- 600 tonna iPhone-t vitt az Apple az USA-ba Indiából Trump vámjai miatt
- Befutott az AI az ügyfélszolgálatra, és sokkal több terméket tudnak azóta eladni
- A Musk-féle DOGE AI segítségével figyeli az USA szövetségi dolgozóit
- Az OpenAI visszaperelte Elon Muskot
- Trump óriási adót varr a TSMC nyakába, ha az nem gyárt az USA-ban
- OpenWRT topic
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Bittorrent topik
- A Musk-féle DOGE AI segítségével figyeli az USA szövetségi dolgozóit
- Microsoft Excel topic
- Trump óriási adót varr a TSMC nyakába, ha az nem gyárt az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- 600 tonna iPhone-t vitt az Apple az USA-ba Indiából Trump vámjai miatt
- Facebook és Messenger
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
Vodoo
friss újonc
válasz
#33802016 #65732 üzenetére
Szia!
Én is most tapasztalom ezt az elidegenítési problémát. 2 kártya van az én nevemen, 3 a férjemén, ebből 4 simet kellene napokon-heteken belül adategyeztetni, de mindre azt írja, hogy elidegenítés szükséges, regisztráljak, vagy lépjek be. Ha belépek, akkor mutatja az adatokat helyesen, végigmegyek a folyamaton, a végén meg kiírja, hogy váratlan hiba történt. Segíts kérlek, hogy tudom megoldani! -
benfolds
őstag
nekem most vonták le az október 27-én lejárt számlámat. részlegesen. 95 ft híján.
hogy miért, azt nem tudom, mert nincs felső korlát beállítva a banknál.
-
-
RAZR_v3
tag
Üdv!
Idén Karácsony alkalmából ad-e valami ajándékot (mobilnet, korlátlan hívás néhány napra) a havidíjas előfizetőinek a Vodafone?A fórumozóknak egyúttal Boldog Karácsonyt kívánok!
-
Nekem speciel kezd a tököm már tele lenni velük. A számlák össze-vissza jöttek, fizettem mindig. Erre most kibasztak egy leírni is magas összeget, mint kiderült, benne van az összes készülékrészletem egyszerre
Persze megreklamáltam
-
Nikaré
őstag
válasz
benfolds #67780 üzenetére
Nem tevedtél nagyot, szerintem.
Csak meg kell nézni, hogy milyen cégeket vásárolt fel, illetve milyen "nemzetstratégiai céljai" lettek hirtelen, és milyen érdekes, hogy ismét támogatást kapott a kormánytól.
Ezt mondom a problémák kezdete óta, hogy valami bűzlik Dániában! -
benfolds
őstag
válasz
#72445440 #67779 üzenetére
azért ez nem csak kényelmetlenségi kérdés. pl. vállalkozásoknál, ahol van x db előfizetés, kellenének a számlák időben az elszámolásokhoz, ott azért ez igenis szívás.
az elmúlt fél év produkciója szerintem 100 milliós, ha nem milliárdos károkat okozott a vodának. én már azt sem tartom elképzelhetetlennek, hogy a 4iG szabotőrei vannak a dolog mögött. -
MCs88
aktív tag
FYI a nov.4.-én határidős számla még mindig nem lett beszedve csoportos beszedéssel
-
4Grider
nagyúr
Ez is erősíti bennem azt, hogy általános iskola felső tagozatos szintű mostanában a Vodánál a projektmenedzsment. De hogy ehhez fejlesztő cégek miért asszisztálnak, azt nem értem.
Tisztára olyan érzésem van, mint ha az xyz cég bejutott volna a cégbe, és a cél az, hogy totál káosz legyen... -
válasz
Skilly #67759 üzenetére
Ha már megkötötted a szerződést akkor azzal már ne foglalkozz, legközelebb azért hívd fel őket, hogy lemondod a szerződést és kapsz sokkal jobb ajánlatokat. A panaszvonalat pedig mindenképpen érdemes felhívni. Szedd össze a problémákat és mond el mindet. Megnézik és szerintem azonnal kapsz is jóváírást. Persze ez attól függ miről van szó, látja-e egyből az ügyfeles akivel beszélsz.
-
Skilly
aktív tag
Köszönöm a válaszod!
Igazából nem nagy dolog, 3e ft-ról beszélünk és csak egy számlát érint. Bár őszinte leszek, ezt a pénzt is inkább a gyerekemre költöm, mint a szolgáltatóra.
Nem igazán akart jó csomagot adni, kaptam a Go Super csomagot, mert ez váltja a Go Talk+ régi csomagot, csak ez az új még drágább 500 forinttal. Most reggel kötöttem meg, érdemes még ettől függetlenül felhívni a panaszvonalat? -
válasz
Skilly #67757 üzenetére
Szia!
Az extra kedvezmények mindig csak a hűségidőre érvényesek. A hűségidő lejárta előtt 3 hónappal már lehet hosszabbítani, tehát nem kell megvárni , hogy lejárjon, hanem tanácsos felhívni őket és ki lehet alkudni jó kis csomagokat. Mindegy, hogy a szerződésben bent van-e vagy nincs, mert mikor kötötted a csomagot elmondtak mindent, ezt tudomásul vetted és így kötötted meg a szerződést. Én telefonon szerződök mindig, rögzítve van az egész, hogy meghallgattad és tudomásul vetted. Üzletben történt szerződéskötésnél már nehezebb ezt bizonyítani, hogy mindent elmondtak. Azt tudom tanácsolni, hogy írd össze mik a vélt sérelmeid és a 1270-et felhívva a panaszvonalukat kérjed. Ott ha elmondod mik a problémák, tuti, hogy kártalanítani fognak mindenért és segítenek amiben tudnak. Nekem legalábbis nagyon pozitív a tapasztalatom ezügyben.
-
Skilly
aktív tag
Sziasztok!
Lejárt a hűségidőm, és az eddig aktív kedvezmény nem érvényes. Az ügyintéző közölte, hogy a kedvezmény csak hűségidő alatt él, és ez a szerződésben is le van írva. Ott nem találtam ezt a részt, lehet átsiklottam rajta.
Valóban így van vagy esetleg beszélgessek velük erről?
Ráadásul most kötnöm kellett új szerződést, új csomaggal, mert a meglévő már megszűnt és az új persze, hogy drágább.
Plusz a novemberi számlában benne van egy e-pack kedvezmény 500 ft leszámlázva, rendszerhiba miatt. A mostani számlában nem írták jóvá, közölte a hölgy, majd a következőben, mert most rögzítette. Akkor a múltkori ügyintéző mit rögzített?
Több éves előfizetőjük vagyok, mind mobil- és otthoni szolgáltatásban. Annyit nem tesznek meg a hűséges előfizetőjükért, hogy legalább e-mailben jeleznék, hogy "HAHÓ! lejár a szerződés, újítsd meg!".
Az a baj, hogy szerintem a másik kettővel se járnék túl jól... ez az egy szerencséjük van. -
pjen
félisten
Szevasztok. Tegnap este óta nem enged be, másnál megy az app?
-
Ledi
aktív tag
Most tettem le a telefont.
Az ügyintéző először azt mondta, hogy csak adatopcióknál lehet összevonni az otthoni+mobil előfizetéseket. És a a 10 Ft-os hálózaton bel. opcióra ez nem vonatkozik.Mondom a weboldalon olvasom "Amennyiben rendelkezel Vodafone otthoni szolgáltatással, díjmentesen aktiválhatod!"
Ezután kolléga segítségét kérte és visszatérve elnézést kért majd felajánlotta, hogy jóváírja a 290 Ft-t az egyenlegemen.Megkérdeztem, hogy tényleg igaz díjmentesség? Azt mondta több kolléga is megerősítette , hogy igaz.
Ettől függetlenül ha lejár a 30 nap biztos, hogy nem aktiválom újra.
-
#76055552
törölt tag
válasz
simpley #67748 üzenetére
21 éve vagyok vodás.
Ma felhivtam volte bekapcsolás miatt a tnort [kép] a "harmadlagos" kártyámról: 1,5 perc automata menürendszer + telefonszám azonosítás, 2 perc élő ügyintéző + kérés megoldása, 0,5 perc ügyintézés értékelése.
Voda mikor fog már kellő számú ügyintézőt alkalmazni? -
simpley
őstag
Na, legalább ennyi várakozás után sikerült megtudni, hogy hol is tart az elidegenítés (sehol, mert elakadt)
Szót ejtettem a "fenyegető" SMS-ről is, azt mondták hogy amíg tart az elidegenítés addig biztosan nem tudják törölni az előfizetést de ha törölnék is van 60 napom újrakötni a szerződést.. Nem tudom, van ilyen amúgy? -
Ledi
aktív tag
válasz
szemmelver #67616 üzenetére
Szia!
Inkább ne aktiváld egyiket se!
Nekem van otthoni szolgáltatásom is és a 10 Ft-os hálózaton bel. opciót aktiváltam. Rögtön levonták a 290 Ft-t.
Éppen most teszek panaszt miatta. Nem a 290 Ft, hanem, hogy ne nézzék teljesen hülyének az embert!
-
Ledi
aktív tag
válasz
M5Norbi #67744 üzenetére
"De igazábol nem is balhézni meg panaszkodni akarnak csak hogy a lassan másfel hónappal azelőtt elromlott kábeltévé szolgáltatást csinálják meg."
Szia!
Ez inkább ide tartozik:
Vodafone otthoni szolgáltatások topikAz ügyfélszolgálatuk sajnos ilyen!
-
M5Norbi
őstag
válasz
Somatom #67740 üzenetére
Igen akkor az marad.
Jobb lett volna valami egyszerűbb de sajnos nincs elérhető felsőbb szint csak a sima ügyfélszolgálatok (személyes meg a telefonos)
De sajnos a nyugdíjas szüleim nem jutnak velük sehova. Az első panasz eltűnt, a felvett jegyzőkönyvnek nincs nyoma stb.
De igazábol nem is balhézni meg panaszkodni akarnak csak hogy a lassan másfel hónappal azelőtt elromlott kábeltévé szolgáltatást csinálják meg.
Vagy mondják ki hogy bocs de a továbbiakban nem kívánunk önöknél szolgáltatni. -
amdboy
senior tag
válasz
Somatom #67740 üzenetére
Sziasztok! Webes felületre belépve azt az üzenetet kaptam, hogy adategyeztetés szükséges az egyik feltöltőkártyámra. Beírom a számot hiszen ezt kéri első lépésként, majd mikor küldenie kellene a megerősítő smst a számra ezt írja és nincs tovább: Bad Message 431reason: Request Header Fields Too Large
Ügyfélszolgálat egész nap elérhetetlen. Mit tudok tenni azon kívül, hogy bemegyek személyesen?
köszi a válaszokat
-
M5Norbi
őstag
Üdv mindenkinek!
Jó ideje fórumozgatok a lapcsalád több tagjan is legyen szó akár telefonról akár pc hardverről.
Viszont ebben a topicban még nem jártam így némi segìtséget kérnék.
Én balga azt gondoltam hogy esetleg a Vodafone részéről is van itt olyan aki képben van de kicsit visszaolvasgattam és ha jól értelmezem aki végképp nem bír velük az az NMHH felé kell hogy forduljon? -
asdf_
veterán
Valaki nagyon hamar read only lesz, engedjétek ezt el itt.
-
PROHARDVER!
A topikot a politikai és személyes megnyilvánulásoktól kitakarítottam.
Kérem, hogy a továbbiakban a topik témájánál maradva fórumozzatok tovább! -
válasz
Landsmann #67704 üzenetére
Én az akciós sms-ükre válaszoltam, amivel aktíválták volna a Tuti100-at. Sima TUTI-ról. Semmi visszajelzés nem jött. Kipróbáltam a TV TUTI100-at a 1270-re és tádám átváltotta. Majd jött két sms, hogy sikeresen átváltották, a másik arról szólt hogy nem lehet ezt a tarifacsomagot a jelenlegi helyett választani.
-
baloghgabor
aktív tag
Régebben, igen, sokmindent más volt.... A NMHH még foglalkozott az ügyekkel, volt fogyasztóvédelem is. Ma már mintha csak a vízfej lenne, aki maximum ajánlást tesz, hogy jajj, nem szabad ám.... De gyorsan eljutunk a politikához, úgyhogy rá is hagyom.
-
asdf_
veterán
válasz
Landsmann #67730 üzenetére
Közjegyzővel fizetési felszólítás? Úgy gondolom, mivel ők a hunyók, ennek költségét és nekik kell majd állniuk.
Én még régebben, a 3e Ft-os előtt jelentettem be sok spamet, ott azért voltak 50-150 ezres nyeremények a spammelőknél. Aztán amikor leálltak róla, hogy foglalkoznak vele, akkor leálltam én is. -
Landsmann
addikt
válasz
#76055552 #67729 üzenetére
Nekem nincs jó tapasztalatom az NMHH-val. Igaz, azok spam ügyek voltak. Az elmarasztalt spamelőket arra kötelezték, hogy az eljárási illetéket fizessék meg nekem. Nem tették. Reklamáltam a hivatalnál, azt mondták, nincs rá eberük kapacitásuk, hogy ezzel is foglalkozzanak. Ha odáig érnek, rátérnek a dologra. Tehát van egy hivatal, ami hoz egy határozatot, de az már nem érdekli őket, hogy a kötelezett betartja-e azt vagy nem. Amikor jelzést kapnak erről, akkor meg az a válasz, nincs rá idejük. Szép hozzáállás.
-
#76055552
törölt tag
Srácok...srácok...
A fórum azt a célt szolgálja, hogy az ide tévedő egyén kiigazodjon a szolgáltatók kínálatában, akár az egyéb félpublikus lehetőségeket megismerje (flotta), a hálózati fejlesztésekkel képben legyen.....stb-stb.
Mi, felhasználók a pénzünkkel és a szolgáltatásokba vetett bizalommal/megelégedettséggel/tapasztalattal tudunk szolgáltatót választani.
Az, ha valaki leírja a dühét vagy csalódottságát, lehet hogy pár percre megnyugtatja, de a problémája attól nem fog megoldódni.
Vannak lehetőségek: panasz szolgáltató felé, 30 napon belül nincs válasz panasz NMHH-nak...
Nekem eddig csak pozitív véleményem van az NMHH-val kapcsolatosan: több bejelntésem volt (tkom/voda/digi), eddig 1x nem adtak igazat (tnor). És a tnoros indoklást elolvasva valóban nem volt igazam....Szóval: hajrá, éljetek a jogotokkal !
-
hunluigi
senior tag
Csak félve kérdem, ez tényleg ide való?
-
Nikaré
őstag
válasz
#33802016 #67718 üzenetére
Nem baj, hogy nem értetted, vagy nem akarod, de úgy tűnik mégis mert a második bekezdésed már ráutaló volt.
A "nem én, hanem a jogászok mondják" na innentől kezdve hagyjuk, illetve hagyd!A Vodafone saját magát tette célkeresztbe az ígéreteivel majd azok be nem tartásával illetve a pénzügyi/számlázási/személyes adatok kezelésének hanyag (törvényt sértő) kezelésével.
Lásd, hogy segítsek egy kicsit neked: más személyes adatait kapja meg számlázás után az előfizető.
Ez csak egy példa.
A perui indián pedig az állam és a törvény maga.
Valahol valamikor el kéne kezdeni tendet tenni!!!
Ingyenélő jogászok és közjegyzők nélkül!
Ebben a folyamatban nem csak a Vodafone érintett, tessék megnézni milyen kardinális problémák vannak más szolgáltatóknál is, vagy némely banknál. -
#33802016
törölt tag
válasz
#76055552 #67703 üzenetére
Nah ugye, mondtam a Tuti100 kapcsán, hogy a Tuti+ ki lesz vezetve.... rövid időn belül...
Ez is kicsit olyan akció, mint Edigitálnál a Szuper 7-es... ezzel reklámoztak -3% kedvezmény elvesztését
(előtte 10% volt, állandó). Itt a 100 mb net a szépség tapasz... Amúgy ez a változás, pl lehet az ügyviteli rendszer cseréjének sikertelensége okán is... mert végül is egy visszalépésként is tekinthetünk rá.... (legalábbis a tuti+-hoz képest, a sima tutihoz képest nem).
-
#33802016
törölt tag
válasz
kapasz #67700 üzenetére
Mondjuk ebben van némi logika... csak a mai világban, már minden egy nagy falu... azért ennek vélhetőleg nem túl nagy a valószínűsége...
De tekintsünk odaára, Telekomnál, pl az androidos boxokra panaszkodnak a felhasználok, és arra, hogy már legalább 1 éve várják a megoldást... de azóta sem jött készült el, pedig azt részben, vagy egészben anya cég készíti... És ha javítanak egy hibát másik 3 keletkezik...
Aki azt gondolja, hogy a másik x tökéletes, és csak itt, vannak gondok... az vagy elfogult... vagy...
-
iday
aktív tag
válasz
baloghgabor #67708 üzenetére
-
asdf_
veterán
Annyira kár, hogy az adatokhoz képest majdnem egy év késéssel publikálja az NMHH az előfizetői statisztikákat, nagyon kíváncsi leszek a mostani időszakra...
-
kulu22
aktív tag
válasz
simpley #67702 üzenetére
Csak halkan mondom, hogy nekem aug. 15 óta nem tudták megcsinálni az elidegenítést. 7 alkalommal (2x telefonon, 5x személyesen) próbáltam elintézni, de a kártya még mindig a nevemen van. Elegem lett, pont ma voltam a Telekomál és elindítottam a számhordozást. Meg ha már ott voltam, akkor a havidíjas előfizetésemét is.
-
accofil
újonc
https://photos.app.goo.gl/tmSsSZnJFJRmZtto6
-
DevKiller
senior tag
válasz
baloghgabor #67708 üzenetére
Annó én is sokat ríttam itt a sebesség miatt, most csak unalomból raktam ki, olvasgatva, hogy mindenki "elégedett" ügyfél.
Valahogy nem érdekel már a történet...
-
draco31
veterán
2 hónap után újra jött számla, taps taps
-
Landsmann
addikt
Jó, hogy ajánlgatták ezt a Tuti100-at. A váltásról a mai napig nem jött semmi, de nem is váltottak sehova. Akkor meg minek küldözgetik az SMS-t, hogy válthatok tarifát? Úgy látszik ez is a nem működő szolgáltatások közé tartozik. Van baj a házuk táján, nem kevés.
-
#76055552
törölt tag
Friss ÁSZF változás:
A TUTI+ tarifacsomag 2022. január 17-i hatállyal került át a kereskedelmi forgalomban nem elérhető tarifacsomagok közé. -
simpley
őstag
válasz
Kocsis Péter #67684 üzenetére
Amint végbe megy az október 6 .-án idított elidegenítési folyamat számhordozás lesz a vége. Pedig úgy terveztem hogy előfizetek a Red Free-re..
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Lexus, Toyota topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Renault, Dacia topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nubia Red Magic 10 Pro - erő van, nyelvtudás nincs
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Eladó Maxlink 19 portos POE Switchek!
- KIHAGYHATATLAN áron dobozos új Asus Rog Strix G15/i7-13650HXH 16GB 1TB SSD RTX 4060 8GB 240Hz/
- Remek áron eladó dobozos új ACER NITRO V16 /R7-8845HS/16GB 1000 GB SSD NVIDIA RTX 4060 8 GB 165Hz
- Bomba áron dobozos új GIGABYTE /I7-13620H 16GB 1 TB SSD Nvidia RTX 4060 8GB 165 Hz FHD+ IPS/
- Dobozos ÚJ Asus Tuf A15 /R5-7535HS/16GB/512 GB SSD/RTX2050 4GB/FHD/IPS/144Hz/Gari 2027.03.
- Xiaomi 12T Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- LG 49WQ95X-W - 49" NANO IPS 10 Bit - 5120x1440 5K - 144Hz - USB Type-C - HDR 400 - G-Sync - FreeSync
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest