Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Flashback #20001 üzenetére

    Nem tudom, honnan van az adat, de nem tűnik valósnak: 2016 és 2018 között?
    Egy nagyságrendet sikerült spórolni. Teljesen hihető, hogy valaki 4000-et megy
    két év alatt, aztán eltelik még két év, és akkor csak 400-at. Napi használatban.

    Azt tudom még elképzelni, hogy nem ugyanaz a tulaj, és valahol sokat állt. De
    ha ugyanaz a tulaj és mindig ugyanúgy használta, akkor még itthon is tekerték.
    Csongi kérdése meg abszolút helytálló, de a BM nem jegyez korábbi időpontot.

    Szerk: de ha jó is a magyar adat: mikor kell a vasban vezérműláncot cserélni?:D
    Mert azért azt gondolom senki nem hiszi, hogy 2012-ben valós 18000 volt benne.

    Szerk2: külön kedvencem a "friss olajcserével". Mintha az vmi nagy dolog lenne!
    És mintha lehetne ennek hinni: én is bedőltem, meg is jártam. De ilyen a piac...
    A miheztartás végett az enyémben "28000" volt és már volt vezérműlánc cseréje,
    amit nekem kellett ismételnem 1 évvel / 7000 km-rel később. (Nem volt olcsó.:((()

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák