- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #19200 üzenetére
Le, mint állat. 3-4 hónap, mélykisülés... Ez egy 1 éves, 20K-s AGM akku: fos.
Mondjuk éppenséggel indítana, ha lenne benya, de a kapacitása nagyon kuka. -
kcsa
veterán
Meglehetősen offtopik, de mégis on: tegnap autó cvt váltó témakörben keresgettem, és igy találtam ezt a gyönyörűséget. Érdemes beletekergetni, de a vége felé látható hogy az összes terhelést 3-6 aprócska csapágygolyó vinné át. Idióták...
(amúgy arra a kérdésemre sehol nem találtam választ hogy autóban cvt kúszik-e mint a hagyományos automata, vagy sem?)
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #19172 üzenetére
Nálam is vannak cseppek. A légszűrőház meg száraz.
Így eszi meg a fene
Kartergázos.
Nálam a gond, az hogy még nem kopott össze a gyűrű a hengerhez.
A variátor szíjjal szenvedek, lesz még egy 25K próba, és ha az sem jön be, Simán Ghost ridert csinálok belőleA panteon ECU is megoldódott úgy tűnik. Potom 83K volt hozzá szükséges.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Nini, egy eladó Velvet... Hahun nincs fent, csak véletlenül találtam.
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #19210 üzenetére
De látod, ezt szereti.
-
-
veterán
Tegnap kapott a runner friss műszakit. A motor eleje úgy televolt bogarakkal, hogy a vizsgabiztos is csak röhögött (nem volt ilyenekre időm, hogy előtte letakarítsam a motort). Hát ha még meglátta volna a bukómat....de hát azt naponta tisztíthatnám, pláne ha a naggyal megyek egy kört.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #19216 üzenetére
Hát hasonló tünetek: elég kevés km után csúnya gyertya, és bizonytalan indítás.
Új gyertyával megy rendesen. De nem esküszöm meg rá, hogy mennyi az annyi.
Utoljára ezt mondta Balázs. Meg azt, hogy a roller miatt inkább eladja...
Bár, ma pont rákérdeztem, hogy megvan-e még, kiderült, hogy simán. Azzal jött. -
kcsa
veterán
Ma én is levizsgáztattam. Hátha így egynél több érdeklődő is lesz...
-
yodamastah
őstag
Vicces hogy olaszban így néz ki az idei robogó eladások májusig:
1 HONDA ITALY SH 150 Scooter 4,426
2 HONDA ITALY SH 300 Scooter 3,929
3 HONDA ITALY SH 125 Scooter 3,922
4 PIAGGIO BEVERLY 300 ABS Scooter 3,911
5 YAMAHA XMAX 300 Scooter 2,851
6 PIAGGIO LIBERTY 125 ABS Scooter 2,477
7 KYMCO AGILITY 125 R16 Scooter 2,114
8 HONDA X-ADV 750 Scooter 1,956
9 PIAGGIO BEVERLY 350 Scooter 1,953
10 YAMAHA TMAX 500 Scooter 1,695Ehhez képest pl itthon van eladó 16db SH300
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19224 üzenetére
Azért mert nem adjuk el.
Mondjuk ezek az új eladási számok, a használt, előző cuccokat pedig szokták hozni Magyarországra. -
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19226 üzenetére
Jó de ez az SH dominancia évek óta tart.
Ezt találtam:
Italy Top Ten of 2014
- 1. Honda SH150AD
- 2. Honda SH300
- 3. Honda SH125AD
- 4. Piaggio Beverly 300ie
- 5. Kymco Agility 125
- 6. Yamaha TMax 530
- 7. BMW R1200GS
- 8. Piaggio Liberty 125 3V
- 9. Yamaha XMax 400
- 10. Yamaha XMax 250Iszonyat mennyiségű használt SH lehet olaszban. Valahogy mégsem ömlik be ide. Lehet halálukig hajtják őket
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #19224 üzenetére
Magyarországon, az egymillió rohadó BMW országában nehezen lehet eladni praktikus, de nem szép (menő, erős, drága, prémium, stb.) járműveket.
És az SH minden, csak nem szép
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19201 üzenetére
Helyesbítek. Ma rápróbáltam, és már az indítás(i kísérlet) is nagyon nyögvenyelős: kuka. Nem mondom, hogy örülök neki. Bár amúgy is cseréltem volna, csak vmiért azt gondoltam, hogy ráér, ha a karbi már rendben van, és amúgy megy a ketyere...
Ui: tette ezt úgy, hogy végig a töltőn volt, és 100% töltöttségen van, röhej a köbön! (Nem látni a szulfáttól az erőt...)
Szerk: tegnap majdnem megnéztem a Dream-ben azt az NSS-t, csak az alagútnál nekem gurult egy furgon, és meghorpasztotta a rendszámomat. Aztán otthagyott a f*szba: egyszer még utolértem, de fel se fogta, hogy miért szeretném, ha félreállna velem együtt, még le is dudált és többet nem láttam. NZ-s szlovák rendszámú f.sz! (Szerencsére nagy kárt nem csinált, lökős elvileg nem sérült, de azért határozottan gurult hátra, elég nagyot koppant, hiába dudáltam neki. És mikor kiszállok elhúz.*)
*: kizártnak tartom, hogy ne érzékelte volna a csattanást: el akart csak sunnyogni.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #19229 üzenetére
Engem par eve egy melos kisbusz lokott be hatulrol a keresztezodesbe a forgalomba.
Bebambult, nem tudom milyen lampat nezett, de pirosnal mogottem hirtelen gazra lepve allobol elindult es meglokott. Keresztforgalomban gyakorlatilag ket kocsi kozott lokott at, mazlim voltMas: Lecsereltem a hajtasban az olajat, mert : 1. gyanusan melegedett a kihajtas korul az egesz blokk, 2. ez volt az egyetlen amit megvetel ota csak halogattam es mivel mindene gyari volt mikor vettem, feltetelezhetoen soha nem nyultak hozza.
Azonnal lefott a mezes kave. Az allaga konkretan a mezzel kevert capuccinora hasonlitott, kopadek szerencsere nem volt benne. Mennyisegre nagyjabol rendben volt, megkapta a friss 80w90-et.
Most szinte alig melegszik a blokk hatulja (ezelott kezzel nem lehetett szinte megfogni egy varosi maszkalas utan), viszont mivel ilyen dzsuva volt benne, igy szerintem 100km utan ujabb csere lesz, ez meg dolgozza csak ki azt a mocskot ami benne volt. -
Burt1793
veterán
Nem értem ezt a folyamatos nem szépezést, neked az a 300-as yamaha robi jobban tetszik? Nekem egykutya, esetleg egy 300-as gts vespára tudnám azt mondani, hogy érezhetően szebb robogó a többinél a kategóriájában. A t-max, c600 pedig már motor árban vannak, amik szépek, azokat már csak azért sem kategorizálnám, vennék egy dct-s honda nc750-et, még praktikusabb is és már motor.
Budán és a nyugati agglomerációban elég sok sh300-assal találkozom, sokszor pont ugyanolyannal, mint az enyém, mindenki őrült módjára hajtja, van egy jó kétszeres szorzó a megengedett sebességhez képest. Komolyan mondom, a 2011 előtti szériából van egy budakeszi embernek egy sötét színűje, végig nyélgázzal megy, épphogy tudom követni.
(#19227) yodamastah: Az 1200GS aranyos a 7. helyen.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #19224 üzenetére
Ők sem szeretnem sz*pni….
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #19233 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Nekem külsőre is az xmax család tetszik a legjobban az összes robogó közül évek óta. Nagyon bejön a transformers design. Külsőre a vespa nekem egy ósdi bádogdoboz. Jó stílus meg hagyomány, de nem jön át számomra az egész. Az SH-ról meg külsőleg a simson schwalbe jut eszembe.
Használhatóság más kérdés. Nem véletlen fogy ennyire az SH
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #19237 üzenetére
Oké, megértem. 😃 Belőlem az sh300 se vált ki semmit és ez a yamaha sem. Mindkettőt örömmel használnám. Praktikusságban a nagy kerék előny, meg a kicsit kisebb test, de az ülés alá nem tudok berakni sokmindent, mondjuk van gyári doboz.
Ui.: az én szemem a dobozos, nagyplexis sh300at már nagyon megszokta, az is zavar, ha leveszem a plexit, az már úgy csúnya. 😃
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19229 üzenetére
Kivettem, lemértem: SOH 22%, CCA 36A () Belső ellenállás: magas, LOL
12.63V a töltőről levéve, meg egy elhaló indítási kísérlet után... (SOC: 80%)Szerk: ehhez képest az öregebb kiadása nem is annyira szar. (12.46V, 125 A)
Elvileg "csak" fel kéne tölteni, és még használható lenne, bár tudom, milyen...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19240 üzenetére
Na, az alapból lelkesen forgatta. Be is röffent! De csak a szokásos...
Aztán annyi különbséggel, hogy rengeteg erőlködés után lett (picike)
alapjárat szívató nélkül: kendácsoltam egy drótból visszahúzó rugót.
Fújkáltam, és mintha nehézkes lenne átfújni nyitott tűszelep mellett!
De legalább zár rendesen. Lehet, hogy ott van vmi dugulás? (Csak el
kéne mosni a karbit! Tolattyú szerencsére nem is rozsdás: koszos...)Szóval felcupákoltam a benyát, pöcc-röff vette a fordulatot is... Majd
kifogyott az úszóház, és megállt a tudomány. Tököm tele van vele.
Annyira utálom ezt a mechanikus AC-t, hogy arra nincsen szó.
Sokkal könnyebb lenne a tesztelés is, ha (megint!) elektromos lenne.Összefoglalt (elképzelések):
- dugulás van a tűszelepnél?
- levegős a benzinkör eleje?¹
- "bevákuumozódik" a tank?²
- szar a gyári klattyogós AC?¹: jelen állapotában nem látszik, de van rá sansz, hogy nem tökéletes
²: Malagutis csóka tippelt erre, de tanksapka nélkül is szar, sajnos! -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #19244 üzenetére
Elso korben takarits karbit.
Etesd meg a karbit egy szuron keresztul ejtotankos megoldassal palackbol, az AC-t kikerulve.Ha kulon adod neki a benyat, akkor meg letudod tesztelni az AC-t is, kb mennyit nyom.
A tank vakuum kialakulasnak nagyon kicsi %-ot adok, de azt egyszeruen, levett tanksapkaval is tudod tesztelni.
Ugyhogy inkabb meg mindig a karbi rendberakast ajanlanam. (Uszoszint ellenorzessel, mindennel)Szerk: nem gond ha nincs ultrahangos moso. Benzin+fektisztito(esetleg karbitisztio spray) biztos van, azzal is szep tisztara el lehet pucolni.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #19244 üzenetére
Karbi tisztitas.
Aztasd Brigeciolba. 15-30 perc kozott az alkatreszeket.
Gumis alkatreszt Ne!!!
Forro vizbe elmosod. Levegovel kifujat.
Ha vannak vak dugok, es ki lehet oket szedni akkor azokat is erdemes kiszedni.
Ellenorizd az alkatreszek logasat, folytoszelep tengely.
Tuszelep, illetve ennek zarasat.
Uszoszint beallitasa, fufokak epsegenek ellenorzese.
Automata szivato ellenorzese.Kimozdulasi ido, mennyit jon ki a szelep. Valszeg csak jaro motornal kap alapesetbe aramot.
Persze ezt ugy is kiszedve ellenorizheto.
Ha allithatos vagy szetszedheto akkor egy patron cserevel is meguszhato .Ac pumpa 0.3-0.5L/perc kozotti szallitas elegendo szerintem az eddigi service manualokban olvasottak alapjan.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19203 üzenetére
De mi a frásztól nyomja ki?
Blokk biztosan nem ennyire kopott még, ahhoz túl jó erőben van.Rátöltőt az olajra, utána el is múlt, pedig nem hiányzott sok, másfél deci kb. És lassan megint csere idő van.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19248 üzenetére
Repsol Motosintetico 10W40.
Most győzködöm apám de full sintet tegyen bele, öreg motor ez ahhoz. A technosintről győzködöm, nekem az nagyon bejött a magaméban, az 5100-as motul.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen