-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz morfondőr #143115 üzenetére
1: még nem kell azonnal de ne halogasd a cserét sokáig
2: nem lenne szabad rántania egyáltalán, sem hidegen sem melegen, sem felfelé, sem lefelé kapcsoláskor
3: már kaptál rá választ
mod:
Kiskokó: Nem a Subaruról van szó (az benzines) hanem a Passat TDI-ről.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
enddav
aktív tag
válasz morfondőr #143615 üzenetére
Én is ilyet szeretnék (RCD 300-ról váltanék), viszont a szerelő ezekről a kínai cuccokról lebeszélt, azt mondta, hogy a rádiózást felejtsem el, vétel nem nagyon lesz. Amit ő ajánlott az vagy eredeti gyári egység vagy ilyen iPod, USB, Aux illesztő (egy ilyen kis külső dobozka).
Viszont ha te rendelsz és beszerelteted akkor érdekel a tapasztalatod.
'06 Jetta 1.9 PD TDI 303k kmCsabadi: Nekem is büdös a kipufogógáz, indításkor valamikor szintén háromhengerezik, illetve 1800-2500-ig csörög is erőteljesebb gyorsításkor. VCDS-ben nekem is egyforma értéket mutatott a négy PDelem vagy henger (annyira azért nem értek hozzá, talán -1 volt). Szerintem a PD elemmel lesz gond neked is és nekem is.
[ Szerkesztve ]
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Doki16
addikt
válasz morfondőr #143615 üzenetére
Itt egy videó róla. Ahogy látod simán működik vele. Egy feltétel van, hogy tudni kell a rádió kódját. Az USB-hez meg elméletileg kelleni fog egy MDI egység a kesztyűtartóba. A többi dolog működéséhez meg szerintem VCDS-el kell aktiválni. Kétlem, hogy a parkassist csak úgy magától menni fog.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
simonjoe
senior tag
válasz morfondőr #143860 üzenetére
...én nemtom milyen algoritmus alapján szívat, két napja voltam vele közel 3e km-es 95%-ban autópályás túrán, ma álltam be a garázsba és leállítás előtt láttam, h megemelte a fordulatot. Gyorsan kiugrottam belőle, ilyenkor a kipöffentőből giga forró levegő jön és igen büdös. Kiálltam, majd rárongyoltam az M1-es pályára és 2400-2600-as perdületen utaztam vele cc. fél órát, majd normál üzemben haza. Összegezve, én úgy vettem észre, h a normálnál magasabb 1000-1100 fordulatra emeli az alapjáratot, időnként a hűtőventilátorok is nagy fordulaton pörögnek, továbbá magas hőmérsékletű kellemetlen szagú gáznemű távozik a kipufogóból.
Joe
-
grizlisandor
addikt
válasz morfondőr #144379 üzenetére
Én is arra tippeltem az elsőnél, de a harmadiknál a kuplungolás, váltás ment hang nélkül, talán kicsit keménynek éreztem a pedált.
(#144383) molnarpeter: Igen, ezért is szimpatizálok velük. Csak kicsit vicces, hogy ott állnak halomban a a beszámított autók és nincs meg az állapotfelmérésük, ami nélkül meg nem adják el...
(#144387) SeniorTilla: Ez is átfutott a fejemben, beszéltem erről kint dolgozó cimborával, hasonló felszereltségben, majdnem azonos áron találtam kint is Tourant, csak full bőr ülés + automata váltó.
-
rvn_10
senior tag
válasz morfondőr #145340 üzenetére
A 80LE 1,4 es. Nekem eleg lesz ez a kis motor is, a megbizhatóság a lényeg, hogy ne kelljen 100 ezreket rálölteni kesöbb
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
-
do3om
addikt
válasz morfondőr #145865 üzenetére
Mi lett velük?
Én úgy gondolnám hogy amiben nincs DPF annál szabadabban távozik a kipufogógáz, könnyebb a dolga a motornak. Ha az EGR is repül akkor meg mindig a friss levegőt használja tele a az égési folyamatra jótékony oxigénnel. Szóval saját logikát használva a motornak igen jót tesz a környezetnek már nem annyira.Ha érdekel valami szerelési anyag írj privátot. Eladó Schneider Mágneskapcsoló 18,5kW/38A
-
-
-
simonjoe
senior tag
válasz morfondőr #146269 üzenetére
..sajnos igen. Írtam már erről. A nejem sokáig helyettes volt egy frekventált helyen lévő töltőállomáson. Érződik a mindenből pénzt csinálni, vásárlókat ahol lehet átb@....ni, főleg a külföldieket, effektus. Nem mindenhol teszik bele a kellő mennyiségű adalékot az üzemanyagba, ennek ellenőrzése a felettes "szervektől" többnyire meg sem valósul, mert megkapják a borítékot és már el is felejtették, h miért mentek oda. Szívesen írok erről neked privátban, ha érdekel.
Joe
-
-
válasz morfondőr #146585 üzenetére
A második szervizet még időben csinázták a harmadikat elkurjantották
Mióta vezetsz DSG-t? Télen a legtöbb használt automata (de még az újak is) sokkal nehézkesebbek míg fel nem melegszenek. A DSGben tudtommal páros-páratlan oldal van, így ha 1-2-3 között csinálja akkor az nem biztos hogy olaj kérdés. A bólintás alatt a kocsi egészét megmozdító megakadást értsük? Ami pl olyan mint egy 0,5-1 másodperces meghajtás kiesés?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz morfondőr #146588 üzenetére
Az ok h 2010 meg h CR de mekkora motor és mi a váltó és a motorkód? De itt pl körülnézhetsz kuplung ügyben, látni fogod h sok VAG van a listában. Kódok nélkül nem tudom a tiédet sem beazonosítani, ez csak példa lista.
Én azt mondom h ha nem erősödik ez a rántás, akkor a hideg miatt csinálja. Tiptronicnál hidegben pl a dermedt olajjal nem vált egészen 2-3000 magasságáig egynémely váltó. Igen vicces tud lenni, de kis helyben járatás szokott segíteni rajt.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
havri1
félisten
válasz morfondőr #146593 üzenetére
TT5-nél ugyanez volt. Hidegen 1-2-3 nál rántott. Pár km után, észre sem lehetett már venni. Rögzült bennem, hogy hidegen különösen kímélve indulok, váltáshatárnál kicsit visszaveszem a gázt, és így finomabb ez a rántás. Általában akkor csapott oda erősebben, ha nagy volt a terhelés. Esetleg egy tempósabb indulás, vagy emelkedőre menetnel felfelé valtasnal.
havri
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz morfondőr #146591 üzenetére
Lendkereket kicseréled és jobb lesz, de ez inkább tulajdonság, mint hiba, tudni kell vele menni és nem kell hidegen terhelni, nem csak a motorolaj hideg, hanem a váltó olaj is. Amiatt ilyen béna. Kuplung ebben nedves, csak a váltóval foglalkozó szakszerviz tudja cserélni, mert meg kell hozzá bontani a váltót. Lendkereket bármelyik szerviz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Renpho talpmasszírozó
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban