- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
-
IT café
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Boond
addikt
Az mondja meg nekem valaki, hogy van ez a sim, csere, van egy 10+ éves sim kártya, és nanora szeretném cserélni.
Az enyémet pár hónapja, cserélték zok szó nélkül, bementem az üzletbe, és csere, max személyit kértek...
Most szüleimnél akartunk cserélni ők mentek el, és 2500 ft-ot kértek, meg biztonsági ügyfél számot... ami akkor még nem is létezett ez új dolog.
Az hogy van, hogy az egyik üzletben ingyen cserélik, a másikban meg pénzt kérnek?
(első csere)Normál régiről - nanora.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Beniii06 #50116 üzenetére
Én direkt mondtam nekik.
Ők mit mondtak vissza azt nem tudom. De ott volt a régi kártya, és mondtam, hogy az új telefonba más kell elvileg mondták.
De mivel nem voltam ott ezért nem tudom hogy volt.
De akkor erősíts meg abban, hogy ha simán, régit nanora cserél az ember, az ingyenes.
Mert a kártya, a szám az ugyan az.A kártyának semmi baja, nem votl rongálva, működőképes, akkor szedtem ki a telefonból.
Elveszni sem veszett el, mert elvitték, és mondtam, hogy azt cseréltessék nanora.De akkor majd a napokban megyek oda...
-
Boond
addikt
válasz bucihost #50120 üzenetére
Mit tudom én 2000-ben vagy annál korábban nem létezett biztonsági köd, ügyfél, ezt csak mostanság vezették be.
"Méret / gyári hiba miatti csere 1ft."
emiatt lett cserélve, a méret miatt. Mégis kértek érte...
#50121) Beniii06
Milyen két év, ez legalább 10+ éves kártya, időtlen idők óta meg van. A csere nanora tegnap történt. Meglepő módon mégis pénzt kértek...Szerintetek ha elmegyek, és megreklamálom a dolgokat, akkor sztornózzák? Mert ez így nem koser.
"Ahogy olvastam, most kapott a cég bírságot ügyeskedésért a kártyás ügyfelek adategyeztetésekor."
Nah ez is érdekes, eddig csak egy kártyára volt adat egyeztetés, a többi számra még nem jött... -
Boond
addikt
válasz 4Grider #50124 üzenetére
A gond ott van, hogy nem az én nevemen van.
Én elmentem, de nem foglalkoztak vele.
Meg mondtam, mi van, meg amikor nekem cserélték akkor is ott volt. Nem is gondoltam hogy ebből bármiféle probléma lehet. Még mondtam is, hogy leírjam? Nem írod le.
Otthon meg közlik... mondom ez így nagyon nem jó, mikor ez ingyenes.
De fel sem hívtak volna, vagy nem tom.
Ebből is az, van, hogy nem lehet semmit rábízni másra.
Amúgy ha vissza nem is adják, akkor írják rá a számlára a pénzt, adok hozzá még 500-at, és akkor egy feltöltés meg van.
Az is egy megoldás.
Elvileg elmondta, de nem voltam ott, így nem tudom szó szerint mi volt.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Beniii06 #50121 üzenetére
Nem érdekük.
Akkor cserélnek ha elromlott ellenkező esetben 2500 ft, "ez a hivatalos"
De én viszont azt látom, ezt gyakorlatra lefordítva:
Megyeszékhelyen, erre tesznek magasról, kérdés szívózás nélkül cserélik, max személyit ha elkérnek, nem csináltnak ebből problémát.
Vidéki kb 40-50 ezres városban viszont ezzel már, "élet halál" harcot vívnak... bizton annyira szét unják magukat egyedül a boltban...
A leghumorosabb, hogy "Mert rendes vagyok, az én jó indulatom miatt kicseréljük ingyen" - mondta az üzletvezető, 4-5 nekifutásra.
Tehát míg ez nagy városban, ez nem téma, addig egy kisebben fel kell mutatni, a forgalmat, és szívózni kell a vendéggel/ügyféllel... lehetne a tanulság, hogy nagyobb városba menj.
Bár, ez általában fordítva szokott lenni egy üzletnél. Már mint a hozzá állás.
Ezt csak leírtam, hogy hátha mást is érdekel...
Egyáltalán nem lényeg, hogy újabb kártyád legyen. Senkit sem érdekel.
Arról, meg hogy akkor csináljunk belőle feltöltést
"már le van könyvelve"
Mintha mondjuk ez az extréme digitálnál gond lett volna, ahol ugyan az a termék lett cserélve ugyan arra, az egyetlen különbség, az árban volt az egyik akciósan lett véve, a másik a 40 napos csere kapcsán viszont már drágábban volt forgalmazva.
Az is le volt könyvelve, hetekkel később mikor mentem, mégis megtudták oldani.
Vicc az egész.
Amúgy a telekomnál jártam úgy, hogy pontokat akartam beváltani, aztán "azt nem lehet" mondta az ügyintéző, stb stb szívózott, aztán végül felhívtam az ügyfél szolgálatot, ők meg igazat adtak, és jóváírták a számlán a pénz összeget.
Trükközik mind1ik.
Jah meg olyan rizsát kezdett el adni, hogy előfizetősőknél van ingyen csere... elmennek ezek is...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Hoppácska, asszem visszafogok menni újra reklamálni:
Hogyan pótolható a SIM-kártya?
Márkaüzleteinkben vagy viszonteladóinknál kérhetsz új SIM-kártyát, amivel ismét használhatod a régi számodat. A SIM-kártya pótlásának díja 2 500 forint, amennyiben a kártya elveszett, ellopták, a felhasználó megrongálta, vagy egyszerűen csak másikat kérsz. A pótlás díját feltöltőkártyásként a helyszínen, havidíjasként a következő számlában kell befizetned.
Ha meghibásodás, vagy készülékváltás miatt van szükséged új SIM-kártyára, akkor a csere költsége 1 forint.
Ergo, hiába tolta a rizsát, hogy a másik helyen cseszték el, ott nem jártak el helyesen. Ő meg maga a tökély... itt van feketén fehéren, hogy ha készülék váltás miatt kel új szim kártya akkro 1 ft.
Basszus egy üzlet vezető ennyire van képben.
-
Boond
addikt
Hoh, felnéztem a vodafone oldalára, és mit ad Isten, ott is ugyan az van leírva, amit én tudtam, hogy méret csere esetén kötelesek ingyen kicserélni Ergo ez nem egy kegy amit ha úgy tartja kedvük gyakorolnak, ha meg nem akkor nem.
Fel is hívtam az ügyfél szolgálatot, ahol mondták, hogy jogos a panaszom. Visszaadni a pénzt nem tudják, de jóvá írhatják.
3500 ft írtak jóvá.
Akinek, ilyen gondja lenne a jövőben javaslom, hívja fel az ügyfélszolgálatot, vagy ha a boltban szívóznak, nézzék meg a vodafone oldalát.
A durva, az esetben az, hogy aki jól tudta, az egy sima ügyintéző volt, az üzletben.
Míg aki rosszul, és még a másikat cseszegette,e hogy ő rontotta el, és ő tartja be a szabályt. Az meg üzlet vezető. - Azért érdekes, nem annak kéne tisztában lennie, a szabályokkal hm?Ennyit erről.
Megint az volt, mint a Telekom esetében. Ha nem mész utána, akkor cseszheted.
#50154) eami
Igen én ezt tudom.De képzeld el, hogy a bolt üzletvezetője, ezzel viszont nincs tisztában, akkor csak úgy képzeld el, hány ember vehettek le 2500 ft-al, eddig, aki viszont mondjuk nincs képben, mint szüleim.
Mikor mondtam, hogy ingyenes, ők is mondták, aztán jött a boltvezető, és végül fizettek.
Én is elmentem, megmondtam neki a magamét, mire neki állt feljebb, és ha bajom van hívjam fel az ügyfél szolgálatot, ők sem mondanak mást.Ez a 2. eset, amikor kiderült, hogy a boltban tudták rosszul, de a telekomnál legalább csak egy sima alkalmazott volt, nem üzlet vezető.
Mind1, nekem ez a rendezés mód megfelelt.
Csak leírtam, ha másnak a jövőben hasonló gondja lenne...
#50153) bul07
Az, lehet, hogy én nem voltam ott, de amikor én kártyám lett cserélve, méret miatt, meg itt is el lett mondva, hogy méret miatt, ezt félre érteni azért akár hogy csűröm csavarom nehezen lehet.Mert amikor elmentem a boltba, ott az üzlet vezető meg volt győződve arról, méret miatt 2500 ft, csak akkor ingyenes, ha meg hibásodott. Ő ezt tudta.
Max kegyből engedte volna ingyen cserélni, de addigra meg már ki volt ugye... reklamálni mentem akkor...
Azért majd még felvilágosítom, hogy merre van észak, és dél.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
"Telefon ügyfélszolgálatosok is abból élnek hogy akit tudnak lehúznak."
Az ilyen tele marketing nem?
Amúgy szerintem ritka a normális reklamáló... már mint általában.
Én itt is normálisan elmondtam a panaszt. Nem hőbörögtem.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
"Csak ahogy írtad ha jól emlékszek nem voltál ott és simán lehet hogy csak azt mondták hogy cseréjék ki, "
Nem hiszem, hogy ezt mondták, mert a méretet is mondtam, hogy ne hogy az legyen, hogy le akarják vágni.
2. Ami meg még lényegesebb, és feleslegessé teszi a spekulációkat mi volt.
Hogy amikor bementem, úgy mentem oda mint új ügyfél, aki le szeretné cserélni/ki a régi simet (normál), egy nanora, mert az új telefonba már csak azt lehet.
Erre az volt a reakció, hogy 2500 forint idézem az üzlet vezetőt "mindegy milyen régi a kártya, mind1, hogy kezeli-e a telefon, vagy sem, ha méret miatt cserélni kell az is 2500 forint, csak akkro nem, ha meghibásodott, de itt nem ez a helyzet. ez 2500."
Tehát, innentől kezdve, teljesen mind1, ki mit mondott korábban, mert úgy kezelte a dolgot, mintha ez valami "kegy" lenne amit lehet osztogatni az ő jó indulatából. - Sokadik nekifutásra.
Akár hogy is nézem, sehogy sincs igaza.
És akire azt mondta, hogy "paraszt", ő hibázott, az csinálta pont a szabályoknak megfelelően. Mindenképp oda lyukadunk ki, hogy nincs tisztában ezzel a kérdéssel. Pedig egy üzlet vezetőtől, elvárhatná az ember, akár milyen módon is működik.Egyébként A telekom esetére visszatérve, ott dedikált telekom által üzemeltetett üzletben volt a hiba, de ott egy ügyintéző hibázott, nem üzlet vezető, (mint a vodafone-nál) az azért sokkal durvább ( vodafon, üzletvezető), főleg, hogy leszólja, azt aki sima alkalmazott létére jobban tisztában van a dolgokkal...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Gebriel #51319 üzenetére
Igen, én ezt értem, kaptam sms-t, feltöltő kártyás, már másodszor, harmadszor írom. De nekem jelenleg nincs fent ez az app, és az a kérdésem lényege, ha felrakom, stb, és átrakom a sim-et másik telefonomba, akkor is él? Vagy akkor előlről kellenek kezdeni az egészet, ami, vagy hogy van ez?
Akkor az app, csak aktiválásig kell, amúgy meg utána már nem?
#51322) vpanangin
És ehhez a voda apphoz mi kell? kell valami azonosító? belépéshez? Vagy? Még nem csináltam ilyent azért érdekel.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
myvodafone (app)- regisztráció esetén, lehetséges, hogy nem küldi ki a rendszer az sms-t? vagy késve? (ami a befejezéshez, véglegesítéshez, megerősitéshez kell?)
Vhol vkinek ilyen gondja?
Az a tapasztalatom más esetben kb azonnal jön pl google-tól, vagy más alkalommal.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz BUZZLGHTYR #51388 üzenetére
proxy-t, meg vpn-t szoktak erre javasolni.
-
Boond
addikt
Valaki tudja hogy müködik ez a tuti+? Elvileg 300 ft felett ingyenes beszélgetés, van erről tapasztalat, ez hogy müködik pontosan?
Másik kérdés, régi kártyát/számot is át lehet ebbe rakni, vagy ez csak újonnan rendelt/neten rendeltnél jár?
-
Boond
addikt
igen közben látom fentebb már írtál köszi. így lehet nehezebb lesz lefogyasztani... vagy azt várják, hogy megélénkül a forgalom Ha jól néztem ez 15-16 perc napi hívást jelentene.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Beniii06 #51591 üzenetére
Igaz, de én arra gondoltam, ha amúgy is átlépném, akkor lehet használni nyugodtan. Mivel az nap már tuti nincs gond ezzel.
Nem pedig arr,a hogy szándékosan lebeszélsz 30-napból 30 napot, hogy ingyen hívj Az valóban nem érheti meg, de így viszont volna értelme realitása. Hogy akkor már, használom még erre is vagy arra is... most már mind1
Nem kell mondjuk helyette neten keresztül pl.
Vajon erről jön sms automatikusan? Hogy elérted?
"nagyon sokan csak parkoltatják a számukat benne és az évi minimum feltöltést is csak ellottózzák"
Nálunk a családban is van ilyen szám.... ráadásul még jóváírást is kaptam, mert elszúrtak valamit, így 9000 ft jött össze 1 éven belül (ebből 3000 alapból votl rajta, csak már lejárt a felhasználási idő 3000 fel kellett tölteni 3000-t meg kaptam kártérítés gyanánt, sőt lehet 3500 volt az. - Most olyan 7000 körül van.)De saját számomnál 1 havonta volt, hogy többször is fel kellett tölteni mert kevés volt a 3000, de amióta 19 forint van, azért ez mérséklődött, az még inkább 50 forintosnál volt. aztán volt ilyen max csomag, de ott csak 30 napig élt a kedvezményes ár, aszsem 20-25 ft körül volt, aztán visszaváltott 50-re.
Így ez mindenképp hasznos tud lenni. 10-12 perc gyorsan össze tudj jönni akár, időnként. Főleg ha valaki csak ezt használja.
De múltkor rákérdeztem, hogy az ilyen parkolt számnál az egyenleget rá lehet-e rakni egy meglévőre, erre azt válaszolták, hogy igen, de csak egyszer egy kártya esetében. - Ez is egy opció megszüntetés esetén pl.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
"és az évi minimum feltöltést is csak ellottózzák (amiből ugye a szolgáltatónál annyi sem marad, amiből a hívószám éves díját az NMHH-nak ki tudná fizetni)"
Gondolom az emelt díjas sms meg a matrica vásárlás (pl autópálya) sem épp a szolgáltatóhoz vándorol nagy részt...) - Bár emelt díjasnál, igen, csak nem biztos, hogy a vodához...
Igazad lehet, erre még nem gondoltam. szóval akkor ez nekik végül is azért jó, mert így picit felrázzák azokat is akik talán kevésbé használták...
Mondjuk nekem kb kezdetektől voda van, max a csomag változott... mindig kártyás volt...
Amikor bejött ez a tuti, volt még a telenor, talán 9 forinttal reklám, de az ugye 30 napra szólt, ez meg alap.
Ha ezt nézem, akkor szerintem azért bevált.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Beniii06 #51596 üzenetére
Azt mondták, hogy élő esetében is lehet. az ügyfél szolgálatot hívtam fel, viszont felhívta a figyelmet, hogy erre csak egyszer van lehetőség, a kártya életben tartása során. Így megszűnés előtt esetén érdemes szerintem.
Mert ha van pl 10.000 rajta, és átrakod, de tovább használod, akkro már nem fogják később ezt megint megcsinálni.
Szerintem is jó dolog amúgy
-
Boond
addikt
ugyan ez van nálam is 20 perce várom az ügyfélszolgálatot...
ez a google robot azonosítás. de hiába adom meg jól aktiválásra kattintva nem fogadja el...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
a captha-t nekem pirossal írja is. pedig jól van megadva.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz ElektrikusDE #51608 üzenetére
Nah jó de ez megint más téma, ez alapján 1 éven belül vagy évente, tehát 2018,2019 csak 2-2 db aktiválható.
Az nem zárja ki, hogy összesen 10 darab lehet neked. -
Boond
addikt
válasz 4Grider #51646 üzenetére
Nekem volt már olyan, hogy nem terveztem aztán lett 12 perc belőle... akkor már az a 3 perc nem oszt nem szorozna... De mindennapira azért sok lenne, alkalmanként viszont nem rossz.
DeathAdder
Igen feltöltő kártyát regisztrálsz, 3 opció van:
Sima tuti (/+) ami nem tartalmaz netet csak 19 ft /beszéd.
A másik kettő az tartalmaz netet, és igen levonja havonta az adott összeget, ha azt választod. Feltételezem az idős rokon csak telefonálni szeretne akkro válaszd a tuti/+-t (amúgy később is lehet váltani)Személyes adatokat feltöltő kártya esetén is meg kell adni, sőt évente kell regisztrációt végezni, különben elveszik a szám/előfizetés. - Ez azért van, mert ilyen kártyákat használva intézték a terror támadásokat, azóta volt változtatás.
Amúgy valószínüleg nem tudod befejezni, az aktiválást, legalábbis nekem nem ment.
Utána meg a köv lehetőség, hogy a regisztrálni/aktiválni kívánt számról kell felhívnod őket, vagy bemenni üzletbe. De ezt meg ugye, más helyett nem tudod elvégezni, kivéve, ha neveden lesz a kártya.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz #20221952 #51738 üzenetére
Mintha ez nem egyetemes dolog lenne "mondj igazat betörik a fejed". Külföldön már azért is kirúgnak, ha nem "piszi" szerint gondolkodsz vagy beszélsz. - Magyarul kimondasz evidenciákat, vagy csak gondolni mersz rá.
"Ezzel csak az a baj, hogy kamuzni kell a történésekről, hogy érvényesitsd a biztosítás. Ez " jó" irány..."
Egy alkalommal, volt egy biztosítással foglalkozó szakember, aki azt mondta, az illetékeseknek, akik kikérték a véleményét, hogy az a probléma, hogy az emberek az olcsót keresik, azt már nem nézik, hogy valójában mit tartalmaz a biztosítás. Magyarra lefordítva, ami a fejekben van, és ami a papíron az 2 külön dolog.
Ebből következik, nézzük meg, hogy amit kötni akarunk-e az megfelel-e nekünk tartalmazza-e azokat a garanciákat, vagy teljesen mást tartalma,z amire nekünk nem, de másnak lehet lenne szüksége, nehogy akkor lepődjünk meg amikor használni szeretnénk.
2. nekünk volt már olyan, hogy pl elrepedt az üveg, és maga a biztosítós, tanácsadó akinél kötöttük javasolta, hogy ezt vagy azt mondjuk, mert azt fedezi, de pl mást már nem fedezne.
Ezt körbe kell járni. Mondjuk nekem telefonra nincs biztosítás. Helyette figyelek rá, lehetőleg. Az adatokat amúgy sem tudnák pótolni....
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz szabogabor10 #51742 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy erre írtam ennél sokkal kevesebb is elég, hogy külföldön elveszítsd az állásod.
Egyszerűen olyan abszurd lett a világ, hogy azt fokozni már nehezen lehet, de mégis sikerül mindig mélyebbre süllyedni.És én fentebb még csak nem is szidásról, káromkodásról, politikai nézetekről stb írtam. Hanem egyszerű evidenciákról. Normalitásról.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz lord_m #51836 üzenetére
Nekem egyszer jött egy pinkod (netbank kód, adat), vagy hasonló erste bank számlához, miközben nincs is ott számlám
"Vagy pl: Ügyfélbiztonsági kód? Nekem olyan nincs!"
Nem olyan rég az ügyfélbiztonsági kódot szó nélkül cserélte, az egyik ügyintéző, a saját számomnál, hogy ez miért érdekes? Mert utána akartam volna egy másik kártyát, ami a családban van, hasonlóan intézni, és akkor mondja, hívjam fel arról a számról de az előző sem arról a számról volt, hanem vezetékesről...
Úgy hogy vannak ilyenek... a másikat végül kitaláltam mi volt a kód, mire lett megváltoztatva...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Hi!
Egy kérdés, ha van egy telefon, két külön szolgáltató sim-ével, és az egyik később került bele, lehetséges, hogy nincs benne, a központ, hogy tudjon pl sms-t küldeni meg ilyenek?
Ha így van, akkro hol lehet ezt beállítani, hogy a vodas kártya is müködjön, teljes körűen?
-
Boond
addikt
válasz simpley #53260 üzenetére
főleg hogy mobil netem sincs
de remélem a kérdésre is jön válasz.
Egy kérdés, ha van egy telefon, két külön szolgáltató sim-ével, és az egyik később került bele, lehetséges, hogy nincs benne, a központ, hogy tudjon pl sms-t küldeni meg ilyenek?
Ha így van, akkro hol lehet ezt beállítani, hogy a vodas kártya is müködjön, teljes körűen?
-
Boond
addikt
válasz Gebriel #53275 üzenetére
Az lehet, de sem a yt, sem a netflix nem fog betölteni minden szegmenst.
Ez a jaj meg fog szűnni kb olyan, mint a rádió, újságok stb bla-bla, és még mindig itt vannak velünk, sőt azóta már pl újságoknak van elektronikus változata is.
Túl van ez dramatizálva... de hogy van változás, átstrukturálódás, az tény. De ez megint olyan, hogy nem veszik el csak átalakul...
"Itthon is egy hbo+netflix már jó alternatíva"
Mire? Max pár sorozatra, azért ennél lényegesebben nagyobb spektrum van a televíziózásban. Nem beszélve arról, hogy a netflixen alig van magyar tartalom. Túl van ez dimenzionálva.a választ meg köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz Gebriel #53279 üzenetére
Ez már eleve nem igaz, hogy mindenhez van magyar tartalom.
2. jó ha felirat van, az elérhető dolgoknál.A miben nyilvánul meg, erre egyszerű a válasz nem csak filmek, sorozatok vannak.
Ez kb olyan dolog, mint amikor valaki, órán akarna regényt olvasni, biztos jó az is, de nem arra való.
Vannak olyan területek ahol a tv-t aligha fogja bármi más kiszorítani. Ugyan így újságok, könyvek, rádiónak is van létjogosultsága.ezen kár is vitatkozni...
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Egy kérdésem lenne, éves adategyeztetésnél, ha üzletben van elég a megfelelő okirat, vagy kell más is? (pl sim kártya fizikai jelenléte)
-
Boond
addikt
Mert mondjuk pont ott vagyok, és ha már ott vagyok elintézném ezt is... DE akkor erre nem tud senki épkéz láb választ ezek szerint...
M@Db0Y, hm, hát az gond, mert nincs nálam.
"Ha tehetitek, intézzétek online. Ilyenkor ünnepek előtt különösen sokan vannak üzletekben"
Pár napja voltam, egy lélek nem volt... csak elfelejtettem még ezt is megkérdezni...[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Pont azért kérdeztem, mert nekem az lenne a logikus, hogy mivel helyben intézed, ezért nem kell sms.
"A "confirm sms" a lényeg ... Szórakozzanak vele ők hogy hogyan van beírva a csuda nyilvántartásba a lakcím, születési hely, van e pont, nincs e vessző, ékezet, szóköz, zárójel, ..."
Nah ez a másik, volt amikor már 3-4x-re sikerült elfogadni, pedig minden ki volt töltve, csak vmiért szarakodott a rendszer...
"És láss csodát, megoldják SMS ökörködés nélkül is."
Tapasztalat?"Azt tudom, hogy szeretik a kártyáról az IMSI-t leolvasni"
Az még akár meg is lehet, mert benne van a szerződésben.[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Érdekes dolog, mind 3 szolgáltatótól rendeltem a közelmúltban sim kártyát.
Online rendelve:
Vodafone: ingyenes - posta hozta (ingyenes)
Telenor: 490 ft (sim kártya) - kiszállítás ingyenes - posta hozta
Telekom - a sim kártya ingyenes, viszont 80 perc lebeszélhetőség, 1 gb net ért 990 ft kérnek, ami az alap "csomag" része. (elég jó ár, ahhoz képest is, hogy ez boltban rendelve 1990. Illetve, Telenornál sem jönne ki olcsóbban, sőt). Kiszállítás ingyenes - futárszolgálat hozta.Aktiválás:
Vodafone-nál felhívod őket, és végig kell menni az adatokon, ha jól emlékszem, pár 10 perc ez a folyamat. Elvileg a még nem aktivált sim-ről is feltudod őket hívni. Ez után máris használatba veheted.Telekomnál előre aktivált sim kártyát kapsz, ugyanis, regisztrációkor már meg kell adni minden adatot amit ellenőriznek. Tehát instant használható is.
Telenornál, kapsz egy sim kártyát, amiért a fentiekkel szemben még fizettél is, és minimum 24 óra (de leghamarabb, ha visszajutottak az aláírt papírok a céghez, tudod használni, nos ez több napot is igénybe vehet(főleg ünnepkor), de legfeljebb 15 nap)
Használat, árak:
Vodafonenál, 1-1999 forint feltöltésig, kb 90 nap az egyenleg felhasználási idő. 2000 ft-tól pedig 356 feltöltés
19 ft/perc tuti+ esetén pedig 300 forint után 0:00-ig ingyenes minden további beszélgetés.Telekomnál: nincs további teendő, a fentiek miatt azonnal használatba vehető, 80 perc lejárta után lehet újra tölteni. Percenként 25 ft a díj.
Telenor: 1500 feltöltés 90 nap 3000 ft-től 365 nap az egyenleg felhasználási idő. 25 forint /perc.
Mindent összevetve:
1. a vodafone, minden tekintetben
2. a Telekom
3. a Telenor.- Természetesen, lehetne egyéni igények, további dolgok, amiért vkinek ez vagy az jobb... ez egy alap összehasonlítás.
-
Boond
addikt
Az összehasonlítás?
-
Boond
addikt
válasz simpley #59491 üzenetére
Szerintem érdekes/érdekesség
Off-ba olyasmit kellene, aminek nincs köze, a témához, ennek viszont van. Ez egy összehasonlítás, akár kiemelt hsz is lehetne. De ez nyilván a moderátorok dolga. Egyébként másik két topicba is írtam. De lehet telekomnál nem a mobil topicba - ha van ilyen direkt...
Amúgy azért is érdekes, mert a digi topicban rendszeresen felmerül, hogy semmi különbség nincs a 3 fél között. már pedig jelenleg elég nagy különbség van szerintem a voda javára. De nyilván lehet olyan szolgáltatást találni - talán amiben egyik vagy másik jobb, de ha összehasonlítanánk, lehet nem erre jutnánk... nem tudom.
"(a vodáé sem főképp ha telefonon aktiválod)"
- ez alapján Telekomnál sem lehetne telefonon szerződést vagy ügyintézést végezni, sőt sehol."Amíg a Telenornál volt a fő előfizetésem nem is gondoltam hogy lehet jobb"
Nekem mindig vodám volt.. - minden ismerősnek, családon kívül szinte 20 vagy 30. Lehet régebben jobbak voltak (ennyire?), nem tudom.De van olyan aki, ragaszkodik, xyz-hez, miközben spórolni akar. Az is kicsit érthetetlen(mert így pont ellentétét csinálja)... no mind1.
Konkrétan megnéztem, hogy a net és a telefon is drágább volt mobilra, de azért is... inkább az kell...Amúgy a kékek a legdrágábbak, én is úgy tapasztalom. Még sim kártyával is filléresednek. Netnél is jó kis hasznuk van. Igaz, nekem csak rövid távra kell, ha lejár, nem fogom újra tölteni. Összességében marad a voda. De most egyéb ok miatt kellett más is...
-
Boond
addikt
válasz Somatom #59494 üzenetére
Írtam, hogy ez egy alap, leírtam mi alapján, nyilván lehetnek további szolgáltatások, amiben esetleg ez jobb, vagy adott terület, ahol ennek az erősebb a jele. Ezek már részletek.
Én viszont korábban összehasonlítottam egy ismerős miatt a vodát, és a telenort, és pl azt találtam, hogy jobban járna a vodával... - mert ugyan annyi pénzért több adatot kapna pl, stb. De igazából attól is függ kinek mire kell, mire használja.
Én pl vodafone-os vagyok, de olyan területen, ahol inkább 20/30-asok vannak, is simán müködik. Max bent az épületben van néha térerő anomália. De annyi baj legyen eddig kb mindenhol - akár külföldön is megfelelően működött.
Nyilván másnak más tapasztalata lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
válasz tibor23 #59496 üzenetére
Ilyenek vannak vodánál is. Sőt én rendszeresen kapok 20-30-60-90 perceket is. pár napra. Korábban több gb netet kaptam így.
És ebbe a jó dolgok nincsenek benne, ez csak úgy jön. + Ilyen ajánlatok is amit írsz. De ált nem élek velük.
Ez egy alap dolog, lehetne ezt turbózni, cizellálni, igazad van.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- ANNO 1800
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Filmvilág
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest