- Aliexpress tapasztalatok
- Crypto Trade
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Rendszergazda topic
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Microsoft Word topic
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
-
IT café
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
Topikgazda
Ismet belefutottam egy karbis sztoriba.
A Mikuni 33 as itthoni arakon felujitva 70k kornyeken lenne.
Osszegooglizva kb 20 ezer lesz. .A kinai fuvokaimat 10dollar ertekben meg van ele allitottak. . egy hete tanakodnak.
Pedig jo lenne ha dontenenek, mert most elo tudnam venni tesztelni.
Persze nem ebbe a nagy szelbe. -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20652 üzenetére
Teljesen hihetonek tunik
En epp mult heten vettem egy motort, egy 50 körüli doktortól (ügyvéd), 12 éves és 58k km van benne.
Itthoni, harmadik tulaja leszek, szerintem simán megfeleznék ha külföldről jött volna.
A Madison meg nem ment messze, sógorom lecsapott rá egyből.(mondjuk marhajól járt vele a piacon lévőkhöz képest.)
Kormánycsapágyon kívűl mindene fullos állapotban van +új gumik+Multivar. -
DigitXT
félisten
válasz nyogo83 #20653 üzenetére
És milyen gép lett a Madison helyett? Kicsit szomorú vagyok, mert
te legalább értettél az elektronikájához (is): voltak közös témák...Abban is igazad volt, hogy a SZÜF még fog "töltődni". Onnan a kép.
Most már vannak műszaki infók. Kérdezhetem újra a Yamahákat.Ui: össze kéne rakni a vasat, csak beteg voltam: a fészerben rohad.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #20654 üzenetére
Egy kis 125-os varosi fun bike-ot meghozza koreait, szoval lehet a roller meg lesz itt is
Hyosung Karion [link]
Egyszer a Madison elott mar majdnem vettem egyet, de a tulaj meggondolta magat(beszamittatta egy uj motorba, aztan 2 nap mulva meggondolta magat, hogy inkabb megtartja mert kurvajo kis gep)A Madison meg mivel csaladban marad, igy szerintem annak a tovabbi butykolese is ram marad
Majd azt az elektronikat osszedobhatjuk, ha lesz idod, nyugodtan zargass -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #20657 üzenetére
A héten intézik az átiratást, valamikor csütörtök tájékán megyek érte, szóval majd meglátjuk mi lesz vele a tapasztalat. A Madison 4 körül evett a multivarral, nem hiszem hogy nagyon több lenne ennek is.
A váltás az biztos, hogy negativum lesz városban, viszont ellensúlyozza, hogy a kátyút, úthibát meg se érzem.
Ez az utóbbi kezdett már zavarni egyre jobban, hiába kerülgettem a gödröket, néha akkorát ütött, hogy sajáltam szegény robogot.
Az pedig mellékes, hogy napi szinten a csomagtartóban hurcoltam melóba a laptopot, és két év alatt most rakom bele a harmadik Hdd-t elötte évekig hátizsákban hordtam, semmi baj nem volt. -
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #20658 üzenetére
Nekem is volt ilyenem, szerettem.
Anno a saját példányomat láttam a használtautón, a piros fényvisszaverő csíkok, meg a dupla kürt voltak azok, amiről felismertem. Reklámozták egyszer valami kínai néven is, ugyanazok az eladók. (Győri kereskedés)Nekem a rezgésekkel voltak gondjaim, a hátsó rendszámtartó többször is eltört, később a hátsó központi rúgóstagot tartó lemez repedt el. (az lehet, hogy már előtte is vacak volt, mert nekem az eladó az előző tulajt valami 200 kilós homokzsáknak írta le)
Nekem az ülés volt kényelmetlen hosszabb távon. ( Jellemzően én is városban ingáztam + néha hétvégén bp - visegrád )
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Koszi sracok
-
FeniX-
aktív tag
válasz nyogo83 #20664 üzenetére
Ha már témánál vagyunk, engem tényleg bosszant, hogy az újabb 125-ös motorkák gumiszélessége borzasztóan kevés, szerintem bármilyen terepre/aszfaltra.
Volt újonnan vásárolt honda cbf 125-öm, de komolyan mondom, azért adtam el, mert nem éreztem stabilnak a motort, különösen azokkal a CST márkájú gumikkal ("cseng-sin tájörsz", ha jól emlékszem)
Esőben el is zakóztam vele egy kanyarodásnál még anno, rohadt bosszantó volt.
Azthiszem 80/100 R17 volt.
Pedig nem akartam letenni a térgyemet, sem janizni vele, de egyszerűen pl. a kőbányai úton egy villamos sínen való átkelés is horrornak tűnt, hogy "itt fogok elpatkolni".Ugye a hyosungnak elől is normális méretű gumija van, hátul meg különösen vastag.
Nem értem, és ahogy észrevettem a fogyasztáson sem növelt számottevően, hogy az új gépekre ennyire gagyi bringa-gumit kelljen szerelni.
Szeretem a 125-ös kategóriát, de ezekkel az életveszélyesen vézna gumikkal elrontják az egészet.[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz FeniX- #20665 üzenetére
Igen, sajnos ebben a 125-os kategoriaban nem sok motornak van normalis szelessegu gumija.
Volt egy ilyen ketutemu 125-os "szornyetegem" a Madison elott(Cagiva Roadster):Ebben is az iszonyat szeles hatso es a viszonylag normalis meretu elso gumit imadtam, baromi stabil volt tole.
Ja es ketutemu porgos motorhoz kepest 4,5-tol tobbet nem sikerult fogyasztasban produkalni, maig nem ertem hogy hogyan.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Debilon #20667 üzenetére
Egy kollégám anno egy ezres túramotorral fetrengett egy jót.
Nem mondhatni, hogy vékony volt a gumi. Csak csúszott a sín.Szerk: komfortérzetben lehet azért köze hozzá, meg a nagyon
"virsligumi" hajlamos deformálódni, ha úgy kapja az ütést.
(Ja és egy nagyon széles gumi egy része még mindig lehet az
aszfalton, amikor a virsli már teljes terjedelmével a sínen van...
Az sem mindegy, milyen szögben hajt át az ember a síneken.)[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #20668 üzenetére
Jaja, a sínekkel / fém csatornafedelekkel / útburkolati felfestésekkel tisztában vagyok.
Egyszerűen nem éreztem azt, hogy meglenne a megfelelő tapadás.. esős úton ábszolúte, szárazon ippeghogy. Kanyarban borzasztó vacak. Volt.
Egy CG 125-ös hondám van most, heidenau gumikkal, igaz ez pár centivel vastagabb, nem sokkal, de valahogy mégis sokkal jobb.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ez mekkora szopóroller lehet vajon? Ha tényleg felújított, miért adja el olcsón?
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20672 üzenetére
Persze, azt vágom, hogy olaszból 2012-ben (8 évesen) tekert órával jött. Azt is
gyanítom, hogy nem lehetett nagyon pipec, ha utána valós a magyar futása.
Ellenberger az utóbbi időben csak csavarodott bele a km, s simán lehet, hogy
esedékes lett egy blokkfelújítás... Ami után viszont vagy jó, vagy nem jó.[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz FeniX- #20669 üzenetére
A másik veszély az ilyesmi. Útfelbontások után (pl. csatornázás) gyakran maradnak az úton hosszanti repedések, amelyek "szépen" megvezetik a kereket. Ez ráadásul nem a "túldöntöttem a kanyarban, oldalra feküdtem, csúszom egy kicsit", hanem jó magasról indul a mutatvány és elég rendesen le lehet fejelni az aszfaltot. A sebesség is nagyobb, mint kanyarban.
-
DigitXT
félisten
Hehe, jó ez a SZÜF: tök meg voltam győződve róla, hogy a kis Maja csak papíron
vizsgázott anno, még csak ki se tolták a kereskedésből, de nem... volt vizsgán!
Persze a műszaki ilyen szempontból semmit se jelent: attól még volt baja.Sok. -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20671 üzenetére
Enyemen is minden fel van ujitva, nem kell senkinek. .
Ez a hazai piac elkepeszto modon gondolkozik.
Tenyleg erre lettek raszoktatva. 10 ev es 20-30k km.
Agyfaszbeteg. .
Az igeny szuli a kiszolgalast.
Igy aztan maradhat a draga alkatresz arak. Ha arra lusta,hogy utanna nezzen mi a valos helyzet, akkor mar arra is tudatlan lesz, hogy kedvezobb aron szerezzen alkatreszt. -
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #20676 üzenetére
ugyanilyen teljesen egyértelmű az is, hogy nem évi 5e km-re vesznek új nagydieselt a németek. vagy nem adják el a kinti normál ár 60%áért a hibátlan kocsikat. de nem, a magyar hinni akar a csodában. DNA ide-oda, ragyogóan megélnek a nepperek a hülyeségből.
nemtom hol nem lehet megérteni, hogy a jó keveset futott járműnek ára van. használt áron meg nincs új jármű.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
csongi
Topikgazda
válasz bajnokpityu #20677 üzenetére
Nezegetem a hirdeteseket.
Vagy a Ft lett ennyire otvar rossz, vagy nepperek hazsonkulcsa novekszik.
10 eves valami 1 milla. Persze vannak olyanok kint, de az itton nem egymilla lesz.
A helyzet, hogy eldobosan kezelik ezeket
Kifutott, mehetne a zuzdaba. Ehelyett a kelet megy es felvasarolja a szemetet.
Mint anno nalunk az oroszok, a ladakat.
A nyugati jol jar. Eltakaritjak a szemetet, es penzt is kap erte. Mert egyebkent fizetni kellene, hogy ledadja.
A masik honi szenvedes. Kiszamolja filler pontosan a koltsegeket, mar ami a burokratikus reszet illeti.
Aztan meg mar sajnalja a szerelotol a penzt.
Amibol egyebkent is fajdalmasan keves van.
A mindent megkapott, meg gyari allapotu 10 eves+ vasaktol meg rosszul vagyok. Mindent megkapott.
Motorolaj, meg szuro, es ami elkopott.
A tobbit nem, mert az draga penzkidobas.
Eletukben nem volt a feknyereg leszedve, es bezsirozva, csak egy pelda. Direkt ezt valasztottam.
Egyszeruen leszarjak a szerelok. Kint is, itthon is.
Szerintem egy kezemen meg tudnam szamolni, hanyan csinaljak meg. Es a digitalis fek a legjobb, mert soha nem volt rendes fekkel szerelt motorja, robogoja.
Fortyogok itt magamba csupan.
Egy faszi ramirt, hogy mennyi mindent cserltem es milyen keves a km.
Jogos eszrevetel. Mit csinaljak, orat kellett cserlnem, a regi megdoglott. Pedig a varazs oraszamot mutatta. 27000.
Azt irta, az ove 2005 es gyari allapotu.
Aztan a levelezes kozepette kiderult 4 liter korul is iszik a vas. Nem cserelt meg benne gorgot, szijat, hutofolyadekot...
Nah ez lesz a piaci szuper jarmu, ha eladasra kerul.
Arra nem valaszolt, hogy honnan szarmazik a foresight. .[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #20679 üzenetére
Mitől ne lehetne jó?
Attól mert valós 45 ezer van egy blokkba nem biztos, hogy jó.
Szópós olajcsere vagy moslék olaj, és máris 90 ezernek megfelelő a kopás, amit nem lát a vevő.
De lehet bármi más. 10 év alatt kb sosem volt folyadék csere, vagy beforralt blokk.
ezektől még szépen jár meg nem füstöl Még...[ Szerkesztve ]
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20680 üzenetére
Kedvencem "keveset" futott nagymotor, 2004-2005 ~40 ezer km persze alulról súrolja.... friss kuplung szett.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bajnokpityu #20686 üzenetére
Ha normál utcai használatról beszélünk kötve hiszem, hogy egy SV vagy egy Hornet negyvenezernél megette a lamellákat.
Ha ekkora táv alatt elfogy a kuplung az a motor sok mindent látott csak kíméletes bánásmódot nem, itt szerintem most nem a hobbi pályázókra gondolunk ahol ennek a fele alatt is elfogy egy szett sőt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
Nem kell, hogy elkopjon. Fos olaj es megeg az egesz kuplung. Lehet kidobni a p.csaba
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #20686 üzenetére
1000nél is el tud
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Micsurin #20687 üzenetére
Az Én SFV-mben 54xxx km van, gyári kuplung. Előttem nem túl "stabil tudású" motoros hajtotta, én meg nem kímélem (amit utcai használatnál belefér persze)... Nagyjából úgy néz ki, hogy 1x xxx km-es óraállással adná el a nepper.
Btw. 30k km fölötti SFV elég ritka, most is 40k alatt van a legtöbbet futott a Hahunwww.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Szerintetek mennyiért lehetne eladni egy mindössze 550km-t futott Keeway Viva 125-öst?
Első tulajtól vettem decemberben (idős rokonom), több évet állt, tárolási karcokon kívül semmi baja. Friss műszakival, új akkuval adnám.www.dongosofor.hu
-
Micsurin
nagyúr
2012 őszén történt, hogy egy régi szakadt Peugeot kikanyaridott édesapám elé a macisajt mögül. És mint az történni szokott a nevezett GrandDink 125 ripityára tört. Mivel apám a Wilker M3-nál vette akkor még közel, állítólag újonnan legalábbis állapot (minimális km, hazai motor) alapján tőlük kért javítási ajánlatot.... Hát a váz villa elment, kellettek volna új idomok stb... Hát így lett egy közel tökéletes blokkal rendelkező motor GTK-s ócskavas.
Vagy csak hittük? Fél - egy évvel később már a Foresighthoz ment édesapám fekbetétért és lám meglátta a kis 125-ös Dinket pont azzal a doboz konzollal amelyet ő barkácsolt hozzá annak idején. Biztosan csak véletlen... Még a ház előtti murván való borulás következménye a kis popszegecselés is pont ott volt a moci jobb oldali hasidomán....
Mint ahogy az a cirka 4 hónap ideiglenes kivonás a balesetet követően, szerintem is véletlen.
Éljen a magyar használt piac, és a kereskedők....
Két évesen vette anno kb, milyen hálás kis dög volt 5 év és majd 34 ezer km és csak tankolta, olajat cserélt és görögöket és egy szíjat.
Azért marhára érdekelne a moci kortörténete, nem csípem a Wilkert de azt, hogy pörgetnék a mocikat nem gondolnám róluk azért... félre értés ne essek továbbra is szarházi bandának tartom őket...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #20693 üzenetére
A nepperek a legnagyobb csalo banda.
Meg is erdemlik, ha bezarnak es tonkre mennek.A masik idiota banda a celkozonseg...
A ketto egymasnelkul nem letezne.
A legnagyobb problema a szervizortenetekben van.
Pont leszarnam, ha 120 ezer van a vasba.
Ha elemteszik a valos elvegzett szervizeket, es a tenyleges allapotot.
Ami nem a festes es muanyagok szepsegeben merulne ki.
Nah ilyen nem lesz. Ha ezek meglennenek nem lenne ekkora szakadek az uj es a hasznalt motor kozott arban.
Technologialag ami valoban fontos fejlesztesek, kb 10 eves ciklusokban kerul bele.
A koztes idoszakban rancfelvarras es par apro modositas tortenik. De leginkabb a dizajn miatt kell modositani. Ez van, ez igy is marad. .
Az utolso belso egesu jarmuvek a 4T motorkerekparok lesznek amik eltunnek az utakrol. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #20694 üzenetére
Nepper nepper azért őket eddig nem soroltam ide csak a szervizt tartottam egy raklap... nak.
Így is vannak gépek amik közel annyiért mennek használtan mint 5 vagy 7 éve újonnan... Hol ér egy DRZ400 1 millát már bocsi?
Jó ez a rendszer... Játszunk keresd a hibát a képent...
#Svájciorvosrobogója
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #20696 üzenetére
De mondjuk a törött (majd kijavítgatott) motor hibátlanként való hirdetése
azért már megérne egy misét a szervek részéről is. És ha elment a váz?
Nyilván leszarják: persze csalnak az állapottal, ezzel miért ne csalnának.Szerk: nekem ezzel az a bajom, hogy a sokat futott motor max. lerohad.
Átbasztak, vakargatod a fejed. De egy törött esetleg balesetet okozhat...
(Mittudomén, görbe a villa, elkezd kóvályogni, aztán meg nem adja ki.)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Burt1793 #20696 üzenetére
Számomra akkor is érthetetlen, odafent mi a f*é nem visít a rendszer ha Km eltérés kerül rögzítésre a rendszerben.., ránézne egy operátor... hopp óracsere nélkül km változás... mehet is ki egy KPM-es csoport, adott esetben egy sün párossal együtt...
@Digit: Itt nem lehet elment a váz, konkrétan villa váz miatt 500 ezer forintot mondtak be mind helyrehozatali költség... btw ezt egészen biztosan nem húzták, jobbra tekerted és mentél balra, ennyi anyag nincs abban a vázban ez kapott szerintem egy új vázat, igaz erről nem találok semmit a papírjaiban... Ha valaki ráakar nézni amúgy: UGK-444
És itt jegyzem meg, azért az új rendszer ezen a téren copo lesz a neppernek a 2019.01.01 után bekövetkezett káresetek rögzítésre kerülnek...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #20698 üzenetére
ez kapott szerintem egy új vázat, igaz erről nem találok semmit a papírjaiban...
Hát pedig kevéssé valószínű, hogy az új vázra átütötték a régi számát, és kész.Szerk: mondjuk a Cygnus kálváriáját ismerve bármit el tudok képzelni. Típusa eltér! Aztán mégsem! Megállapítom, hogy eltér, de! Külső beavatkozásnak nincs nyoma. Aztán mégis. Csinálj új forgalmit, mert ez egy Cygnus, és nem Beluga. De XC 125!
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #20699 üzenetére
Azért írtam mert nem tudom ennyire azért nem tekertem át soronként csak dumáltunk faterommal naná motor téma... apa fia miről beszélne mint arról, hogy a gyerek megint motort akar cserélni.... és szóba jött szóval ránéztem a régi mocijára.
Majd este átnézem alvázszámmal mizu, de amennyi van belőlük bontottan nem lepne meg egy bontott váz.
De kereskedésről beszélve... 45k, 25k majd 14k akkor is marha gusztustalan.
Esküszöm a következő motorom magamnak hozom be, Angollal nincs gondom sőt, némettel is már el el döcögök talán (remélem ) futót megkérünk kölcsön haveroktól és legalább tekergünk egyet akkor családdal.Ha olyan még lábon is elhoznék pl egy XT660-at Németből...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kring Happy Ergonomikus irodai szék, Hálós, Fekete
- WEBASTO Pure Elektromos autó Fali Gyorstöltő (11kW, 4.5M Type2 kábel)
- Hyundai HYU-753 POE, vandálbiztos (IK10), 4.0MP 2K, POE, IP dóm kamera (Next GEN sorozat)
- HYUNDAI HYU-526N NVR, okos videó rögzítő, 8 csatornás 4.0MP IP kamera rögzítő, H.265+ NVR
- Legrand Netatmo NVP radiátorszelepek