- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tigipuf
senior tag
Találtam korrekt áron benzinpumpát,fele áron mint az olaszoktól lett volna bontott .
Meg is érkezett 2 hét alatt taiwanból ajánlott regisztrált csomagként.Beszereltem, kinézetre anyagminőség érzésre kb mint a gyári,ja és még működik is (kopp-kopp)
[link][ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #19901 üzenetére
A műszerfal burkolat egyik 3000 Ft-os idomát átfúrva.
Öreg motoron ez gond nélkül bejátszható, újon necces... -
bajnokpityu
félisten
válasz DigitXT #19903 üzenetére
szép és jó, h a kesztyűtartómba befér egy normál méretű telefon, és még szivargyújtó is van a töltőnek. De mivel nekem a telóm akkuról navizva is kibir egy napot, egy ilyen gyárias megoldásnak hogy örülnék! jópár évvel le vannak maradva az igényektől.
napokban beszélgettem kollégával, hogy mennyire útálja a robogókat. hangosak, büdösek, és milyen jó lenne ha villanyossal járnánk városban. a hangos büdössel ugyan nem értek egyet, de valóban, tisztán városi üzemben kb csak pozitiv tulajdonsága lenne egy modern villanyrobinak. városon kivül termelik az áramot, mindenütt elfér, lenne kisfordulaton jókora nyomaték, és a mai zöldrendszámos kocsikban levő akkutechnológiával elég hatótáv is lenne. kár, h robikra nem éri meg komolyan fejleszteni, nincs elég nagy piaca.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19904 üzenetére
Lenne piaca, csak amíg 4mft egy jó villanyrobi (BMW) addig sokat nem fogsz látni Itthon még attól is dobnak az emberek egy hátast hogy egy tisztességes nagyrobogó cca 1.7-2mft. Mondjuk jogosan, hiszen robogót nem szerelemből vesz az ember, hanem hogy spóroljon. Időt és költségeket. De nehéz úgy indítani a spórolást, hogy 2M motorra, 4-500e 4évszakos felszerelésre
Kolléga meg mikor utálja a robikat, képzeljen oda a motor helyébe egy autót. Annyival nagyobb lenne a dugó. A büdös meg... jelenleg euro4es robogókat lehet kapni ami 3-4 litert eszik a városban... ehhez képest minden autó egy szennyező szar
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19904 üzenetére
(#19904) bajnokpityu
A kínaiak sok elektromos robogót gyártanak (és fejlesztenek), más kérdés, hogy elsősorban az ottani igényszinthez, viszont az értékesítés nagyságrendekkel nagyobb.
Más: a Mondeóm még nem érkezett meg, szerinted lesz benne részecskeszűrő (1.5 Ecoboost)?
(#19905) yodamastah
Tegyük azért hozzá, nem feltétlenül kell mindenkinek új nagyrobogóban gondolkodnia. A nemrég említett 125-ös Kymco Agility városi szaladgálásra már megteszi és gyakorlatilag negyed-ötöd annyiba kerül, mint egy 300-as nagyrobogó.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #31733248 #19906 üzenetére
megrendelési papiron eur 6.2 volt? mert akkor tuti lesz a benyásodon dpf.
jól emlékszem a 160lovas lett egyúttal, nem 150.
nekem úgy mondták, hogy kb szeptembertől 6.2est lehet csak forgalomba helyezni. De ez pontatlan adat.ami biztos, h nagyon eladóak voltak a normál raktáron levő 150lovas 6os EUR mondeok a nyáron. Ugye csak akkor szereti a szalon forgalomba helyeztetni, ha már megvan a tulaja, mert akkor ezt ő fizeti (kb 140e)
ha rövid utakra használod, akkor sztem problémázz, ha DPFeset adnak.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #19907 üzenetére
Az árajánlaton Ford Mondeo Business 1.5 Ecoboost (165LE) néven ment, a megrendelésen ugyanez, de a zárójelben már csak 160 szerepel. De EURO 6.2 lesz, az autópályázásból sok jut majd neki.
-
yodamastah
őstag
válasz #31733248 #19906 üzenetére
Igen az az agilitynek tényleg jó ára van. Bár azért egy 9 lóerős robogóval nem szívesen vágnék neki pl budapestnek. (ez egy motoros futár biztos kiröhögné ) De van még egy rakás Kymco ami jó lenne ha kapható lenne itthon.
(Mondjuk inkább harmada mint egy 300as, nem ötöde. De tény hogy sokkal olcsóbb)
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz Burt1793 #19909 üzenetére
(#19909) Burt1793
"Ez már a 3 hengeres 1.5ös?"
4 hengeres.
(#19910) yodamastah
Azért nem rosszak ezek a 125-ös Kymcok, mindenkinek bátran merem ajánlani őket. Nyilván nem csúcsai a kategóriának, de megbízható és már vállalható robogók. És mindössze 100 kiló, basszus.
Scarabeo, Beverly, vagy valami hasonló olasz van itt valakinek, vagy mindenki japánnal nyomja?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz #31733248 #19911 üzenetére
Kikérem magamnak + márkatársaimnak a mindenki japánnal nyomja mondatot!
Az olasz szekció, amennyire így fejből emlékszem rá:
Beverly: longwild (250), Brogyi (400), balazs1011 (500)
Madison: nyogo83 (125), miresz (250), jómagam (400)
Nexus: campers (500), AndrewTdi (ja, ő már nem)
Scarabeo: Grillo (125)Szerk: természetesen lehet, hogy már mások sem, ha régen nem írtak a topikba.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Megérkezett a fordulatszám mérő. Remélem hamarosan üzembe tudom helyezni
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #19917 üzenetére
Azért nem vagyok tévedhetetlen, sőt! Pl. nyogo 125-öse alapvetően Yamaha...
Mármint a motor... Miresz pedig valójában nem 250-est, hanem S200-at hajt(ott).
Viszont, felrémlik StoneBridge, és az ő narancssárga 250-ese, azaz olyan is volt
valamikor... Azért ez kicsit sok Madison egy ilyen "általános" topikban, LOL...De ha már japánokat kell reprezentálni, akkor ott van pl. huszi! Egymagában 3-4
japánnal: 180-as Majesty, 125-ös Cygnus, 50-es Dio (talán), és a 650-es Suzuki.
(Jó, hát utóbbi mondjuk pont nem robogó. De ha egyszer robogós, és azzal jár?)Szerk: kihagytam hauptmann Atlanticját, bár nem tudom, megvan-e még, vagy a
szerviz egyszer ráült a baleset után, és már ott fog megrohadni náluk az udvaron.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Működik a fordszám mérő. Jeee.
Ha indításánál pici gázt kell húzni akkor a hidegindító, alapjárati szelepen nyissak?
A hideg oldali alapjárat amúgy is picit alacsony szerintem 1800 körül van.
de ha így maradna az sem nagy baj szerintem.
Amúgy van valakinek infója a Keihin CV30 karinak hogyan kell normálisan beállítani a szintjét?
Ha minden a gyári értékre van állítva, nem indúl csak pici gázzal.
Már nem szeretnék többet üzemanyagszintet állítani, pont elegem lett belőle. -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19919 üzenetére
Nincs rajta alapjárati keverék csavar, mert akkor picit lehetne dusitani?(vagy ez a befecsis Honda?)
Amugy akár a hideg alapjáraton is állíthatsz (ha lehet ilyet külön), mert az is megoldhatja.
1500-1600 körül kell legyen melegen az alapjárat általában, ahhoz képest tényleg nem sok az 1800.Amugy nekem most csont ugyanez van. Kb 1 éve tűszelepet cseréltem, akkor darabokra szedtem a karbit, ultrahangos tisztitás, meg belőttem az alapjárati keveréket, alapjáratot.
Utóbbi időben melegben már alacsonyabb hideg inditásnál az alapjárat, emiatt pici gázt is kell huznom (bár megszokásból mindig picit húzom ). Hiába pár perc belőni, sose jut rá idő mert mindig akkor jut eszembe mikor mennem kell vele és indítomBenzinszintet meg ha nem egy egzotikus karbi, akkor fejreállítva az uszonak nagyjából párhuzamost kell bezárnia az úszóházzal. Persze az úszó kis lemeze ne legyen agyon hajlítgatva, valamint a pont párhuzamos állásból picit megmozdítva kell eresztenie a tűszelepnek.
Ritka az amikor ettől eltér a beállítás. Pl nekem van a karbi alján beállító csonk (átlátszó csöves méricskéléshez), de nem használom mert macerás, simán szétszedve beállítottam, tökéletes lett. -
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #19917 üzenetére
Ma reggel ketten voltunk nyeregben, mindketten vágottszemü vason. Főni több, mint 2x annyi idő alatt ért be. Mondjuk én meg lehet megfáztam..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #19922 üzenetére
A pilot csavar gyari beallitasa 2 es 1/8-ad fordulat kitekerve. Szoval durvan 2 meg egy kicsi
Az uszoszinthez: Oldalra forditod a karbit, ugy hogy a tu az a helyere legyen tolva, zart allapotban. Az uszonak a kis lemeze epphogy hozzaerjen a tuhoz.
Ilyenkor az uszo alja es az uszohaz pereme kozotti magassag 18.5mm. Elvileg ugye nem allithato, de ha ugyes vagy, akkor a kis lemezkevel lehet annyit jatszani. -
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #19921 üzenetére
Ja hát esőbe indulsz 20 fok alatt akkor vizálló meleg cucc kell Én is robesszal mentem ma reggel, és be voltam öltözve rendesen. Esőruha, meleg kabát, téli kesztyű, téli csizma, nagy térdvédő.... hazafele izzadtam is rendesen a 26 fokban
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
-
csongi
Topikgazda
Eddig jutottam.
Sajnos a hideg oldalt nem tudom még, mert mire sikerult elinditanom, es megbuheralnom az automata szivatot, mar annyira meleg volt, hogy a hofok mutato kimozdult.
Holnap reggel...
Most melegen gaz nelkul indul. A felmeleg allotba picit kisebb fordulat kb50-100rpm-el, de eppen also hatar.
1400 a minimum. Lehet picit emelek rajta.1500+ 100 lehet manual szerint.
A regi alapjarat valahol 2000-2100 kornyeke volt,vagyis igen magas. A bent levo pofa rugo pedig, 2200 kornyeken nyitott.
Ami latszott, hogy alapjaraton kimozdultak a kuplung pofak.
Melegen meg lehet pont elegendo volt, hogy belehajtson a haranga.
Most is van hajtas, de ez mar szerintem a zsir miatt lehet.
Vagy csereljem a tugorgos csapagyat? Szerintetek?
Itt vannak a videok.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
Köszi a válaszokat, látom, az olasz robogósok is komoly tábort alkotnak itt.
(#19914) Grillo
"125ös Rotx Scarabeom van, de ilyet szerintem már nem akarsz venni."
125-ösből én már csak a Piaggio-motorost próbáltam, az nagyon bejött. Eleve tetszik városi motorként ez a forma (SH is azért lett), a 125-ös Scara ráadásul jól is megy és egész korrekt a futóműve is. 200-assal volt tapasztalatom, az már szinte motorszerű élményt nyújt. Az 50-es viszont inkább biciklire emlékeztetett.
UV-cuccokat ki hord még rajtam kívül?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #19918 üzenetére
Akad pár Dio (AF18, AF28Zx)...
Jelenleg nagyon keleti fronton nyomulok, van egy Kínai is... Keeway Viva 125
Amúgy teljesen pontos volt a felhozatal... Belegondolva, durva, hogy 4 autómból 2 olasz, 2 japán, motoroknál meg... Hagyjuk. Eladó a járműparkom felewww.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #19936 üzenetére
Nekem most sokminden eladó... A tervezett flotta maradhat csak meg (ha csak valami nem történik idő közben)
Stilo 1,9 JTD MW
Stilo 1,4b (+LPG később)
SFV650 Gladius
Majesty 180
Cygnus 125A többi mind-mind eladó lesz.
Rengeteget járok és költök a szerelőkre. Annyit nem termelnek. Ha valamelyiknek lesz értelmes munkája maradhat... Esetleg a 4WD Swift még jól jöhet télen...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #19937 üzenetére
Rengeteget járok és költök a szerelőkre.
Én ma borítottam rá egy százast megint a vasra. Munkadíjat nem számoltam fel.
Amúgy "csak" 70K lett volna, de a postaköltség, a vámeljárás, és a tréfadolog.Cserébe >9A töltést mérek már alapjáraton + nem omlik össze az akkufesz!
Ha meg terhelés nélkül járatom*, akkor se küldi szét az akkut 15V-tal: f*sza lett!
(Vannak dolgok, amik megfizethetetlenek. Minden másra ott a MasterCard. LOL!)*: pl. a kertben manőverezésnél, ha nem kapcsoltam fel a lámpát, mert minek.
Ezen a képen jobbra lent belóg az a "szakadék" kábel, amin eddig járt a delej.
Tudtam, hogy rossz, de nem sejtettem. Nade mindegy. Két legyet egy csapásra:
a döglődő akku kukázva, helyette bekerült a böszme, új fesszab új vezetékekkel.Kicsit más dimenzió, a csatlakozó minőségén (és a vastag kábeleken) is látszik:
De fizikailag annyival nem nagyobb, így a rögzítési pontjai is pontosan oda estek:Szerk: az, hogy jó egy éve alapjáraton csak 3A-t mértem egy kicsit megtévesztő:
akkor ugyanis egybe fogta a lakatfogó a töltőkábelt és a motor 12V-os ágát, azaz
3A töltés az alap fogyasztókon felül volt értendő, most a 9A meg ugye natúrban...
Lehet, holnap rámérek, hogy mennyi is az annyi, de nem lehet sok amper, szvsz:
azt tudom, hogy sokkal jobb fesszab, mint az előző + sokkal jobban van bekötve![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #19885 üzenetére
Nekem meg - első ránézésre - úgy néz ki, hogy gebasz lesz az alig egy éves
szilentjeimmel. Ugyanúgy érzem a lágymányosira felhajtásnál, hogy "nem jó"
valami, csak mindig elhessegetem a gondolatot. Most eléggé szét volt kapva,
a fesszab miatt, és odapillantva* mintha pontosan olyan lenne, mint a régi.
Mármint szakadt. Nade sebaj. Most már itt a régi, el lehet vinni vmi szakihoz.
(Azelőtt nem volt opció, hogy motorblokk ki, és hetekig várok az alkatrészre.)*: a tévedés jogát fenntartom, nem volt időm nézegetni. De majd holnap!
Szerk: előtúrtam a tavaly augusztusban megosztott képet. Készült: 17/06/14
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #19940 üzenetére
Idokozben lattam youtubon univerzalis szilent ki-be preselo szerszamot. Szoval tuti ki lehet cserelni. Most,hogy van minta darabod, tudsz keresgelni... illetve eleve erosebb gumisat nezni.
Eppen egy Scarabeo szilent csere, illetve blokk felujitasa elott allok. Utoloso leheletebol, meg eljott hozzam .
Apropo, scarabeo 150 rotax 2001 es hez tud valaki service manualt esetleg, ha fizetos az sem gond.Honda hideg oldali indulasa.
Inditas utan par masodperc alapjarat 1500 utanna emelkedik 2000re, majd par masodperc utan 2500-ra. A homerseklet mutato megmozdul a forsulat csokken, es mikor a feher vonalat eleri vissza all 1500ra.
Tudom, egy picit lehetne linearisabb, de mar elfogahatoan egesz jo lett. .Terhelt motorozas kozben, milyen a rendszer meg nem tudom, Hamarosan tesztelem.
Kozben a toltesi korbe lett valami, valszeg oxidacio. Alajaraton lampaval 14.5 4-5000 rpm meg 13.3V .
Azt is meg kell neznem. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #19943 üzenetére
"...4-5000 rpm meg 13.3V
Az leginkább úgy hangzik, mint egy (fél)halott fesszab..."Nem biztos: én sokat szívtam a GS500 töltőfeszültségével, és még mindig a 11 éves gyári dolgozik benne, most már hibátlanul. Nálam valami ismeretlen okra visszavezethető, de rendszeresen jelentkező kontakthiba okozta a bajt. Fesszabályzó minden csatiját lehúzva és fémtisztára súrolva, fogóval megszorítva (szorosak és tiszták voltak előtte is ) 2-3 hónapig tökéletes volt a töltés (2000 fordulat fölött stabil 14,4V), aztán csak szépen lassanként elkezdett csökkenni, egészen 13,5V környékéig. Ha a fenti macerát megcsináltam, megint 2-3 hónap használat után kezdett hülyéskedni.
Szóval berágtam, levagdostam az összes csatit (a generátorét és az akkura menőket is), fixre forrasztottam a vezetékeket. Egy éve ilyen, azóta mindig stabil a töltésem.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #19945 üzenetére
Ha hazaérsz, MINDENT szedj szét a generátortól az akkuig terjedő vonal mentén. Az indítórelé vezetékeit és a főbiztosíték környékét is. Ott lesz a gond - ha csak nem az új fesszabályzód múlt ki, de azt kizártnak tartom, nem az ötezer forintos kínai kacatot vetted.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #19943 üzenetére
Csereltem mar fesszabot csoki oxidacio miatt .
Ha elszall az agyam akkor az osszes csokit a toltesi koron kivagom a picsaba, es osszeforrasztom a kabeleket.Grillo: Koszi!
Meg nem tudom. Nem volt lelki erom hozza nyulni, szegeny osszefosta magat, kipumpalta az olajat, minde taknyos. Majd holnap delutan szetkapom. -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #19945 üzenetére
Remelem nem a generatorod terdelt le
A Madisonok gyari generatora 85W-os elvileg, ami ugye ~7A korul kepes leadni(ami nekem kevesnek tunik, nagyon, de ez a datasheet szerint).
Mindenesetre olyan fesszabalyzoval, ami kepes nagyobb aramot leadni mint a gyari, a gyari elektromos fogyasztoknal nagyobb terhelesu elektromos rendszerrel konnyen tul tudja terhelni a generatort.
A generator meg szerencsetlen tulhevul, es valamelyik tekercs ragyujt egy utolso cigire.Remelem csak valami kontakt gond (javaslom en is a forrasztast ahogy Bogyoba is mondta), vagy "csak" az uj fesszabbal nem kerek valami.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- DXRacer használt szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen