-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoleszkai
tag
Golf 5be utólagos rakott gyári bi-xenon lámpát lehet működtetni kézi szintezővel is vagy csak az automatikussal(az más kérdés, hogy műszakin mit kérnek)?
Illetve RNS510 berakható az RCD310 helyére canbus csere nélkül egy 2004-es autónál?/KneeBy/
-
Piwi
addikt
El is felejtettem,A3 sikeresen ki lett nyitva ma,kapott egy kis áramot és már nyitva is volt,tovább tartott a bontás mint maga a művelet. Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget aki adták a jobbnál jobb ötleteket!
Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
válasz zsolt19900 #111847 üzenetére
Így ha kicsit nagyobbat veszel belőle
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Ace owner
addikt
Valakinek nem adta ki Dobogó kő fele.. Már 2. napja volt ott.Galaxy Fold 4
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem kell,hulljon csak szét,majd akkor kiröhögnek,hogy az csak ajánlás,nem kell betartani. Amúgy két féle képpen lehet az intervallumot beállítani. Van a fix 30, azoknak,akik többet mennek egy éven,meg van a változó,ami több és kevesebb is lehet,a motorvezérlő számolja a hidegindításokat,pálya kilométereket... Nekem az utóbbi volt. 13 000-et engedett a 30 helyett a város miatt.
Persze 10 000 után cseréltem, mert tisztában vagyok vele, hogy sokat megyek városban, csak kíváncsiságból nem nulláztam, hogy meddig engedi...
A változó nem veszélyes, amint látod, nem teljesen ész nélkül engedi, hanem sok mindent figyelembe vesz, a fix 30-at akkor engedném, ha kizárólag hosszú utakra van használva a gép pályán, ott egy beindítással több száz km is belemegy üzem melegen, az mégis jobb a motornak, mint a sok rövid városi út, amikor el sem kezd melegedni.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Urak, kérdeznék egyet:
Audi/VW/Skoda, kombi, legalább úgy menjen mint az 1.9PD paszuly (érződjön a kraft), dízel vagy benzin - mindegy, ár: 2-3.
Van ajánlható vas?Audi A6 nagyon tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
Az viszont meggyőző, hogy felújítani nem kell a blokkot minden 10. launch controlos menetnél - 50 helyett véletlenül 61 launch
-
-
válasz aero. #111875 üzenetére
Nem érted: a kis ccm jobban megviselődik a batár mozgatásánál. Nem az számít h 5s alatt legyen százon, ahogy Teddynek is majd 10s kell. Hanem az h a kis ccm fogyaszt annyit mint a nagy oszt a nagynak nem lesz ki a bele ugyanazon a nagy km futáson. Nem is beszélve arról, hogy a tfsi van akkora kaka mint bármelyik tdi
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #111876 üzenetére
8,7-es értékhez viszonyítva már nem nagyon erőlködik egy kis ccm se semmilyen helyzetben. Persze, jobban ki van hegyezve, na meg a tfsi "híres megbízhatósága".
Abban egyetértünk, hogy nagy ccm nem feltétlenül fogyaszt többet, ha mondjuk 1.4-2.0 vonalon maradunk, de a hengerek számával lecsökken a lehetőség erősen. Azért a 2.8 V6 is beküld 14-et városban az fix, míg ezzel 12 alatt lehetne maradni szerintem, legalábbis az én autóm megáll ott, ami ugye szintén 2.0 turbó.
[ Szerkesztve ]
-
válasz aero. #111877 üzenetére
Milyen súlyú a saab?
Ne láss bele akkora fogyasztást, legalább is a spritmonitor szerintRossz link volt : [link]Ugyanakkor egy 1900 kg körüli autótól ami turbós városban nem kell csodát várni. A jól emlékszem a tiéd 150 lovas? A 170 ló a nehezebb kasztniban sokkal többet fog enni, pláne ha a 211 lovas változatot sikerül benyalni. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz bitpork #111878 üzenetére
100kg-val könnyebb a hahu adatlap alapján az enyém. 200 lovas most, és ugyanannyit eszik.
Ilyen A6-ból én 3.0 TDI-t vennék csak, főleg, ha kombi. Automatával. Azt had szóljon a krúz.
(#111880) Mágus2: Jaja, az az US verzió amit mutattál korábban? 12 vegyes az csúnya. Szarkavaró automata vagy már DSG? Ha manuál akkor jujj.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
B5.5 passat fűtő motorját (ventilátort) mennyire macera kivenni?
Ha kanyarodok a vassal akkor nyikorog. Elég lehet neki valami kenőanyag vagy kompletten cserélni kell? -
-
-
knuckle
aktív tag
válasz tomcsi23 #111885 üzenetére
nem nem, azok rajta vannak...
szerintem ott bactam el, hogy ecsettel a rárakódott port ahonnan tudtam kikotortam...
így már hiába vannak rajta a súlyok..
esetleg ha majd lesz megint abból a fasza tisztítóspayből, azzal megkínálom, ha lejön a porocska, és csak a súly marad, akkor talán újra a régi vagy közel a régi leszmeg amúgy is kontaktos lesz sztem a hőfokszabályzóm, mert 22 foktól már végig ugyanazt a forró levegőt tolja, alatta meg hűvöset...
[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #111883 üzenetére
Uh, az nagyon jó ha csak ennyi.
Ámde, kigyulladt az a kurva légzsák visszajelző lámpa. Tegnap este még semmi. Leállítottam rendesen. Ma reggel meg ez fogad. Hiába veszem le a gyújtást. Vissza, ugyanúgy világít. Ez mi a retek? Fázik vagy mi a csöcs?
Mondjuk -10 volt ma reggel...[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
válasz tomcsi23 #111887 üzenetére
úgy értem, hogy "ahonnan tudtam kikotortam", tehát sajnos a lapátok tövénél maradt belőle azért...
ez okozhatja esetleg...
a tengelyen szerintem nem mozdult el.
viszont most hideg van, és nem piszkálom, míg nem lesz megint jobb idő, tehát majd tavasszal futok egy kört vele ismét,és ha úgy sem, akkor marad a csere..."...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Piwi
addikt
válasz Mágus2 #111864 üzenetére
értem,amikor megvettem 137ezer km-el 3 évesen az autót akkor megnézve a szerviz könyvét,30 ezerként volt cserélve mert gondolom pályán ment ennyit vele,tehát addig gondolom jó volt.
Én ennyit nem megyek vele összességében,viszont az esetek 70%-ban autópályázok.
akkor előbb kellene ledobni az olajat róla?Aki az ördöggel cimborál, az a pokolban ébred ;]
-
knuckle
aktív tag
válasz Morris #111894 üzenetére
5 ezeré? azigen, jó drágán mérik...
jól tettem hogy beruháztam egy mazzagra
ha pesten jársz és jó hozzá a 12.12-es mazzag, akkor szólj, én ingyér kitörlöm azt a hibát neked, már ha jó hozzá a kábelem, és nem túl új a verdád"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #111894 üzenetére
Mert a csatlakozóban túl nagy az ellenállás. A törlès ritkán segít,főleg ebben a hidegben. Ki kell vágni a csatlakozót, direktbe forrasztani a kábel párt és utána törölni a hibát. Ha a kormánylégzsák, ott elég kihajlítani a csatlakozókat,majd törölni a hibát. Egy kiolvasás mindenképp kell.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel