Új hozzászólás Aktív témák

  • Müszi

    senior tag

    Plusz egy fő a Samu gyűlölők táborához. Második lapos TV-m tőlük jött. 25 hónaposan nem tudtam bekapcsolni ezért próbálkoztam a hivatalos supportjuknál de kapásból lepasszoltak egy szerződött szerelő kontaktjával.
    Ez a szerelő akkor (kb.10 éve) 10k ft-ért jött volna el amit kétszer kellett volna megfizetni mert elvitte volna a TV-t (35km). Ráadásul a javítási költséget 40-50k ft-ban határozta meg (telefonon). Ment is ki a sufniba és azóta nem is vettem semmilyen Samsung terméket.

    Egy LG LA szériás LCD re esett a következő választás amit még két LG követett, majd nemrégiben egy LG Oled. A három LG LCD-ből egytől megváltam már, egy a családban, egy pedig továbbra is nálam működik és a mai napig mind hibátlanok.
    LG Oleddel vásárlás után volt egy kis problémám.
    Mivel nem találtam megoldást felhívtam a márkaszervizt ahol, bár nem hallottak ilyesmiről azért elsőre felajánlottak egy alaplap cserét amit a kollégájuk pár nappal később a megbeszélt időpontban precízen meg is ejtett.
    Sajnos nem hozott javulást a beavatkozás és a szerelő szerint szoftveres lesz a gond amit továbbított és megnyugtatott, hogy a közeli jövőben valamelyik frissítés biztosan megoldja.
    Így is történt. :K
    A legutóbbi frissítés óta rendben minden. :C

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák