-
IT café
One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gduck
addikt
válasz boborján2 #3877 üzenetére
Már bocsi, de ez csak visszamegy profilbálasztásra, szerintem más "hatása" nincs...
#3881johnny82
- ha nem csinálsz semmit, akkor is addig tudod nézni a 4 TV-n amíg le ne kódolják az összes csatit.
- ha átszerződöl, max 3 box/CI+ modul lehet, de akkor is addig tudod nézni a 4 TV-n amíg le ne kódolják az összes csatit.Tehát ebből a szempontból mindegy mit csinálsz
[ Szerkesztve ]
-
LouiS22
veterán
válasz boborján2 #3621 üzenetére
A kolléga szubjektív igaza és a szerződés objektív igaza között sosem lesz egyenlőségjel. Mint ahogy a HD mint definíció sem bitrátáról szól.
És mielőtt: én is értem és megértem, hogy miért zabos.[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Rick4
félisten
válasz boborján2 #3610 üzenetére
Amiről te beszélsz, az nem a szabályok szerinti ügymenet, ilyen mindenhol előfordulhat, de itt nem arról van szó hogy mi történhet meg, hanem hogy minek kell történnie.
Betettem a beltéribe, nem történt semmi, weboldalon aktivbáltam, nem történt semmi, asszony beterlefonált, 1 perc múlva ment, azóta is megy, már sokadik éve. Ez megint olkyan, amivel én nem tudok, és nem is akarok mit kezdeni, eddig minden olyan ismerősnél, akinek nem volt, de kellett, pont ugyanígy ment. Hogfy nálad miért nem, azt találd te ki.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
RoyBatty
aktív tag
válasz boborján2 #3566 üzenetére
Nekem a legnagyobb bajom, hogy itt ahol lakom nincs valódi választási lehetőségem, van a Telekom a f.shalom IPTV-jével, meg az exDigi (One) a lerontott DVB-C minőségével. Semennyi pénzért sem tudok normális HD sport adásokat nézni 2025-ben, amikor 2021-ben erőlködés nélkül tudtam. Nesze neked verseny meg technikai fejlődés.
-
TIT
veterán
válasz boborján2 #3563 üzenetére
Az durva,a tv adás jobb ott állítólag,amúgy tudom,hogy drága+iptv kéne a francnak.
Hát megtehetjük,hogy nem fizetünk,csak akkor kikötik,de mondjuk ha többszázezer ember tenné akkor lehet,hogy csinálnának valamit.
gduck: Nyugi egy 82cm-es fhd tv-n is látszik mennyire letekerték a bitrátát és van ahol egy nő is látta,úgyhogy még nem is szakavatott. -
TIT
veterán
válasz boborján2 #3558 üzenetére
De az telecom,az jobb minőség.
Nettel nincs gond,de csak azért mert azt nem lehet elszúrni,habár náluk minden lehetséges.
Ha a költséghatékonyság a cél akkor az ne az előfizetők és a minőség rovására menjen már,főleg ha azt hangozatják,hogy premium minőség,mert magukat járatják le,végülis a vhs-hez képest igen.
Jelszavuk:minőséget a felére árat a duplájára,jobb helyeken az ilyeneket a világból kikergetik. -
-
garga01
őstag
válasz boborján2 #3550 üzenetére
A Digi kábeltv topiban többször ki lett tárgyalva ez a sávszélesség csökkentés téma.
Nyilván minőségileg szó nincs, mennyivel rosszabb mint volt régen a 10 MB/sec körüli bitrátával.Több gondolat is felmerült, néhányat bemásolok:
A központból a településekre leküldeni kevesebb sávszélességet visz el a tv a a teljes rendelkezésre állóból. ( [link] )
1. Alacsonyabb frekvenciákra költöztetik a digitális csatornákat, mert kevesebb lesz az átviteli hiba a lakásban lévő koaxkábeleken. Ez az analógra is igaz, bár ott max hangyás lesz a kép hiba esetén. Kevesebb bejelentés, kevesebb kiszállás. Költségcsökkentés.
2. Kevesebb MUX. kevesebb multiplexer a fejállomásokon vagy központban. Költségcsökkentés.
3. Egységes kódolás műholdra, kábelre, iptvre fejállomáson vagy központban. Kevesebb MPEG enkóder. Költségcsökkentés.
4. Kevesebb és olcsóbb TV csatornák felvétele a listába. Költségcsökkenntés.
[link]Nincs support privátban! Írj a megfelelő topikba!
-
sa.attesz
tag
válasz boborján2 #3544 üzenetére
Attól függ mit szeretnél, plusz szolgáltatást megrendelni, akkor sajnos csak a szolgáltatás megrendelése menüpont tud segíteni. Ha meglévő szolgáltatásnál szeretnél esetleg lemondással próbálkozni, akkor először a 4-est kell választani, majd utána 5-ös gomb, szolgáltatás lemondása, itt tudjátok átbeszélni a lehetőségeket. A várakozási idő most itt is hosszú, akár 1 óra is lehet, talán kora reggel és kora délelőtt könnyebb lehet ügyintézőhöz jutni.
-
Adams84
aktív tag
válasz boborján2 #3422 üzenetére
Ha a 14.320 Ft-os árat a weboldalon kalkuláltad, akkor az nem mérvadó, mivel a webshop (annak technikai és egyéb korlátai miatt) elsősorban a teljesen új előfizetőknek szól.
Ha csomagot váltanál vagy szerződést hosszabbítanál, akkor a 1270-es számon érdemes egyedi ajánlatot kérni.exVodafone koax (HFC-RFoG, DVB-C) / Interaktív TV médiabox
-
dombila
őstag
válasz boborján2 #3372 üzenetére
Nem lesz kötelező a reklámmentes változat, akinek nem kell az ingyen használhatja tovább a reklámokkal megtűzdelt RTL+ Prémiumot.
Ez nem annyira feketeleves, mert még mindig több, mint az eddigi TV csomagokhoz adott RTL+ Active.
Nekem kb mindegy , egyiket sem használom -
MODERÁTOR
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz boborján2 #2997 üzenetére
Igen, csak összehasonlíthatóság szempontjából írtam iptv-nek, mert így egyszerűbb megkülönböztetni a kötelezően boxos tv szolgáltatást a dvb-c szolgáltatástól, ex invitel primer körzetben és egybetűs társaságnál iptv van, one-nál ahol koax / RFoG van dvb-c, társszolgáltatói területen ott.
[ Szerkesztve ]
-
ballersa
csendes tag
válasz boborján2 #2655 üzenetére
Igen,a sweet tv képben van!
Csak ott bizonyos csatornák tartalomkorlátozásai zavarók!(TV2 pl.)De a már meglévő Direct One műholdas és átvett ügyfelek sem véletlenül rendeltek müholdas szolgáltatást(pl. kamionosok),mert nekik az a megoldás!
Meg azért szerte a világon vannak műholdas tv adások, érdekes,hogy pont itt nálunk kell ezt lekorlátozni![ Szerkesztve ]
-
ballersa
csendes tag
válasz boborján2 #2643 üzenetére
Értem én,de a szolgaltató érdeke más!
Ha nem vagyok a bekötési cimen hónapokig,akkor nem baj ha fizetem a szolgáltatást,de nem is nézem! Ha kérek szüneteltetést az is több ezer forint havonta!Ki van ez találva! Majd fizessek elő másik helyen is(nyaraló,stb) Ez a szolgáltató érdeke!
Majd,hogy fogják szivni a fogukat akik előfizettek a Direct One műholdasra és kapják a levelet,hogy kábeles tv-re álljanak át,mert a cimükön az van....
Ez akár profit maximalizálás is lehetne,de ez már profit éhség! De azért fals cimmel,vagy egyéb módon biztos lesz rá megoldás!
A szomorú az,hogy az előfizető érdeke nem számít csak a saját szolgáltatói érdek!
Ez lenne a jövő...? -
válasz boborján2 #2439 üzenetére
Internet utp kábellal van összekötve a BOx a routerre kötve a TV adáshoz, tehát lényegében IPTV.
Igy az opticai kábel bejön és az szétválasztödik a router/mondemben 4 felé 3 TV és egy internet+telefon.
Egyébként családi ház 10-15m-re van a legközelebbi másik ház ahol van router.Én arra gondoltam, hogy nem a net fogyott el hanem a router /modem lassu ,hogy feldolgozza az összes eszköz igényt.
[ Szerkesztve ]
-
gulyasa
őstag
válasz boborján2 #721 üzenetére
Egyáltalán nem biztos, hogy az alkalmazással van baj, hanem a sok türelmetlenkedővel, akik egyszerre mind pánikszerűen használni szeretnék.
Emiatt gyakorlatilag a rendszer egy túlterheléses támadás alatt áll és több mint valószínű, hogy ezért van továbbra is hibaüzenet.Tisztára, mint Covid alatt a sok vécépapír és liszt felvásárló, vagy amikor az oroszok ukrajnai agressziójára válaszul kitalált szankciók egyik hatásaként a benzinkutaknál sorban álló tömegek.
Valaki(k) elhíresztelte(ték), hogy hiány lesz és aztán az emberek természete miatt az egész önbeteljesítő "jóslat" lett...Samsung S23+ 512GB, LG OLED 48" C1, Zidoo Z9X, OCTAGON SF8008 4K UHD E2, Sony WH-1000XM3, LG HBS-FN6, JBL REFLECT AERO, Lenovo Tab M10 2nd Gen
-
dombila
őstag
válasz boborján2 #717 üzenetére
Az eredmény fényében nem is értem a két nap leállást.
Az újra design-olt felületeket (honlap, app, Facebook,...) hetekkel előre el lehetett volna készíteni, az egyetlen nagyobb lélegzetű feladat az adatbázisok konszolidációja lett volna. De az meg nincs is!Az adatbázisokat is meg lehetett volna előre oldani, konszolidáljak az összeset kb december 26-27-28 körül, ennyi idő alatt simán megoldható (főleg ha előtte tesztelik is), majd elsején csak a közben változott adatokat szinkronizálják át.
A korábban elkészített felületeket egy-két óra alatt élesíteni lehetett volna, és nincs két nap leállás.
Az új felületek sebessége is nevetséges a korábbiakhoz képest.
Azt tudom elképzelni, hogy spórolós volt a project. Az új felületek és adatbázis alatt nincs új infrastruktúra, hanem a meglévőt hasznosítják újra. Emiatt a lassúság, mert egy esetleges sikertelen átállás miatt az eredeti állapotot nem lehet (még) törölni. Így a meglévő infrastruktúra erősen terhelt. -
CosworthF1
csendes tag
válasz boborján2 #711 üzenetére
Pontosan! A Voda régi oldalát átszínezték, kicserélték a logót, valamint kozmetikáztak a csomagok nevein, de gyakorlatilag a régi oldalt hozták át a one.hu alá, ezért sincsenek (még) benne a DIGI-s címek. Gondolom, az egy külön történet lesz majd összeintegrálni.
Engem az érdekelne, hogy ugyan egybeolvasztottak egy csomó szolgáltatót, de lehet tudni, hogy a 4iG által májusban felvásárolt PR-Telekomot beolvasztják-e a ONE-ba? Vagy ahol nincs, csak PR-Telekom (meg maximum a Telekom konkurenciaként), ott lehet-e a ONE-on keresztül PR-Telekomos internetet rendelni? (Országos szintű kérdés számomra, mert nem mindegy, hogy hány szolgáltatóval kell nekünk szerződést kötni, minket csak internetszolgáltatás érdekelne)
Új hozzászólás Aktív témák
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● One mobilszolgáltatások ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- Asus ROG Strix G513RM G513RM Gamer Laptop RTX 3060, Rysen 7 DDR5 16GB
- Zsír HP EliteBook 845 G7 Fémházas Laptop 14" -45%Ryzen 5 PRO 4650U 16/256 FHD IPS SURE VIEW
- 1TB Western Digital SN850X M.2 PCIex4 SSD (WDS100T2X0E) ÚJ!!! 36 hónap garancia
- Intel Core i5-12400F LGA1700 OEM (ÚJ!!! 36 hónap garancia)
- AMD Ryzen 7 5700X OEM (ÚJ!!! 36 hónap garancia)
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest