- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Padavan firmware
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- CentOS Linux
- Synology NAS
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Sweet.tv - internetes TV
- Facebook és Messenger
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #20100 üzenetére
Legális megoldásra gondoltam ami átmegy a műszakin. 250es xmaxba is hs1 ment. raktam bele aszem osram nightbreakert. Hidegebb volt a fénye, meg valamivel jobb volt a fénye mint a gyári.
Xmax 300 lámpája tényleg odab*sz. Először nem értettem miért húzódnak le az autósok ennyire, aztán megnéztem szemből a motort felkapcsolt lámpával Reflektor viszont harmat sajnos, felakpcsolod és kb 10-20%al látsz jobban/messzebbre. Reméljük az xmax 350 majd ebben is jobb lesz
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz DigitXT #20100 üzenetére
H4ből viszont léteznek márkás ledesek. Az autósok azt mondják nem gond, hogy nem 1 pontból indul a fény, és jó lesz a végén a terités is. ettől függetlenül nem road legal, még az osram is csak track use.
nem hiszem, h szarabb lenne mint a roxim fürdőszobaizzója. nem röhög, valami utángyártott lámpa volt az enyémben, és valódi tüskésvégű fürdőszoba izzó volt abban a fejidomban, gyárilag. egész jól láttam vele, meg jól látszottam is (vakitott, mint állat, gondolom, mert nem volt kitakarva).
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #20102 üzenetére
Van, ami a xenonnál is rosszabb: [link]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20103 üzenetére
Viszont ezek a gyári LED-es fényforrások nagyon komolyan világítanak, bár a megszokott útvonalon nincs jelentősége, mert tudom az irányt, ha meg jönnek szembe az erdőben, tökmindegy, hogy milyen a tompítottam, nem látom az előttem álló vaddisznót...
A LED-esben a fénykürt a legmenőbb, ahogy azonnal felvillan és kialszik, nagyon techno. -
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #20102 üzenetére
Egy gond van a HS1 vs H4 megoldassal.
A foglalatba nem pontosan illeszkedik a H4 es idovel megolvad a foglalat. 35w-ra terveztek a hoelvezetest.
A H4 pedig folyamtos 50 vagy 55w-al fut.
Burgman foncsort megolvasztotta.En xenon gazos izzokat hasznalok, es elvagyok veluk.
A madisonnnak sajnos gyenge pontja a vilagitas.
Sokkal tobb fenyaramra van szukseg a rendes latashoz.
Cimboram betette a kinai ledeket. Sokkal jobb, mint a gyari, de a xenont nem eri el. Viszont ha jol emlekszem atengedtek muszakin vele. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20103 üzenetére
Van benne fontos informacio.
Volt olyan H4em, ahol a tanyerba az ego rossz szogbem volt beforrasztava, es egy totalis xar vetitett fenye folt.
A ledes izzoknal is figyelni kell, hogy a halogen tipusu izzohoz kozel legyen a ledes fenyforrasok elhelyezesei.
De ez meg nem kiforrot, leginkabb egy nyakra forraztjak fel az lesz amilyen lesz. leginkabb gyenge.
Talan a nagyobb gyartok szannak ra idot, energiat ,es fejlesztenek a regebbi foglaltokba is ledes egot...talan.Tessek Mosqi mar linkelte is, de 50 ezret ket izzoert nem adokbaz tuti. .
bajnokpityu: Probalj ki egy xenongazos izzot, ha jo a foncsor lehet az is elegendo lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20110 üzenetére
Nem tudom, nekem még csak gyári bixenonnal volt dolgom (autóval), az azért nagyon más. Nem a fényerőre gondolok, hanem a nagyon gyors kapcsolásra és kioltásra
Én azt bírom, hogy az autósok elég sokszor elfelejtik lekapcsolni a távolságit miután megelőztem őket motorral. Pedig ez nem bicikli...
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20112 üzenetére
Projektoros bi-xenonnál a kapcsolást a takarólemez mozgatásával érik el: hidd
el, az elég gyors... És ha addig a levágás alatt voltál, akkor a fényerő is ott van.Egyszer egy ilyen autó(s) megköszönte, hogy elengedtük. Éjjel. Xenonnal. Fájt.
(Persze nem tud mit csinálni szerencsétlen, az van neki beépítve... Amúgy jah,
ha külön lámpatestben van, akkor a xenon kifejezetten lassan kapcsol be, nem
is nagyon szokták úgy használni.) Mert ugye "be kell melegednie": de ha ment
már, akkor azért sokkal fittebb. Csak nem tesz jót neki a kapcsolgatás. -
bajnokpityu
félisten
Próbáltam egy kicsi téliesiteni magam. Túlzottan nem akarom komolyan venni, téli gumit igénylő időben én már kocsival fogok járni.
Velem van a baj, hogy annyira nem pálya a tucano kézzsák magyar verziója? Kicsit húzza a fékkart, akármit csinálok. Sztem a gyári is ilyen lenne. Ugye nekem állítható a fékkarom, és valszeg azzal van a baj.
Másik meg a henteskötény. nekem a bokám fázik, a cipő és a térdprotkó között (ma 1300kor még csak kicsit fázott itt, és ide már nem ér le a kötény. Úgyhogy vessetek meg, de 15lukas rokkerbakancs lett az ötletem. Motoros cipőhöz nincs kedvem, 10métert se megyek benne szivesen, nemhogy fel a másodikra. koncerteken amúgyis jól jön.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #20115 üzenetére
Vegyél fel magasszárú zoknit ha fázik a bokád
-
DigitXT
félisten
Ma gyorsulgattam egy SH-val. 2:0 a Madisonnak: azért a Burgman 400-nál jobb
az SH, nem volt olyan nagy a különbség, viszont a kiugrott rajtot is ledolgoztam.
Aztán a Lágymányosira lapon fordult. Nekem meg hideg volt a gumi, hehe. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20117 üzenetére
Ha ilyen marad az idő, akkor örülni fogok neki, hogy jövő héten én is gyorsulgathatok majd (tucano-t is felteszem), addig meg nyomom tovább a térugrást! A fogyasztás most, hogy csúcsban járok végig, 6,5 liter/100 km, ráadásul sok a rövid szakasz városon belül, ahol be se melegszik, meg hát autópályán se 120-szal megyek, mint az sh-val.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20119 üzenetére
Amint tudok, veszek egyet, most csak cseréltünk két hétre, nem is miattam. Ma este mentem a robival a faluban, igazi is libakergető, nagyon elszoktam tőle. Városban sokkal jobb, de én simán vállalom az áldozatot,
plusz kell a változatosság.
Az Africa amúgy pont a magyar utakra való, semmit nem érzel a kátyúkból és nem is jön zavarba, simán elég dönteni és kanyarodik, a robogónál azt éreztem most este, hogy én is agresszívebben dőlök, szükség van az én tömegemre is. Jó persze, ez csak az érzet, igazából az kell, hogy közrefoghasd a tankot.
Vészvillogót be szoktam kapcsolni és a legtöbben lehúzódnak, míg a robogónál erre nincs szükségem. Ha már úgy áll a két autó, hogy ők azt érzik, nincsenek egymás nyakán, én már elférek köztük. -
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20120 üzenetére
Hát, ha most az SH-t libakergetőzted le, akkor nem mentél még kisebbel.
Próbálj ki egy Cygnust, az konkrétan hattyúkergető. De még az sem kicsi...
(Tact mondjuk? Az már egész jó méret... De anno mentem Romettel is.)ON: megtáltosodott a masina? Lehet, hogy a 16 fokot szereti? Vagy bekopik
lassan a henger? Mindenesetre 5500-on kilőve, 6500-on váltva, 7000@110:
Tegnap az SH lemaradása egy 10.4-es idő mellett történt. A Burgi még 11.2.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #20123 üzenetére
Csak kéne az a lambda szonda...
Szerk: mindenesetre ezek az idők* már egészen hajaznak a tavalyiakra.
Kezdek teljesen elégedett lenni a masinával: csak "finomhangolás" van hátra!Következő nagyobb projekt az ülés áthúzása lesz. Meg esetleg áramlásmérő
visszaépítése. Kaptam is egy jó kis árajánlatot egy sokkal pontosabb mérőre:
na az NEM lesz beépítve! Átszámítva ilyen 100K+ÁFA jött volna ki rá.Megjegyzem, ilyen szépen még sosem járt. Hiába no, nem rossz az, ha nem
kotyog a csapszeg: találtam egy akkutesztelős videót még 2017. februárból...
Azon is elég nyers volt az alapjárat, tehát nem valószínű, hogy csak a nyáron
kopott szét, amikor a hűtéssel volt gebasz (és aminek a vége a fehér füst lett).*: az első egyenesben 9.3 / 3.5 / 10.6-ra emlékszem. (Meg is lepődtem rajta.)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Andrew a Madisont is "biciklinek" nevezte a Nexus után. Kipróbálva a Nexust,
megértettem miért. Pedig a Madison egy böszme dög a Cygnushoz képest.
Minden relatív. Amúgy tök jó, ha könnyű a motor,főleg, ha sokat kell tologatni.De most viccen kívül: parkolásnál elfogadnék egy szolid hátramenetet.
Lehet kéne valami hibrid hajtást henkölni, hogy segítse a manőverezést, LOL.
Szerk: meg vizes füvön forgolódva sok az a 30? LE. Még kiesik alólam a gép.
Tudom, kicsi gáz, kicsi gáz. Egyszer tavaly majdnem burleszkbe mentem át:
megcsúszott, megdőlt, azzal a lendülettel a gázkarba sikerül kapaszkodni...
Hát szépen elkapart... És mázli, hogy nem feküdt rám az egész hóbelevanc!Szerk2: ex-Cygnusos kolléga sem járt télen a Cygnussal, mert oda túl nagy:
ha hóban akar csapatni (márpedig járt melóba hóban is), akkor Tact/Jog, stb.
Legalábbis mondta, hogy azokat könnyű megfogni, vagy eldobni, ha csúszik.
(És az anyagi kár is kevesebb, ha lépésben elfeküdt az alig 60 kg-os vacak.)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #20094 üzenetére
Nálam néha villantanak szemből vazze kapcsold le a refit, pedig jól van beállítva a lámpám.Közben néztem HS-1, de ettől még áll nekünk a Tungsram jégkék cuccaival csak jó tapasztalatunk van.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20126 üzenetére
Vizes füvön minden sok, egyszer a Budakeszi úton a tűzoltóságnál volt egy baleset, kikerültem az egészet a füvön (már kint volt a hatóság), derékszögben fordultam vissza a fűről az aszfaltra, húztam a szokásos félgázt és leírt egy nyolcad kört oldalra a hátsó kerék mire elvettem.
Tényleg nem kicsi az sh, én vagyok 201 centi. Jól esik a széles kormány és a 90 centis ülésmagasság az AT-n.
Yamaha jog-ot kb. 12 évesen használtam utoljára, az már akkor is kicsi volt, most egyszerűbb lenne ha a hátamra venném. -
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20101 üzenetére
"Xmax 300 lámpája tényleg odab*sz. Először nem értettem miért húzódnak le az autósok ennyire, aztán megnéztem szemből a motort felkapcsolt lámpával "
Ne idegesíts már, nem akarok robogót cserélni. Jó nekem az SH, jó nekem az SH...
-
nyogo83
senior tag
válasz Grillo #20130 üzenetére
Ha van egy kis kezugyesseged, meg tuzogep(nem a kicsi irodai ), akkor viszonylag fillerekbol megoldhato.
2 eve vegigjartam mindket utat.
Az akkori motoromon varrni is kellett, azt nem vallaltam be, a legolcsobb 1,5 honapnyi keresgeles utan 22k volt, egy majdnem akkora ules ujrahuzasara mint a Madisone(Szabolcs u. 4, Autokarpitos).
Utana fater Honda Cg-jen kellet az ulest ujrahuzni, azon meg varras sincs, mondtam megcsinalom. Anyagot valami 5k korul vettem(140cm x 1m-t, maradt boven belole), mubor, kifejezetten kulteri felhasznalasra, motor/auto/hajo ulesekhez(Nagy Lajos Kiraly u 112, Rokastyle).
A regi lebontasaval egyutt nyugi tempoban 1 ora alatt megvoltam vele.A miklosi bonto alatt szerintem a szigethalmi bontora gondolsz, Blaga bonto (Nyar u 160.)
Van nekik boven minden, erdemes telefonon rakerdezni, de megvenni csakis szemelyesen, ugy hogy latod is.
Tipikus bonto: minden alkatreszt egymasra hanyva egy dobozba vagy polcra, basznak ra, hogy osszekarcolodik, reped, szakad.
Nagyon olcson Madison tukrot vettem kompletten, de egy hatalmas dobozba volt osszehajigalva tobb masikkal, ugy hogy az uveglapok is ott voltak benne osszetorve. Nyilvan amit vettem abban is eltorott Mondtam is a csavonak, hogy siman fizettem volna tobbet is erte ha ep az uveg.
Megvonta a vallat, mondja nem foglalkozik vele, mert nem sokat ernek, meg igy is elviszik[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #20130 üzenetére
Háát... Van egy tűzőgépem, és kipróbáltam, hogy odabasz, ahogy kell! Viszont!
Varrások vannak kiszakadva, szóval nem olyan egyszerű egybe-ülés, ráadásul, ha
már megcsinálom, kezdeni kéne vmit a háttámla helyével, ami kényelmetlen néha.
És lyukas is... (Mindenesetre most durván beázik, aztán napokkal később csöpög
ki belőle az esővíz, ha felnyitom, szóval így az ősz elején eléggé aktuálissá vált...)Egyszer próbáltam a régebbi Madison ülését (thx2huszi), amin nincs háttámla, de
az sajnos kényelmetlen volt: eBayen találtam is anno egész szép huzatokat, amit
"csak" rá lehetne tűzögetni, csak azok a régi fajtához valók voltak, újhoz semmi...
Esélyes lehet még egy komolyabb cég megbízása, csak az meg drága lesz.Mindenesetre, ha napi használatban van a gép, akkor az sem jó, mert pár napig a
motort (és/vagy az ülést) ott kell hagyni. Utóbbi esetben egy bontott is jó lenne,
legalább addig közlekedni a masinával. Vagy eleve azt átalakíttatni + gyors csere.Econ: azért cserélnéd le az SH-t, mert az Xmax lámpája LED-es? Hm...
Megjegyzem, eléggé az égbe lőhet, ha annyira odabasz (tényleg!), és a refi ahhoz
képest nem sokat nyom a latba (yoda írta): nem lehet a magasságot állítani rajta?[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20133 üzenetére
Ledes az SH-é is, de nem is ez a lényeg: nagyon jó, szeretem, de van, amiben a Yamaha többet nyújt. Onnan főleg az ülés alatti dupla sisakos tárolórekeszt és az igényesebb műszerfalat irigylem. A világítása pedig vélhetően jobb az SH-énál, mert - ha jól vettem le - ott két izzó is ontja a fényt, nem csak egy. Az biztos, hogy a ledes lámpákkal rendelkező Octaviám e téren lényegesen jobb az SH-nál.
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #20133 üzenetére
Nem lő az égbe. Rendesen rajzolja a fénycsóvát, éles határa van a képnek. Viszont elég hideg a képe, feltűnő még nappal is. Meg ott van a led fénysor a lámpa körül, segít az is. SImán lehet az SH is hasonló ha ledes az is. Szóval nem olyan vakító mintha pofán reflektorozik valaki.
Egyébként ha már itt tartunk. nem lehet a magasságot állítani Nekem legalábbis nem sikerült. Ez pl ultra gáz De holnap megyek szervizbe és rákérdezek.
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #20134 üzenetére
Én csak ajánlani tudom az xmaxot, de messze nem hibátlan. Na meg az SH sokkal jobb a kocsik közt forgolódva. Ha erre szükség van, akkor sok választási lehetőség nincs. Szomszéd a 200as runnert akarja lecserelélni mert önti bele a pénzt meg az időt hogy menjen, és nagyon megunta. Neki is az új xmaxok tetszenek, de a runner után az xmax egy tohonya bálna a városban. Viszont nem nagyon tud mit venni ami olyan agilis és kicsi mint a runner. Egyelőre ő is az SH-nál kötött ki. Igaz még nem vette meg
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #20136 üzenetére
Basszus, csak nem mentél egy métert se a kawaval. Meg én se az xmaxszal. Nem találok olyan parameteret, ami miatt ne lenne általam ajanlott. Talán a visszapillanto szar szélesebb embernek. Meg gagyi a muszerfala. Ledes a helyzetjelzoje, jó a dzelvedelme, nagyon kezes, kiszamithato, és harapós városban. Cserébe nem hozzá a tesztelok 3.5os fogyijait. Van az 4.3 is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #20136 üzenetére
Én az SH-ban célszerszámot kerestem és kaptam: igazi városi robogót. Az a "baj", hogy az ember mindig lát valami szebbet-jobbat egy másik modellnél.
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #20137 üzenetére
Nekem kicsit alacsonynak és szélesnek tűnt a j300. Szélesség még oké, de szeretek magasan ülni. De ettől függetlenül ha épp lett volna ilyen kevés km-es j300 annyiért mint te vetted, azonnal megvettem volna én is. De amikor meguntam a tuti vételre várást és újban kezdtem el gondolkodni, eszembe sem jutott a j300. Itt már képbe jött az, hogy lehet szabadon válogatni. Már csak külsőre is az xmax tetszett a legjobban.
Elég erős most a 300-400as mezőny, nem nagyon lehet rossz robogót venni. Annyi hogy olaszt nem vennék most sem. Pl a Vespától a hideg kiráz. De ízlések .... Kollágám nagy Vespa mániás, szoktunk ezen (vespa vs japán robogók) elég hevesen nagyokat vitatkozni (túlárazott elavult bádog szar vs. lelketlen műanyag fos )
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz #31733248 #20138 üzenetére
Vegyél az sh mellé egy motort, szerintem ez a legjobb párosítás. Vagy kettőt. 😃
Az sh-nál nincs szükség arra, hogy vakítson és ezért lehúzódjanak az autók. Ha úgy érzik az autósok, hogy nem ér össze a tükrtük, már elférsz köztük. Persze ahhoz jó az erős fény,.hogy random ne vágjanak be eléd, nálam ez nagyon ritka (persze ritkán tudok buszsávozni), elég ha arra figyelek, hogy ne legyek holttérben, általában az autók állnak, szembe is jönnek, így nem tudnak hova kivágni.
[ Szerkesztve ]
-
tigipuf
senior tag
Gt 300i-s kymcokból miért nincs választék vajon?Alig találni használtat ,oké ,hogy drága de azért úgy látom az ára az sh alatt van azért,a minőség meg szerintem kb ott van.
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
kilincs89
tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Most fogom megcsinálni az A korlátlan jogsit, és tavasszal szeretnék venni egy nagyrobogót. Na de milyet! Ebben kéne segítség. Következőkre használnám:
-munkába járás tavasztól őszig, Budapesten belül
-Budapest környékén 2 személlyel mászkálás
-évi 2-3 alkalom nagyobb kirándulás Magyarország területén
-keret kb. 400e-500e Ft
-lehetőleg ne legyen nagyon szervizigényes, bár ez függ attól is hogy milyen előélete volt a gépnek.gergely.kovacs43215@gmail.com vagy 30/5541313.
-
-
yodamastah
őstag
válasz kilincs89 #20144 üzenetére
"Budapest környékén 2 személlyel mászkálás"
30le+ (400ccm+)
"keret kb. 400e-500e Ft" + "ne legyen nagyon szervizigényes"
Elmúlt az az idő amikor ez az összeg erre elég volt. Sokan még most is innen indulnak neki a vásárlásnak (500k), de nem fog menni. Sajnos most már 1.7-2.4M egy új nagyrobogó. A nem szopóroller jó vételek 1M-től indulnak. Olyan 7-800k legalább kéne.
Esetleg kymcotól el lehet kapni 500e-1M között valami jó állapotú 500ast. Vagy egy 2006 utáni AN400 burgman, de jól meg kell nézni mert sok a tekert import. (igaz kymco is valszeg tekert import lesz)
u.i xciting 500 jó ötlet. Mondjuk ez a 2010+ verzió:
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Nem vau de úgy tudom Kymcohoz egy ideje copás az alkatrész mintha a bécsi bratyok már nem igazán lennének a toppon ami a forgalmazást illeti.
Pedig jó cuccokat gyártanak...
Yoda van olyan dolog ami miatt lebeszélnél egy K6-os 600-asról? Ültem egyen, nagyon jó barátomé és jövőre megválna tőle és agyaltam rajta hiába van majd 70 ezer az órában, ő az első tulaja és vigyázót a vasra, na meg baráti áron adná tovább.
Igaz átfújt sikerült csúsznia vele, de szépen rendbe lett anno téve, nem kapott csak sikerült megdörzsölnie.Vagy egy 250-es 30 ló után életre törős ötlet volna A mellé?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #20148 üzenetére
Abból kifutottam.
Nem lenne szándékom itt ennyire offolni de itt többet vagy jelen sry.
Mert ha a kis sárgát meghirdetném akkor viszonylag kényelmesen áttudnék ülni, igaz kicsit várna a jogsis téma, de ismert életű nagyvast alapvetően jó ötletnek tart idehaza mindenki.
Bár jó atyám szerint sírhely is kellene mellé vagy legalábbis egy 25kg gipsz biztosan.
Olyannyira vigyázott dög, hogy még a gyári kidörrentő van rajta.Azt hiszem neked volt anno 600-as K6-od.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Micsurin #20148 üzenetére
anno etz 250ről ültem át cbr 600asra. az etz sokkal gyengébb volt, mint egy mai 300as 4T robi. az első héten imádkozz sokat, ott bármi megtörténhet.
2 órát elb*sztam, h kicseréljem az izzókat, de feladtam.
Ha valaki ráér távsegitségre, nagyon meghálálnám
358. oldala 3db csavar megvan, de ezt a fitting izét nem találom.
és, igen, pont azért nem vettem kymcot. meg, amikor Peti mondta, h szitálnak is a dt300asok, akkor végleg letettem róluk. Érden volt régen, sok éve a kymco képviselet, kérdeztem őket a kymcoról, ők úgy,hogy már nem árulják, a legjobb gépeknek tartják őket a mai napig.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- sziku69: Szólánc.
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest