- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20555 üzenetére
Mivel most kint van a kerék, könnyű volt lefotózni, "látatlanban" hogyan rakták be:
Szerk: nem tetszik a ricniben látható olaj, gondoltam ideje ránézni a szimeringre...
(Csak tudnám hova a francba raktam a tömítőpasztámat... a szerelő rakta össze a
hajtást, szóval meg sem lepődök rajta, hogy nincs meg, de szerintem visszaadta.)[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Egy ilyet a Kistarcsai Burgman bázis simán a felére/negyedére Km-ben vissza is csavar. [link]
Másik hirdetését is érdekes. Ennél az évjáratnál már a jobb lámpa felett van az ABS felirat,nem pedig a sárvédőn. Ui, a kipuf króm hővédőjét fordítva tette vissza,Km meg ne is beszéljünk.
[link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
nyogo83
senior tag
válasz -Mosquito- #20602 üzenetére
Szerintem nem szaroznanak ott a felezessel/negyedelessel, 92.000 -> 9.200
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20590 üzenetére
Nagy piaci takaritas lesz
Én azért kicsit tartok tőle, hogy az olyan hirdetések fognak "elszaporodni", ahol
kínosan ügyelnek arra, hogy véletlenül se látsszon a rendszám... Ne legyen már
előzetes utánanézés, menj csak el érte, majd kiderül. (Hogy még nincs is rá.)Itt van pl. ez a 350-es. Egyetlen fotóval: minek több. De garantált a kilométer.
Amúgy tényleg lehet, ha úgy első tulaj, hogy nem csak Magyarországon, de na!
Szerk: amúgy ugyanezt a motort hirdette a Dream is. Kár, hogy nem emlékszem
a rendszámára, most rá lehetne nézni, mennyi az annyi. Vagy pl. az a Velvet...
Van egy csomó kép, rendszám richtig nincs... De egy korábbi hirdetésben volt.
Az mindenesetre megállapítható, hogy "sokat állt". Lehet, hogy csak szerelőnél?
(Ennek viszont ellentmond, hogy akkor a szerelőtől futón vitték eredetvizsgára.)Szerk: tudom, tudom... Elszakadt a spirál, és nem volt "kedve" kicseréltetni.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
Akku kérdés... A friss (kb. 3 hónapos Keeway akku megmakkant. 2,3V), a papírjai vagy meglesznek, vagy nem (sajnos nem nálam vannak). A töltőm nem is akarja tölteni, bikázásnál azért ad némi életjelet, de minimálisat.
Gladiusban pedig 6V környékén van, az automata töltő felismeri, tölti... 6V-os ként...
Milyen töltőt érdemes venni, amivel meg lehet próbálni ilyen/hasonló akkukat újraéleszteni, hogy egy darabig még működjön?
Köszi
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20607 üzenetére
Régi orosz unintelligens csodát, ami nem kérdez, csak odabassza az áramot.
Szerk: de ha gondolod, egyik CTEK-em tudja a supply módot, mikor 13,2V-ot tol,
max. 7A erejéig. Ha azt rákötöd, akkor szép lassan magához tér(ne) az akku.
Viszont ha sokáig volt ilyen állapotban tartva, akkor igazán jó akku sosem lesz...[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #20609 üzenetére
Velvetben szerintem mechanikus óra van, de amúgy igen... A digitális spirál.
(Lásd a digitális órás nagy Maja jeladó mágnesét, ami kettétört, és onnantól...)MÁS: tökéletesen működött a szimering kiszedő cucc. Könnyen kikaptam.
Ellenben a visszahelyezéssel (új szimering értelemszerűen) gondjaim akadtak...
Hiába szilikonzsíroztam meg, elég nehezen ment a helyére. Gondoltam betolom
a távtartóval jobb híján: úgy is nehezen ment... Aztán mondom, majd helyrerakja
a variócsapszeg... Ha az nem tolja helyre, akkor semmi! De nem. Kinyomta a
szilikonzsírt, ahogy ment befelé, de a külső ajak valahogy kifordult, és baszott a
helyére menni a (főtengely köré). Mit rontok el? Megpróbáltam megint, még több
zsírral, azon felbuzdulva, hogy a felesleget úgy is kinyomja, de ugyanaz lett...
Mondtam már, hogy működik a szimering kiszedő cucc, amivel könnyű kikapni?Szerk: cseréltem már főtengely szimeringet (a nagy Maján), elsőre persze azt is
elszúrtam, de aztán másodikra tökéletes lett. Nem emlékszem ennyi szívásra...
Szerk2: kezdem kapisgálni, hogy valami beütő szerszámra lesz szükségem...[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20610 üzenetére
Erről a a szimering kiszedő cuccról tudunk valami pontosabbat?
Nézegettem őket de nem mertem venni mondván csak peckek gyak pedig lassan neki kell álljak a kihajtótengely külső szimeringnek mert feszt könnyezik... Eddig a fatertől tanult klasszikus módszert akartam bevetni, két kis csavar bele óvatosan és kihúzni.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20614 üzenetére
Most nem a Hondáról van szó. Enyémben akkor látod a csapágyakat ha szétfordítod a blokkot.
Ezért agyalok, hogy a legegyszerűbb kióperálni a szimeringet anélkül, hogy bántanám a járatot.
De köszi
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20617 üzenetére
Nekem 4V-ról hozta vissza a CTEK, s most is kiválóan üzemel. Azért figyelem!
(Motorakksi a szerelőnél került mélykisülésbe, soha nem lett már normális...)Szerk: aztán lehet, hogy keverem, mert a motorakku is volt, hogy 4V-ra merült.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz bajnokpityu #20617 üzenetére
Akartam venni tegnap autós töltőt, régi ruszki... Kiderült a helyszínen, 24V-os, így inkább hagytam a fenébe. Nézek másikat...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20619 üzenetére
Nekem van egy használaton kívüli "primitív" töltőm, ha érdekel. Még pont
a Maja miatt vettem, amikor nem vitt be melóba az első éles napján...Azóta persze kiderült, hogy nem életbiztosítás, de nem sokat használtam.
Szerk: inkább olyanra használtam, hogy arról hajtottam az ütvecsavarozót.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Szerk: kis fogyasztású VS. 5+!
Tudom, most 4.5... de volt az 5.1 is...[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #20621 üzenetére
Hátőő nem szeretném védeni, de pl aki cégbe viszi be a robeszt vagy nagymotort, bármit és mondjuk ~évente céget/nevet vált, annál előfordulhat ilyen, hogy a tulaj ugyan az de másik cégnéven van. Van olyan ismerősöm,akinek benzinkútja van és az 1600GTL céges moci. De amúgy lehet,hogy hibásan van feltüntetve is.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #20629 üzenetére
Azért az nem lesz annyira egyszerű, ha meg megvannak az ismerösők ilyen szinten, akkor meg már nem szutyok használt motorokkal fog seftelni az illető.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
Kicsit elkanyarodva az óratekeréstől: találtam egy "szinte-patikus" IC-t, amivel a
VR szenzoros fordulatszámjelet be tudnám tolni feszültségként az UTCOMP-ba.
LM2907-re hallgat. A kérdés, hogy honnan lenne érdemes beszerezni, s esetleg
"nem-e lehetne-e" olyan verzióban, hogy ne mikroszkóp alatt kelljen forrasztatni?Kész termékként tudnék neki a legjobban örülni. Emberi méretű csatlakozókkal.Annak idején rettenetesen megszopattam magam egy Maxim MAX9924-gyel...
Konkrétan képtelen voltam a NYÁK lapba beforrasztani, nem volt hozzá jó pákám.
Pedig az legalább korrekten tudta volna adni a digitális fordulatszámjelet: ehelyett
a lengyel CR-PWM-et használom, amit nem éppen erre találtak ki, csak jó hozzá,
viszont 5V alatt nem konvertál. És alapjáraton PONT egy picit kisebb 5V-nál a VR
szenzor jele, így nagyjából úgy néz ki, hogy 2000 rpm alatt bezuhan a nullába.
Ezt mondjuk kibírom. Azóta van pákám. Talán meg tudom csinálni ezt a részt! De
az UTCOMP gyakrabban mintavételezi az analóg jeleket, így pontosabb/gyorsabb
lenne a fordulatszámjel, ami varióhangolásnál nem hátrány.És grafikonokhoz is jó. -
csongi
Topikgazda
Végignéztem vagy 20 hirdetést.
Csak egy példa.Siralmas Még jó hogy nem látszik a rendszám
Elképesztő, hogy mennyire hobby szinten használják külföldön a nagyrobogókat.
10éves korukra mindegyik csak 30K km körül futnak.
Itthon 3 év alatt meg 10K futnak le a nagy csóróságba
Lassan nem merek nézni semmit, inkább kimegyek 2 napra külfődre, és behozom.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz csongi #20636 üzenetére
Reméljük nem akarsz bele lépni megint a barnába.. Kintről tulajtól érdemes venni (bár ott is lehet buktató) vannak tényleg jó vételek,de nem az olcsó/alsó áraknál. A kinti nepper megtekeri kiglancolja,majd az itthoni ugyan ezt megismétli.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
Sajnos ez van.
Már hajol egy korosabb GS650 vagy Pegaso felé.
De lehet belenézek a sor 4 levegőhűtésesek világába. -
DigitXT
félisten
OFF de jó: 600K-t futott bömös, bontatlan motorral, fasza vele autózni...
Aztán kiderül, hogy a 150 lóból valójában 90 alatt tud, de tulaj nem érzi?Mondjuk az is igaz, ha "csak 3000-ig" húzatja ki mindig, ott meg még jó.Egy megjegyzés: ha azért kerül adásba, mert sokat futott, és büszke rá,
hogy jól bírja, miért mond be 30-40K éves futást? Nem jön ki a matek.
L-es rendszám, szóval 2010 környéki import, és 108K-val vette - sőt még
azt is tudni véli, hogy 192-ről volt visszatekerve! - viszont a lényeg: a 8 év
alatt csak úgy jön ki ennyi km, hogy bőven 50 fölött fut évente (közel 60).
Az ugye derék! Csak miért nem lehet ezt bemondani? 50-60 ezer évente.Vagy az újságíró miért nem szól közbe, hogy nem 20 éves az autó?Na jó, lámpaláz... Egy ilyen cikk után úgysem tudja már visszatekerni.
Ui: meg ilyenkor elgondolkodok, hogy a 10-15K olajcsere periódust hogy
vezeti le? Amikor kijön, csere? 10 vagy 15 sem mindegy: évi 4-6 csere...[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20640 üzenetére
Látom már: az eltömődött részecskeszűrő miatt leszabályoz a motor... Nekem azt sem tudta megmondani az értékesítő, van-e egyáltalán a kocsimban részecskeszűrő (Euro 6.2-es motor). Szerinte nincs, a kollégája szerint van... Rövidesen viszem az első olajcserére, majd ott kiderítem. Szerencsére sokat pályázom, annyira nem kell tőle félnem.
A 3000-es fordulat a mai feltöltött motoroknál azért nem annyira kevés... Az előző kocsim 165-öt ment óra szerint 3000-es fordulatnál (automata váltóval, hetedik fokozatban), a mostani pedig 140-et. Ha nem pörgeted 3000 fölé, akkor is elég dinamikus egy turbós motor.
Azon gondolkodtam már én is, elvigyem-e olajcserére. 20 ezres a szervizciklus és elég sok a pályázás. Talán akkor éri meg, ha megtartjuk 250 ezer kilométer után is második autónak. De őszintén szólva elhiszem azt is, hogy 20 ezer kilométer alatt ilyen használat mellett nem szükséges az olajcsere. Az SH-t is el kellene vinnem az éves olajcserére, pedig nagyon messze van még az a 12 ezer kilométer. Mostanában azon gondolkodtam, a havas-jeges időszakot leszámítva teljesen rá kellene szoknom Budapesten belül a robogózásra. Dugó, nehézkes parkolás és egyebek. Ellene szól, hogy öltönyös munkahelyem van, igaz, ma már a farmernadrág is az elfogadott viseletek közé tartozik. Motoros cipőből viszont egyszerűen nincs megfelelő, a jelenlegivel elégedett vagyok, de az eleganciától messze áll.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20642 üzenetére
Amikor legutoljára motoroztam (fagypont körül), akkor úgy oldottam meg a dolgot, hogy felül volt rajtam egy ing nyakkendővel, egy cordura dzseki téli béléssel, alul egy utcai farmer aláöltözővel, zselés térdvédővel (lábtakaró nélkül). A jó szélvédelem és a túrázáshoz képest kisebb tempó miatt ez így elég is volt. Elég hamar megoldom így a dolgot, mert csak a dzsekimet kell zakóra cserélnem. Protekroringgel ilyen szempontból macerásabb az élet, plusz réteget jelent, ráadásul a Forcefield nyúlós kivitelében a felvétel is viccesebb, ha nem a saját irodámba megyek, hanem külső helyszínre.
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #20641 üzenetére
Nekem melóban vannak zakók, cipők. Igaz nálunk is elég a farmer is, de utcai cipőben ritkán motorozok.
Ha már robogós cipő szóbakerült. Motorline fél áron adja XPD X-TWO csizmáját, ha valaki akar robogóra nem teljes magasságú csizmát aminek az átlag robogós cipőhöz képest komolyabb védelme van.
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20644 üzenetére
Én is tartok bent, de mivel el kell ugranom ide-oda, ezért viszem magammal. Robogónál a cipő viselést azért kevésbé érzem fontosnak, mint motornál. Nem a lábtartón van védtelenül a lábam, autóval ütközésnél védi a lábam az SH idomzata és sokkal kisebb az esély arra is, hogy az ember lába eséskor a motor alá szorul. Ettől függetlenül természetesen jó dolog, hiszen tényleg többlet védelmet ad, fagypont körül már csak a hideg miatt is kellemesebb egy magas szárú motoros cipő, mint egy béleletlen félcipő. Az általad ajánlott csizma meggyőzőnek tűnik, de sajnos nagyon motoros a megjelenése.
(#20645) bajnokpityu
Ismét bonyolódik az élet, de remélhetően úgy járunk majd vele, mint annak idején a katalizátorral: a technika fejlődik és megbízhatóbbá válik, emiatt egy idő után teljesen természetes lesz a használata. Most még nyűgös...
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #20646 üzenetére
irdatlanul féltem 140et futott dieselre váltani a dpf miatt. beépitettem regent jelző piros lámpát, hogy ne állítsuk le, hetente , ill hosszú úton figyeltem realtime a telitettségét, figyeltem a katalizátor hőfokát regen közben, mert jajmi lesz ha bexarik. mindezt egy fordon, francia elektronikával.
és, semmi se történt, semmi hiba, semmi esemény. ha arra használják a dieselt, amire való, akkor már most is teljesen megbizható teknika.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
Szakadjak meg, nem ertem miert is jo ez az ize.
Mitol is tudom meg, hogy jo e a gyetya vagy sem?
Attol mert ad szikrat meg nem biztos, hogy jo.
Vagy a szikra szine itt is valtozik? Ugyan azt a szint produkalja mint a gyertya vegen?Azt meglatom, hogy a gyujtokabelen vegigmegy az aram. De ha lehuzom a gyertyarol es beledugok egy masikat, akkor is meg tudom nezni. .
De veszek egyet kinabol 3 dollar, es megnezem mi a fene zajlik a valosagban. . -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20648 üzenetére
Igazából nem lenne rossz, de az esetek kicsi részében informativ diagnosztikára.
Attól, hogy a gyertya kiszerelve ad szikrát, még nem jelent semmit.
Nagynyomáson már másképp alakul a fizika és sokkal nagyobb energia szukséges hogy ugyanazon a tavolsagon atugorjon a szikra.
De itt jon a kepbe az, hogy miert csak reszmegoldas: azt latod, hogy beszerelve nincs szikra, viszont a kerdes, hogy tényleg a gyertya szar, vagy a gyujtotrafo nem kepes ekkora kraftot eloallitani.Mindenesetre filléres tétel és ha szopatós esetbe futsz, akkor egy hibalehetoseggel kevesebb amit kiszurhetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen