- Ki hozhat AI-funkciókat az iPhone-ra?
- Synology NAS
- TP-Link WR1043ND router
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges Intelligencia topik
- Musk azt mondja: a gondolatával mozgatja az egeret a Neuralink első betege
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Windows 11
- Mikrotik routerek
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz apple87 #149934 üzenetére
Városba szerintem jó választás, magam sem vennék erősebbet. Nem kell oda nagyob, vagy erősebb. 50-el ez is megy, sőt 130-al is ha pályára tévednél. Modern motor, keveset fogyaszt és ahhoz képest meg azért megy.
Ha élményautózára kell, arra persze kevéske, de nem mindenki lakik a hegyekben, hogy 3 perc alatt bármelyik irányba elérjen egy szerpentint, ahol soványka még a sokkal erősebb 1.8TSI is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz apple87 #150030 üzenetére
Jósoljunk? Bármi elromolhat.
Különösebb típushibája nincs a motornak a koxosodáson kívül, de van rajta turbó, ami lekókadhat, ha nem cseréltek benne rendesen olajat. Van kuplungja ami szét tud kopni, van klímája, aminek a kompresszora rituális öngyilkossággal díjazza, ha sosenemvoltsemmibajase és nem is cseréltek benne töltetet.
Mindig van rizikó a használt vasban. Legyen a zsebben 500 euró, és autózz nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #155125 üzenetére
Kellene egy motorkód hozzá. Többféle van belőle. Mágus szavait idézve meg a CFFB a jó.
Ha nem volt akkor vezérműszíjat, görgőket és vízpumpát kell cserélni. A szokás dolgok is megvétel után. Ha DSG-s akkor 140-nél vagy 180-nál olaj. Ezen kilométer környékén már rakoncátlankodhat az EGR is akár. De minden az előző tulajtól függ, hogy hogyan használták és hol.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #155128 üzenetére
Ott írtam a CFFB jó a B7 Passatban. Hol és mire használnád, annak függvényében változik, hogy benzinest vagy dízelt vegyél. 1,4TSi semmivel nem rosszabb mint a bármi más motor. Mindegyiknél a tulaj a legfontosabb tényező, értem ezalatt, hogy karbantartás és felhasználás.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #155131 üzenetére
1.4 tsi-nél sok variációs lehetőséged nem nagyon van. 122 lovasból van a legtöbb abból is célszerű nézelődni a többi már turbós és kompresszoros, csak plusz hibalehetőség. Bár jól hangzik a 160 lóerő
havri1 pont ilyen motorral szerelt kocsit vett, majd ő biztosan jobban be tud számolni a dolgokról.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #155131 üzenetére
Legfontosabb hogy meg van-e nyúlva a lánc.
Ezt úgy tudod ellenőrizni hogy hideg indításnál meghallgatod, ha 3-4 mp után nem hallgat el a csörgés akkor cserés a lánc. Minél tovább hallod annál jobban meg van nyúlva a lánc és akkor már ott a valós veszély arra hogy átugrik a vezérlés.
Másik probléma a szívó oldali kokszosodás. Ezt vegyszeres vagy dióhéjas tisztítással lehet orvosolni.
Mindkét probléma nagy mértékben megelőzhető ha odafigyelve használják az autót, jó minőségű üzemanyagot tankolnak, legfeljebb 15e-ként olajat cserélnek (város max. 10e), illetve hidegen nem b@sszák neki, turbót hagyni kell visszahűlni stb.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #156727 üzenetére
Mi a motorkód? CBZB-t elvileg kerülni kell, DE ha rendes gazdája volt akkor nem lesz vele gond.
Hidegindítás után érdemes meghallgatni hogy meddig csörög a lánc, 1, max 2mp után el kell hallgatnia.HA megkapta a megfelelő törődést, azaz maximum 15k km-ként olajcsere, nem lett hidegen rúgva, tűzforrón leállítva a turbó, akkor még sokáig jó lehet. Persze a láncot előbb-utóbb cserélni kell és idővel egy szívósor tisztítás is kelleni fog majd, de ez mind attól függ hogy használod.
kapcsolódó kérdésem:
"Az üzemanyagban lévő szennyeződésekből a szelepülékeken és a szelepszárakon maradó koksz eltávolítására kéthetente mindenképp javasolt hosszabb út megtétele, amikor tartósan legalább 3500-4000 a percenkénti fordulatszám és le tudnak égni ezek a lerakódások."
Ez tényleg így van? Ha igen, milyen távon kell ezt megtennem és mennyi ideig?
2 hetente van pálya de akkor 140 tempomat szokott lenni, az meg 3.000 rpm. De akkor megcsinálom 5. fokozatban.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157004 üzenetére
Most még nincs baja, majd lesz az ismerőseidnek is. Nem jó erre használni ezt a motort. Szépen lassan tömődik el a DPF és az EGR is. Az, hogy néha kimész vele pályára nem biztosíték semmire. Lehet pont nem azon a 30 km-en fog regenerálni.
Amúgy nagyon jó motor a 2.0 CRTDi. Legyen meg benne a 15000-ként az olajcsere a minőségi üzemanyag és sokáig bírni fogja. Az általad kinézett futásnál már nem sok lesz hátra valószínűleg a DPF-nek és az EGR-nek se. A kettőstömegű ha nem gyilkolták akkor az még jó lehet egy darabig. Bár a városba azt is lefogod gyalázniCFFB jó motorkód azzal vedd ha teheted. Ha nincs a a DPF-ben az Oil Ash magas szinten akkor még jó lesz az is. 175ml-nél lesz cserés a részecskeszűrő.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157006 üzenetére
Jah hát ha a nyomaték kell akkor meg a felszereltség akkor vedd nyugodtan a kocsit Nem kérték a flották a benzinest azért van belőle kevés. Nyugatról dobálják ki a 150-250 között futott B7 Passatokat. Pont azért amiket leírtam. Vedd meg nyugodtam, mert jó gép, de legyen min 500e Ft-od félre rakva amihez bármikor hozzá tudsz nyúlni. Jó az 1.4 Tsi abból is a 122 lovas verziót szabad venni. Láncot cserélj rajta és onnantól már "csak" a kokszosodás lehet a gond. Viszont ahogy írtam itthon nem fogsz találni benzines Passatot. Nagyon ritka. Octaviába van 1.8 tsi, nem ismerem azt a motort, de az már erős
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Motion_Blur
félisten
válasz apple87 #157006 üzenetére
Semmi gond az igényekkel, csak legyen zsebben bő fél misi a javításokra.
Mivel nem látsz bele a motorba és a km-t állás se tuti, így nagy rizikó megvenni egy ilyen (ismeretlen) autót.
Én 1.4 TSI-vel venném (122 lóerő) a helyedben, bár városra egyik turbós autó se való igazán. Én is csak akkor megyek vele városban ha nagyon muszáj.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz apple87 #157016 üzenetére
Dehogy elég, csak az árát nézted, aztán vétel után jönnek a kérdések. Milyen izzót vegyek, hogy lássak, hogy lehet bt eszközt csatlakoztatni...stb, stb...
Ha passatot akarsz, legyen benbe xenon, bluetooth, normális ülés, rendes zene. Ezeket utólag baromi drága beleberhelni.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157016 üzenetére
Ezt ne vedd meg, ilyen hirdetésen csak tovább kell siklani. Igénytelen az egész úgy ahogy van. Azt írja Magyarországon üzembehelyezett, erre mégsem stimmel a műszaki érvényesség. Két kép és azon se látszik a rendszám. Comfortline a közepes felszereltség. Lehet, hogy jó a kocsi, de ebben a hirdetésben semmi bizodalmam nincs DSG még egy nagy rizikó egyébként. Sajnos elkerülhetetlen, hogy az is 200 felett valamikor meghaljon. Jó kocsi, tetszeni fog, de tényleg legyen min 500e félretett pénzed.
Itt kezdődik a felszereltség egy Passatban, erre célzott Mágus HAHU parkolómban pihen, mert eléggé tetszik nekem
(#157019) Mágus2: Én a H7-el alapvetően megvoltam elégedve, de a többivel maximálisan egyet értek.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz apple87 #157027 üzenetére
Az eddigi válaszaid alapján neked egy valódi comfortline felszereltség elég lehet, csak az a kérdés, hogy később sem fogod megbánni. Mert aztán lehet, hogy egy év múlva már kellene a ledes nappali bixenon vagy fullos media center. És ahogy Mágus is mondta később már nagyon drága belerakni.
Nagyon jó kocsi a B7 de jól meg kell nézni vétel előtt. Ha minden klappol akkor maximálisan elégedett lehetsz majd vele, mert a golf után jobb lesz.Amit nem kérdezett senki és te se mondtad. Mennyit mész egy évben?
(#157029) apple87: Szerintem csak a 18-as kerék miatt tűnik úgy mintha ültetve lenne. Nem értem, hogy comfortline, de nincs multikormány. El kell menni meg kell nézni, erről az erős JPG képekről som minden nem látszik.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
válasz apple87 #157038 üzenetére
Kicsit erős lesz a párhuzam, de ez saját tapasztalat. Max most a Szeged-Kassa-Szeged távon fogyasztott számolva 9.9 litert. Szép egyenletes tempó , meleg motorral és tempomattal. Városban 16 litert eszik.
A városban ha a 2.0 tdit fogod használni, akkor az 10 litert be fog kérni ha csak 10km távokat fogsz vele menni különösen ha dugóban és klímázva. Ezzel nem fogsz spórolni, de én ennek ellenére is támogatom a vásárlásodat.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-