-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz VR6-Fan #111451 üzenetére
Tudtommal lehetett jönni korábban is mással. Kecskeméten főként ladások jöttek.
De, rákérdezek majd a szervezőnél, ha lesz infó, jelentkezem.
Általában úgy szokott lenni, hogy kategóriára bontva indulnak a futamok, szerintem ha befér a verda a kategóriába, akkor biztosan lehet indulni.. De lehet, hogy erről lesz szó az event leírásában is, ha frissítésre kerül. De ha megtudom, jelentkezem.
[ Szerkesztve ]
Véleményem szubjektív...
-
FrankMonzano
őstag
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FrankMonzano #111455 üzenetére
Felesleges az, hogy megkérdezed 20x ugyanazt, meg az, hogy Mágus leírja a választ, mert nem fogadod meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FrankMonzano #111455 üzenetére
Az a baj, hogy nem gyári alkatrésztől vártok gyári értéket. Így nem lehet diagnosztizálni. A lambda szonda elég komolyan beleszól a kevrèk képzésbe. Neked lehet, hogy feleslegesnek tűnik a csere, diagnosztikai szempontból meg elengedhetetlen. A hibakód csakbirány mutatás, viszont ha a keverékre panaszodik a motorvezérlő, a szonda a legelső gyanusított, ha a tömítetlenséget kizárták. Egyszeri hibakód olvasás ide nem elég. Tudni kell a gyári tűrési adatokat, no meg persze jó kenne az adott mitorhoz és motorvezérlőben lévő szoftverhez tartozó komponenseket használni. Pl a gyertyákra azt írod, hogy jók. Nem esz volt a kérdés, hanem hogy megfelelőek-e az adott motorhoz?
[ Szerkesztve ]
-
knuckle
aktív tag
válasz FrankMonzano #111367 üzenetére
az injektor tisztító tudtommal nem más mint kerozin, szóval jóval magasabb oktánszám, jóval nagyobb égéshő, így lepukkantja a lerakódott ganajt.
amúgy nekem is panaszkodott lambdaszondára a vas, most prámium benya van benne.
amit észrevettem, hogy a shell és omv kutakon a sima 95-össel is vígan elvan, de mol kutas 95-re besír szegény. így én már hanyagolom a mol kutat, max prémium benyát mertnék tankolni, ha nagyon muszáj.
ismerős autókereskedésben dolgozik, és mondta, hogy sok céges géppel van gond, ami rendre mind molnál tankol, és valami szimeringet valahol megzabál, mert valami szirszar van benne...most volt műszakin a vas, pöcc röff átment, mindenféle hiba nélkül, a határértéknél jóval jobb eredményekkel.
azt mondta a srác, hogy egy pici lik figyelt a kipufogón, de a szonda után, viszont akár az is okozhatta ezt.
megkente valami trutyival, aztán jóvan az kb 2 hétig, amikor is megy doki bácsihoz, és megcsináljuk amit kell.Mágus2: hosszabb kis ívű kanyarban jobbra ütemes kopogást hallok.
a baloldali belső csuklónak van egy pici kottyanása, az esélyes hogy az adja nekem ki ezt az erotikus hangot, ami ba**a a fülem?[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
knuckle
aktív tag
válasz Mágus2 #111459 üzenetére
pontosan így adja elő...nem kell teljesen kitekerni a kormányt sem, már egy negyed fordulattól hallható érezhető, de jobbra kanyarodáskor only. másik irányban csend van
üresben, vagy lassan 60 körülig elég szépen bepuffog, én még a pedálon is vélem érezni, illetve a kormányon.amúgy annó az első
szerelőmpék azt mondta, hogy:
" jóvanazúgy, mer minden fábiánál ilyen, macerás cserélni, és amúgy sem tud kiszakadni onnan semmi sem"[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
bajnokpityu
félisten
-
knuckle
aktív tag
válasz bajnokpityu #111461 üzenetére
nem is az a lényeg, hogy bármi más bajt okozna, hanem hogy a komfortérzetet rontja, és zavar nem kicsit.
csak mondjuk nem tom mire alapozta ezt a kijelentését, mert az első szerelőm a cégnél lévő szerelőnk volt, aki a céges fábiát is csinálta, de annál pl nem volt ilyen jelenség, egy pici kottyanás sem volt benne.
és más szerelőtől sem hallottam még ezt a dumát, hogy jóvanazúgy, mer minden fábia ilyen...[ Szerkesztve ]
"...ki korpa közé keveredik, az beleesett a moslékosvödörbe..."
-
FrankMonzano
őstag
-
viperabácsi
addikt
Üdv
A6 C5 kaszninál hol van a gumi ami leereszti a vizet elől az akku alól?
Az Űr veszélyes hely , főleg , ha a két füled között van !
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FrankMonzano #111463 üzenetére
Nekem 8. Szerinted felesleges, szerintünk meg szükséges.
Sebaj, te szenvedsz vele.
-
FrankMonzano
őstag
válasz MunezXBK #111465 üzenetére
Unnepek utan bemeretem, az is lehet, hogy az a ludas, de en nem mondtam, hogy nem hiszem el azt, amit irtok, maskeppen nem kerdeznek toletek! Nem azt mondtam, hogy felesleges, hanem, hogy felesleges alkatreszt nem szeretnek cserelni. Ezert kell a jo diagnosztika.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FrankMonzano #111466 üzenetére
Feladom.
-
válasz viperabácsi #111464 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #111466 üzenetére
Még mindig avval a szög egyszerű golffal szenvedsz ? Tegye már rá valami helyi pék normális diagra és utána tudja hol keresse a bajt. Már ha tud olvasni.. amúgy meg semmi meglepő nincs a szondákat szereti a fosvágen csoport "fogyasztani" legalábbis az 1.6 8v/16v tuti.Oktávunkba 2 ő is van mindig beszarik az egyik és csak a gyárival megy jól. Mágusnak meg küldjél rendes hiba log-ot azt amit ő mond azt kell csinálni és jó lesz. Szerintem ha álmából felrázod akkor is fejből megmondja neked mi a baja igaz előtte max lepofoz hogy f*sszé kelted fel
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
Sziasztok
Mi lehet a gond,ha a 2000 es ibizának a csomagtér ajtaja nem nyilik kulccsal se,sehogy Belülről a kárpitot vmi nagyon erős patentek fogják Nem merem feszgetni.. -
válasz viperabácsi #111471 üzenetére
Leveheted. A hibatárolódba bekerül h nópóver.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tresh
addikt
Fura eddig ilyet csak havernak a g4-jén láttam én is meg most a tieden máson nem. Anyám g5 je se csinált ilyet. Lehet hogy csak a jeladó gyengélkedik. Mert ugye ha megy a klíma a kompresszor végett az ecu emeli a fordulatot és ott már jól kapja a jelet. Nem tudom de én tuti lesz*rnám főleg ha motorikusan semmi eltérő rendellenes dolog nincs vele
-
TaaT
veterán
válasz tresh #111475 üzenetére
"havernak a g4-jén láttam én is meg most a tieden"
Mondjuk a videón nem az enyém van, nálam ennél picit enyhébb. De én se foglalkozok vele, volt egy fojtószelep tisztítás ami nem oldott meg semmit. Majd lesz gyertyacsere tavasszal, az már erősen időszerű.
G5 már más tészta aszem, ott minden 1.6 16V már FSI
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
tresh
addikt
Emlekeim szerint fsi nem nagy valtozas... Azon kivul hogy egy nem igen sikerult szeria..de g4,o1,leon is volt mar nalam es nem csinalta egyik se,csak haver g4 je de neki se ennyire durvan es ujkoratol ilyen volt legalabbis o azt mondja. Kivancsi vagyok nalad mi lesz a megoldas
-
K Norbi
addikt
válasz Mágus2 #111485 üzenetére
Én már évek óta kiszedtem belőle azt a kis lapátot, körülötte van valami gumis szigetelés, az szét volt repedezve meg hiányzott belőle, a lapát elhajolva, nem zárt jól nyáron szívta a forró levegőt.
Kiszedtem és lezártam most csak oldalról tudja szívni az oxigén dús hideg levegőt télen nyáron.[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Sziasztok.
2011 Audi B8 125kw CAHA motorkódú autó hány km utána kellene 90*C melegedjen? 10 km után, (6 falun keresztül, átlagban 5-sel megyek 80 - 110 között, kinti hőmérséklet ~+5*C) 70*C fokot épp hogy eléri a tű. Ez így a normális?
UI: 1,9 PDTDI az út 3/4 már stabilan 90*C üzemel!
Novum Forum Siculorum
-
veterán
válasz i-sti #111492 üzenetére
Enyémben (Golf CHHB) pár (2-3) km után már a 90 foknál feszül a mutató, ami nem biztos persze, hogy 90 fokot jelent. 10 km után már a motorolaj is minimum 80 fokos, de akár 95-100 is lehet, ha volt emelkedő.
Szerk: ez benzines, CAHA nem tudom. Ha dízel, akkor irreleváns mit írtam.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Városban is lassan melegedik. Ma reggel bementem a városba. (Marosvásárhely). 12km van a város egy domb mögött, a város másik felére kellett vigyek valakit, leraktam és jöttem haza. A 90 kb akkor érte el mikor már majdnem jöttem ki a városból. Lefele a dombon és hazafele, elmozdul a tű 90 alá.
Jobb lenne letakarni a hűtőt?
Novum Forum Siculorum
-
Qru
MODERÁTOR
válasz i-sti #111495 üzenetére
Tök normális hogy lassan melegedik be a kocsi. Eleve kevés a veszteséghője... nekem bp-en ami már elég nagy város, a reggeli dugóban is kell 6-7 km hogy bemelegedjen (#csalódízel).
Érdemes letakarnod, főleg ha sokat mész városon kívül. Ott relatíve alacsony motorterhelés mellett relatíve sok hűs levegőt kap így simán kellhet 10+ km hogy bemelegedjen.
mod:
focvis: 2.0 TDI-ről van szó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
XP NINJA
őstag
Megkérdezném a szakértőket, mert nekem mindenki mást mond:
Az Audi A4 B5 1.9 TDI 110lóerős változatában és a Golf 4 110lóerősben van kettőstömegű? -
mmdms
addikt
válasz zsoleszkai #111499 üzenetére
Van olyan tdi amiben nincs?
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?