- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz szmissz #19050 üzenetére
"A mesékben és a doboz feliratokban már régen nem hiszek."
Én sem hiszek, ellenben régebben 2 cimborámmal régebben nem egy 70-es 20 lóerős vasat raktam/raktunk össze. Én ezeket a dolgokat gyakorlatban már régen megtapasztaltam, hogy mi igaz vagy sem.
Egyébként szoktál szerelni? Tudom, hogy nem szeretsz, ezt írtad is. De ha nem is szoktál, akkor nem is fogod megtapasztalni ezeket a különbségeket soha sem, ha csak a száraz és leközölt adatokra alapozol.
De mindegy is, mert aki egy multivariátor létjogosultságát kétségbe vonja, akkor az már eleve egy meddő vita.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
szmissz
senior tag
válasz sityupityu #19051 üzenetére
Ja, hogy ha már megkérdőjelezem, akkor meddő a vita? Jöhetnek a konkrétumok, nem karbis 2T 50-70 akármennyi (amiken tényleg lehet húzni), hanem 4T injektoros 125+ témában. Mérések, előtte, utána, amiket írtam.
Ismerem az összes Malossi/Pollini/J.Costa/Dr.Pulley csodát és marketinget, abból köszönöm már nem kérek.
Ők se mernek többnyire szart se leírni, csak mehet a kuruzslás a súlyokkal, meg egyebekkel, hogy aztán ÉRZÉSRE jobban menjen. Háppppersze. Ezt a műfajt meghagyom másnak.
Szerelni szeretnék, meg nagyon érdekel a téma, csak nincs mit és hol szerelnem.
szerk: Ja de! Leszereltem múlt héten a plexit és kicseréltem a helyzetjelző izzókat és a fényszórót. Plusz beállítottam! Hoppácska.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19054 üzenetére
Nem. Ilyen egy jó állapotú bontott színtereztetett hátsó felni!
Az előd már oválisra kopott. Tudod a 98-as Foresighton hátul csak dob van!The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #19056 üzenetére
A betét tippre az valami fémragasztó és hidegen sajtolás keveréke lehet.
Az ezüst szín lett maga a felni újra nyomva, mert valami cefet ronda volt, de a kihajtás fogazása és a betét nagyon szép volt rajta ezért megérte foglalkozni vele, színterezéssel volt 12 a bontott felni!The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz sityupityu #19058 üzenetére
A felni Jófogásos ár!
Nyolc rugót lelakva is megért!
A színter volt baráti, mivel ezer éve járunk oda.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
Micsurin
nagyúr
Ha pestieknek kell szám adok, alapesetben is marha jó árakkal dolgoznak, csak egy másfék hét ált. mert összevárják a cuccokat.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
A nagy talany!
A helyzet a kovetkezo.
Csapkod a szij, de eddig szamomra ismeretlen modon.
Hidegen minden renden.
Atmelegszik a szij a tarcsa akkor kezdi el. Megpedig gaz vissza engedesre. Mielott a hatso tarcsa kulso szeleig futna a szij, van egy pont ahol meglazul es beledurrog a deknibe.
Ez van mikor allvanyon hasznalom.
Menet kozbe elengedem gazt hagyom gurulni meg van az ures fokozat. Finoman fekezek akkor rendszerint nincs gond.
Viszont ha dinamikusan megyek, es gaz elvetelel egyidoben kezdem meg a fekezest, akkor a lassulasi szakaz utolso meterein mindig bedurrog a szij, de eleg durvan, mert ordenare hangosan behallatszik a sisakba is.Csereltem: Gorgo szettet, Dayco szij van fent. Ami rovidebb a gyarinal egy picit. Athena szijjal ugyan ez van. Kuplung rugok.(Ures fokozat megvan). Kontraszt rugo. A hatso tarcsaba a vezeto gorgok es vezeto csapokat is.
A mozgo tarcsa kotyog a forgas iranyba, kb 1mm. Az ives futamon latszanak a kopas nyomai, es szemre olyan mintha az iv mar darabos lenne.
Lehet a kulso tarcsat is cserelnem kellene?
Ennel sokkal nagyobb km-t futott robogoknal sem kelllett cserelnem eddig.Van belole ketto is, de mindkettovel ugyan ez a jelenseg.
25 ezer egy ilyen tarcsa, es semmi kedvem megvenni brahira.
A kontraszt rugorol vegerol a festeket is lecsiszoltam,mostar konmyebben elforog, de ez nem oldotta meg a problemat.
Ez a rugo erosebb gyarinal. Vissza tettem gyari rugot, azzal is megvolt a jelenseg.
Mi lehet a gond? -
DigitXT
félisten
OFF: arrafelé nincsen lopósautó? Talán olcsóbb lett volna elszállíttatni. Németek...
ON: tök úgy néz ki ez a kép, mintha lomtalanításon találtam volna vmit. Hehe...
Kedvesem megjegyzése a sisaktartódoboz (ideiglenesen!) a szelektív kukára való
kihelyezésével kapcsolatban: oda a papírhulladék kerül, a sárga a műanyag. -
adam_454
tag
Sziasztok!
Miskolcon és környékén keresek robogószervizt.
Olyat ami nem ijed meg egy 4T 125cm3-s Peugeot-tól.
A hibajelensége, hogy frissen fúrt és új dugattyús motor (van benne tán 700-km is) elég durván eregeti a kék füstöt. Egyébként szépen indul, van ereje, nem fulladozik, de veszti el gyorsítás közben vagy sebességtartás közben sem az erőt egy pillanatra sem, emelkedőktől sem ijed meg.
Az sem probléma ha nem Miskolcon van, el tudom szállítani. Nem az kell, hogy tegnapra meglegyen, sem az, hogy két forintért megcsinálja, de az igen, hogy korrekten dolgozzon, kommunikáljon.
Tudom, lehet, hogy álmokat kergetek
Egy bizonyos, a város déli határánál lévő szervizben már sokat állt a motor, velük nincs jó tapasztalatom,
nem tudták megcsinálni. -
zombei
aktív tag
Bp. körnékén ennyire lelépettek a nagy robik, vagy úgy általában ilyen lelépett a felhozatal 250-300 ezer környékén ?
Már gondolkodom azon, hogy nem baj ha nincs pakolni hely, de inkább veszek egy ZZR-t vagy XJ600-at. -
nyogo83
senior tag
válasz zombei #19065 üzenetére
Szezon kozepen 250-300 kozott nem fogsz tip-top allapotut talalni meg 125-osbol se(legalabbis azonnal viszik), a szezon vegi november-februar kozotti idoszakban is keresni kell ennyiert a hibatlant.
Szerk: ZZR vagy XJ600-bol se hiszem hogy 250-300-ert jot talalsz
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na... Rejtélyes hiba diagnosztizálva. Megtört a xenon betápja a nagy
akku-erőlködésben. Mivel az ülésnyitó ugyanonnan kapta az áramot,
azért működött rapszódikusan: ~14.6 töltőfeszből ha látott a műszer
13.0-t, már örülni kellett. Kicsit nagy átmeneti ellenállás volt a KH-nál.
Ficergetve a kábelt 13.5 és 12.5 között is láttam. Meg a néma csend!A műszerfalon nem látszott ingadozás (igaz, ott is kevés volt a fesz):
mivel az elvileg másik tápot mér, csak az egyik vezeték KH-ja a tuti.zombei: 250-300 környékén mindig csak lefingottat kapsz. Ez van.
A végén úgyis 400-500 lesz, mire használható, lehet, érdemesebb azt
keresni eleve. Persze abba is bele lehet nyúlni, ez tény: drága és szar!
Viszont a piac alja az tényleg a piac alja. (Ha olcsó, annak oka van.)[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz sityupityu #19068 üzenetére
Ha kész leszek...
-
zombei
aktív tag
válasz Bogyó bá' #19070 üzenetére
Hát mondjuk ha nem robogót nézek akkor 350-400-ért már szépeket lehetne venni, és az akkor már nagyobb élményt is nyújt.
Robogónál nem külsőre értem azt hogy szépet, egy két karc itt-ott elmegy, nem újat várok.
De amiket eddig megnéztem :
1, egyik alsó elem kuka (dőlhettek vele), gumik kukák, karbi folyat
2, gumik kukák fényezni itt ott nem ártana, de még elmegy, viszont kuplung nem old rendesen és valami kopog is hajtásnál
3, gumik kukák, hátsó tárcsa kuka, 1-2 elem fényezés nem ártanaés ezek úgy vannak fent hogy képeken szépnek látszik, meg azt is mondja jó állapot.
Karbira : Csak régen mostam le.
Kopogó hajtásra : Ááá csak emelni kell az alapjáraton mert alacsony.
Szétrepedezett gumira : Jó az még van rajt minta.Valahogy azt látom, hogy a robogókkal sokkal kevesebbet foglalkoznak mint a többi motorral.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zombei #19072 üzenetére
Szerintem a robogókat egyszerűen többet használják, mint a váltós motorokat. Munkába járás eszköze mindennap, nem pedig hétvégi, fagyizni járós, agyonápolt kedvenc. Ezeknek ez a sorsa, nem véletlenül lesz mindegyik szopóroller 10-15 éves korára....
De a 350 ezer forintos kategória váltós motorból sem lesz nyerő. Ha nincs nagy baja, akkor a leszervizelése, futómű rendbetétele, szükség esetén új gumik és láncszett - és erre is rádobtál alsó hangon két kilót. Ha meg nincs szerencséd, arról ne is beszéljünk - például 4 db karbit javítani nem olcsó móka.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zombei
aktív tag
Na igen, és ezért is viccesek a huszon 1-2 ezres futással hirdetett vasak. Én a GT250-emmel úgy megyek 5-6000-et, hogy 2-3 hetente jutok csak haza.
Már eljutottam odáig, hogy inkább felhozom megnézem betudom e passzírozni a panel tárolójába, ha nem akkor DR/XL 250-350 aztán azzal nagy lyukra futás nem lehet. -
kcsa
veterán
-
Burt1793
veterán
És a robogók sokszor jobban "ki vannak hegyezve" motorikusan gyárilag, mint egy túramotor (az sh is 100 ló/liter, az africa twin kevesebb), pedig biztosra mondható, hogy egy nagymotor igényesebben van összerakva és előállítva.
A hidegjáratásban az én sh-mnak sincs sokszor része, rövid távokon nem használom, ha beindítom, megyek vele 25-30 km-t.
Az ajtókinyitásos "baleset" óta csálén áll az alsó jobb oldali műanyag szegény robin, pedig a márkaszerviz javította, új gyári idomokkal...
Engem az egyre hangosodó véghajtás zavar még, 2 ezer km múlva rakok bele valami hangtompító olajat. -
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #19078 üzenetére
Vagy kell egy hangosabb kipufogó, mert 40 felett mindent elnyom az a nyivákolás a két fogaskeréktől. Sajnos 10 ezer km-rel ezelőtt mentem vele egy kicsit (kb. 50 km-t) egyre fogyó olajjal, eresztett a szimering, bár amikor megláttam, hogy van egy folt a motor alatt és kihajtottam az ellenőrző csavart, jött ki belőle anyag, szóval lehet, hogy ennek semmi köze a mostani hanghoz.
-
huszi.gyb
senior tag
Tegnap elhoztunk a Cygnust a szerelőtől. Szép lett (a helyzethez képest). Jobb lett, de nem tökéletes. Most húz jobbra (a baleset után nem húzott). Viszont a kormány szépen, könnyedén fordítható.
www.dongosofor.hu
-
kcsa
veterán
Nos, hölgyek (?) - urak, a helyzet az, hogy munkahelyváltás és némi családi változás közeledik, így a megváltozott körülmények okán egy-két évre biztosan leállok a robogózással.
Ha bárkit érdekel az SH (akár ismeretségi körben) akkor szóljatok neki, meg nekem is
2007, mivel magamnak csináltam idióta módon rendberakva, kötény, plexik (kicsi, nagy), doboz, meg ami nem jut eszembe.
-
veterán
válasz huszi.gyb #19094 üzenetére
Ma gatyába ráztam a runner első telóit. Korábban írtam, hogy az egyik engedte a szimeringnél az olajat. Hát nem mondom, jó kis szopó volt. Az egyik szár az tuti, hogy gyári volt még, az alsó csavarnál tönkre is mentek az idegeim. A másikat amelyik engedett azt viszont már piszkálta valaki, már volt szétszedve. Nem tudom, hogy ki lehetett olyan nagy tudású, hogy csak az egyik szárat javította fel, ráadásul az sem volt hosszú életű...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
runner 125
nagyúr
válasz sityupityu #19095 üzenetére
Jó bíztatás ez nekem. Sajnos az enyém is ereszti, valamikor szét kell kapnom.
Nehéz művelet volt?
Szimeringet, olajat biztosan cserélnem kell.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
veterán
válasz runner 125 #19096 üzenetére
Annyira nem lett volna vészes, ha a jobb oldali szár (ami még ne volt szétszedve, de nem is eresztett) alsó csavarjával nem szívok annyit...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #19069 üzenetére
Remélem most egy
rövidideig megint menni fog a technika...
Xenon tápja nem megtört, konkrétan szétrohadt: nem tesz jót
semminek, ha belefolyik pár liter esővíz, aztán álldogál benne.huszi.gyb: Cygnus tuning valamikor? Hoztam haza 20L benyát
kocsival. 12 kell a Madisonba: a maradékból bármit felgyújtok!Burt: ha visít a véglehajtás, az már az álmoskönyv szerint se jó.
Nálam ilyen nem volt. Ehhez képest l'art pour l'art adalékoztam.[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #19098 üzenetére
Simán, valamikor ránézhetnénk, kíváncsi vagyok mit találni ott.
Viszont most rengeteg a dolog, a Lancer és az SFV cseréje kapcsán, otthon van kb 6-700kg szemét (papírhulladék, műanyagok a Cygnusból...) amit el kéne vinni... Valamint a donort totál szétbontani, és ami olyan kidobni, mert nincs hova tenni... A héten meg kéne lennie, de szerintem jövő hétre is elég projekt...
Ugye csináljuk a Dongó Sofőrszolgálatot is, azzal is kell foglalkozni...
Ja meg egyetemen vizsgaidősuck...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen