-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok,
Off az autó, de ebben a topic-ban nagy a pörgés.
Kinéztem egy autót, annak az 'alfele' lenne a képen.
Vészes ez? 2003-as évjáratú autó.
Az alvázvédelemnek (már ha egyáltalán az...) így kellene kinéznie?Köszönettel,
Dani -
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #155703 üzenetére
Ja, de majd leég.
-
zolko74
tag
Tanácstalan vagyok!
VW 1.6 BSE motornál mi okozhatja, hogy mindig csak a 4-es henger gyertyakábele megy tönkre? Azért mert ez a legrövidebb? Már 3x cseréltem, eddig a bosch bírta a legtovább. Vegyek új trafót? -
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155706 üzenetére
Hát több csoportban nem méri már végig zongoráztam mindet sajnos egyedül a 140-en mutatja ezeket.
Benne van az autóban egy p1020-as kód és nagyon erőtlen nem akar menni semmi nyomatéka néha nehézkes a hidegindítás is.Meg hát égéskimaradással küzd a verda
AC pumpa volt cserélve meg ki is mérték a gyárit T elosztóval tökéletes a pumpa. Cseréltem Benzin szűrőt is MANN FILTER-re. cseréltem bent nyomás szabályzót is meg benzin nyomás érzékelőt.Sajnos a hiba még mindig megvan itt már csak a Nagynyomású pumpa lehet a ludas én szerintem
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pixx96 #155707 üzenetére
9X csatornán van az elvárt, megvalósult ü.a. nyomás és a kitöltési tényező, meg talán az rpm ha jól emlékszem.
kéne log!
maf-ról, kért-kapott lambdáról meg fent említett csatornáról abból lehet valami okoskodni, ugye nem 95-el jársz?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Pixx96
aktív tag
válasz VR6-Fan #155708 üzenetére
Sajnos ezek már mind cserélve voltak lambda gyári lett belevéve fél éve. Maf meg ismét cserélve volt most 1 hete gyárira probléma semmit nem változott. MAP is lett cserélve már minden ilyen át lett nézve és cserélve lett gyárira. Csak ez a nagynyomású pumpa maradt p1020-as kódjával meg az égéskimaradások...
Igen 95-el járok de már néztem más benzinnel is úgy hogy 5 liter sima 95 maradt bent és vettem rá 50 liter V-power racing 100-at a shellen semmi nem változott
[ Szerkesztve ]
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155710 üzenetére
Check Fuel Pressure Regulation: Low Pressure Ez cserélve lett 12 ezer volt. De ezt írtam is hogy nyomás szabályzó cserélve lett.
Check Fuel Pressure Sensor (G247) Ez cseréltem gyárira ismét.
Check Fuel Pressure Control Valve (N276) ezt nem cseréltem bár kétlem hogy túl sok üzemanyagot eresztene vissza a tankba mert én már próbáltam elnyomni a csövet nem változott semmi.
Check/Clean Fuel Supply Pre-Mesh Ez megint pipa
-
-
Pixx96
aktív tag
válasz bitpork #155713 üzenetére
(c) #offtopicbaírósoltogatószsidómalac
Mágus2 : De ennél nem úgy kell a magas nyomást értelmezni mint a többi szenzornál pl : map , maf ?Mert ott is úgy van ha magas légnyomást ír akkor pont hogy kevés ha meg alacsonyt akkor sok. Ha kisül egy szenzor vagyis meghal a vezérlője akkor magas jelet ír rá. Én eddig így értelmeztem ezt
Mert ha MAF-ra is be dob egy p0108-as kódot vagyis MAGAS a jel ami nem éppen jelenti hogy a szenzor rossz de ezt a kódot hogy magas a jel bedobja vákuum szivárgás miatt is.Magyarul ha van vákuum szivárgás akkor a jelnek alacsonynak kéne lenni nem magasnak. Azért gondoltam erre hogy itt is így van ez.
[ Szerkesztve ]
-
-
Pixx96
aktív tag
válasz Mágus2 #155716 üzenetére
Érdekel a válasz...Csak szeretném jól körül járni a dolgokat mielőtt beleugrok valamibe szerintem ez érthető.Visszatérő cső egyébként nincs eldugulva egészen az autó elejétől tankig megnéztem minden csövön kb lélegezni tudok.
Akkor csak a nyomás visszaeresztő szelep maradt alias (N276)
-
válasz Pixx96 #155714 üzenetére
Nem értem mivel szolgáltam meg zsidózást.
De bárminek is hordasz le, a tény még tény marad: nem érted amit mondanak azzal együtt, hogy a diagnosztika is a rendelkezésedre áll. Eklatáns példa, a "miért felesleges a vcds otthonra" ökölszabályra.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
BUZZLGHTYR
senior tag
autóponyva ér valamit?
sajnos garázs nincs, de a hét napból 4-et nem vagyok itthon és valahogy szeretném védeni az autót a tűző naptól, esetleg eső.
van erre megfelelő ponyva vagy felejtsem el? -
tomcsi23
veterán
válasz BUZZLGHTYR #155719 üzenetére
Ilyesmi esetleg. [link]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Morris
veterán
válasz BUZZLGHTYR #155721 üzenetére
Mert az autó általában poros. Ha fújja a szél a ponyvát, akkor folyamatosan karcolni fogja a fényezést.
-
tomcsi23
veterán
válasz BUZZLGHTYR #155721 üzenetére
+bepálik alatta a reggeli pára miatt, felrakás, leszedéssel is csak a koszt tologatod a fényezésen.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
ACAB95
tag
Üdv
1.9PDTDi 96kw fékfolyadékot szeretném cserélni. A kérdésem az lenne mennyi fékfolyadék megy a teljes fékrendszerbe? Köszönöm!"Ami nem öl meg, az megerősít."
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #155716 üzenetére
miért kell hablatyolni amikor logot kérsz/kérünk, kell a log úgy ahogy kértük, minden féle sallang nélkül.
gyanítom minden találomra lett itt is cserélgetve, egy kanyi élő adat nem volt megnézve, de ha meg is volt, értelmezve a látottak tuti nem.
ezzel nincs baj, hogy valaki szeretsz játszogatni, de akkor ne másoknak rinyáljon hogy "de méé nemmm jóóó""Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
raziel01
veterán
válasz Mágus2 #155728 üzenetére
Mostanában lesz úgyis olajcsere, cseréltetném a fékfolyadékot én is.
Skoda Roomster 2011 CFWA.
Ez jó lenne hozzá? ATE DOT4 fékfolyadék, 1l Nincs a kocsiban ESP.
Csak azért kérdem, mert a kauffer keresője csak a Febi Bilstein fékfolyadékot adja a CFWA motorkódhoz.
Gondolom ez az ATE is jó lehet, sőt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #155731 üzenetére
Az ESP-hez miért kell másfajta? Kell másfajta?
-
Doki16
addikt
válasz molnarpeter #155731 üzenetére
Nem az ABS-el függ inkább össze, hogy milyen fékolajat használjon?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #155732 üzenetére
1.8t-s csoportokba van annyi ilyen nézik de nem látják fajtájú ember, már vett szinte egy új kocsit, de még mindig nem ok, de szerelőhöz nem viszi el, vagy nem keres valami hozzá értőt, az drága/lehúz stb :-)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
kovacsroli
senior tag
Sziasztok,
Skoda Superb II (2009 10. hó) 1.8 TSI (160 le) típusú autóval kapcsolatban lenne pár kérdésem.
A konkrét példány 205.000 km-es magyarországi márkaszervízes autó, magánszemélytől eladó.1 - A kipufogója elég kormos, a tulaj elmondása szerint az olajat nem nagyon eszi, két csere között (10k km) még soha nem jelezte hogy kellene neki olaj. Mitől lehet a korom?
2- BC szerinti fogyasztása 13,7 (!!!) liter. Értem, hogy 1.8 turbo, de ezt akkor is soknak gondolom. 9-11 közé gondolnám az ideális fogyasztást. Mi okozhatja ezt? (talán a 3. pont)
3 - Olvastam a motor kokszosodásáról. Ennek milyen jelei vannak és mennyire súlyos összeg a javítása?
4 - Bluetooth kihangosító, a tulaj panaszkodott, hogy minden egyes csatlakozásnál PIN kódot kér és babrálni kell vele, nem kapcsolódik automatikusan a már párosított telefonhoz az autó. Az én telefonjaimra (huawei és egy iphone) azt írta, hogy nem kompatibilis. Ez gondolom szoftverfrissítéssel megoldható (?).
5 - Az egyik első fényszóró (xenon) sárgás, a másik sárgás-lilás fényű. Gondolom, hogy a lilulás azt jelenti, hogy hamarosan kiég (?).
6 - Ezt nem tudom konkrétabban leírni, magasan van az autó. A kasztni és a 17es kerekek közé be lehet költözni, ill. az eleje is magasabban van mint egy nagyobb útpadka duplája. Nincs nagyon típusismeretem, ez normális?
Egyébként jó volt vezetni, jól megy és nagyon kényelmes az autó, de mivel ez volt az első alkalom, hogy ilyenben ültem így van bennem néhány (lehet, hogy banális) kérdés amire megköszönném ha valaki tudna írni pár szót.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
egykettő
aktív tag
Sziasztok! Belépnék a klubba egy 2003.12 Bora-val, 131le 1.9 pd tdi a kiszemelt. Ismert előéletű a gép, annyi hibája van, hogy a 6 sebességes váltó 5-ös fokozatban, kerreg eggyet max 0.5mpig tart a kerregés, mintha a fogaskerekek összeborzolódnának. Budapesten hol lenne érdemes átnézetni a gépet!? Az a kérdésem, hogy ezt az évjáratot is érinti a váltó szegecs hiba? Ha igen hol érdemes megcsináltatni? Vagy ez cserés szokott lenni? Tudom ennyi alapján nem lehet pontosat saccolni de nagyon nagyjából mennyibe kerülhet egy ilyen manapság. Előre is köszönöm a segítséget.
-
diablo1984
veterán
válasz kovacsroli #155739 üzenetére
2- BC szerinti fogyasztása 13,7 (!!!) liter. Ez nem meglepő, turbós-benzines egy nagy kasztnival, a 9-10 liter az irreális elvárás! Ha kis fogyasztású benzinest akarsz, akkor vegyél kisebb autót kisebb motorral, vagy dízelt!
-
veterán
válasz kovacsroli #155739 üzenetére
Szia!
1. A kormos kipu normális TSI esetén.
Ettől még lehet, hogy eszi az olajat!
2. Ha városi az a 13,7, akkor ez bizony ennyi. Nagy a vas. Normálisan közlekedve, vegyesben hozható vele a 9-10 szvsz.
5. Előbb utóbb cserélni kell majd, párban érdemes.
6. Emelt futómű? Fotód van?[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kovacsroli #155739 üzenetére
Csak a 4x4 emelt.
-
kucs
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék belépni a klubba, Toldeo 2000, 1.9 tdi és ha nem gond rögtön egy kérdéssel fordulnék hozzátok.
Belső ajtó fogantyúról a gumi réteget leszedtem, az egyik oldal egyszínű szürke lett a másik pedig foltos maradt. Mivel lenne érdemes lefesteni, hogy tartósan szép maradjon?[ Szerkesztve ]
-
egykettő
aktív tag
válasz molnarpeter #155743 üzenetére
Köszönöm.
-
JHONNY 79
aktív tag
Jövő héten vezérléscsere lesz az Octavian 1.6 CRTDI CAYC, Conti vezérlésszett lesz bele, viszont fagyállóból milyet vegyek azon belül, hogy G12+? Mannol, Swag, vagy Febi, tömény, vagy készrekevert kiszerelést érdemes választani?
-
MunezXBK
nagyúr
Járt ma itt egy 2003-as A8, 3.7 V8, fényszórópolíron.
Hibakódot tudunk olvasni? Persze. Nem volt sok, 54db.
-
CharlieDrop
veterán
válasz MunezXBK #155748 üzenetére
ha már fényszóró (tudom csak polír)
Nem tudtok olyan helyet, ahol xenont újítanak fel, tokkal-vonóval? Vagyis ha kell búrával, foglalatokkal, projektorral együtt? És nem félnek egy kis vágástól is? (nem szétszerelhető a lámpa )
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
blokad
senior tag
válasz Mágus2 #155558 üzenetére
Biztosítékok rendben.
Hibakód ennyi:
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC (J301) Labels:| 6C0-820-045.clb
Part No SW: 6V0 820 045 B HW: 6V0 820 045 B
Component: AC Manuell H01 0203
Serial number: 1606061B-1424
Coding: 100000001100100000
Shop #: WSC 73430 031 00000
ASAM Dataset: EV_ACManueKMMValeoPQ26 002001
ROD: EV_ACManueKMMValeoPQ26_VW26.rod
VCID: 31682D5860295BCE35-80641 Fault Found:
1048833 - Function Limitation due to Compressor Shut-Off Request By Engine
B10F0 00 [008] - -
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 32
Mileage: 34736 km
Date: 2018.05.24
Time: 05:40:26Voltage terminal 30: 12.7 V
Compressor shut-off requirement: Shut-off of engine control module via CAN (T > 15 sec.)-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:| 6C0-937-089-V1.clb
Part No SW: 6C0 937 089 D HW: 6C0 937 089
Component: BCM PQ26 Hi4R H10 0093
Serial number: 006238054436
Coding: 0C0108404205005B43804000400703080000D900D0013500000000000000
Shop #: WSC 73430 790 00000
ASAM Dataset: EV_BCMA0 006002
ROD: EV_BCMA0_006_SK25.rod
VCID: 31682D5860295BCE35-80643 Faults Found:
139528 - Control Relay for Terminal 15 Load
B12E6 11 [009] - Short to Ground
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 7
Mileage: 35372 km
Date: 2018.06.04
Time: 07:46:33533013 - Databus
U1121 00 [009] - Missing Message
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 7
Mileage: 35372 km
Date: 2018.06.04
Time: 07:45:34538389 - Databus
U1121 00 [009] - Missing Message
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 7
Mileage: 35372 km
Date: 2018.06.04
Time: 07:45:34-------------------------------------------------------------------------------
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AI generálja majd a képeket a Photoshopban
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Samsung S90C: újabb QD-OLED tévét teszteltünk
- Videós, mozgóképes topik
- Apple notebookok
- Okos Otthon / Smart Home
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...