-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Hogyan használtad az autót a hosszú utat megelőzően? Hány km-rel ezelőtt volt olajcsere, illetve mikor volt utoljára maxon az olajszint? Arra tippelek, hogy nincs itt semmi látnivaló, csak korábban rövid távokat ment, és most elpárolgott a víz és benzin, ami meg normális volna, csak elsőre ijesztő/látványos.
[ Szerkesztve ]
-
t.imi
addikt
Azzal a műanyag résszel kellett volna lejönnie, látszik a menet az antenna házában v miben. Gondolom megfáradt, bele is lehet rohadva.
Sasomaru1989 nagyon szívesen! Cikkszámra hozta, kb 100% hogy az amit szeretnél. Egy kérdést megér, hogy biztos az legyen.
ρσгτσ persze, hogy majd lehetetlen. Nagy a toppon kell lenni típus, évjárat szerint.
M3-ból is van vagy három karosszéria típus. Ki tudja milyen alkatrészekkel.
A hatos váltó tl4 v mi, abból négy féle létezik, mind tl4. Robi mondta, illetve meg is néztem. Ha egy hervadós felé, kb soha nem tudod meg. Max x km/h / fordulatszámból lehet kitalálni. -
dethroner
veterán
Én nagyon szeretnék, akár az 1.4-es 16 szelepesből is jót találni
De kevés van viszonylag közel egymáshoz, és csak egyet megnézni ( jó eséllyel lépre menni) nem nagyon van kedvem 2-300 kilométereket. Pécs mellett lakom, jó lenne itt a környéken nézni valamit.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Gabady
aktív tag
"Ha pl. forditva neznem, hogy 'gyari reanult olajat lehet-e mercedesbe', arra mit lehetne mondani?" - azt, hogy a mercedes használ renault motort...
Ezért is írtam a motorkódot. Egy benzines, 2004es évjáratú, euro4 motorba való olajnak, nem kell túl sok norma és minősítés. Nyilván megfelelő viszkozitású, 5w40 olajat választanék. Itt inkább arra próbáltam volna rávilágítani, hogy egy "Mercedes" cimékvel ellátott olaj lehet-e rosszabb mint mondjuk egy "Elf" cimkével ellátott. Természetesen azonos viszkozitás mellett.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
gooool
őstag
Full off, de persze, az objektív nézőpontokat elég kevesen képesek figyelembe venni, reálisan tekinteni egy adott típusra, márkára, ne adj Isten nációra, ami az autógyártást illeti.
A G Astra nekem pl. az unalom mintapéldája, amit oda kéne rakni ezen szó mellé a szótárakba is, de azon kívül rettenet kivéreztethető igásló tud lenni (a mediterrán gyalogságnak errefelé van pár, elrettentő állapotban, de még van benne akarat és elindul, kanyarodik, megáll(?).
Kár szerintem ráhúzni bármire a vizes lepedőt, persze vannak olyan konstrukciók, amiket kár volt a nép közé kiengedni, de azért a legtöbbje közel sem olyan horrorisztikus, mint azt felfújják, csak hát mindig attól hangos a közvélemény aki elégedetlen, aki meg elvan vele, az szépen csöndben használja és nem fröcsög az interneten mindenfelé. Aztán a tudatlan birkák meg ezekre alapozva "tapasztalatból" fikázzák lassan az összes létező gépjárművet, mert húú olyat ne vegyél, az szar...húúú az még szarabb...és így tovább.
Ugyan úgy szaladgál Prince motoros Rezsó is mai napig az úton, ami elvileg határ szar (tényleg nem egy életbiztosítás, ezt még én is aláírom), mint ahogy egy elvileg bombabiztos szívó dízeles zöldséges Mercinek is be tud állni a blokk, ha hülye a tulaj hozzá.Bocsánat, csak már érlelődött bennem egy kis indulat ilyen téren és ki kellett írjam magamból.
No offense, személyes meglátás!Üdv, Balázs
-
Morales72
csendes tag
"Tehat azert szar az _osszes_ Opel, mert te kaptal ingyen egy elhasznalt G Astrat, amire egy fel ev utan kolteni kellett?"
Nem azért szar az összes Opel, mert én kaptam ingyen egy nem elhasznált, hanem újkora óta rendesen karbantartott, és az ajándékozás előtt egy német szakszervízben átvizsgált és - a túlzott olajfogyasztástól eltekintve - hibátlannak talált 13 éves G Astrát. Hanem azért, mert a kifejezetten megkímélt és sokak által megcsodált autó olyan sebességgel produkálta a hibákat minden hónapban, hogy elment tőle az életkedvem is, és a barátom is azt mondta, most már ne költsek rá több pénzt, szabaduljak meg tőle...
Továbbá azért, mert hozzám hasonlóan az összes ismerősömnek is meggyúlt a baja az Opelekkel (B és C Vectrával, Zafirával, G és H Astrával, C Corsával és Insigniával - hirtelen csak ennyi jut eszembe). Ma már egy kivételével mindenki más gyártóra váltott, mert csalódtak benne, és mert unták már, hogy az autó állandóan a szerelőnél van. A családjaikkal együtt. Attól, hogy egy autó elmúlt 10 éves, még nem szükségszerű, hogy elkezdjen darabjaira hullani.
Elnézést, ha bántó volt, amit írtam. Aki szereti az Opelt, és csak jó tapasztalatai voltak vele, annak azt kívánom, hogy járjon vele boldogan, továbbá sok baleset- és szerelőmentes km-et kívánok!
"I'm too old for this sh.t..."
-
CriticalHit
őstag
A kedvedért e-mailben kértem árajánlatot a márkaszerviztől és miután 3 nap után sem válaszoltak bementem és megkaptam "hogy 140e körül Matielli (vagy mi) szíjakkal), ami prémium minőség", szó nélkül hátraarc.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
erx470
csendes tag
Voltam autóvillamosságisnál. Az ő műszere 13,5V-ot mért alapjáraton járó motornál. Amire azt mondta elsőre, hogy ez nem túl jó érték. De 100% nem tudta megmondani, hogy jó e vagy sem. Feljegyezte a generátor paramétereit. Holnap jelez, utána néz, mert lehet ez ilyen, lehet ez így a normális feszültség érték. Ja amúgy egy Fluence-ről van szó.
-
Gombinyó
őstag
Normálisabb gyártónál nem befolyásolja a garit, ha csak nem bizonyítottan hatással van a módosítás az alkatrész hibára. A Renaultnál konkrétan nem tudom mizu ez ügyben, rá kell kérdezni a magyarországi Renault központnál emailben vagy telefonon.
Valahonnan talán az rémlik, hogy a Dacianál nem csináltathattad meg, amíg garis volt a kocsi. -
Somatom
veterán
Vásárlás után rögtön megvolt a szokásos vezérlés gyógyítás/csere. Rob szerint 200 -körül érdemes főtengelycsapágyakat cserélni. A vízpumpáról tett fel képet. Last minute volt a csere. A generátort sem volt érdemes felújítani, gyári felújítottat kapott. Ha már szét volt kapva, akkor az önindítót is felújíttattam. Ezek mind a futott kilóméterektől használódnak el. Amúgy 2013 -as az autó.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Kronos3000
senior tag
-
-
-
rob210
Topikgazda
Tartunk két kocsit a clio és a verso.
A megane sajnos megy , pedig imádom, 9 éve hűséges és kitartó társ volt a mindennapokhoz.
Tartsatok szentimentálisnak , de egy könnycseppet biztos el fogok morzsolni, amikor a farát fogom látni távozás közben
Szívesen megtartanám, de nincs annyi pénz ami ennyi kocsira elég lenne.
(és itt nem az üzemeltetéssel van a baj, hanem a sarcokkal)Renault power
-
Predator2
addikt
Elnézést a késői válaszért, de most kerültem oda, hogy kivitelezzem a dolgot.
Az a baj, hogy nekem az autó kialakítása miatt nem tudom úgy elvezetni ahogy ti is.
Szeretném hogy kinézzen valahogy.Ez jó lehet a gyári helyére? [link]
Random a netről letöltött kép, de látszik, hogy nálam komplikáltabb az ügy.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Jaded
senior tag
Elvileg felrakod az új szettet, elindulsz vele. Ellapozol a keréknyomásig és addig nyomva az OK-ot, amíg nem írja, hogy “Kerekek felismerése folyamatban”. Aztán pár km urán jónak kell lennie (városban egyszer 5km volt, városon kívül kb fél). Ezt minden cserekor el kell játszani. PH1 esetén így van.
Renault Megane IV Limited
-
-
Jaded
senior tag
Én is “mezei” gumissal tetettem be a szelepeket, amiket ő bontott ki a gyári zacsiból. Elindultam tőle, pár km múlva már működött. Lehet R-Linken máshogy működik kicsit, nézd meg a manualt. Nem hiszem hogy a facelifttel változtattak volna.
mycso:
Szép színRenault Megane IV Limited
-
harry
veterán
Valoban gond volt a melle adott kerekek centrirozasaval, visszavittuk a kereskedesbe s ingyen megcsinaltak, ami mondjuk piros pont, ezzel megleptek.
Mas kerdes, hogy reggel 8:30ra vitte parom a kocsit idopontra, es kb 11volt mire el tudott jonni. Nem igazan ertem minek adnak akkor idopontot. Na mindegy, most levan a gond egy ideig.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
-
dugo_
veterán
Én beállítanám rendesen, aztán ahogy hűl az idő újra és újra, ahogy amúgy is kéne.
Gumisnál nincsenek ilyen magvas gondolatok, hogy majd jövő héten pont jó lesz neked a hidegebben, ha most túlfújja... Az M2-őt fél barral durrantották gyári érték fölé, cégeseket rendszeresen hozok el 3 baron (+0,8!!!) őszi/tavaszi gumicserék után.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fogyjunk le!
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Disney+
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- YouTube
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen