-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
veterán
válasz zoo8800 #154648 üzenetére
Kérek szépen forrásmegjelölést. (eddig szentül azt hittem, hogy a G7 csak 140 ló felett kap multilinket, a 122 lovast - zsigerből - kizártnak gondolom, mert volumenmotor)
(#154649) SzlobiG: Igen figyelni kell; újonnan a sima bixenon 280-300 k körül volt, a U alakú LED DRL-lel meg 390-400 k Ft. (én anno kifizettem inkább a drágábbat, de roppant pofátlannak éreztem).
Van a linkelt R-line-ban is DRL, ott világít a 4. fotón, szép sárgán. :/ (a Többiek megelőztek)
(#154652) havri1: Most 2.0, volt 1.4TSI 2x is (2012-12, ill. 2013-15), nem emlékszem pontosan... olyan 800-850 rpm lehetett az alapjárat.
Fontos! Kb. 20-25 C fok külső hőmérsékletnél máshogy indulnak hidegen a korabeli 1.4 TSI-k. Emeltebb alapjárat és mellette süvítő hang. Valahogy felgyorsítja a katalizátor bemelegedését, teljesen normális. (lehet, hogy ez is csalószoftver-féleség, ugyanis ezen a hőmérsékleten csekkolják a károsanyag-kibocsátási normát)
[ Szerkesztve ]
-
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Passat B6 kombi, BMP motorkód.
Hatulsó féktárcsa és betét csere lesz, elektromos rögzítő illetve kéziféke van
Szükséges rosstech beavatkozás?
Ha igen, tudnátok egy linket adni, hogyan kell?
Köszi![ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-
zoo8800
veterán
válasz focvis #154656 üzenetére
Fogalmam sincs, hol olvastam így, konkrétan megfogalmazva, de előkotrom majd. Plusz lefotózom a sajátom futóművét (tuti multilink, már néztem).
Tudom, hogy ez nem 100%-ban hiteles, de ebben a tesztben az 1.2-esre csatolt hosszlengőkart írnak, a 122 lovas 1.4-re pedig multilinket.rip and tear, until it is done
-
veterán
válasz zoo8800 #154661 üzenetére
Bakker, én most német forrásokat néztem, de ez is 122 lótól már multit ír. [link] A többi márkára meg 150 ló a határ, ez anno 140 volt, abból csináltak 150-et a 1.4 TSI-nél.
Ne fotózd le, elhiszem! (A 40 HD-be mondjuk belefér...)Pedig határozottan emlékeztem a 140-re. Talán egy origó cikkből? Vagy ebből?
@havri1: én a lánc-para miatt mindig nagyon füleltem indításkor.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Haver végül transporter helyett vett egy Caddy-t. Nem tudjátok, hogy ebben van-e kettőstömegű?
Én audimnak ugyanez a motorkódja, ebben van, viszont nem tudom, hogy a Caddyt is szerelték-e vele.Volkswagen Caddy MK2 2002 ALH
-
Speeedfire
nagyúr
Valaki meg tudná mondani (vagy kép, videó, leírás), hogy hogyan kell szétbontani ezt a részt? 2db 25mm2-es kábelt szeretnék a tűzfalon elhúzni. Egy furatot találtam, de ott csak 1 kábel fér át. Ha jól tudom a jelzett részen át lehetne tólni őket. Viszont nem tudom, hogy kellene (lenne érdemes) neki kezdeni.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #154669 üzenetére
Gumidugó mellett elfér 2 is.
-
grizlisandor
addikt
válasz grizlisandor #154572 üzenetére
Fent vannak az új ATE első fékcsövek, hát a bal oldaliban volt egy szép szakadás, 3-4 cm hosszan.
Műtét közben a szerelőm mondja, hogy nem tetszik neki ez a fékfolyadék, mondom 3 hónapos, le lett cserélve mikor megvettem. Belenéz a tartályba, hát ez nem volt lecserélve, de mondja, hogy van itt technika az ellenőrzésére. Hozott valami nagyobb lázmérőt, világító ledekkel, hogy a gép megméri az olajban a ... tartalmát vagy mit, sajnos nem tudtam figyelni maximálisan, mert szitkozódtam, hogy szépen megspórolták rajtam a fékolaj cseréjét. 2. sárga led villant fent, mondta, hogy ha cseréljük az első féket, ezt is szépen leengedi.Megnéztük az első tárcsákat, a betétekkel, újszerű Textar betétek vannak fent, ~90% szépen megpirulva, megint emlegette azt az hülye szerelőt, aki felrakta rá. 2 lehetőség van az egyik, hogy mentjük a betéteket, és nézünk rá egy ATE tárcsát, vagy valamilyet és elmegy ameddig elmegy, az egy hónap múlva esedékes műszakira meg összekopnának. Vagy kap egy új ATE PowerDisc tárcsát + betétet, ami szimpatikusabb lenne nekem, pénzbe 20k vs 45k anyagköltség. Megkapja az autó az új szettet, mert a féken nem spórolunk, meg már furcsa lenne nem 50k+ odaadni a szerelőnek.
-
Nemt0m12
tag
válasz Nemt0m12 #154009 üzenetére
Sziasztok.
Erre reagálva kicseréltem a fojtószelepet Mágus tanácsára.
2 hétig minden szuper volt ma viszont ismét történt valami.
Fordulat szintént fent ragadt 1200-on.
Hibatároló olvasás után ezek voltak benne.00282 Throttle Position Actuator V60
17-10 Control difference Intermittent
00282 Throttle Position Actuator V60
16-00 Signal outside Specifications
Létezne ,hogy ennyit bírt volna az utángyárott fojtószelep ?
1.6 AKL a motor
Válaszotokat előre is köszönöm. -
Land
veterán
Üdv! Hogy is szól a fáma? 2013 utáni 1.4 TSI-t, melyen szíjas a vezérlés szabad venni? Van róla hosszú távú tapasztalat? Kokszosodás van-é? Vannak bajai?
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #154671 üzenetére
Valahol a tűzfalon tuti van ilyen. Eddig mindegyik autómban volt.
-
havri1
félisten
válasz grizlisandor #154672 üzenetére
Kíváncsi vagyok az ATE tapasztalatokra, nekem mind a 2 elől pár hét után ütött, pedig nem szoktam izmosat fékezni. Brembo ment fel utána, azzal adtam el 25e km múlva, és még mindig jók.
havri
-
Speeedfire
nagyúr
válasz MunezXBK #154675 üzenetére
Ezt kutatom én is. Emiatt akarom lebontani a fent jelölt részt. Az a sanda gyanúm, hogy ott fog megbújni. Azon a részen van az utastérnél az elosztórész is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz Speeedfire #154677 üzenetére
Ugye az az üllő-szerűség nem a házi tempomatod?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #154677 üzenetére
Itt már megy egy tápkábel, nem?
-
Speeedfire
nagyúr
válasz bitpork #154678 üzenetére
Üllő? Nem, nincs még bent a tempomatkar. Pedig már megvan legalább egy éve...
MunezXBK: Igen, itt van már egy ~10mm2-es kábel. Viszont ez az elosztótól megy a csomeszba. Az elosztóba a "gyári kábel" (~10mm2) megy az akku felett lévő elosztóból.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #154681 üzenetére
Kormányoszloptól balra nézd meg, belülről. Ledes cucc legyen nálad.
-
morfondőr
őstag
válasz morfondőr #154616 üzenetére
Na meglett a hang forrása: a váltó és a motor között alul lévő takarólemez elmozdult és bele ért a lendkerékbe! Ettől nagyobb gondom egy darabig remélem nem lesz, mert már minden pici rendellenességtől pánikolok! Szmók 'n csarm meg para!
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #154684 üzenetére
A motortérből nem lehet egyenesen az utastérbe húzni, a vízelvezetőn keresztül vezet az út az ablaktörlők alatt. Azért más a két oldal. A ki kell venni a légszűrőházat, azt a fekete kábeltakaró műanyag burkolatot felfelé lepattintod, ott futnak a vezetékek, de csak az ablak alá. Ott mindegyiken csatlakozó van, úgy mennek tovább az utastérbe.
[link] Golfos videó, de a leon ugyan ez a konstrukcó.
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz focvis #154663 üzenetére
Biztos, hogy nem itt olvastam, de megvan az info:
– Twist beam rear axle (1.2 litre TSI 85 PS, 1.2 litre TSI 105 PS, 1.6 litre TDI 90 PS, 1.6 litre TDI 105 PS)
– Multilink rear axle (1.4 litre TSI 122 PS, 1.4 litre TSI 140 PS, 2.0 litre TDI 150 PS)
Ez a katalógus 2013-as, akkor még nem volt 125 lovas verzió.
Itt gyűlnek a fotók.[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
artiny
őstag
audi a3 2014 MMI sima, navigacios - kepes lejatszani egyaltalan a videokat mivel idaig amivel probalkoztam azt jelezte h ures a mappa vagy h nem tamogatott formatum.
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz diablo1984 #154588 üzenetére
Miből lehet megkülönböztetni, hogy van e benne, vagy nincs?
morfondőr: A befecskendezők tisztítása mennyibe volt, illetve hol csinálták?Koszosak voltak nagyon?
-
-
morfondőr
őstag
válasz JHONNY 79 #154689 üzenetére
Ha jól emlékszem Kecelt mondott a szerelő és kb. 30ezer volt, de nem csak a porlasztókat pucolták, hanem az egész magas nyomású részt + új tűzkarikák és tömítések. Nem voltak koszosak, kis korom volt a csúcsokon, de pumpa cserénél illik ezt is megcsinálni.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
3 hete vásároltam egy 2001-es Golf 4-et 1,6 16v (AZD a motorkódja). Szépen lassascskán elfolyt a fagyálló, újra lett töltve de ugye felmerült a kérdés, hogy az hova tűnt?! Két helyen folyik belőle a fagyálló (hűtő alsó vízcsonkjánál és a vízpumpánál).
Olajcsere történt még mielőtt észrevettük volna, hogy folyik a fagyálló szóval az "tiszta olaj" volt nem volt keveredve fagyállóval/vízzel. Nagyon kicsivel a maximum fölött van az olaj szint de nem nő (valószínüleg túl lett öntve). Nem jön fehér füst a kipufogóból, nem megy fel a vízhőfok 90 fölé, nem nő az olaj szint, tiszta fagyálló van benne nem keveredik az olajjal és az olaj sem a fagyállóval azt sem tapasztaltam volna, hogy meleg motor leállításnál aztán indításnál nehezebben indulna.
De viszont tegnap sor került a "hengerfej teszterre" és a kék folyadékból zöld lett. Valakinek valami tippje?! Válaszokat köszönöm előre is![ Szerkesztve ]
-
Bárki akar VCDS-s kábelt, szerintem most rendeljen e-béjről
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz focvis #154699 üzenetére
Aha... nézzél verziószámot meg item location-t.
Meg hasonlítsd össze a két héttel ezelőtti több ezres kínálattal. Jah meg az általam rendelt kábelt az ebay még a vétel után is eltávolította az oldalról, hogy hogy nem a többivel együtt. Szerintem az EU-n kívül jövőket meg fogják bszni, de ne legyen igazam.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html