- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Padavan firmware
- Hálózati / IP kamera
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- CentOS Linux
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #20451 üzenetére
Kösz ez megnyugtat...na, ha nem tök hidegen csinálta volna, és nem múlt volna
el hamar. Szóval mindenképpen vízgőz volt csak kérdés, hogy hűtővíz (megint:
aranykezű mester vajon forog a garázsban?), vagy csak esővíz. Remélem utóbbi,
bár az olasz robogó lélegeztető gépen tartása olyan műfaj, hogy a remény luxus!Ui: ma este elkezdett diszkózni az egyik feszmérő... Egyértelműen műszer hiba,
nincs semmi baja a vasnak. De ez már röhej a köbön. Valami mindig beszarik!
Benzinszintmérő sem megy már, hetek óta, de most 130 km-nél "bevillant", hogy
lassan tankolni kéne, mindez megfejelve enyhe benzinszaggal. Ja és azzal, hogy
vettem pár alkatrészt Malagutiéktól. Erre már ők is 400-zal szorozták az EUR-t...
Utolérik az Oem-Parts-ot nagyon hamar. (Annyi előnyük még van, hogy gyorsak.)Szerk lazán kapcsolódik: 150-200KHUF-ból akar rendszámos vasat, ami pályára
is jó (M0, M6), s mindezt azért, mert a Ducati Monsternek túl sok a kátyú. WTF!
Mondjuk a válasz is megér egy misét: a Majesty nagy a városba. Akkor Madison
egyáltalán hogyan merül fel? Jahogy Piaggio blokkos. Hát marhára nem mind.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Holnap eléggé fázósnak gondolom bevállalni havaseső-hó kombót a Michelinen...
De legalább vidámabb téma: megjött a kínai H1 LED. Kinézetre biztató, sőt, akár
még tesztelve is, de azért nem egy matyóhímzés. Először is, az egyik ventije jól
hallhatóan megy alapból, és melegedésre nő a fordulat. A másiké meg alig forog,
bár sokat azt még nem teszteltem, de kíváncsi vagyok, hogy rágyorsít-e majd?A másik, hogy alapból nem megy bele a projektorba. Picit szélesebb, mint kéne.
Tényleg picit, úgyhogy reszelgettem kicsit, és már bele is megy, de azért na: ez
lenne az az über-preciziós megmunkálás, amivel tutira fókuszban lesz a 3 LED?A harmadik pedig, hogy kb. 1.5A-t vesz fel. (Beleértve a ventit.) Szóval abból a jó
20W-ból nem tudom, mennyire lesz elegendő fényerő... lesz-e köze a xenonhoz?Úgy ránézésre amúgy eléggé ott van a szeren: szép a fény, meg erős, de mivel a
teszt a fészerben zajlott összecsapva egy fél projektorral, nincs viszonyítási alap.
Ja, ha már projektor. Simán lehet, hogy annak a furatja nem szabvány H1, és az
izzó még belefér, de ez a LED már nem. Ennek ellenére nem a lyukat reszeltem.
(Pöppet egyszerűbb lesz így belepróbálni a motorba.) Viszont a levágás az ezen
vmi rossz vicc: a takarólapnak semmi formája, és nem is ér végig a foncsor előtt!
Ebből a büdös életben nem fog kijönni jó vetítési kép: ha középen nagyjából még
jó is, a szélén lesz egy feljebb világító sáv, ami nagyon nem jó ötlet (vakíthat).Mondom ezt úgy, hogy ez a projektor ugyan nincs a motorban, de nincsenek túl
nagy illúzióim arról, hogy a másik kettőben jobb formájú takarólemez lenne.Szerk: viszont bevillant, hogy a régi (nagyobb) projektorban nem ilyen szar volt...
Na majd előkeresem, és megnézem.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20458 üzenetére
En kora reggel elhoztam a Kekholdtol a Madisont. Ma reggel es este az esoben egesz jonak tunik ez a City Grip Winter hatul, nagyon kellett satuznom, hogy megcsusztassam. Most abban maradtunk, hogy tesztelgetem az elso gumit, aztan ha ugy tunik hogy necces, akkor kap elore egy uj K62-t.
Meglatjuk, hogy holnap mit szol ehhez a latyakos 1-2 fokos idojarashoz.Vegul azon kivul, hogy hatulra kapott egy fekbetetet, meg uj gorgot + takaritast a hajtas, semmi egyebhez nem kellett nyulni. Elol a betet eleit kellett megreszelni, mert az adta a nyikorgo hangot, nem a csapagy.
Viszont a kormanycsapagyam kezd ramaty allapotban lenni, de mondtam is mult heten mikor bevittem, hogy ne szenvedjen vele most hogy lekapjuk a burkolatot, hanem majd tavasszal egy teloolaj cserevel egybekotve kicsereljuk egy normalis(lehetoleg kupgorgos) csapagyra.
Aztan meglatjuk, hogy ha lesz idom tavasszal, akkor szetkapom en es megcsinalom. Bar utalom a teleszkop szimmering/olaj cseret, nagyon nem haragszom meg ha mas csinalja[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20458 üzenetére
Én mostanában autóztam, esett és el tudtam kerülni a dugós időszakokat is. Viszont már nagyon motorozhatnékom van... Szerdán nem fog esni, de fagyni fog, nekem pedig még mindig nyári gumim van. Hol lehet szerintetek Metzeler Feelfree Wintec (vagy valami hasonló tudású) téli, vagy négyévszakos gumit feltetetni? Ilyen méretek kellenének:
Első abroncs 110/70 - R16M/C
Hátsó abroncs 130/70 - R16M/C -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20460 üzenetére
Na ez siman lehet, de akkor megy bele a gyari. Az remlik, hogy mikor keresgettem a csapagyat, akkor talaltam belole gyarit meg RMS-t. Nagy kerdes nincs, hogy melyik megy majd bele akkor
Majd meg karbihoz szivocsonkot kell szereznem, mert elegge repedezett. Falsot nem sziv, de jobb a bekesseg.
Ami erdekes, hogy a szervizes Zsoltival neztuk a Yamaha gyari adatbazisaban cikkszam szerint es a rendszer azt mutatta, hogy mar reg nincs ilyen, mert nem gyartjak Mondtam neki, hogy majd akkor olasz Ebayrol rendelek, esetleg rakerdezek a Malagutinal. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #20462 üzenetére
Időpont van, engem azonnal tudtak fogadni a defektes kerékkel (ráadásul úgy, hogy választhattam, melyik órában szeretném vinni délután).
Ez a hét eléggé offos motorozás szepontjából, főleg, hogy holnap odafagy, ami ma még leesik. Maximum napközben lehet majd kimenni. Mindegy, elég hosszú lett ez a szezon a meleg november miatt.
Én már beletankoltam a drága benzint a gépbe, sokat nem megyek vele idén valszeg. -
#31733248
törölt tag
válasz #31733248 #20464 üzenetére
Az a helyzet, hogy mentem ma az "eső, 4 fok" kombóban és egészen jól teljesített így is a sima Metzeler Feelfree. Több próbafékezés után mondom ezt, kanyarban nem mentem el vele a határig. Másnak is hasonló a tapasztalata? Ilyen körülmények között is jobb lehet a Wintec változat?
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20466 üzenetére
Én sem erőltettem tempót, néha bedobta, hogy ICE ALERT, de nem volt vészes. Mondjuk csak este mentem: a végén 1-2 hópihét(?) már láttam, de jól megúsztam! Fékpróbázás meg ilyenek fel se merültek: kicsi gáz, kicsi gáz... És semmi gáz. Azért jobban éreztem volna magam a K62-n, hiába négyévszakos: emléxem jó volt!
Az természetes, hogy kanyarban nem mész el a határig: nehéz érezni, hol van. Szigorúan elméletben biztosan nagyobb a mozgástered egy téli keverékkel, legyen az kanyar, vagy fékezés... De említhetném a gyorsítást is, mert egy elpörgő hátsó kerék is tud meglepetéseket okozni. Utóbbi jön elő leghamarabb, ha amúgy óvatosan is vezetsz. Kicsit szeretnél jobban megindulni, rögtön gond lehet belőle. Sajnos egyszer a már lekopott K62 is pontosan ezt csinálta velem egy előzésénél, na onnantól már annyira nem szerettem. Persze az "eső, 4 fok" sem túl élvezet.MÁS: bedobtam az egyik LED-et. Mivel lusta voltam sötétben + hószállingózásban rendesen lebontani a vasat, így az egyik xenon tápját csak lekaptam/átalakítottam. Azért a lenti képből nem lehet rávágni, hogy melyik a xenon és melyik a LED. Határozottan nem rossz! Az azonnal bekapcsolás pl. nagyon tetszik. Venti hangja szinte semmi (az AC ballaszt hangosabb): kíváncsi leszek, vajon látni lehet-e vele?
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz #31733248 #20466 üzenetére
Nekem volt Feelfree fent. Háát esőben egy Michelin Pilot Sport Sc-hez képest a fasorban sem volt. Meg meg csúszott, mellesleg pl a Michelinhez képest 5mm profil helyett csak 3mm volt. (120/70 R15) Néhány Km után el is adtam.
Cimborám Heidenau K66 használt anno:
"1,5éve a Heidenau K66-ot használom télen nyáron.Igaz hamar kopik a hátulja kb 7000km-et mentem vele de sosem csúszott meg sem esőben sem -10ben sem."Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20467 üzenetére
Az "eső, 4 fok" igenis élvezetes volt. Víz sehol nem jött be, ellenben erős elégedettséget éreztem, amikor elzümmögtem a kocsisorok mellett és átfúztem magam a szintén beállt, dudálástól hangos kereszteződésen. Azt hiszem, ez már valami perverzió lehet.
Szemből nézve a jobboldali a xenon, nem?
(#20469) Mosquito34
Én csak a szubjektív benyomásaimat tudtam közölni (nem összehasonlítást végeztem), annak alapján mondtam véleményt. Valószínűleg jobb egy téli, vagy egy négyévszakos, nem kétlem.
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20470 üzenetére
Nekem az eső agyonvágja az egészet: látni is sokkal kevésbé lehet, és fokozottan csúszásveszélyes a dolog, szóval ha lehet még inkább az A-ból B-be jutás a célja. De ha már úgy van, zümmögni sem szeretnék, így 8 évnyi 4Road-ozás után...
Szemből nézve a jobboldali a xenon, nem?
Nem talált, de örülök a tippnek, ezért is írtam, hogy nem triviális rávágni melyik az. És ez azért jó hír, mert nem látványosan gyengébb, habár egy kicsit féltem tőle. Azért amikor beértem a céghez, és már meleg volt a xenon, láttam a fehér falon egyértelműen a színhőmérséklet különbséget (mivel az csak 4300K elvileg, a LED meg 6000K környéke). Viszont amíg nincs bemelegedve, a LED a nyerő, az tuti.csongi: pedig jobb, ha hozzászoksz, mert az új motorok lassan mind LED-del jönnek ki a gyárból, és 20 év múlva, ha már nekünk is telik rá, akkor az lesz. Esetleg akkor meg az lesz a truváj, hogy hogyan lehet bele halogént kendácsolni...
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20472 üzenetére
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20474 üzenetére
Persze: [link] Ígértem folytatást, szóval nem tűnt rossznak, de annyira jónak sem.
Amúgy a mai 24 km-es kört kifejezetten élveztem, száraz aszfalt + nem túl hideg.
Tudtam egyet gyorsulni is, és elégedett vagyok a rajttal, és a 200 méterrel. Habár
nem értem, hogy akkor a 0-100 hogyan lehet ennyivel rosszabb a régi 8.6-nál?
A miértet tudom, mert nem forog úgy ki a motor, mint régen: a mérést nem értem.Hazaérve megálltam ~1 méterre a faltól, és megnéztem, hogy a szemrevételezés
mellett szól-e a fényerősség mérés, mennyi a maximum: kb. 5000 lux volt a LED.
A xenon picit erősebb, kb. 8000 lux. Igen ám, de kiderült, hogy ez sem tökéletes:
úgy jöttem rá, hogy visszaraktam a LED helyett a xenont, és nem csak a szemre
lett SOKKAL erősebb, hanem kb. 15000 lux volt mérhető. Látványosan jobb volt a
jobb oldalinál: önmagában 12000 lux... Aztán néztem, hogy ezek az "izzók" sem
egyformák (kici kínai se mindig találja el), s ha picit csálé, máris kimászhat a hot
spot a levágás fölé (akár nagyon), amivel aztán nem lehet majd normálisan látni...Összefoglalva: ez a kínai occó LED alapvetően korrekt, de xenon helyett kevés...
Ráadásul az egyik ventije defektes, mert csak lassan forog, így az túlmelegedhet.
Vannak ám kidolgozásbeli hiányosságai, pl. nem használja a H1 illesztő bütykeit,
tehát csak az tartja egyenesen, hogy olyan bazi vastag, hogy épp csak befér, ezt
viszont annyira kicentizték, hogy nekem kizárólag "reszelgetés" után fért csak be.
És ezt szó szerint kell érteni. Tizedmillimétereket kellett rajta stuccolni, de kellett.Ködlámpába, vagy halogén szettet leváltani lehet jó: én most maradok a xenonnál.
(Látszik, hogy igyekeztem azt megvenni, amin a legkisebbet hazudják. Az a 30W
valójában 20W, és így se nagyon gyenge: 30W-tal talán meglenne a xenon fénye.)Mindenesetre tény, hogy a jobb oldali projektorommal valami nem kerek. Lásd refi:
Attól most tekintsünk el, hogy a jobb oldalra 6000K HID-et találtam, a bal 4300K...
Lényeg, hogy továbbra is olyan, mintha nem lenne fókuszban. Kisebb fényerő, stb.A levágást meg már korábban megköpködtem, de most nézem, hogy teljesen gáz:
Szóval lassan érik a Fogatlan 3.0, tavasszal úgyis gyári lámpa kell a műszakira. -
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20471 üzenetére
Tegnap is motoroztam, 0 fokban értem haza és kicsit melegem is lett (ing, polár, bélés nélküli cordura dzseki, szélálló dzseki rétegekkel, alul bélelt cordura nadrággal). Most is hasonlóan vágok neki, a -3 fok talán segít elkerülni az izzadást.
A képe ennek alapján nem tűnik foltosnak, kérdés, hogy elég fény jut-e az út szélére is? Mert sokszor van az, hogy középen nagyon jó, de máshol kevés a fény.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20476 üzenetére
Szerintem ennek középen is kevés a fénye. Nagyjából harmada a jó xenonnak,
de még a gyengébb projektor (amúgy az öregebb 1 évvel, akár az is számíthat)
esetében is minimum kétszeres max. fényerő volt mérhető... Amúgy tök jogos,
hogy a szélét is meg kéne nézni (sőt, végig kéne mérni kompletten), pont az
tűnt fel az első teszteken is szemre, hogy "szögben" már nagyon nem az igazi.Ui: tegnap én 0 fokban szereltem/teszteltem, eléggé átfagyott a kezem. Ma pl.
csak délben indultam el otthonról, és akkor már 0 fok volt (nem mínusz csillió),
de azért jobb lett volna, ha nem hagyom a kesztyűt a dobozban az éjjel.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #20478 üzenetére
Ki kéne próbálnom egy sima H1 izzóval ugyanezt, mennyi jön ki a projektorból.
Lencse takarításra láttam egy jópofa megoldást, de amúgy sosem nyúltam hozzá. -
Pete55555
addikt
Sziasztok!
Piaggio X9 180-asról mik a vélemények? Visszaolvasva láttam ,hogy nem egy húú de nagyon megbízható maga az X9, de 180-asról nem sokmindent találtam hirtelen.
Ez lenne a kiszemelt, apám nézegetné magának...
Érdemes ezzel foglalkozni? Városba szaladgálásra kéne neki.
...Szeretem leracsniztatni...
-
nyogo83
senior tag
válasz Pete55555 #20480 üzenetére
Az egyik (es egyben legidegesitobb es alegtobb hiba okozoja) tipushibaja a kormanyban levo elektronika. Sajnos nem csak a "muszerfalat" vezerli, hanem egyeb altalanos segedberendezesek vezerleset is bonyolultan, silany minosegu aramkorrel oldottak meg. Pl index vezerles.
Az evek soran a bejuto nedvessegtol elb#%szodik az egesz panel, uj nem nagyon van, a bontott meg ugyanaz pepitaban.
Eleg sok bosszanto hibat tud produkalni, amit korulmenyes javitani (egyik atlag robogo/motor szerelo se fog nekiallni magat a panelt javitani), max marad a kokanyolas (utolagos index rele beepites es a gyari kibelezese,ujrakabelezese stb). Ezek altalaban kobcentitol fuggetlen hibak, mert az elektromos rendszer ugyanaz.Ha lehet, tenyleg inkabb X8 fele nezelodjon, meg ha az meretben kisebb is.
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20477 üzenetére
Kesztyű nélkül kemény lehet... Én most így nyomom:
Forcefield Pro shirt X-V protektoring + decathlonos, magas nyakú pulóver + Portwest S464 dzseki (bélés nélkül) + Seventy Degrees SD-C9 téli kesztyű + TCX X-CUBE EVO 2017 WP cipő + bélelt cordura nadrág (alatta az utcai farmerrel). Ez a mai -3 fokban tökéletes volt úgy, hogy cordura dzseki nem is volt rajtam.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #20483 üzenetére
Rosszul fogalmaztam: kesztyű nélkül csak a szerelés ment (az se volt kellemes),
motoron a Tucano téli kesztyű volt rajtam... csak éjjel kint maradt a dobozban, így
alsó hangon 0 fokról indult, úgy meg először be kell melegíteni, és az kellemetlen.MÁS: szét kellett megint kapnom, mert remegett az izzó (a hülye rugó rossz volt),
és ha már szétkaptam, kíváncsi voltam, mit tud egy sima H1. Hát 10000 luxot, ott,
ahol a xenon 12000-et. Egy kicsit meglepődtem! Persze először csak ~5000-luxot
mértem, és látszott, hogy nem fasza: rugó nélkül nem is ült rendesen a helyére, s
így nem volt fókuszban. Mivel ott nem szaladgálnak 10000V-ok, simán megfogtam,
és a helyére toltam, még videó is lett róla, hogy hogyan alakul ki a helyes kép...
A jobbos projektor viszont vagy koszos, vagy a foncsor csinál valamit, vagy én már
nem tudom, de kb. még a színe is másmilyennek tűnt ugyanannak az "izzónak"...
Mondom akkor ballaszt! Az is tud vicces dolgokat csinálni: felcseréltem, de nem...Mindenesetre visszasírom a régi projektort, annak volt rendes levágása, s SOKKAL
nagyobb tükre, meg lencséje... Persze ahhoz szét kellett vágni a gyári foncsort, ez
meg alapból is befér. De annyira picike + annyira béna a levágása, hogy az már fáj!
Aztán lehet, hogy csak az emlék szépíti meg, utólag ez a kép se tetszik annyira...Plero: köszi a tippet! Egy gyári foncsort már csesztem el vmi tisztítófolyadékkal.
Persze jelen esetben inkább poén volt a dolog, mert amúgy* szét lehet szedni.
Csak nagyon macerás, így eddig nem nagyon szedtem szét. Pontosabban csak
akkor igen, amikor le lett fújva feketére, még 2017-ben, és akkor lett új a balos...
De az is csak azért, hogy ne két piros "devil-eye" legyen, hanem a kék-piros...
Na ehhez képest mondjuk csalódás, hogy az új projektorban döglik az angel-eye.*: és ahogy Mosquito írja, egy kicsit szűk a hely, hogy belemenjen a rongy. Meg
az a sok levegő, és aztán ki is jöjjön egyben a rongy, a foncsor maradjon bent.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Megtört a jég! Látom a macskazabálók is ismerik a negatív hőmérsékletet!
[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
-
Flashback
addikt
2006-os Gilera Nexus 500 55e KM-el mennyire vállalható? Alkatrész ellátás?
[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
#31733248
törölt tag
válasz DigitXT #20486 üzenetére
Ha otthon vagyok, én is mindig beviszem a motoros cuccaimat ilyenkor. Régen, amikor még MZ-n ültünk, mennyire örültünk volna ezeknek a jó ruháknak... Protektor? Azt sem tudtuk, mi az. Sál, alaposan körbetekerve, pufajka nadrággal, surranóval, kabát alatt újságpapírral. Próbáltunk nem megfagyni... Mai szemmel nézve már-már hihetetlen.
-
DigitXT
félisten
Élére tette, élére tette... Francokat. Annyira sietett, hogy rajta legyen a fotón,
hogy majdnem megborult a körforgalomból kijövet. De szerencsére megúszta. -
zombei
aktív tag
125-ös 2T Pantheon-al van valakinek tapasztalat ?
-
#31733248
törölt tag
válasz #31733248 #20483 üzenetére
Néhány tapasztalat a Forcefield protektorokról: Pro shirt X-V protektoringben Level 2-es Isolator váll és könyökprotektor van. Tökéletesen passzolnak, kényelmesek, felveszik a formát. Szűkebb polárral (ez az egyetlen hőszigetelő réteg rajtam mostanában) picit figyelni kell, hogy a könyökprotektorok ne forduljanak el (annyira laza az ing anyaga). A mellkas- és a hátprotektor is kényelmes, ami nyáron hátrányuk volt (hogy túl melegek), az télen éppen jól jön. Elég nagy felületen védenek. A motoros nadrág magasabb, enyhén protektoros dereka miatt a hátprotektor alja kissé visszagyűrődik, állítólag ez másokkal is előfordul. Aki viszont jó időben való motorozáshoz keres protektoringet, az ne ezt vegye, a mellkas- és a hátprotektor még a rövid utazások során is túl meleg. Az Alpinestars Bionic Action ilyen szempontból jobbnak tűnik.
A cordura gatyámba is ugyanilyen Level 2-es Forcefield Isolator protektorokat tettem, a térdprotektor elég nagy méretű (és melegen tartja a térdet), de a csípőprotektor méretezését érdemes ellenőrizni, mert elég kicsi. Nekem konkrétan a csípőcsontom alatt kezdődik protektorzsebbe téve, jóval kisebb, mint a gyári, gagyi darabok.
-
DigitXT
félisten
Amúgy nem feltűnő a cucc a keréken, mondhatjuk, harmonizál a szeleppel...
Működik rendesen, de annyira energiatakarékos, hogy reggelente az előző napi
mért adattal kezd, véletlenül sem frissít be magától... kicsit rá kell rúgni a hátsó
kerékre, hogy frissítsen, de legalább ezt teljesen konzekvensen csinálja.
Az elsőt viszont nem tudom rávenni ilyen módon. El kell indulni, és utána frissít.
Így mondjuk annyira nem hasznos. De azért a semminél jobb. Ennek fényében:
Értelemszerűen a hátsó keréken mért 2.2 bar és a -1 fok volt a helyes adat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Ukrajnai háború
- Hobby rádiós topik
- Mobil flották
- Politika
- Formula-1
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Horgász topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- DXRacer használt szék eladó
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest