Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
válasz F-ECT$ #12299 üzenetére
Az a baj, hogy szolgáltatás, így a szolgáltatásokra vonatkozó törvények vonatkoznak rájuk, tehát nem tehetsz ilyet.
Pláne, hogy ugye folyamatosan jön új content, szóval kb lehetetlen megoldani."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
F-ECT$
titán
Én annyit csinálnék, hogy 2 dolgot kötelezővé tennék az összes ingame tranzakcióval kapcsolatban (mobil és nem mobil játékok esetén is):
-legyen egy "Buy all" lehetőség, amit ha megveszel, akkor minden tartalmat el kell érned
-ha egyéb kisebb tranzakciókból elérted azt az összeget, amennyibe a "Buy all" kerül, akkor automatikusan megkapsz mindentA "Buy all"-t árazhatják, ahogy akarják, de ha kiindulok a mobilos Diablo árakból, akkor kötve hiszem, hogy ki mernék írni rá, hogy $110.000.
Dive ever, work never.
-
válasz l.skywalker #12295 üzenetére
Viccen kívül az is, régóta készül a már bejelentett Dragon Quest 3 remake és az új Dragon Quest 12, de évek óta egyikről sincs infó, viszont jött helyette ez a DQ Treasures, ami meg is bukott mert senkit nem érdekelt.
A Slime draws near! Command?
-
opr
nagyúr
válasz F-ECT$ #12293 üzenetére
Igen, es akkor abba gondolj bele, hogy az egesz vilagon ilyen teren az EU torvenyek a legszigorubbak koze tartoznak, ha nem ugy egyaltalan jelleggel a legszigorubbak es pont.