem a dolgot.
(#177512) Tin: oksa, így már értem, csak sosem találkoztam vele pedig próbálkoztam a garázsban sokszor a finom arrébbkúszással csak kuplunggal, nem nagyon vette lazán.
szuper, örülök hogy van ilyen, meg hogy most már dsg-zem.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177509 üzenetére
De nem gaz nelkul indulsz el, hanem az elektronika ad helyetted eppen akkora gazt, hogy a leheto legkevesebb "plusz" befektetessel fogjon a kuplung.
Az 1.5-ben van. Annal finomabban lehetetlen kuplungolni, mintha eppen csak annyi gazt ad az elektronika, ami a kuplungolashoz szukseges. Igy a leheto leginkabb minimalis a fordulatszamkulonbseg, a leheto legkisebb a terhelesvaltasa a kuplungnak, es az normalis, 1mp-es csusztatas mellett a leheto legkevesbe kopik, mivel a leheto legkevesebbet kell lassitania a tarcsanak a fordulatszam felvetelehez.(#177511) TayRol: Erdekes, azt hittem, ez mar vagy 5 eve van minden autoban. En abbol gondoltam, hogy tudhatja, hogy amikor tempomattal vezetsz, siman kezeli a valtast, magyarul kuplungnal elveszi a gazt, es miutan beraktad sebessegbe, magatol adja ra a gazt ujra, szoval te gyakorlatilag csak a kuplungolas (csusztatas) muveletet vegzed. Aztan kiprobaltam, es 1-esben is mukodik, sot, mint irtam, 2-esben is, de az mar nyilvan nyirja a kuplungot, meg felesleges.1-esben amugy emelkedon is mukodik gond nelkul, es ha hagyod 1-esben gurulni es lassulni az autot, egy ido utan nem lassul tovabb, csak kuszik.
Jo dolog, dugozasban nagyon hasznos, lassu haladasnal sem problema, egyedul arra nem az igazi, ha kicsit nagyobb lendulettel kell elindulnod, mert azert van vagy 2 mp, mire a kuplung rendesen "befog", es ha csak utana gyorsitasz, az lassabb, mintha alapbol nagyobb fordulatrol kuplungolnal.[ Szerkesztve ]
-
-
Tin
veterán
válasz aero. #177513 üzenetére
Vegulis ez a "lefulladasgatlo" forditott mukodese. Az meg mar nagyon regota van szinte az osszes autoban, azon is latod, hogy amikor mondjuk gurulsz egy adott fokozatban (ez lehet akar 5-ös is), es nezed a pillanatfogyasztas-merot, akkor egy fordulat alatt (mondjuk 1000 rpm) latod, hogy elkezd felmenni a fogyasztas 0-rol, mert adagol kis gazt a lefulladas ellen.
Ez gyakorlatilag ugyanaz, pontosabban annak egy tovabbgondolt valtozata, hiszen kuplungolaskor pont ugyanugy a lefulladas ellen ved. -
Tin
veterán
válasz TayRol #177515 üzenetére
Hm ez fura. Ebben nemhogy nem kapcsol ki, meg a tempomatos gyorsitast (RES) is siman intezi, akar ha tobb sebesseget kell valtanod. Megnyomod mondjuk 3-aban, es vegigvaltod 6-osig, o kuplungnal elveszi a gazt, ha "beakadt" a sebesseg, akkor meg gyorsit tovabb, aztan a kovetkezo kuplungolasnal megint elveszi, es igy tovabb. Ugyanez lefele, akar ha a tempomat gombjaval lassitasz. 2019-es 1.5 TSI 150 Golf Variant, manualis.
[ Szerkesztve ]
-
-
Tin
veterán
válasz TayRol #177518 üzenetére
Aha, mondom, az a poen, hogy a manualis valto annyiban manualis, hogy neked kell kuplungolni es valtani, de amugy semmi massal nem kell foglalkozni. Ha a kuplungpedal helyett egy motor megcsinalna a kuplungolas kinyom-lassanfelenged folyamatat (meg persze a valtokar pockoleset), akkor kb teljesen automata lenne.
(#177519) bitpork: Igen, de mar mindegyik az, nem? Bar a VAG-nal sose lehet tudni...
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #177521 üzenetére
Gondolhattam volna, en nem ismertem a VAG lelkivilagat, az autot meg nem konfiguraltam, csak vettem egy "ilyet", ami raktaton volt. Ebben meg az volt, mondjuk azert valasztottam ezt, mert a radaros tempomat fontos volt. Es akkor lehet, hogy annak resze ez a valtast kezelo elektronika is.
-
-
veterán
válasz Doki16 #177503 üzenetére
mert annyi, hogy itt nem tudták beleszámolni a padló alatti rekeszeket
Annyival pontosítanám, hogy az FWD benzines és dízel modellekben a komplett csomagtérpadlót lejjebb tudod tenni kb. 8 centivel, ilyenkor a csak annyi rekesz marad, amennyi a pótkerék mellett adódik.
Srácok! A DMF vajon mennyire komálja ezt a gázpedál nélküli elindulást?
Mindig reméltem, hogy nincs DMF az 1.4 TSI-ben, de tudtommal VW-ben van, Skodában nincs.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz aero. #177523 üzenetére
Jogos, megkövetem magam, úgy néz ki a Golfnál már szerencsére széria ez a frankó extra. Már az is meglepett, hogy egyáltalán nincs is Trendline a 7-es Golfból.
(#177524)focvis: Akkor az azért tényleg hozzáad egy kicsit. Nekem ott a benzintank van
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
F-ECT$
titán
Most nézem, hogy a hivatalos adat a Golf 7 Variant 1.4 TSI benzintank méretére 50 liter, de nekem már sikerült 51 litert is tankolni, és még nem volt teljesen üres. Vagy ez csak kb méret és van egy kis ráhagyás?
Dive ever, work never.
-
-
-
Doki16
addikt
válasz Richard #177530 üzenetére
Attól függ, hogy hol mész vele. Ha csak tisztán benzinesen használod, vagyis pontosabbn hibridben, akkor országúton elvan 4-5 literből, pályán olyan 7-8 körül. Ebből tudsz következtetni, hogy mennyire elég a 40 literes tank. Reálisan nézve olyan 700-800 km között jó országúton.
Nekem még félig van a tank és már 1200 km-t mentem vele legutolsó tankolás óta Jelenleg kerek két liter az átlagom, mert "sokat" megyek elektromosan.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz kisza25 #177533 üzenetére
Még mindig nem értititek páran Az autó helyetted adja a gázt a kuplung felengedésének mértékével. Teljesen ugyanaz, mintha te indulnál, sőt, az elektronika pontosan tudja, mennyi gázra van szüksége az autónak a megmozduláshoz. Hatékonyan és gyorsan működik. Nem csúsztatja feleslegesen a kuplungot.
-
-
-
K Norbi
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #177530 üzenetére
Ki lehet valahogy kapcsolni a lábtér világítást? Engem marhára idegesít este menet közben, hogy világít a lábtér. Sötétben is megtalálom a pedálokat (főleg, hogy csak 2 van).
Volt időm kipróbálni a CarPlay-t, tetszik illetve az EDS-t nagyon tetszik. Azért még így sem kanyarodik úgy, mint az Imprezám de a buta B6 Passatunkhoz képest atomvillanás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz F-ECT$ #177535 üzenetére
Amúgy az 50 literesbe 55liter az már a tágulási tartály is, nyáron napon hagyva kifolyhat a benzin, mert a tartályban a föld alatt lehül 10fok környékére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg