- EU: a Facebook, a YouTube és az X is többet tesznek a gyűlölet ellen
- Donald Trump a tech szektort is felkavarja, Musk vihetné a TikTokot
- A fizetett hirdetésekre nem terjeszti ki a Meta a közösségi jegyzeteket
- Gyerekek, adatvédelem: kiegyezett a Genshin Impact kiadója az USA-val
- Jót tett a Netflixnek, hogy nyitott a sportok felé
- Linux kezdőknek
- Béta iOS-t használók topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Donald Trump a tech szektort is felkavarja, Musk vihetné a TikTokot
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bepanaszolták a magánszféra miatt a Xiaomit és a Sheint
- Proxmox VE
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
-
IT café
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel_hu
addikt
válasz blakey #33583 üzenetére
Reklámtechnikai trükk, ebben igaza van.
Abban pedig neked, hogy az MM-ben lehet alkudni és kell is.Reklámtechnikai trükk mert ilyenkor nem azt nézed mennyibe kerül, hanem azt, hogy mennyiről van leárazva(!) = kvázi úgy tűnik mintha ez lenne a készülék valós értéke, amelyet természetesen csakis TE és CSAKIS MOST megkapod -50%-kal olcsóbban, csak a KÉT SZÉP SZEMEDÉRT.
És mivel megkapod X százezer forinttal olcsóbban, nyélbe ütöttél egy kiváló üzletet hiszen az az X százezer forinttal többet érő(!) készüléket megveheted TE és CSAKIS MOST, ezért muszáj megvenned a készüléket. KELL.
Óriási üzlet.Apósom vett évekkel ezelőtt egy ipari pórszívót (értsd = 35 m2-hez!), csak mert azt mondták neki, hogy az a czucc nem 400 ezret ér (ennyiért vette), hanem 3x annyit. Mert valaki azt mondta, érted...
Kellett neki? Nem... De mégis, mert óriási, bomba üzletet csinált.
És aláírt egy 12 hónapos hitelt is miatta.