-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
K Norbi
addikt
válasz Kalandor #112252 üzenetére
Nekem mostanában az a trükköm ha nagyon hidegek vannak leveszem teljesen a fűtést, és hamarabb melegszik a motor. -5 fokba 3Km és 75 fokon volt a víz, ha ezt eléri akkor nyomatom a fűtést.
Csak nem tudom mennyire szerencsés mindig ezt eljátszani.
Direkt nem várom meg hogy 90 fokos legyen, mikor benyomja a meleg vizet nehogy valami károsodjon, mert csak nem fokozatosan melegszik olyankor.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #112258 üzenetére
Sajnos a legtöbb esetben nekem is kint áll az autó, s ha nem is fagynék bele, az ablak párásodik. Szóval nem uszóm meg a fütést.
Talán annyira letudom csökkenteni, hogy a klímát csak akkor kapcsolom be mikor akarom párátlanítani az ablakot, egyébként pedig használom az ülésfütést.
Talán ezzel is sikerül kinyerni pár fokot.Novum Forum Siculorum
-
veterán
válasz K Norbi #112257 üzenetére
Én is ezt csinálom régóta, csak akkor tekerem feljebb a fűtést, ha elérte a (kamu) 90 fokot a mutató és hosszabb útra indulok. Addig 19 Celsiusra és a ventilátor legkisebb fokozatára állítom, esetleg teljesen kikapcsolom. Városi - kabátos - utakra teljesen megfelelő a 19 fok, garázsból indulok.
-
veterán
válasz Mágus2 #112262 üzenetére
A Te esetedben nem fikáztam a maszkot, nem ismerem az ottani hegyvidéki viszonyokat. Ellenben TaaT-tal, aki a dögös kamuR32 mellé tervezi beszerezni ezt a.... dolgot. Dél-Magyarországra. Ott 2 fokkal mindig melegebb van mint Bp-en.
Szerk: ja látom, hogy le tud zuzmarásodni kívülről, gondolom nem belülről fagyott rá a pára.
[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
válasz K Norbi #112257 üzenetére
Nekem lábra nagyon gyéren tolja a meleget. Akkor is ha már üzem meleg bőven. Van hogy elzárom a külsőt csak hogy érezzem a lábamon is a meleget. Csak akkor meg kis idő után jön a párásodás. Nem klímázom mert visszagurulok akkor vele Ez egyedi jelenség vagy típus "gond" ? mármint a lábra fűtés.
nem kötelező megadni
-
Mappa
addikt
válasz Mágus2 #112270 üzenetére
Ez így van 1.3 kettes jetta-m mai napig, ha az bemelegszik perzseli az ember kezét lábát.
Fater SuperB-nél is elől már komfortos hátul meg vacogás. Jó mondjuk azt a hodály tankhajót befűteni de akkor is.13km cégtől hazáig az út (város) de mire kiszállok pont akkora lenne jó.
nem kötelező megadni
-
-
-
Qru
MODERÁTOR
Ha az izzító ikonja nem alszik ki az milyen hibára utal?
B6 EA189
#nincsbennetarcsi
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Van más is ami világít, check engine, vagy DPF? Amúgy villognia kell, ha valami hibakód van a motorvezérlőben. Neked folyamatosan világít?
Izzító gyertyától EGR szelepen át DPF-ig bármi lehet.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok.
Segitseg miatt irok, itt biztos van olyan, aki tudja ki tud otthon segiteni. Egy baratom hivott, aki egy 2008-as A5 3.0TDi-t hajt. Mar erett a dolog, mikor csereltek a turbot, az atvizsgalaskor szoltak neki, hogy a 6-bol 4 befecskendezo cseres lesz, de ebben az esetben mind a 6-ot ajanlott. Most eljutott oda, hogy nem indul az auto, majd mikor sikerult beroffenteni, hatalmas fustot eregetett. Audi szervizben 3500 euro kornyeken mondtak neki a javitast( vagy csak az alkatreszt). Azt mondta, nem penzeli tovabb audiekat, igy is az auto aranak a felet otthagyta mar naluk lassacskan. O Nemetorszagban el, az auto jelenleg csak traileren mozgathato. Ha talalna Mo.-n olyat, aki befecskendezok javitasaval foglalkozik, akkor vagy hazavitetne az autot, ugyis januar vegen akart holidayre menni, vagy ha lehet bele kulon venni felujitottat, akkor azt kipostaztatna nemetbe. Gondoltam irok ide is, hatha tud valaki okosat mondani. Itt UK-ban szinten egy vagyon lenne, nem ismerek en se olyat, aki ezzel foglalkozik.
Don't Tread On Me
-
Kiskokó
veterán
válasz MPowerPH #112285 üzenetére
Érdekes, hogy turbót cseréltek, nagyon strapabíró (a szerelőm is azt mondta). Az enyém is gyári még és semmi baja 260ezernél. (az állító motorja viszont 240-nél megállt)
Porlasztókat egybe érdemes ja, de csak belevalót szabad venni! Bár már a 2008 EU5, azok a csúcsok lehet olcsóbbak is... neten 400-600ezerért vannak vadi újak.
Mire költött olyan sokat ha lehet tudni? Mennyi KM-m van benne ?
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Pitu
aktív tag
Valaki meg tudja mondani hogy rablásgátlóval szerelt autónál mire kell figyelni akkumulátor cserénél? (a pozitív sarura rá van kötve egy rakás vezeték, gondolom ez a rablásgátló része.) Jelenleg service módban van a rablásgátló, bikázni viszont így sem volt egyszerű, 2x teljesen letiltott. [Octavia 1.6 BFQ 2003]
-
MPowerPH
félisten
válasz Kiskokó #112286 üzenetére
Azok a vadi ujak eredetiek, vagy utangyartottak? A 600k az meg nem is olyan sok ahhoz kepest, hogy az Audinal pont a duplaja lenne.
Persze, megosztom szivesen. Kimasolom, mar volt rola szo. Ez 2015 aprilisaig tortent...
Automata valto a vetel utan 10k km-el cseres lett. !!!920k!!! a csere, es nem markaszervizben rendezte, mert ott boven millio folott mondtak neki. Eloszor a jobb elso, majd fel ev utan a bal elso fenyszoro led-jei bedoglottek szepen sorban. Csere csak a lampatesttel egyutt lehetseges. 300k volt darabja. Kozben behalt a Xenon is vezerlesestol. 140k. A kanyarkovetoje azota nem mukodik, szettarjak a kezuket a szervizben. Valamilyen modul cseret emlegetnek, ami nagyon draga, es erre mondta, hogy nem kiserletezik tovabb, nem hianyzik. A futomuve nem birja a rossz utakat. Ez annyit tesz, hogy 1-1 honapot tolt Mo.-n egy evben, es az alatt az ido alatt szet is esik a futomuve. Evente ketszer kell hozzanyulni, ha zavar a kopogas. Egyszer elszallt neki a kormanyszog szenzorja is, azt hiszem 100k volt a csere. DPF-e pedig az elejetol kezdve szar volt, folyamatosan eldugult, egyszer csereltek neki, mert nem lehetett regeneralni. Aztan vagy a 8. szervizlatogatas-meregdraga tisztitas(80 euro) utan kiszedette, mert hasznalhatatlan volt vele az auto.
Par hete beszeltem vele, es irta, hogy hidegen nagyon futyul a turboja, jobban fustol, es nincs meg a teljesitmeny. Forumozok szerint kezd meghalni. Az megint lesz vagy 500k...Azota tenyleg meghalt a turboja, 170k km kornyeken. De elotte meg az MMi is lehalt, ott is vezerlot csereltek. Lehet hibazott, es toredek penzert lehett volna javitani, passz. Tolato radarok kozul 2db, az sem volt olcso, mert a kabelkoteget is cserelni kellett. Klimavezerlo lehalt, nem hutott. Es akkor most a befecskendezok.
Qru: Felujitja, vagy lehet tole venni mar felujitottakat?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Oksa, koszi szepen. BMW-re alt. egyebkent nem jellemzo az, hogy meghalnak a befecskendezok, legalabbis a 3.0-as modellekben egyaltalan nincs veluk problema. Ott inkabb a 20D motoroknal hasznalt lanc szakadasa tudja a motort akar teljesen hazavagni.
Ace owner: Peches, mert minden nala jott ki. Az elozo tulajnal csak az MMi halt le egyszer, ami dragabb dolog volt. Eddig ugy volt vele, hogy ha mar rakoltott egy vagon penzt, akkor megtartja. Aztan jott a turbo, akkor elgondolkozott. Igazabol azutan kellett volna tuladni rajta, hisz megmondtak, hogy egy ujabb millios tetel kinez neki.
Kovetjuk egymas torteneseit az autoval, mert majdnem egy idoben vettuk, majdnem azonos km-el, azonos kategoria. En aztan egy kicsivel tobbet mentem vele, ugy 13k km-el. Mikor o is megvette, akkor megfogadtuk, hogy most kiderul, melyik a strapasabb auto. Nekem eddig hala az egnek nem sz@rta el magat semmi(mar bocsanat, kopp,kopp), par millaval elottem jar. Es ahogy most kinez, az elonye behozhatatlan.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lenko
aktív tag
válasz Khaosz55 #112292 üzenetére
Nekem passatba volt, 168-e nél még a gyáriak voltak benne mikor eladtam...Attól függ ki, hogy vezet. Ha kerülöd az aknafedőket nagyobb úthibákat 150-200e-t simán elmegy.
A lemförder szett, meg 140e ft kedvezménnyel, ha kell is a csere...Az embereknek fáj az igazság!
-
i-sti
senior tag
-
Kiskokó
veterán
válasz MPowerPH #112289 üzenetére
Hát igen ez szép mese.
Sajnos minden autóból van ilyen mikor rászalad az ember...
azt hittem a motor miatt költött rá annyit.
A LED az sajnos benne van.. de a többi elég érdekes... szerintem az az autó el volt hanyagolva.Az automata váltó is benne van simán... főleg ha nem cserélték az olajat benne... ez nem az audi hibája..
Meg annyiért drága volt a felújjítás, MO-n Igazi szakember kompletten felújítja 500-ból!600ért gyári új a porlasztó más tudtommal nem is létezik... csak hát ezek gondolom bugázott cuccok.
DPF szintén nem Audi hibája... ki kell szedetni.
Nem mondom azt, hogy nem szaladt vele fa..ra... mert azért tényleg volt bőven baja neki de azért ennek több mint a fele "kopó" alkatrész...
Futóműből is csak az S-line-os ami nagyon halódik az A4-en énis locsoltam rá a pénzt... az A6 meg légrugós... 200nál lett behozva MO-ra most 260 körül van benne de semmi baja a futóműnek.
MMI nálam eddig egyetlen egyszer halt meg de akkor úgy hogy semmi, se rádió se semmi akkor már el-el hittem hogy ez pénzbe fog kerülni ... leraktam a kocsit másnap reggelre magától megjavult ... ennek 1 éve.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Új hozzászólás Aktív témák
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős
- TEKA TZ 6415 elektromos főzőlap
- Suzuki Vitara 17"-os felni eladó