- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Padavan firmware
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- CentOS Linux
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #19696 üzenetére
Csak kíváncsiságból rákerestem, mennyi motor fogyott tavaly: 2286 rendszámost adtak el. Nem éppen sok...
Olvasom a Suzuki GSX-S 750 ABS ismertetőjét, figyeljetek!
"Az utcák leigázására, a csupasz sportmotorok megszégyenítésére tervezve."
-
CHIPman
nagyúr
válasz csongi #19687 üzenetére
Csak (kis)városban, és kb 125-130kg. Városba elég lenne az 50-es robogó is erő szempontjából, de hogy azon kétszemélyezni lehessen, többe kerülne, mint venni egy használt 125-öst.
(#19692) yodamastah:
-B125-höz tudnátok ajánlani költséghatékonyan valami motort?
-Csináld meg a korlátlant és olyat veszel, amilyet akarsz.[ Szerkesztve ]
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
kcsa
veterán
válasz CHIPman #19703 üzenetére
A tanács nem volt véletlen: b125 bevezetése óta igen drágák lettek az ehhez megfelelő motorok. (és rendesen vadászni kell a jókat)
Sok "vita" volt már ebben a témában,elfogadom hogy van akinek ez tűnik optimálisnak, de minden tényezőt (jogsik, motorok árai) figyelembe véve kell dönteni
-
csongi
Topikgazda
válasz CHIPman #19703 üzenetére
Koltseghatekonyabb egy 50 es jogsi es egy masii robogo, mint 2szenvedeses valtozat hazankban.
Ez nem Itali .
Ide sajnos keves a 125 ketszemelyre.Nincs meg az a mentalitas ami elviseli a robogosokat.Inkabb 250tol felfele es lehetoleg 13-14 kerekmerettol nezelodoj.
Vagy koztes megoldas 150 scarabeo meg ekkora sullyal elmozogEcon: pici piac vagyunk.
[ Szerkesztve ]
-
CHIPman
nagyúr
válasz csongi #19705 üzenetére
Kétszemélyeztem már az 50-es robogóval is nem egyszer a szomszédos utcákon, nyilván nem megy úgy, de 50km/h-s utazót lehet tartani vele, és városon belül tökéletes lenne. Ha tehetném, levizsgáztatnám, mert dupla ülés és második lábtartó is van rajta. Nem a többi közlekedő és a dinamika érdekel, hanem a törvényesség. Ha szabad rajta kétszemélyezni, akkor nekem jó.
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
szzimo53
tag
válasz CHIPman #19686 üzenetére
Kezdésnek jó a b125, nagyobb nem is kell szerintem elsőnek. Én május-júniusban megcsinàltam. Elég gyorsan ment és könnyen. 50.000ft-ba volt nekem kb. Arra pont jó az 125-öt hogy Budapesten elszaladgálok vele és néha a barátnőm vagy tesóm is felugrik mögém. Szerintem nézz meg vele egy szezont aztán ha kell nagyobb akkor feljebb váltaszz. Legalábbis én így csinálom. Arra figyelj hogy a motor + jogsi árán kívűl, 30ezer az átiratás, 20ezer egy normál szervíz (olaj,szíj,szürők), 6-10ezer/év biztositás, meg azért ellehet költeni párezeet kiegészítőkre is (sisak,kesztyű, alap ruha, plexi, stb...)
-
-
szzimo53
tag
válasz CHIPman #19686 üzenetére
Kezdésnek jó a b125, nagyobb nem is kell szerintem elsőnek. Én május-júniusban megcsinàltam. Elég gyorsan ment és könnyen. 50.000ft-ba volt nekem kb. Arra pont jó az 125-öt hogy Budapesten elszaladgálok vele és néha a barátnőm vagy tesóm is felugrik mögém. Szerintem nézz meg vele egy szezont aztán ha kell nagyobb akkor feljebb váltaszz. Legalábbis én így csinálom. Arra figyelj hogy a motor + jogsi árán kívűl, 30ezer az átiratás, 20ezer egy normál szervíz (olaj,szíj,szürők), 6-10ezer/év biztositás, meg azért ellehet költeni párezeet kiegészítőkre is (sisak,kesztyű, alap ruha, plexi, stb...)
-
csongi
Topikgazda
válasz CHIPman #19711 üzenetére
Olyan nincs!
Ez itt Magyarorszag, nem Itali.
Amit te szeretnel az egy... ha talalasz szerencses vagy.
Egyszeruen nem lehet ajanlani ilyen tipust.
Altalanosan egy 125robesz 130-140Kg korul mozog.
Plusz ti ketten. ez mar alhangon 260Kg.
Erre van neked max 14 Le es kb 11Nm nyomatekod.
Szamolj.
Es ezek egy toppos vas adatai.
Egy 15 eves gep, mert 500 alatti savba kb ezek fernek be.
A gyari ertekek kb 75%-t tudhatnak.
Mekkora realitasa van a koltseghatekonysagnak?
Egy ilyen 10+ eves vasnal a veteli arat rakoltheted a gepre megegyszer.
Foleg annak fenyebe, hogy az utasodert is te felelsz.
Ezen okokbol nem javasolt a 125ccm 2 szemelyezesre.
Egy szalon robesznel masabb a helyzet. De ez akkor is Hungary nem Itali.
Egy traktor elozese kinlodas, es inkabb kivitelezhetetlen.
Pedig kellene elozni, mert a 60al halado Jondeerol hullik a szalma, dobalja a kavicsokat semmit nem latsz tole.
Ha meg lassitas, akkor 40-50 el mehetsz, pontosabban dulongelhetsz utanna, mert az utazo suly annyi mint a motor sulya. Es ezt az utas egy kez felemelessel kibillenti.
Ehhez tarsul a kiskerek, a folyamatos ut figyelese.
Egy megbujo katyu vegzetes lehet.
A te dontesed.
A nagy kerek kis rakodo teret jelent. Viszont akkor inkabb valtos motor, ott van rendes kerek meret.
A kis kerek nagy rakter, cserebe instabil ket szemellyel.
Mindegy mit veszel, Japan, olasz, koreai.
A kinai vasakat keruld.
Allapot a lenyeg, azt pedig latni kell.
Ez nem egy egyszeru dolog, nem egy processzor, hogy elegendo e a CoD-hoz. -
yodamastah
őstag
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #19716 üzenetére
Lehet jobb lesz. .
Csak ebbben az esetben mit lehet ajanlani?
Ha csak ez a koncepcio 50es legalizalasa, akkor tenyleg kymco.
Uj, garos, barati az ara, az alkatreszek sem eget rengetoek. -
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19719 üzenetére
Ezt amúgy írta valahol? Adatlapján Mohács-Budapest... Utóbbi már nem
kifejezetten kisváros, és a forgalom sem gyér. (Bár egy 50-eshez képest
a 125-ös is rakéta lesz, az tuti.) Csak olcsón jó nem fog belőle kijönni...!Természetesen nagyobb köbcentiből sem, csak a B125 miatt a 125-ösök
relatíve megdrágultak, nyilván azért keres olyat, amiért mindenki más.Ui: A-ból B-be el tudnék viselni akár Bp-en is egy 125-öst, de utassal?
Éppen ezért nem bunkóságból nem ajánlok ilyeneket: nem ismerem őket.
Csak van némi előítéletem, és persze némi rossz tapasztalatom* is.
Ahogy előttem írták, egy PCX relatíve olcsó. Újonnan is. Csak picike vas.*: SYM 150-est hajtottam egy évet, összesen ~3800 km-t: toltak le vele...
És nem azért, mert nem mertem nyelezni, vagy mert utast vittem volna.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19697 üzenetére
Kitámasztja a variót, eltűnik a kis fokozat, csopperes dohogás, erőlködve indul...
Lehet, hogy beleért a szíj a deklibe, passzolom: elég dzsuva volt az egész most.
(Értsd nem csak gumireszelék, de még némi por*, és a hajtóműolaj keveréke is.)*: lyukas a variátor szűrő szivacs: szeptemberben rendelek egyet, ha méltóztatik
a gyár visszatérni a nyári szabiról. Szerk: jut eszembe! A topikban lakik
márkatárs, aki 125-öst hajt... Az ő tapasztalatait lehetne megrágni a kérdezőnek.
Jó, nem jó, olcsó, vagy sem... Különösen, hogy viszonylag nagytestű gép...[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz #31733248 #19719 üzenetére
Mi a kisvaros?
En kisvarosba lakom, es egyszemelyel tokeletes a 125.
Semmi baj a 125-el. A130kg plusz ami sok neki.
De ezt korabban irtam.
Ha valoban elegendonek erzi a kymcot, akkor bingo az egy fonyeremeny szamara.
Ha nem, mert draga szamara az az ar, akkor sajnos bajba van.
Nem viccbol irtam, hogy a motor arat lehet megegyszer rakolteni. Ha szerencses, akkor plusz 100-150K bol megussza a plusz koltsegeket.
Uppsz egy gumi, fekek, teleszkop, olajcserek....
Ha kisvarosi kozlekedes a cel akkor lehet erdemesebb ket elektromos bicikli, annal koltseghatekonyabb nem igazan van.Tovabbra is az a helyzet, hogy a b125 draga.
Az ossz koltsegeket figyelembe veve, kijon egy A2 jogsi, es egy 150-200as vas is a penzbol. Es azokkal ez a szallitott tomeg mar nem akkora problema.Itt a baratom mellettem Madison 125. A koltseghatekonysag szemelott tartasaval, pont itt tartunk.
Belefert volna egy jogsi, es 250 es madison is.Tolem azt vesz amit akar, nem celom megmondani neki mit tegyen.
Igyekeztem ervekkel alatamasztani a velemenyem, illetve kozvetlen tapasztalatom.
A dontes az ove lesz.Szamara nehez tipust javasolni a 2szemelyezes miatt.
Jo lenne tudni a magassagat, az utas magasaagat.
Milyen szempontok a fontosak?
Pakolhatosag, konfort, kistestu, nagytestu, veteli ar tol-ig?Digitxt:
A szivacsot en kivaltottam egy vaghato levegoszuro szivaccsal. A gyari,3.5 ezer .
Nalam nincs ilyen jelenseg, csak a korabban leirtak.
Vennem kell egy fordszam merot, lehet nem is sok a fordulat, csak ugy erzem, hallom.
Par mm gazallasnal megy 50-et, de a 90-100as temponal is egynegyedes a pozicio. 65-85 kozott van kb fel gazon a cucc.Ha nem akarom itt jaratni a blokkot, akkor le kell nyeleznem, es eljutni a 85ig, itt valt a vario, es vissza esik a fordulat. Mehet vissza negyed allasba a gazkar, ott tartja a sebesseget es megy lenduletbol.
Mernem kell a fordszamot, mert igy hallasra nem tetszik, kozben lehet a szamok meg teljesen jok, csak nincs eleg infom rola.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
125ös agilitynek van 16 collos kerekű verziója. Ez egész pofásan is néz ki. Lehet ezt is ithon kapni?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #19723 üzenetére
Találtam, Agility City. ennek már 700ezer a vége
De találtam használtan is. Lehet ez beleférne a költségvetésébe.
De nagyon kevés az infók, lehet nem érne le róla rendesen a lába, 2személyel pedig különösen fontos!!! -
Hauptmann
addikt
válasz yodamastah #19716 üzenetére
Én azt mondom ha olcsó megbízható 125 kell akkor PCX
Megbízható, ha újként, a szalonból Te hozod ki )de ez igaz bármeelyik más típusra is). Ha Te vagy az 2.-x. tulaja, a megbízható jelző már nem áll.
-
nyogo83
senior tag
válasz CHIPman #19711 üzenetére
A kerdes, hogy mennyire surun es milyen tavokra akarsz menni utassal, van-e valamifele preferenciad a robogot illetoen pl. nagy csomagter vagy atlagos, kis kerekekkel kompromisszumot kotsz vagy komfortosabb nagyobb kerekut szeretnel.
En fokent idohiany miatt csinaltam meg a B125-ot, mert lehetetlen lett volna megoldanom az orakra jarkalast nagyobb jogsi miatt. Gondoltam majd utana ha ugy alakul, akkor kulonbozetivel csinalok egy A2 v A korlatlant.
Ennek 3 eve es nem jutottam el meg nagyobbra jogsit csinalniEgyfelol a tobbieknek igaza van, hogy a 125-osok megdragultak es sokszor egy 250-est kapsz minimum ugyanazert az arert.
De a peldamnal maradva:125-os Madisont vettem, 99% varosi hasznalat, neha utassal is varoson belul. Utassal mar erzodik, hogy lomhabb, de meg igy is el lehet varosban maszkalni vele, hogy nem tartasz fel senkit.
Varoson kivul csak egyedul mentem eddig, oda mar nehezen mernem bevallalni, mert utas nelkul meg epp el lehet csorogni a 90-100 koruli tempoval, de utassal mar necces lenne, max mindenki kerulgetne. Egyedul siman elmaszkalok vele M0, M2-n ha Pest kozeleben van dolgom, de pl Cegled-Bp tav se volt gond.Arban ki lehet fogni 200-240k kozott normalisnak kinezo peldanyokat szezon vegen, viszont en azt mondom, hogy minimum 100k legyen zsebben a vetelar melle. Lehet nem koltod ra, de akkor max elfagyizod De a lenyeg, hogy igyis, ugyis minimum 300k legyen ra.
En pl 230-ert vettem friss muszakival, de 300-330k volt a raszant keret. Igy vasarlas utan nyugod szivvel ralocsoltam a 100k-t es tudtam, hogy a nagy resze rendben van: uj gumik, uj szij, uj kuplung, fekbetetek, hatso lengescsillapito.Tipusbol azert nincs annyira konkret ajanlat eddig, mert jo lenne valami iranyvonal, hogy melyik forma, tipus tetszik, mert akkor tudnank segiteni, hogy na azt keruld el messzire mert : problemas, keves a normalis szerelo aki ha gond van vele akkor tutira hibatlanra megtudja csinali(rotax blokkos Scarabeok pl, pedig nem egy urtechnika), vagy gyenge lesz ekkora motorral(pl 125-os kis Burgman).
Motorokat elfelejtenem 125-osben, mert nagyon keves van 4 utemuben ekkora meretben, illetve boven dragabbak,mint a robogo. Raadasul meg almodban is ugy fog jarni a bal labad mint a kutyanak aki rosszat almodik, annyit kell valtogatni hogy haladj is vele.A nemreg emlitett Kymco Agility City pl egy tok jo robogo. Viszonylag furge es megbizhato blokk, majdnem motoros feeling a keskenyebb ules miatt utassal illetve nagy kerekekkel. De ugyanez igaz az Aprilia Sport City-re is.
En megertem, ha csak annyi a cel, hogy legalisan utast is szallits neha es mindenkepp 125-ben gondolkodsz, de akkor valami tampontot adj, hogy mi az a forma, tipus ami inkabb bejon.
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #19720 üzenetére
Persze, hogy írta. Csonginak válaszolt és kiderült, ketten együtt sem ólomsúlyúak.
"Csak (kis)városban, és kb 125-130kg."
Erre javasoltam a Kymco Agilityt. Van itt 399 ezer forintos áron (+ regadó). Olcsó, olcsó hozzá az alkatrész, egyszerű a szerelése és egészen megbízható is, ezért javasoltam.
-
-
csongi
Topikgazda
Nah az mitől lehet, hogy hidegen működik a variátor, melegen vége, rossz lesz.
Melegen 65-85 között nem esik vissza fordulat, úgy pörög mint a dög.
Gázkar fél állásban van és vége, a sebesség nem növekszik csak a fordulat. Olyan érzésem van, hogy szét szakad a blokk. innen lenyelezem, még emelkedik a fordulat, majd 85 környékén végre megváltozik az áttétel, és végre terhelést kap blokk.
Hidegen lineáris a teljesítmény leadás. Ott is van egy kicsi jelenség a leírtakból, de az rendben van.
Melegen 70-es tempóba egyszerűen szét pörög a blokk. Kisebb a fordulat 90nél mint 70-nél.
Mi a túró szívat? Már nagyon elegem lett, ötletem sincs.
Olyan mintha túlmelegedne az egész lehajtás.
Gyári a hátsó teljes kuplung szett. A külső tárcsa a vezető görgők a rugó.
A kuplung pofa rugókat egy picit erősebbre cseréltem, mert a gyári kinyúlt 3 hónap alatt.
De lehet ezek is kinyúlnak akkor a hőterhelés.
Érzem a szíj szagát mikor leállok. Melegen már megjön annak is a hangja.Amit nem cseréltem. hátsó tárcsában lévő csapágyakat. Illetve a harang nem volt szabályozva.
Elöl a tárcsák kifogástalanok. A csúszkák gyáriak, Pulley görgők vannak most bent.
-
csongi
Topikgazda
nyugo83:
Egy unviverzális fordulatszám mérőnél te honnan adnál jelet a műszernek?"4) Yellow line locks signal and some models need to attach high voltage signal line."
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19730 üzenetére
Fordulatszam meroje valogatja. Van amelyiknel kozvetlenul a gyujtasjel trigger vezetekrol kell (a fotengely szenzortol), van olyan aminel pedig csak a gyertyakabel kore kell par menetet tekerni a fordulatszammero jelvezetekebol.
De a legtobb az a gyujtasjelrol szokta szedni a jelet.
Szerk:
Jajj, most latom az inglish mondatot. Hat az elvileg a gyertyakabelre tekeros fajta, mert olyan nincs hogy kozvetlenul a nagyfeszre direktbe kotjuk.Dobj be linket ha van valami kinezett tipus.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #19731 üzenetére
Én is erre a kettőre gondoltam.
Vagy a trafóról venni jelet. 1 vagy 15-röl.? -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19735 üzenetére
A harmadikat, a sárgát nem próbáltad jeladóra kötni? (Generátornál van a jeladó, a házban.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19737 üzenetére
Ha csak a meres a cel akkor egy ilyen olcsot rendelj [link]
2T/4T modot tud, uzemorat is lehet merni (szoval jo lesz kesobb a fukaszara is ) es a legjobb, hogy nem kell kotozgetni kozvetlenul sehova, csak 5-6 menetet a jelvezetekbol a gyertyakabel kore kell tekerni.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19739 üzenetére
En vagy kezi oszcilloszkoppal (a fordulatszam mellett akkor legalabb latom a gyujtas jelalakot, ami eleg sokmindent elarul akar a trafo allapotarol is) vagy csak szimplan a multimeter frekvenciameres modjaban merem. De ez igy csak allo helyben valo meresre van.
Pont emiatt egy ilyen kis egyszeru cuccot mar regota tervezek rendelni, mert megis kenyelmesebb par perc alatt felrakni a robogora es menet kozben lecsekkolni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz nyogo83 #19740 üzenetére
Hat ez a tekergetos meg olyan korulmenyes tud lenni.
Az biztos, es nekem is kattog rajta az agyam, hogy ugy legalabb menetkozben is lehet merni.
Ejj es meg azt mondjak robogora nem fontos a fordulatmero. .
Rendelek egy ilyen kis aprosagot is, azon a par dollaron nem mulik.
Megmerem a fekfolyadek tartaly furattavolsagat, lehet illeszkedne.
Azt lattam, hogy multimeterrel is is lehet merni, csak az enyem nem tud frekvenciat merni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na. Egész jól magához tért a ketyere! Tudtam mérni egy 10.0 / 3.8 / 10.6-ot...
Ezek után jött egy Burgi 400 gyorsulni: hagytam némi előnyt, így is állva maradt.
És még hol vannak a 8.6-os idők? Hehe. De legalább a 11 körüliek is messze.Úgy néz ki jó fos volt a szétesőfélben lévő Malossi kuplung. (Amúgy 2 éves volt.)
Szerk: J.Costa 7000-en pörgeti 120 körül, a végsebesség romlott. De ezt vártam.
Ellenben egész kellemesen gyorsul - igaz, most is inkább csak 6500 körül.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19743 üzenetére
Ez már az 50-es Aeroxnál is bevált tudjukkinek...
Szerk: egyébként fura, amit írsz. Megszorul a görgő? Vagy mi akadhat össze?
Nekem a gyenge kontrasztrugó csinált ilyesmit. Fordulat ejtés/furcsa hangok.
A Polini mindig konzisztens volt. (Igaz erősebb, így attól is jobban melegszik.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19744 üzenetére
Még ehhez annyit, hogy a felborult pulival elég alacsony fordulaton elindult. És
ha a kuplung nincs a helyzet magaslatán, ott valami más fog elcsúszni. Bingo:
a szíj hagyott szép nyomokat a hátsó tárcsán. (Mondjuk kb. le lehetett törölni,
mert sokat nem mentem a géppel egyéb okokból. De hosszú távon necces.) -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #19744 üzenetére
Igy nez ki a pulley 200km utan.
A nyomolap elen most csiszoltam, hogy ne lenyen neki ele.
Es a csuszkat megkentem picit, hatha az ragad be melegen.
Holnap lesz kuplungharang. A heten megjon a csapagy remenyeim szerint, es azt is kicserelem.
Ha ezutan sincs valtozas, mar csak egy valami maradt, az pedig a szij. Kenytelen leszek mitsuboshi szijat rendelni.
De elotte megfurom a deknit.
Valahogy igy.KCSA: Igen, az otletet tolem vettem.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19747 üzenetére
Hülye kérdés, de jól volt ez berakva? Elég furán koszos, csak azért...
Amúgy ma a Madison kb. azt a produkciót hozta, amiért megéri tartani:
- könnyed irányíthatóság, kiszámítható viselkedés
- határozott elindulás, semmi ronda mellékzörejjel
- selymes gyorsulás (ahhoz képest, hogy 1 henger elég simán tud járni)
- motorféken mókás durrogás (de még bőven nem bohócautó kategória!)
- értelmezhető gyorsulási eredmények (lesz ez még jobb, ha "bekopik")
- s végül végre egy bevallható fogyasztás (5,6L/100 km: ez is lesz jobb)
- egykezes nyitás távirányítóval, és bevásárlás elnyelése, sőt, a kaját a
sisaktartóban melegen is tartotta hazáig: na tud ilyet a három testőr?Az csak hab a tortán, hogy Burgmant reggelizett és SH volt a desszert.
(Tankolás után gurulok Egéren haza, laza 70-nel. Elteker mellettem egy
SH. Valami kilótízzel jobbról. Na mondom, oké, fogjunk SH-t. Megvolt...
csak azért, mert a traffinál látványosan elvette: nem akartam megelőzni,
mert már az is "tempó" volt (robogókról beszélünk), ahogy utolértem.
Mindenesetre látványosan döntögette, rángatta, én nem vagyok ennyire
száguldozós típus, bár néha én is túl gyorsan megyek. Majd leszokok.)Ami még nincs kész:
- extra visszajelzők bekötése a fedkomp alá (megy a venti, kevés töltés)
- fesszab csere
- és akku csere
- AC megint elektromosra, újra mérni a fogyasztást, ezúttal még jobban.Szerk: a deklidet nem is értem. A varión ventilapátok vannak, amivel jól
megkavarja a levegőt... De ha nem tudja átfújni, az nem sokat ér...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19749 üzenetére
Én nem lennék benne biztos, amennyit szívtam mostanában a hajtással.
De végre megint élvezhetően ment. És ahhoz képest, hogy zabál, jól megy.1-2 apróság zavar még (kisebb kontakt hibák, szakadt ülés, törött idomok):
sosem lesz olyan, mint egy szalon SH, de lényeg, hogy szórakoztasson...
És persze vigyen el A-ból B-be. Úgy, hogy ne kelljen hazáig tolni megint.
Utóbbi időben már az is gond volt, hogy nem bíztam benne: talán most újra.Szerk: gondolkodom, hogy le kéne váltani a xenont. Mozgatják a fantáziám
ezek a power LED-ek: projektorban nem vakítana, a kérdés, jól világítana-e?
Kísérletképpen raktam sima H1-es izzót a projektorba, az sem volt rossz...
Bár motoron nem néztem, csak van egy fölös projektorom, és abban...Persze még kiderülhet, hogy csak a fesszab szórakozik, és nem gond, ha
díszkivilágítás + ventizés mellett alapjáraton nincs semmi töltés. Majd lesz.
Vagy nem: erre is kíváncsi vagyok. Önmagában a biztosíték bekötése is az
enyészeté kezd lenni, ami szintén okozhat töltési anomáliákat: öreg motor!
Ilyen szempontból is sokkal jobban megéri egy fiatalabb vasat birtokolni.Szerk2: és kicsit bukik azért a nem kort, hanem állapotot veszünk mantra:
van ami egyszerűen szarrámegy a korral, hiába nem is használták sokat...Szerk3: amúgy természetesen volna kedvem az összefutáshoz, csak pályára
ne menjünk: kapnék egy körön kettőt yodától. Közúton meg csak finomkodva!
(Néha kicsit balfék módjára megyek én is. Legutóbb pl. a fogorvostól hazafelé,
két lidokainnal a pofámban, úgy, hogy előtte aludtam 1 órát. Majdnem sok lett
egy sima lekanyarodás az Egérről. Mert ezt még megelőzöm: aha... Ésszel.*)*: magamat győzködöm. Meg anno a motorosban is osztottam az észt. Így.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Politika
- Formula-1
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Microsoft Excel topic
- nVidia tulajok OFF topikja
- Synology NAS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen