- Az EU Trump ellenére sem változtat a big tech elleni szigoron, nincs visszalépés
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- Nem tetszik az EU-nak az új díj, amit az Apple a fejlesztők vállára tesz
- Egy hibás appfrissítés miatt távozott a vezérigazgató
- Csoportos keresetek tömegeit zúdítják a tech cégekre a britek, az Apple az első
- Elon Musk kezébe adnák az amerikai TikTokot
- AliExpress tapasztalatok
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Synology NAS
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Facebook és Messenger
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Crypto Trade
-
IT café
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Magnum_ #1464 üzenetére
Valkószínű az 1.2 TSI-nek más a hőmenedzsmentje.
A másik ugyanilyen Golfom is 105 Celsius körül tartotta az olajhőfokot; a korábbi autóim meg nem jelezték ki. Pedig jó fícsör.
Múlt héten, mikor elcsesződött a termosztát az autóban, akkor össze-vissza ment az olajhőfok "üzem-melegen" 60 és 118 C között.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #1010 üzenetére
Annyit azért hozzátennék, nem a kox miatt kell bele a 0w 30, most hogy már 3.x olvasom, kezdi bökni a csőrömet. Midegyikkel egyformán kormol, azért kell a 0w 30 olaj, mert a vezérlésmódosító okoskerék ebben jobban szeret fürödni, volt rá gyári visszahívás és ekkor az olaj ajánlás is változott 5w 30-ról 0w 30-ra.
Az olaj biztos minimum barna 7500 km után. Nálam a dízelben is tiszta 1500km-ig, ha nem teszem a lábam pályára, ott költözik bele a korom. Aki nem pályázik, annak tovább tiszta, aki csere után elmegy 1000km pályát, annak meg rögtön fekete. Ezek az olajok mind jól lebegtetik a kormot a korom képződés meg terhelés és vezetési stílus kérdése. Taposod akkor kormol, ha meg simogatod, akkor nem. Aki nem hiszi, járjon utána.
Az, hogy mennyi korom képződik egy motorban, sokmindentől függ, de kijelenteni, hogy nem jó, ha világos marad az olaj, hülyeség, mert a körülményektől függ. Favoritomban 420k km után mindnig világosan engedem le az olajat, akkor az szar? Nincs kínozva, nem is kormol szegény karburátoros pára. A csere periódus végére a közvetlen befecskendezős motorokban fekete az olaj, ha nem 7500km után cserélnétek, fekete lenne a jettában is. Attól viszont hogy fekete, még kenhet rendesen, szóval erre sem kell annyira ráfeszülni.
[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
válasz Magnum_ #1001 üzenetére
Nekem par ezer utan szokott sotetedni. Nagyon hasznalat fuggo. Palyazasnal hamarabb feketedik joval. Sima varos, vagy orszagut joval kesobb. En ezt tapasztaltam vegul is.
Folyamatos rovid utak se jok ugye. Tobb adalek is csak 60-80 fokon kezd el normalisan dolgozni. Nekem sokszor ki sem mozdult a hofokmero a nagy teli hidegben amikor beertem a munkaba, azon a 3 kilometeren.Most, hogy atalltam a 0W30-as Helixre es leengedtem a ~3000 km-es 5W40-es Helixet, korom fekete volt ez is mar, pedig a nivon szep aranybarna volt kis sotetedessel csak. Igaz ebben volt egy Nyiregyhaza meg Balaton oda vissza palyan.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- új Newskill Valkyr fekete gamer, irodai szék
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Flair Signature