Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
Mármint azt szeretnéd, hogy ha az újra feltalálná a 3DO-t? Bár a Steam Machine is hasomló elvekre épült... és ha jól emlékszem, akkor nem igazán lett sikeres egyik variáció se Amúgy most is van XboxOS, és azt úgy hívják, hogy Windows. De értem mire szeretnél utalni, hogy lenne egy kifejezetten játékokra optimalizált Windows is, amit XboxOS-nek neveznek.
Vagyis én egy olyan ötletet, hogy bárki gyárthat Xbox konzolt, azt eleve halva születtet ötletnek tartom. Mert az lényegében egy Xbox brand-es szimpla gaming PC lenne (és attól, hogy x86-64 alapúak a mostani konzolok, azért ezek nem PC-k).
Viszont egy olyan opció életképes lehet, hogy marad a dedikált, MS gyártású Xbox konzol, úgy ahogy most ismerjük (egy, vagy két egyedi tervezésű fix hardver 6-8 éves élettartammal), és lenne mellette egy olyan Windows alapú gaming PC rendszer, amit bárki gyárthat, de meg lenne szabva, hogy minimum mit kell tartalmaznia. Ezek közé tartozna az "XboxOS", ami igazából egy közönséges Windows kiadás lenne, de igazából játék és tartalomfogyasztás kivételével nem tudna többet. És persze akinek több kell egy operációs rendszertől, annak ott lenne a most is ismert Windows rendszer.
Ugye a SteamOS is igazából csak egy olyan Linux kiadás ami igazából csak játékra jó.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Döglött Róka #18167 üzenetére
Xbox (2001) esetében tudjuk, hogy 4-5 év alatt 24+ milliót adtak el. Xbox 360-nál is tudjuk, hogy 2009 végére 38 millió volt az eladási (ebben nincs benne az RROD általi cserepéldányok száma) szám. A többit meg, csak tippelni lehet, de mivel jöttek és jönnek ki havi eladási statisztikák (üzletek által közölt). Pluszban ott vannak azok a kijelentések, amikor az előző generációhoz hasonlítják az aktuális generáció szereplését. Vagy kijönnek a negyedéves üzleti beszámolók és abban benne van, hogy mennyit eset, vagy nőt az előző negyedév/év aktuális időszakához képest a hardvereladás. Aztán ezekből raknak össze egy becslést. És ezek alapján azért ha nem is a legpontosabb, de egy közelitő értéket meg lehet állapítani. Ez alapján az Xbox One eladási 2017 végén olyan 34-35 millió környékén lehettek, míg most a Series X|S-et olyan 32 millióra teszik.
Ezek mindegyike ugye 4 évvel a megjelenés utáni eladási adatok, kivéve talán az Xbox-ot (2001), mert ott a 2006-os lifetime eladási adatokat tudjuk biztosra.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Döglött Róka #18149 üzenetére
Elviekben (mivel az Xbox és Xbox360 kivételével csak becslések vannak), jelenleg a Series X|S család időarányosan (jelenleg 4 évvel a megjelenése után ~32 millió körül lehet) olyan 8 millióval jár az Xbox (2001) előtt. És olyan 6 millióval az Xbox 360, valamint 2-3 millió példány lemaradásban áll, az Xbox One mögött.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ja, hogy még mindig itt tartunk a PS5 topikban...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
No Man's Sky Engine programozója...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
AC-k esetében eddig talán csak a Rogue volt ami esetében talán helytálló a nem teljes áras, mainline AC játék kifejezés. Far Cry-ok esetében viszont volt eddig 3 (Blood Dragon, Primal, New Dawn). Ezek nem bár nem fogytak olyan jól mint a számozott részek, de cserébe nem is kerültek annyiba.
A Mirage is olcsóbb volt mint a Valhalla. És játékok esetén azért ott van néha egy olyan tudatalatti kis dolog, hogy ha egy újmegjelenésű, franchise játék új része olcsóbb mint az addigi, akkor az általában nem azért van, mert kedves a kiadó, hanem mert tartalmilag kevesebb az a játék, mint a drágább. És a játékosok egy része elvárja, hogy egy játék következő része többet tudjon mint az előző általában ugyan azért a pénzért. Vagyis ha kevesebbe kerül a "következő" rész, akkor az nemhogy nem tud többet, de valószínűleg még kevesebbet is.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
De igazából az Ubisoft-al sincs gond. Mármint nem úgy azt ahogy ez a véleménycikk és ahogy a netes dolgok állítják. A Ubisoft-nak a legnagyobb gondja az, hogy még nem jött ki az új teljes értékű AC és Far Cry rész. Ugyanis mind a 2020-as Valhalla, mind a 2021-es Far Cry 6 a legsikeresebb, legtöbb bevételt termelő játékaik között van. És bár volt egy Mirage, de az nem egy teljes értékű játék (nem Ubisoft-nál, de más cégeknél, az ilyen standalone DLC-nek is felfogható részek általában sokkal rosszabbul teljesítenének, mint a fő részek).
Az Outlaws és az Avatar is főleg azért teljesített rosszabbul mint várták, mert nem AC és nem Far Cry.
Rockstar-nál is mindig is látható volt, hogy ami nem GTA az nem is hozta azokat az eladási számokat... csak ugye ők Rockstar Games, és ők részben más ligában számolják ezt a rosszul fogyott dolgot (RDR2 6 év alatt 65 millióban fogyott, míg a GTA V 6 év alatt 115 millióban).
És amit hallani lehet a korai AC Shadows előrendelésekről ott az lehetett látni, hogy a Shadows produkálta a legjobb előrendelési számokat eddig.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ahogy a mondás tarja... így legyen ötösöm a lottón. Már amikor megláttam a cikk címét a fb-feed-ben, szinte tudtam, hogy egy ilyen semmirekellő szutyok cikk lesz... és az is lett, mert ez, ebben az állapotában kb. nem más mint az átlag fórumpisitike féle picsogás, hogy minden sz*r, mert hát én játszok játékokkal ezért értem a játékipar működését.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #17550 üzenetére
Tudom, hogy a Sony-ról volt szó, de a Sony az a konzol piac Apple-je (pontosabban a PlayStation, az a konzolpiac iPhone-ja). De értem, hogy ment félre a gondolatmenetem, mert én ezt evidensnek vettem (hogy a PS esetében nem igazán fontos, hogy ki a konkurencia), de a konkurenciára nézve ez a fajta hozzáállás (ami igazából a felhasználóktól jön), hosszú tavon nagyon káros... ami meg azt eredményezi, hogy a Sony kvázi bármit megtehet majd.
De ez (ahogy eddig is erről volt itt a többiektől és tőled is), igazából mindkét fél hibás, de talán leginkább a felhasználó (igazából a tudtán nélkül).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #17548 üzenetére
Van következménye annak, hogy ha egy konzolpiacon nem csak folyamatosan alulmaradsz a konkurenciával szemben, de generációról, generációra egyre nagyobb a lemaradásod (időarányos eladásokban, a Series konzolcsalád már nem csak a 360-tól, de a One-tól is egyre jobban lemarad. Persze az MS az nem egy Sega (vagyis van anyagi háttere), de ettől még a mostani felvásárlások utáni filozófiájuk alapján (nyereségesének kell lenni az adott részlegnek), az Xbox nehéz jövő elé néz. Ugye a Series X|S család, mint hardver, összeségében veszteséget termel még mindig).
Amit elvileg lehet tudni (kvázi nyílt titok), hogy lesz 10. generációs konzoljuk is még... elvileg szintén kettő (asztali/kézi), és 2026-ban jönnek majd.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #17544 üzenetére
Igen, és nem... és igen ().
Nekem szokásom ez ugye, hogy pont ezt hozom fel, hogy igazából az ami a 7. generáció idején volt a két nagy konzol (de igazából Wii is behozható) esetében, az volt a kivétel konzol eladás szempontjából. Hsizen előtte általában mindig az volt, hogy az egyik leuralta a piac nagy részét (akár 50%+-t is), függetlenül attól, hogy milyen játékok jöttek a kisebbségbe kerülő platformokra. És akkor is az volt, hogy ezt egy ideig nem volt probléma... de csak egy ideig, hiszen mint látjuk a Sega a Nintendo és később a Sony ellen is alulmaradt, majd aztán a PS2 ellen a Sega inkább kiszállt a konzolhardver gyártásból, a Nintendo meg inkább egy saját piacot kezdet el építeni.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #17462 üzenetére
Mondjuk ebben az azért sokat segít, hogy a Like a Dragon játékok esetében az asset-ek jelentős része marad ugyan az, és nem azt csinálják, mint a legtöbb AAA, hogy kvázi 0-ról épít fel a folytatásait.
És azt is lehet látni, hogy bár nagyon gyorsan dolgoznak, ezen játékok elég sokmindenben elavultak, vagy alig fejlődnek.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz F-ECT$ #17464 üzenetére
Igazából azzal, hogy nem nézünk utána ezeknek és az, hogy ezekben szereplő dolgokat készpénznek vesszük. Lásd ez a $400 milliós dolog... konkrétan egy forrás állítja ezt, ami igazából nem forrás, hanem csak egy magát bennfentes ismerősökkel rendelkező leak-er állítja.
De annyiban igaz, hogy ezeket a híreket nagyon sok felület direkt szenzációhajhász módon tálalja. Pl. ... igen vannak akik fel vannak háborodva az AC: Shadow egyik főszereplője miatt, de ez egy hangos de nagyon apró kisebbség. Amit persze meglovagol a játékostársadalom azon része akik szeretnek mindenen felháborodni (de ők is egy nagyon kicsi kisebbség). És aztán ott vannak azok is akik felháborodnak azon, hogy valakik felháborodnak ezen a dolgon. És igen, ők is egy kis része a játékostársadalomnak.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Miért kéne megszólnia minden ilyen ügyben? Komolyan ott szeretnénk tartani, hogy egy random social media felületre, egy random ember állt írt, nagy valószínűséggel random marhaságra kéne válaszolni egy cégnek... ráadásul egy olyan dologban, ami igazából nem tartozik senkire se? Mert ha ezt tennék, akkor azt biztosan állíthatóm, hogy az opr által felhozott kecskeáldozós szintű pletyka mindennaposok lennének, amire az internet népe azonnal választ vár a cégtől!
De a lényeg az, hogy nekünk a fogyasztóknak (játékosoknak), nem mindegy mennyibe került egy szupersikeres, vagy egy hatalmasat bukó project? Ezek nem a te adódból készülnek el, hanem a te általad, a te döntésed által odaadott pénzből, és nagyon gazdag emberek befektettet pénzéből.
És visszatérve az alap állapotra... csak nekem nem teszik az a trend, hogy pl. Átlag Pista valós vagy valótlan random, 0%-ban bizonyított Tweet-je, konkrétan szabadon terjedhet a neten, és tényként kezeljük. Más esetben meg egy csak részben bizonyított dolgot, egyből fake news-nak tekintünk?
Pár napos "hír" ugye, hogy a Take Two szerdán kiadta az újabb negyedéves üzleti jelentését amiben leírta, hogy továbbra is 2025 őszén jön a GTA VI... ezt villámgyorsan vette szinte mindenki (még nagyobb nevek és felületek is). Pedig ha csak annyit csináltak volna, hogy beleolvastak volna a dokumentumban (amire a random twitter-ező is hivatkozott, aki kirakta), akkor láthatták volna, hogy az a májusi jelentés, amiről a legtöbb olyan személy aki átvette ezt, már akkor írt. Természetesen páran azonnal korrigálták magukat, de ez a helyesbítés már valahogy nem ment akkorát a neten... sőt voltak akik ezután is az eredeti tweet-re hivatkoztak.
Végezetül, pedig, egy elmélet, hogy ha igaz a $400 milliós ár, akkor az lehet, hogy az hasonló a Halo Infinite állítólagos $500 milliós árához. Ott az állítólag a fejlesztési ár plusz a 10 éves üzemeltetés költségvetése lett volna a játéknak. Lehet itt is ez van ezen szám mögött.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #17439 üzenetére
Még csak szeptember 20 van... vagyis simán benne van, hogy pár hét múlva egy újabb insider leaker majd benyögi, hogy igazából 800 millióba kerület (ugye pár hete még 100-200 millió közé tették a fejlesztési költséget).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Igen tudom... állítólag onnan van, de ugye amíg nem kerül ki public-ba addig sajnos csak pletyka...
btw... ha igaz, akkor az a 864p-s AC performance durva, mert vagy az lesz mint az AW2 esetén, vagy pedig még alacsonyabb lesz a ez PS5-ön (ha lesz egyáltalán perf mode).
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
Ahogy a név is mutatja (és ezért is van off-ban), ez (még csak?) pletyka!
Rumor: Alan Wake 2 Runs at 840p 60Fps on The PS5 Pro + More Game Details | ResetEra
- The Last of Part 2 - 1440p internal resolution at 60fps in this PS5 Pro Mode (same as PS5 Performance Mode) with improved image quality due to PSSR
- Ratchet & Clank: Rift Apart - Between 1440p and 1800p internal resolution (roughly the PS5 Quality Mode at 40fps) at 60fps in this PS5 Pro mode with the same settings as the PS5 Performance Mode and using PSSR to bring it up to 4K
- Alan Wake 2 - Two modes shown (864p at 60fps & 1260p at 30fps) which is the same as the base PS5 modes and they presume it's using PSSR and not the FSR in base PS5. 60fps clip has SSR but the 30fps clip could have RT.
- Horizon Forbidden West - resolution didn't look 4K. They presume it's not using PSSR but hard to tell. Thinking it is using 4K checkerboard but again hard to tell. PS5 vs PS5 Pro has the Pro with higher detail.
- Wizard Game* : RT reflections looks better on the PS5 Pro but has some visual noise in the background. RT shadows might be mixed with SSR but look to be an improvement over base PS5. 30 fps in the footage but the presume it'll have 60fps modes as the base PS5 has it.
- Gram Turismo 7 - RT reflections in game appear to be quarter resolution (1080p). 8k mode. Lower resolution (1188p) in the PS5 Pro footage and probably using PSSR to bring it up to 4K where the base game without RT reflections is a Native 4K. RT looks better than Forza Motorsport.
- Dragon's Dogma 2 / Assassins Creed Shadows - DG2 looks to be running at 60fps and might be using PSSR. ACS looks to be running at 864p at 60fps
- These are the analysis on the footage that was shown and nothing else. DF expects some of these games to have multiple PS5 Pro modes but that remains to be seen.
*Ez ugye a Hogwarts Legacy, csak a ResetEra-n elvileg még mindig ban jár azért, ha leírod a címét...[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz ProEvoFan #17353 üzenetére
Az idézet rész igazból azokról szól, akik most is 100%-ban bevédik a Sony döntését, hogy ez a $700/£700/€800-os ár (plusz ha kell, akkor a Disc Drive ára), szinte ajándék azért a tudásért amit majd ez a gép tudni fog, és csak az irigyek és a csórók tartják soknak, és panaszkodnak az ár miatt... mint ahogy az Apple közösségben is megvan ez a réteg, hogy a telefon az= iPhone-al, a számítógép meg a Mac-el! És mindenki aki nem így gondolja a h*lye, irigy és csóró!
.LnB: A telefon/PC/mg minden egyéb drága de nagyon jól fogyó dolog azért annyiban kicsit más, hogy nem ezek közül kerülnek ki azok akik most panaszkodnak.
Illetve telefon esetén bejön a márkafanság. Mert ugye az pont az a piac, ahol meg tudod tenni, hogy ugyan azt a teljesítményt és tudást beszerezd máshol, ha neked az kell... maximum pár prémium dologról kell lemondani (teljesen vízálló, fém és üveg burkolat, meg pl. a szoftver támogatottság... de igazából van, hogy még arról se).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Pár napja belefutottam ebbe a cikkbe, de tartottam tőle, hogy darázsfészekbe nyúlnék, hogy csak ezt az idézetet tettem volna be belőle... úgyhogy inkább ide teszem be a cikket és abból ezt az idézetet. Amit én már én is egy ideje mondogatok, hogy ez így van.
Mármint értelemszerűen ez minden márkánál megvan, de a Sony esetében én jobba érzem, hogy rájátszik erre és tényleg próbál úgy is viselkedni.PlayStation is similar to Apple here but on a much smaller scale. It almost feels like a lifestyle brand – and there are PlayStation fans who will buy almost any new product PlayStation puts out. Like with Apple, the niche VR market was too big an ask for PlayStation 5 diehards, though
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #17303 üzenetére
Sajnos igen... pl. Tom Waren is ennyit írt
BREAKING: Microsoft is laying off 650 employees from its gaming division today. Xbox chief Phil Spencer sent an internal memo to employees this morning to announce the layoffs. Details below
Termesztésen az teljesen valid érv, hogy olvasd el a cikket ez ügyben, de azért 2024-ben rájöhettek volna, hogy az emberek elég nagy része ezt nem fogja megtenni.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Mert ez most főleg redundancia csökkentés Vagyis olyan, főleg nem fejlesztéshez kapcsolódó állások szűntek meg, vontak össze amik már léteznek MS-en belül is. Vagyis nem a mezei kis programozót, meg grafikust rúgták ki. De persze ez azoknak akik majd a híreknek csak lead-jét, címét olvassák el, az fog lejönni, hogy megint fejlesztőket küldenek el. Ettől persze nem szép, de ez a része teljesen érthető, egy ekkora felvásárlás után.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Hivatalosan hamarabb jelentették be pár hónappal (2016 E3), de egy évvel később jött ki mint a PS4 Pro. Illetve nemhivatalosan, hamarabb lehetett tudni a Pro-ról (Neo), mint a Series X-ről. Volt akkoriban egy tinfoil theory, hogy az MS meglátta, hogy készül az erősebb konzol, és gyorsan ők is csinálnak majd egyet... mert ugye ez így működik .
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Döglött Róka #17285 üzenetére
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Szerintem az is célcsoportja a Pro-nak aki nem állít át soha semmit (lévén nekik az egy új konzol, ami drágább, tehát jobb), de abban igazad van, hogy belepörgött olyanba ami annyira nem lényeg. Amúgy felvetődött bennem még egy... kérdés??? Ezen tegnapi 75%-os dolog kapcsán, hogy ők hogyan értelemezték azt, és nem azt, hogy mint mondtak nyelvtanilag. Vagyis lehet, hogy nekik az, hogy 75% állította performance módra, az valójában annyi, hogy ennyien használták. De ez csak szőrszálhasogatás már. Amúgy ingame telemetriában szerintem lehet mérni mindenféle opcióállítást, és ezt lekérheti a Sony is...
Én tényleg csak arra lettem volna kíváncsi, hogy ha a játékok alapvetően milyen beállításban indulnak el. Tehát ha pl. egy Spider-Man 2-t elindítok PS5-ön, mindenfelé menü nélkül (tehát csak next-next-game), akkor melyik módban indul a játék.
Amúgy a 40fps opció, ha jól tudom, akkor a legtöbb esetben az csak 120Hz képes kijelzőn jelenik meg...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Én értem, de ez csak érdekességképen érdekelt volna. Mármint maga megfogalmazás alatt mit értenek, mert sok mindet bele lehet magyarázni. Erre állítja be, vagy ezt használja. Vagy igazából a kettő ugyan az, mert ha a tudta nélkül vagy a nemtörődömsége alapján állítja be valaki az ugyan az a szint mint te aki szándékosan állítja be a performance-ot. Mármint ha a játék az indulásakor kiírja, hogy válasz performance vagy fidelity mod között, akkor a "next-next-finish", szintű játékos arra fog nyomi ahol alapból áll a menü (ahol ha alapértelmezett a performance van akkor arra). Ugye ez is választás már, de nem biztos, hogy tudatos.
De ne menjünk bele ebbe. Mert ez fölösleges. És ahogy írtam, arra lettem volna kíváncsi, hogy mit az alapértelmezett mod egy ilyen játéknál, és nem arra, hogy fölösleges a performance mod.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #17258 üzenetére
Nem erre gondolta, hanem arra, hogy ha a nagy átlag user elindít egy játékot, akkor ő általában úgy hagyja ezeket a beállításokat ahogy az első undertaker van és nem állítja át soha. Vagyis ha ez a performance mod az marad neki mindig, és a kifelé ez úgy mutatkozik meg, hogy ő ezt használja. De közben csak azért használja mert nem állítja át soha. Vagyis ha pl. a fidelity lenne az alapértelmezett, akkor azt használná, mert lehet azt se tudja, hogy van performance mod.
Ezért kérdeztem, hogy általában mi az alapértelmezett grafikai mod amivel egy játék PS5/X|S-en. Mert akár is lehet, hogy úgy jött ki ez a 80%, hogy ennek a 80%-nak a 80-90%-as azt se tudja, hogy van másik mod. Tehát tényleg annyi a kérdés, hogy melyik mod az alapértelmezett a beállításokban.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az is be lett mutatva, hogy a 3/4-e a performance-t módot használja.
Amúgy egy kérdés ez ügyben, leginkább azért mert nem rendelkezek jelen generációs konzollal, és a Xbox Cloudb-ól ami tapasztaltam az ez volt, de az esetek többségében, nem a performance az alapértelmezett mód amikor elindítod elsőnek az adott játékot?
Mert én azt tapasztaltam, hogy nagy részt igen. És azt tudni lehet, hogy a játékosok nagyon nagy része igazából nem állít át semmit a beállításokban. Igaz ez egy régebbi PC-s tanulmány volt, hogy ott a legtöbb játékos úgy játszott a játékkal, ahogy az elsőnek beállította magát. Nekem is volt nem egy ismerősöm aki úgy játszott 1080p-s kijelzőn, hogy maga a játék az 800*600-ban futott, mert valamiért úgy indult el, de közben a gépe vígan tudta volna a 1080p-t (meg a magasabb grafikát is). És igazából nem zavarta. De konzol esetében voltak olyan ismerősök akik a TV-t használták alapértelmezetten (tehát pl. nuku game mód meg minden digitális rásegítés bekapcsolva volt)...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #17223 üzenetére
Nem hinném, lévén ez a Sony saját felületén lehet megvenni, ami itthon nem érhető el. Amúgy Az MS-nek is van ilyenje, de ők jelenleg 450-ért adják a felújított Series X-et.
Persze lehet, hogy viszonteladói rendszerben lesz.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz balazs025 #17213 üzenetére
Igen, kvázi egy Pro Pro lesz. Viszont mivel az egy új generációs konzol lesz (lehet), így hardware-ben több előrelépés lesz, nem csak a GPU. Vagyis ott lehet sok más dolog mellett pl. új CPU is, meg új XDK.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Eddig úgy volt (kivéve a base gép áremelése), hogy a $=€. $400/€400 volt a digitális gép, $500/€500 volt a lemezes az induláskor. Ez később felment (és most is itt van) $450/€450 digital, $500/€550 lemezes árra.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Elvileg ha mindet rászámolunk, akkor az USA-n belül, a legnagyobb "áfa" (mindenfajta, az államitól kezdve a városi, meg a bolti), akkor az olyan 13.5% (de igazából az valójában inkább olyan 9-10% között van) Louisiana-ban. De az átlag "áfa" az inkább olyan 6-7%. De a leggazdagabb részeken ennél átlagnál kevesebb.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Mármint az MS-nek ez miért okozott volna gondot? A PS4 Pro után egy évvel jött a sokkal erősebb One X...és a kutyát nem érdekelte. A játékok ugyan-úgy ki fognak jönni mindere is, tehát igazából ez olcsóbban is csak azoknak lett volna jó, akiknek számít a jobb grafika (ezek főleg azok közül kerültek/kerülnek ki akik eddig is PS5-ön játszottak vagy vártak, hogy vegyen egy PS5 Pro-t).
Ez csak akkor lett volna kellemetlen az MS-nek, ha a Pro pl a sima PS5 árában jött volna ki (vagy ha a PS5 digital árában).
Amúgy pletykák szerint két év múlva jön a nextGen Xbox ami sokkal, de sokkal erősebb lesz majd mindenben mint a Pro (nem csak GPU-ban).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
The Eurogamer 100
To celebrate Eurogamer's anniversary, our list of the 100 best video games to play right now.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Én értem, de ez nem összeesküvésnek nevezném, hanem elfogultságnak. Pl a FFXVI esetén nem lehet olyat hallani a megjelenése előtt, hogy igazából csak timed ex. lesz PS-re (max annyit, hogy talán majd jön PC-re is). igaz most se tudni 100%-ra, hogy lesz-e Xbox-ra. Vagy a Stellar Blade, ami multinak indult, majd lett belőle PS ex... Ott se ment a sajtóban olyan, hogy csak ideiglenesen lesz ex. cím. max annyi, hogy talán jőn PC-re és Xbox-ra is.
De pl. most az Indy, és a többi MS ex. esetén már egyből jönnek az Insider-ek, akik azt állítják, hogy ezek a címek jönnek PS-re is! Igaz itt benne van az új MS üzletpolitika is.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az ilyen deal-ek esetében biztos benne van az ideiglenes exkluzivitásért járó pénzben az is bele lehet számolva, hogy mennyit bukik az illető cég, kiadó. Vagyis lehet egy azonos időre vonatkozó, Xbox timed ex. cím többe kerül a Microsoft-nak mint a Sony-nak (pl. egy timed ex. GTA VI az MS-nek $2 milliárdba kerülne, míg a Sony-nak $800 millióba).
Vagyis maga a kiadó ilyen szempontból jól jár, hiszen az esetleges veszteségi kompenzálva vannak. Tehát nem igazán van érdekül egy ilyenbe.
De itt van most a friss Wukong-os történet, ahol most pár magát nagyobb névnek gondoló újságíró, gaming személyiség azzal érvel, hogy: lám-lám a Wokong-ot
1.82.1 millióan játszák PC-n, tehát hatalmas a népszerűsége a játéknak, de ebből az Xbox kimarad, mert vagy a gyenge Series S miatt késik, vagy az állítólag ideiglenes Sony timed exkluzivitás miatt. Vagyis ezzel azt próbáljak sejtetni, hogy ha PC-n ennyien játszanak, akkor valószínűleg PS-en is ennyien fognak, és Xbox-on is nagyon sokan ha lenne rá.Csak azt felejtik el, hogy ennek a nagy játékosszámnak a 90%+ valószínűleg Kínából származik...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #17140 üzenetére
Nem erre gondoltam, hanem mint Az Xbox mint konzol és brand eljelentéktelenédése... vagyis a Disney szemben nem biztos, hogy egy ilyen ismert IP-t egy olyan platform kapjon meg amit maga a tulajdonosa is egyre inkább "elhanyagol"...
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #17127 üzenetére
Mondjuk mindkettő olyan személy, aki mostani dolgaik alapján nem biztos, hogy valós fix informátornak állítanék be. Nate nagyon sok baromságot hordott össze, Tom meg mostanában azt csinálja, hogy ha bejön valami (10-ből pl 4) dolog, akkor egyből írja ki, hogy ezt a fizetős cikkeiben már korábban leírta (igaz ha nem jön be és számon kérik akkor ő csak spekulált és csak az emberek a h*lyék, mert nem tudják helyén kezelni a dolgait).
Viszont ezzel kapcsolatban már jó ideje észrevettem egy érdekes dolgot. igazából ez már régi dolog, de nekem legjobban, vagy inkább legelőször a Rise of the Tomb Raider esetében tűnt fel, miszerint ha Xbox-ra jön egy nagy nevű multiplatform, vagy multiplatform IP-n alapuló játék, akkor általában a netes hírterjesztők mindig megemlítik valahogy, hogy ez csak timed ex. cím (mint pl. most talán az Indy esetében is).
Ha PS-re vagy Nintendora jön egy-egy ilyen játék, akkor ott valahogy a médiavisszhang erről nem beszél annyit, vagy nem beszél egyáltalán erről a dologról (mármint jó ez PS/Nintendo ex. játék, amit XYZ csinált, de nem kell aggódni, mert fél-egy év múlva majd jön Xbox-ra is.
Xbox esetén meg valahogy minden áron meg kell jegyezni mindenhol, még megjelenés előtt is, hogy igaz, hogy Xbox-ra jön ez a játék, de nem kell aggódni (nem kell ezért Xbox-ot venni), mert úgyis kiadják PS-re is...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz l.skywalker #17120 üzenetére
Ahogy nézem csak a Tango Gameworks nevét vették meg (meg HifFi Rush IP-t). Ezt abból gondolom, hogy "várnak vissza minden korábbi alkalmazottat" is írtak. Tehát aki a bezárás óta nem talált munkát (mert ha igen nem valószínű, hogy eljön az új helyéről) az talán visszamehet ha akar, de ha tényleg csak a nevét vették meg az akkor az egy új cég lesz majd, új alkalmazottakkal.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
KRAFTON Strengthens Global Presence Through Strategic Integration of Tango Gameworks and Hi-Fi RUSH IP | KRAFTON
As part of this strategic agreement, KRAFTON intends to collaborate with Xbox and ZeniMax to ensure a smooth transition and maintain continuity at Tango Gameworks, allowing the talented team to continue developing the Hi-Fi RUSH IP and explore future projects. KRAFTON intends to support the Tango Gameworks team to continue its commitment to innovation and delivering fresh and exciting experiences for fans. There will be no impact on the existing game catalog of The Evil Within, The Evil Within 2, Ghostwire: Tokyo, and the original Hi-Fi RUSH game.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Szerintem ide is érdemes berakni ezt...
Állítólag a következő újság 70%-a már kész volt, amikor ez be lett jelentve.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #17040 üzenetére
Én úgy vettem ki, hogy utóbbi, főleg emiatt:
These actions will affect every level of the company, including most of our executive and senior leader roles.
Ugyanis nekem ebből az jön le, hogy a meglévő vezetői pozíciójukat integrálják bele a SIE-be (vagy Sony-s emberek veszik át majd ezeket a szerepeket, megszüntetve a párhuzamos pozíciókat).
Vagyis az a - talán egy éves - pletyka, hogy a Sony-nak nem tetszik, hogy ennyi kiadott pénz után nem nyomtaja nekik a pénzt a Bungie, és hogy igazából a teljes multiplatform struktúra sem annyira nyerő ötlet. Ezért szép lassan kivéreztetik a céget és átveszik a teljes irányítást. Ezt akkor mind a Sony, mind a Bungie akkori vezetősége alaptalan pletykának nevezte.
De ezen levél alapján, ez a folyamat már sokkal jobban hihető... Sőt!
Ha teorizálni szeretnék, akkor az inkubátor project miatt létrejövő új, teljes egészében a SIE-hez tartozó csapat, lehet majd átveszi a teljes Bungie dolgait, és magát a Bungie-t meg bezárják. Vagyis a Sony szemszögéből nem, mert igazából csak átszervezik az egész céget újba.
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #17033 üzenetére
GP alatt ugye azt érted, hogy az MS által birtokolt játékokat PS-re is kiadná egy GP szolgáltatásban? Mert azt talán még megengedné (bár egy CoD esetében nem biztos, hogy megérné nekik). De hogy azt a GP szolgáltatást ami most is elérhető, azt biztos nem (third party játékokkal értve).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #17026 üzenetére
PS-en az Ubisoft+ Classic, igazából csak egy katalógus név, és nem egy szolgáltatás (vagyis a PS+-ban lévő Ubisoft-os játékokra tettek egy címkét). Külön nem is tudsz rá előfizetői. Lényegében Xbox-on is meg tudnák ezt játszani, hogy a Game Pass-ban lévő Ubisoft-os játék esetében is ezen a néven fussanak. PS-en annyi a plusz, hogy valószínűleg egy Sony/Ubisoft szerződés következtében több játékot raktak (vettek meg) be a Plus-ba.
Xbox-on viszont a teljes, multiplatformos Ubisoft+ szolgáltatás van. Vagyis ha te megveszed Xbox-on, akkor tudod azt az előfizetést használni PC-n is... meg a Game Streaming szolgáltarások esetében is (Luna, GeForce Now).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
A PC Game Pass, a Game Pass Ultimate és azok akik nem mondják le az aktív Game Pass Console előfizetésüket azoknak marad is.
Ha szigorúan vesszük akkor már eddig se minden Game Pass csomagban volt Day 1 megjelenés (GP Core).
Valamint amit nyilatkozatak is, hogy a GP előfizetések tetemes részét eddig is a GP Ultimate tette ki (de állítólag még a GP Core+GP Console is kb. harmada volt a teljes GP előfizetői bázisnak!
opr: csak a GP Ultimate és a PC GP kapja meg a Day 1 megjelenést (és elvileg azok akik nem mondják le a GP Console-t). A Core és Standard-ban nem lesz Day 1 megjelenés (Standard-ba viszont idővel be fognak kerülni ezek a címek).
Amúgy be kell tenni pl. az első 4 hónapra a GTA VI-ot, és pl. végleg a GTA VI Online Day 1 és akkor... nem lesz semmi mert mindenki PS-re veszi meg
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Itt amit lehet látni én azt vonom le, amit már sok project-nél is lehetett, hogy a stúdió vezetőségi (főleg a game director részen) ego úgyan-úgy képes nagyszerű és vacak dolgokra is egyaránt. Mármint nem ez lenn messze az első eset, hogy egy vezető fejlesztő, fejlesztők, annyira el vanna szállva maguktól (mert úgy gondolják, hogy amihez hozzáérnek az arannyá válik, hiszen akkora zseninek tartják magukat), hogy az aztán tönkre vágja nem csak a project-et, de a morált is.
Illetve amit írnak itt is, hogy az iparban nagyon elterjedt mára a toxikus pozitivitás. Vagyis ha nem tudsz támogató kritikát megfogalmazni akkor maradj inkább csöndben, mert a negatív kritika nem mind árt a project-nek, mind azt felhozó fejlesztőknek (ez lényegében a snowflake effektusból eredeztethető).
És bár nem teljesen ez a téma, de ott van a Psychonauts 2 dokumentumfilmben, hogy az ottani lead designer, Zak McClendon mennyire nem tudott együtt működni a csapattal, mert folyton olyan ötletekkel jött elő, amit a csapat nem tartott jó ötletnek, és aztán többen is otthagyták miatta a Double Fine-t (köztük olyanok is akik a kezdettektől ott dolgoztak). Ő se szerette ha lentről kritizálták a munkáját. De ez a magatartás azért elég erősen hátrálta a fejlesztést is. Aztán végük ő is otthagyta a csapatott (gondolom nem hivatalosan el lett küldve) és Tim vette át a helyét. Persze simán lehet, hogy direkt mutatták be negatívként a a szerepét.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Igen, de az eredeti ötletnél (multiplayer alapú puzzle játék) ez még így is jobb volt, mert a cikk szerint nem csak a WB találta totálisan középszerűnek a pitch-elt játékot, de maguk a rajta dolgozó fejlesztők is ennek tartották.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Ebben igazából az lenne a lényeg vagy érdekesség, hogy igazából stúdió vezetése tehet igazából arról, hogy ilyen lett játék végül és nem igazán a WB. Mármint persze ekkor mindig eljöhet az, hogy a WB-nél ezt nem látták, de attól még a Rocksteady vezetősége b*szta el, sz*rt bele ennyire. Akik ugye még a megjelenés elött leléptek és most az MS-nek csinálnak egy új stúdióval egy új játékot.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #16860 üzenetére
Ezek szerint nem tetszik a Nintendo 2Ds retroinspirációs kinézet .
Amúgy aminek kontrolleresebb kinézete van, abban nincs Hall stick, ami meg kb. fele ilyen fele olyan kinézetben van az meg ~50 000 Ft...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
A 1-Minute Trailer At Summer Game Fest Costs $250K
Updated: 06/6/2024, 2:05 p.m. ET: After the publication of this story a handful of indie publishers and developers contacted Kotaku and explained that some “free slots” are provided to smaller, non-AAA games and studios. It appears that Keighley is sometimes pitched games to include and he provides some free airtime for these projects as part of the “earned editorial placements” previously mentioned.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Bad Pritt #16839 üzenetére
A GameSir-nél ahogy gyorsan utánanéztem, már vannak ilyen kontrollerek is egy ideje.
GameSir X2s Type-C Mobile Controller (az X2s végű rendelkezik Hall Effect-es Stick-el és Trigger-el)
Ez pl. 19 900 Ft, kuponkedvezmények nélkül...
De vannak drágábbak is, viszont azokból, ahogy utánanéztem a G8 Galileo-nak csak a Trigger-jei Hall Effect-esek.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
PlayStation VR2 players can access games on PC with adapter starting on August 7
Szóval akkor mégis igaz, hogy PS VR2-vel is játszható lesz a Half-Life: Alyx
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #16665 üzenetére
Nekem az ilyen megfogalmazásokkor, mindig ez a jelent ugrik be az, Arrested Development-ből...
Mármint többen is leírták, hogy ez a LinkedIn bejegyzés még nem mond ellent a korábbi kijelentésnek, hogy konkrét fejlesztés alatt nem volt náluk semmi, és csak készületek egy pitch-re (ilyenkor ezt is beírják a profiljukba). Sőt, az lehet, hogy ez a két bejegyzés, simán ugyan az az egy játék. Ugyanis egyiknél csak Graphics Programmer szerepel, míg a másiknál (2024-ben), már Lead Programmer.
De termesztésen bármi lehet. Talán egyszer (lehet 15-20 múlva), megtudjuk, hogy mi volt ott valójában...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #16514 üzenetére
Ugye ez már párszor ki lett tárgyalva, de önmagában a FIFA név, még nem jelenti azt, hogy tartalmilag ugyan azt tudja majd hozni mint amit az EA. Ugyanis a sima FIFA license-en túl rengeteg egyedi szerződése is volt (és maradt is) az EA-nél. Persze ezt a Take Two is meg tudja venni (kivéve ha ex. deal-ek ezek). De ezek nélkül kb. csak annyit érnének el (egy esetleges jó játékmenetet leszámítva), mintha a Konami kapta volna meg ezt a lehetőséget, az ő focis játékukhoz.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Igen, ugyan-úgy emberek írják mint mi (bár már ez a kijelentés így 2024-ben nem biztos, hogy teljesen igaz ). Viszont ez nem csak a saját csalódottságukat hozza magával, hanem az elfogultságukat is. Pont az IGN esetében derült ki, hogy vezető jópár cikkíró, nyíltan utálja azt amit az MS tesz... mármint bármit is csinál az csak sz*r lehet. Kotaku esetében ez még durvább. Ott a Tango bezárása óta burkoltan a teljes Xbox vezetőség lemondását követelték. Mert, hogyan tehetik, hogy a hiper sikeres Hi-Fi Rush után csak úgy bezárják a stúdiót... mondjuk a bezárás elött meg lehoztak egy másik cikket amiben az is volt, hogy ugyan ez a Hi-Fi Rush PS5-ös eladási listán valahol 130. hely környékén nyitott!
De a lényeg, (és ez inkább személyes probléma), a modernkori netes újságíráson (nem csak gaming témában), nagyon látszik, hogy azt nagy részben mára a vélemény cikkek uralják. Mármint renget olyan cikk jön le amik pl. Twitter kommentben, megmondásban még talán elfogadható lenne, de mint egy aránylag ismert és neves híroldal cikkeként azért már eléggé szubjektív képet fest le. És ezek a vélemények aztán hatással vannak más cikkekre és az átlag ember véleményére. És nagyon sokan csak ilyen helyről tájékozódnak csak. És ugye ilyenek vezetnek aztán a véleménybuborékok kialakulásához.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #16430 üzenetére
Senki nem állította azt, hogy nem az MS tehet a Tango bezárásáról. Pusztán spekulálunk itt páran ez ügyben. De ettől még a Zenimax és az Activision is, szervezeti felépítésben részben független maradt. Vagyis a hozzájuk tartozó stúdiók, továbbra is hozzájuk tartoznak (vagyis pl. egy Tango és az Microsoft Game között van a Zenimax mint egy kvázi "bürokratikus" réteg). De végső soron az MS zárta be ezeket a stúdiókat. Az konkrét okokat szintén nem tudjuk, azt is spekulálni tudjuk (azok alapján amiket kiszivárogtattak). De az tényleg kicsit érdekes, hogy az Xbox brand-hez tartozó vezető személyek nyilatkozataiban azt lehettet érezni, hogy:
a; totálisan semmihez sem értő idióta barmok...
b; részben őket is váratlanul érte a döntés, mert eléggé zavartan nyilatkoztak az egészről, és ez alapján úgy tűnt, hogy az MS vezetősége, lényegében nélkülük hozta meg a döntést... de ettől még az is igaz, hogy totálisan semmihez sem értő idióta barmok...
c; Bruce Wayne esténként denevérjelmezt húz magára és Batman néven flangál Gotham utcáin...A IGN/Eurogamer dologhoz meg annyit, hogy itt nem a Hellblade II 5/5-ös értékelése a gond, hanem az a rengeteg apróbb hír, ahogyan az MS-t kezelték már régebben is. Pl. ezt úgy kell elképzelni, hogy ha jött egy negatív hír az MS-ről meg a Sony-ról is (pl. az év eleji leépítések), akkor elég valószínűbb volt, hogy a MS-en jobban csattant az a bizonyos virtuális ostor (leépítés esetén a MS MS esetében, a hogy teheti meg egy 3000 milliárdos cég, míg Sony-nál kb. annyi volt, hogy ez a szükséges rossz volt)...
ps1. de hiába negatívabb az IGN/Eurogamer az MS-el szemben, azért szerencsére még messze nem annyira nyíltan gyűlölik az MS tevékenységét mint pl. a Kotaku!
ps2. Félreértések elkerülése véget, az MS igenis sokmindenben megérdemli a f*szkorbácsot, de ettől még mainstream gamer média sok olyanért is simán betámadja ami más "kedveltebb" cég esetében maximum csak elnézően legyint. Más szóval, az MS-t éríntő negatív pletykákat, dolgokat rendszerint felfújják a click-bait oldalak, míg a Sony vagy a Nintendo esetében a negatív dolgokat általában csak megemlítik, de nem csinálnak belőle akkora ügyet. Pl. Helldivers esetén pl. a hiszti csak addig tartott amíg kötelező volt a PSN regisztráció, de abból már messze nem lett akkora netes botrány, hogy 180 országban nem lehet megvenni se a Helldivers-t, se a GoT-ot.[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Csak ugye a fejlesztések nem igazán úgy működnek manapság (de még régen se), hogy majd kitaláljuk, hogy mi lesz a következő project, ha ezzel elkészülünk. Ráadásul a Hi-Fi Rush fejlesztésében a Tango egy kis része vett csak részt. Maga a HiFi Rush fejlesztése is akkor indult el amikor a csapat még a Ghostwire-ön dolgozott. Vagyis párhuzamosan vele.
De ige, elképzelhető, hogy voltak prototípusok meg minden, de azok még nem játékok, még nem pitch-ek, és nagy részük még nem kapott "zöld utat"".
A Double Fine-nál lehetet tudni (a dokumentumfilmben írják is), hogy a Psychonauts 2 megjelenésekor már 3 játék állt fejlesztés alatt. És a Double Fine azért egy kisebb csapat (volt legalábbis akkor) mint a Tango vagy az Arkane Austin.
De lehet, hogy voltak fejlesztések, sőt lehet 10-20 év múlva majd előállnak, hogy már majdnem kész volt "A Világ legjobb" Tango/Austin-os játéka, de a gonosz MS a megjelenési előtti percekben zárta be a stúdiót!“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Csak annyi, amennyit mindenki tudhat. Egyrészt a Jason Schreier-es Bloomberg cikk, illetve aztán pár ott dolgozó is úgy nyilatkozott, hogy éppen most szerették volna pitchelni az új játékukat a vezetőségnek (itt részben a stúdió, részben meg az MS-nek). Vagyis ha ezt így szó szerint vesszük, akkor igazából ötletelésen kívül nem igazán folyt ott érdemi munka. A portoláshoz és a patchelésekhez nem igazán kell annyi ember, mint egy fejlesztés alatt álló játék esetében.
Egyébként az egyik podcast-ban volt róla szó, hogy a MS Gaming-hez tartozó emberek nyilatkozatainak a hangsúlya alapján, őket is meglepte ez a döntés. Vagyis a nyilatkozataik alapján, valószínűleg a döntés (költségcsökkentés) magasabb szintről, mint az MS Game (vagyis MS felsővezetési döntés volt, és nagyon leegyszerűsítve, valószínűleg átnyúltak Phil-ék feje fölött)...“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz consono #16414 üzenetére
Hivatalosan ez egy kísérleti project pár emberrel. Mondjuk a Hellblade II-t is valami 60-70 fős project volt, és igazából csak 2020-ban álltak neki. A 2019-es trailer igazából egy target concept volt (de azt megcsinálták UE4-el). ÉS azért őket is elég erősen érintette a COVID, tehát ott is megnövekedett a fejlesztés idő. Vagyis becslések alapján ezt a játékot COVID nélkül, igazából olyan 3 év alatt is össze tudták volna rakni.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Azért ennél a játéknál sokkal jobban kijön az, hogy vagy bejön vagy nem. És ha ezt hagyományos játékként szeretnéd értékelni, akkor az nem fog menni, mert ez tényleg egy 6-8 órás interaktív film. És ha ez nem tetszik az adott tesztelőnek akkor nem fogja csak azért is magas pontot adni rá. Szerintem nálad is vannak olyan játékok, filmek, sorozatok, amiket személy szerint nem tartasz jónak, más meg zseniálisnak tartasz. Csak te nem írsz teszteket erről.
Amúgy állítólag nem csak zöld utat kapott a következő Ninja Theory játék, de állítólag az a Hellblade III lesz... de ha nem akkor valószínűleg valami más, és nem a Project Mara. Vagyis nem valószínű, hogy bezárják őket, hiszen ők nem náluk amúgy ezen kívül is vannak projectek. Nem úgy mint a Tango és Austin esetében, ahol csak most szerettek volna előállni egy új ötlettel. Pluszban ugye ott van a Ninja Theory vadiúj (igazából pár éves) mocap stúdiója is, ami elvileg az egyik legfejlettebb a világon.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
De akkor már a többi is legyen mint, mint a követelőző PlayStation talán ARM alapú lesz, vagy pedig jönnek a PS címek telefonokra vagy Switch 2-re, esetleg egy handheld eszközt jelent ez (vagy semmit):
SIE is recruiting for program compatibility system development between different CPU architecturesEsetleg az, hogy a tervezett új CoD day 1 GP-be kerülése miatt vagy emelkedik a Game Pass ára, vagy pedig lesz egy új, vagy kiegészítő csomag is emiatt:
NateDrake on Resetera: "New tiers incoming" | "Changes are coming in the form of pricing and a tier change."De ott van az is, hogy a következő Xbox konzol (hardver) talán már 2026-ban megjelenhet és az launch title lesz hozzá a 2026-os CoD:*
TheGhostOfHope - The next Xbox is planned to be released in late 2026. Very likely COD2026 is a day one release.
*És ezzel igazából hardvermegjelenés szempontjából átmennek Nintendo szemléletbe, tehát szakítanak azzal, hogy szinte mindig egy időben jelenjenek meg az új konzolok. Tehát mindhárom nagy konzolplatform esetén (igen azért a 28-30 milliónyi X|S eladás is soknak számít), egyedi megjelenési idők lesznek. Vagyis megmarad a kb. 6-8 éves konzolciklus, de innentől már mindegyik külön időben jön... ha már technikailag más az üzletpolitika. Leegyszerűsítve. Már nem egymással fognak versenyezni, hanem mindenki a saját piacán, saját magával. Nintendo marad a családi casual hybrid gépeknél, Sony nagyrészt marad a Premium minőségi konzoljátékoknál (amik aztán jönnek PC-re is), míg az MS meg lényegében egy multiplatform PC-s konzolt csinál (kb. aminek a Steam Machine-nak kellet volna lennie).“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Take-Two confirms no Grand Theft Auto Vi in current fiscal year
Rockstar's latest now set to arrive fall of 2025 as impairment charges see publisher post $3.74bn net lossOn that note, he pointed out that Grand Theft Auto 5 has now sold in about 200 million units worldwide, and engagement in Grand Theft Auto Online "is higher than we possibly could have expected."
Take-Two said Grand Theft Auto 5's audience size grew 35% for the full year, while Grand Theft Auto Online's audeince grew 23%.
Rockstar's other big game, Red Dead Redemption 2, has also now sold-in almost 64 million units worldwide.
Take-Two also said Zynga delivered "outstanding" results, with Toon Blast and Match Factory in particular performing well and Rollic passing a cumulative 3.5 billion downloads all-time.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz ProEvoFan #16243 üzenetére
Pardon my French, de Jez Corden egy f*sz! Legalábbis azok alapján amit az elmúlt hónapokban csinált. Konkrétan több ehhez hasonló
"rémhírt"cikket is írt, amiknél jópár esetben nem csak visszavonulót fújt (én csak spekuláltam), de nyíltan leszólta a többi influencer-t, hogy miért osztanak meg ilyen híreket...
Ettől még lehet igaz, de én pl. az ilyen hisztériakeltési miatt tiltottam le Twitter-ről...[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Wesder #16239 üzenetére
Ezt már múltkor pedzegettem, de ha egy Valve-nek megéri a Steam Deck akkor egy MS-nek is megérheti az Xbox hardver. Igen tudom, ott a Steam lényegében nyomtaja a pénzt, tehát a szoftvereladásból simán behozza árát, még akkor is, ha bukás lenne anyagilag. De ugye az MS is most szoftver eladásból azért jól fog keresni (nem nagyon jól, csak elég jól). Úgyhogy én azt mondom, hogy egy dedikált MS hardver az elfér. Főleg úgy, hogy Steam Deck-ből kb. két év alatt fogyott kb. fele annyi (valójában kevesebb, mert kb. 3-3,5 millióra teszik az eladott Steam Deck-ek mennyiségét.), mint Series X|S-ből egy év alatt.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Az, hogy az év első 3-4 hónapjában elég sok helyen temették az Xbox-ot. Aminek igazából nem kéne nagyobb ügyet keríteni, hiszen én is tisztában vagyok ezzel a jelenlegi piaci helyeztettel. De amikor olyan helyről hallom vissza (igazából 2-3) ezt az Xbox-nak vége van dolgot aki esetében tudom, hogy full casual gamer (de annyira, hogy akár még egy PS3/X360-at is simán el tudnának neki passzoln0i, mert ezekere is sok játék van), akkor elgondolkodok azon, hogy vajon mennyire van hattással az átlag, vagy átlag alatti konzol vásárólra, tulajdonosra azok a hírek amik arról szóltak az interneten, hogy semennyire sem érdemes már Xbox-ot venni. De jártam már úgy MM-ben amikor kerestem az akciós Xbox One-os kontrollereket, hogy a kedves eladó csodálkozott azon, hogy Xbox One-om van, hiszen arra nincs szinte semmi játék!
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #16228 üzenetére
a vége az már inkább conspiracy
Hát igen... de vannak rá elemzések, hogy azért hattással van és volt az egész Xbox-ra ez az ügy. Még ha nem ennyire komolyan is.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz Döglött Róka #16223 üzenetére
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz hombre[EU] #16217 üzenetére
de eddig sem lehetett több évi 8M-nál
Kb. tényleg ennyi ment eddig évente.
Viszont a "gap" azért is növekszik, mert nemcsak abból áll az egész, hogy Xbox hardver iránti kereslet csökkent, hanem az is, hogy a PS5 iránt meg nőt. Pluszban ott van az is, hogy ez az elmúlt negyedévben (jan. 1-márc. 31.) lett ekkora a különbség... és mi volt ebben az időben az egyik leghangosabb téma gaming szempontból? Tán nem csak az, hogy akkor az Xbox-nak vége, mert az ex. címeik jönnek más konzolokra is, és emiatt valószínűleg vége az Xbox hardver-nek?“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
PC and console game sales fall in Europe over April as major releases dry up
European GSD April 2024 Top 10 (Digital + Physical):
01. Fallout 4
02. EA Sports FC 24
03. Helldivers 2
04. Grand Theft Auto V
05. Red Dead Redemption 2
06. Call of Duty: Modern Warfare 3
07. Fallout 76
08. Hogwarts Legacy
09. Stellar Blade
10. Fallout: New Vegas“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Tudom, rosszul fogalmaztam, de magát a 'PlayStation játékot', ahogy a Sony beszél róla nem akartam használni, mert azt meg úgy lehet félreérteni, hogy PS-en fogyott el ennyi. Talán a PlayStation Studios által kiadott játék jobban leírja... esetleg a Sony Interactive Entertainment által kiadott játék...
[ Szerkesztve ]
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Nem egészen ennyire rossz a helyezett azért:
Ugye jelenleg a PS5 eladásai (március végéig) 59,3 millión áll. Ez időarányosan 0,9 millióval kevesebb mint amit a PS4 produkált ugyanennyi idő alatt (az ilyenkor már 60,2 millión állt).
Viszont! Ugyan ha negyedéveket nézzük, akkor a PS4 életciklusának, ezen szakaszának negyedévében 2,9 milliót példány ment el (és ekkor már volt PS4 Pro is, közel 4 hónapja). A PS5-ből meg ugye ebben a negyedévben (jan. 1-márc. 31) 4.5 milliót adtak el!
Éves szinten is nőttek a PS5 eladások, mert az előző ciklusban 19,1 millió PS5-őt adtak el, most pedig ugye 20,8 milliót-t.
Illetve ugye a szoftvereladások nőttek (68 millióról, 72,6 millióra.), ahogyan a first party címek eladásai is (9,5 millióról, 12,3 millióval). Ezeknek 77%-a digitális eladásokból származik.
A PlayStation Network MAU-ja is nőt, 108 millióról 118 millióra. Viszont a PlayStation Plus (ebben benne van az összes tier) előfizetők számáról nem jött újabb adat, így annál, csak annyit tudni, hogy tavaly március végén 47,4 millió volt.
Illetve a PlayStation üzletág és elég szép nyereséget termelt, hiszen az net sales az 17%-al, az operating income meg 16%-al volt magasabb mint egy éve...
Csak ugye a gond az, hogy ennél sokkal többet vártak, és így természetesen üzleti szempontból csalódás lett ez az év.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
PlayStation names Hermen Hulst and Hideaki Nishino as its new CEOs
Hulst will lead the Studios business, while Nishino takes charge of the platform side
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
Fallout 4 rules the roost in April | UK Monthly Charts | GamesIndustry.biz
All three major platforms continue to post declines, with overall console sales down nearly 30% year-to-date. So far this year, Xbox Series console sales are down just under 25%, PS5 sales are down just over 25%, and Switch sales are down 38%. It's a situation that's likely to continue until we have sight of new hardware or major game releases to help boost sales.
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #16028 üzenetére
Ha hihetünk a Bloomberg cikknek, akkor ugye mind a Tango, mind a Arkane Austin esetében csak távlati tervek voltak. Nem kezdtek bele semmibe, maximum a support és porting részleg működött náluk (ugye sem a Redfall support-ja, sem a Hi-Fi Rush PS5 portja sokkal kevesebb embert köt le... oké, lehet a Redfall esetén nem ). Viszont a többi Zenimax/MS stúdiónál már folyamatban vannak fejlesztések. Vannak amikről már tudunk és vannak amikről még nem. És ha ez tényleg így volt, vagyis ha új projectet érintő érdemi munka nem volt egyiknél semmi, akkor tényleg érdekes az a kérdés, hogy mit csináltak ott.
És ilyen állapotban azért egy csapatott eladni, nem biztos, hogy nyerő ötlett. Ki is vásárolhattak volna magukat, de valószínűleg a Zenimax-ból nehezebb, mint az ABK-től. Vagy eleve nem volt meg a stúdió kerete erre (vagyis stúdió pénzügyi háttere negatív volt).
A Tango átszervezése í, beolvasztása ugye annyiban problémás, hogy ők egy Japánban működő stúdió, és az MS-nek/Zenimax-nak nincs másik japán stúdiója amivel össze tudná vonni őket. Az Austin esetén ez megoldható lett volna.
De amúgy ha el is adják, azzal se érnek túl sokat, mert valószínűleg az IP-k maradtak volna a Zenimax/MS kezében. Így meg igazából a most elküldött emberek csinálhatnak egyből egy új csapatot... vagy mehetnek másik céghez. Mert bár a sajtó, és a social media influencer-ek szeretik ezen elbocsájtott embereket úgy beállítani, hogy mostantól kukázniuk kell a megélhetés miatt (vagy úgy írják le, mintha maga Phil letérdepeltette őket a stúdiójuk elött és tarkón lövette volna őket), de a valóság az, hogy elég gyorsan fognak új állást találni maguknak. Hiszen hiába van válság, hiába küldenek el emberek ezreit a szakmából, azért ez a szakma még mindig az egyik leggyorsabban növekvő iparág.“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
-
negyven2
veterán
válasz NyMRooD #16019 üzenetére
Klasszikus értelemben nem dolgozott még egyik sem semmin, hanem még ezen project-ek pitch-jét készítették elő. Pont feletted írja Idave, hogy ha ez így igaz, akkor tényleg mit csináltak az elmúlt 1-2 évben (mármint a Redfall upadte-jén és a Hi-Fi Rush PS5 portján kívül)? Mármint kifutott ez a kettő project és akkor ennyi? Mert ugye a Hi-Fi Rush pitch-je még 2017-ben volt, amikor már tartott a Ghostwire: Tokyo konkrét fejlesztési munkálatai (production státuszban volt).
“I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Videón a kézben tartott Xiaomi 15 Ultra, már a hónapban megjelenhet
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- SSD kibeszélő
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kuponkunyeráló
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Nintendo Switch V2 okos RP2040 Picofly OFW+CFW 32+256GB Tinfoil Hekate Dualboot
- PlayStation 4 Pro 7216B, makulátlan állapotban, 6 hó teljes és 1 év SW garanciával üzletből eladó!
- PS4 1TB 2 joy, játékokkal
- Nintendo Switch Oled
- Raktáron, PlayStation 4 Slim 500GB SW:11.00!!!, györű szép állapotban, 6 hó garanciával, üzletből!
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest