-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
Szerintetek hol lehet olcsón 1.5dci Thaliához a bal oldalra ködfényszórót venni?
Eddig tisztázatlan okokból berepedt és csere érett lett.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
2003-as Renault Thalia-hoz keresek/vennék szélvédő fűtést!
Olcsón, de ne a filléres kacat kategória. Ne gyújtsa ki a kocsit lehetőlegMilyet ajánlotok/melyiket vennétek?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #40438 üzenetére
Nem nekem kellene hanem apámnak, megkértem, hogy bővebben is fejtse ki mire gondolt.
Eléggé konyha nyelv lesz, de remélem így már érthetőbb mire gondol:"Olyan kellene, amit a műszerfal tetején lévő levegő befúvóra lehet tenni, és csak addig működik, amíg bemelegszik az autó, és a fűtés lefújja a fagyot-jeget a szélvédőről.
Amolyan páramentesítő szerűség, de elektromos.
Valamikor láttam ilyet azt hiszem az Auchanban.
A szélvédő aljára lehetett tapasztani belülről természetesen"1,5 dci nehezen melegszik.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #40447 üzenetére
Ha jól tudom a dízelek alaptermészetüknél fogva nehezebben melegszenek.
Pedig ennek még az első hűtőrácsok el vannak takarva/lezárva. 2003-as Thalia 1.5 dci 65Le
Az is igaz, hogy mikor hideg, nincs keményen hajtva, csak 2000-es fordulat 80km/h, amíg el nem kezd melegedni. Ne legyen gátrepedéses (remélem helyesen írtam)."viszont van olyan cucc, ami a vizedet melegíti és azzal azonnal lehet fűteni"
Ez micsoda pontosan? Hogyan működik? Thaliába is lehet rakni? Mennyibe kerül?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Apumnak arra kellene, hogy amikor elindul a városból hazafelé munka után, akkor ne párásodjon be olyan gyorsan a kocsi. Illetve ne fagyjon rá a víz az szélvédőre. Amikor meg már elkezd melegedni a kocsi, addigra már kiért a városból.
Most ilyen förmedvényt akar venni:[link] mindent olvastam róla csak jót nem. Jobb megoldás híján. Klímában nincs gáz sajna, töltve volt de valahol "elengedi".
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
2003-as 1.5 dci Renault Thalia. Ma délután már nem indult. Tudom, hogy senki sem jövendőmondó, de hang alapján mire gondoltok mi lehet a baj? [link]
Azóta érdekesen viselkedik, amióta nyáron elérkezett a kötelező szerviz ideje, és csere azután (vezérmű szíj, vízpumpa, feszítő görgő stb..) hazafelé menet, megadta magát a 0km-es vezérlő szíj! Szétszedés után, kikerült, hogy a feszítő görgő beállt, ami megette a vezérmű szíjat! Sajnos a szelepek is kaptak, de cserélve lettek.
Egyenlőre egy parkolóban "pihen" mert nem moccan! A szerelő meg nem ért rá!
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #41286 üzenetére
Sajnos napok óta nem mozdul, a környéken meg nincs is olyan szerelő aki foglalkozna vele.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #41286 üzenetére
Apum írt az index fórumra. Bár holnap ránéz egy autó villamossági szaki, aztán ha nem az a baja, visszük tovább. Azért megosztom veletek is hátha van valami ötletetek.
"Egy nem induló 2003-as Diesel Tháliához kérnék segítséget. Az autó 1 több órás parkolás után nem hajlandó indulni. Az önindító pörgeti a motort. Kiolvastuk a számítógépben lévő hibakódot,és ha jól láttam, magas üzemanyag nyomást írt a gép. A magas nyomás 4099 bár volt. Ez lehetetlen. A hiba kiütése után próbáltunk önindítózni,és figyeltük a nyomás értéket. A nyomás 2 bárról indult,és 2-3 másodperc után elérte a 4099 bárt,majd kigyulladt az izzítás, valamint a vízhőfok lámpa a műszerfalon,és újra beadta a magas nyomás hibát, a fent említett irreális értékkel. Véleményetek szerint,mi lehet a probléma? Merre keressük a hiba forrást."
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Mágus2 #41339 üzenetére
A nagynyomású szivattyún, az arányszabályozó szelep volt a ludas! Sikerült javítani, most újra rendben működik.
Viszont a fura hangja miatt megy még egy további szerelőhöz is majd. De legalább a saját lábán.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Ide is bemásolom kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Mivel a családban több Renault is van, elsősorban ebben gondolkodom.Megane vagy Clio? Milyen motorral?
Köszönöm a válaszokat.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
diablo1984
Ment válasz a másik topicba!
Ha lépcsős hátú Megane/Clió3-ból kellene választanotok.
Milyen motorral vennétek (benzines)?
Melyik amelyik kényesebb?>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #42099 üzenetére
Összevontam a két kommentet, és mivel úgy is Renault a téma így inkább itt folytatnám, hogy a többi szaki is közbeszólhasson ha a kedve úgy hozza.
Az, hogy kinek milyen/melyik autó tetszik, az egyéni ízlés kérdése, erre kár szót pazarolni.
Ami változott az előző elképzelésemhez képest az az, hogy megfelel egy 3 ajtós változatú kocsi is, sőt a Clio3-ból a 3 ajtós kifejezetten tetszik is, és mivel ezek a nem sok embernek kellenek, árban sem tűnnek elszállva. Vagy 1millió környékén 3 ajtósból is csak szemetet vesz az ember?Clio2 van öcsémnek is, viszont egy nagyon ajánlott "Alkalmi vétel" szóba jöhet! Amire azt mondja, ez ember, hogy ez most tényleg nagyon megérné/megérte megvenni.
Bár ilyet keresek más autó esetében is."a legalja az minden autónál a piacon lévő legrosszabb állapotú autókat jelenti"
Sajnos egyikbe sem lát bele az ember. Drágán is vehet szemetet az ember, vagy akár olcsón is jót.
Csak úgy hozok el autót, ha szervizzel megtörtént az állapot felmérés!Mazdával az a gondom, hogy rohadós! Nekem viszont hosszú ideig a most megvett autóm lenne.
Turbós benzines/vagy turbós diesel tök mind1 nem? Az opel topicban pont azt ecsetelik, hogy ugyan akkora bukta lehet a benzinessel is. Semmivel nem biztosabb. Úgy gondolom azt veszem majd amit jó áron tudok majd megvenni.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Renault Megane limuzinnal van esetleg valamelyikőtöknek tapasztalata?
Van pár kiszemeltem, de nem tudom milyen típushibái vannak, illetve mely motorok ajánlottak, esetleg kerülendők.Ha van valahol ezzel kapcsolatban, "kötelező olvasmány" annak a linkjét is szívesen venném.
De a személyes beszámoló is megfelelő természetesen.THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Tegnap, életemben először, voltam használt autó nézőben. A kiszemelt egy 2006-os, modell frissített 1.5dci Renault Megane 2 volt. Munkába járós autónak vettem volna. 1,1m volt az ár legalja, az alá nem sikerült tornászni. Cserélt/javított/garanciális befecskendező rendszerrel. Számlával igazolt, cserélt vezérléssel. Motorikusan jónak tűnt a kocsi 2 "apró" esztétikai hibát említett az autóval kapcsolatban a márkakereskedő: 2 helyen megvan húzva/nyomva. (képek lentebb).
Garantált kilométer óra állással, amit az Autoszkóp appal ellenőriztünk is, igazat adva a kereskedőnek. ~140.000Km van az autóban.
Hangra rendben volt. hidegen is jól indult. Álló helyzetben kormány váltó/egyéb elektronikai dolgok jónak tűntek.
Próba útra, addig még az árban nem egyeztünk meg nem engedett menni a kocsival, többszöri kérésemre sem. Mondván feleslegesen rabolnánk egymás idejét, viszont ha az ár megvan, a próba út után még mindig mondhattam volna, hogy ez nem kell. Forgalomból ideiglenesen kivont autóról beszélünk.
Kulcsok=kártyák megvoltak az autóhoz, és külön-külön is indították. A manuális klímát, próbáltam működésre bírni, vagy túl kevés időt adtam neki, vagy valóban valami gond van vele, de nem éreztem, hogy hűtött volna. A kereskedő szerint hibátlan, mert hallani ahogy kattan. Illetve egy hidraulika csövet mutogatott nekem, mondván ha ez puha lenne akkor az azt jelentené, hogy nincs benne gáz, de mivel az nem volt az így rendben van. A többi extra működött. Szervizkönyve meg volt a kocsinak, több bejegyzés is volt benne, viszont nem néztem meg pontosan meddig is volt vezetve. Magyarországi autó. Tartozás nem volt rajta.
Rétegvastagság mérőt sajnos nem vittünk magunkkal. A kereskedő elmondása szerint a bal oldala (ajtók+sárvédő) fényezve lehettek/lettek "de az sem egy vaddisznó módon", mert azok minimálisan vastagabbak 130 a gyári érték és helyenként mért 180-at. A fékek kívülről kopottnak tűntek. A kereskedő engedte volna, hogy megemeljük és ellenőrizzük, de erre végül nem került sor.
Az állapot felmérő lapot, kérésemre csináltak volna, de idézem: Mit töltsünk ki rajta? Én szerettem volna, de éreztem a hangján a cinizmust, mondván ők már átnézték, nem árul szemetet, de kitölti nekem ha nagyon fontos. Viszont nem zárkózott el attól, hogy idegen szerelő átvizsgálja/alánézzen. Elvinne az ideiglenes kivonás miatt sajnos nem lehet. Az első lökhárító elég érdekes/furán áll, amit jeleztem is neki. A beltérben a műanyagok karcosak. A sebváltó gomb kopott, viszont a szoknya egyben volt, nem szakadt. A kárpitok nem szakadtak, viszont több helyen is foltosak/koszosak, egy ennyi idős autótól még rendben lett volna.Készítettem képeket is, vannak amit csak azért fényképeztem, hogy látszódjon a különbség a jó és a hibás oldal között: [link]
A kérdésem hozzátok:
Ha a próbaúton is rendben van, a klíma is működne. Megérhet 1.1m FT-ot? Meg úgy az egészről a véleményetek?!
1-1,2m forint környéken valóban csak ilyen Megane-okra számíthatok?
Az eredet vizsga díját a kereskedő állta volna nekem.THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Graphics #42626 üzenetére
(#42626) Duliee
Egy nap oda/vissza 70km-t erre a távra, még pont ajánlott a diesel. De ha nem lesz más akkor marad a benzines.
2006 előtti modellekre, a márkakereskedő is azt mondta, hogy gyalázat. De ez már a frissített verzió, amivel viszonylag kevés baj van. Nincs agyon extrázva, így a meghibásodási faktor is kisebb talán.
(#42627) rob210
Nem hoztam el, sokallottam az árat. Telefonban azt mondta, nincs lelakva belülről, nekem más volt a véleményem. Ha engedett volna még az árból akkor lehet... Természetesen csak a próbaút után.
A hirdetés alapján az általam megnézett Megane is patika autónak tűnt.(#42628) diablo1984
Amikor mondtam neki, hogy szeretném ha kihozná a réteg vastagság mérőt, és előttem is mérjük meg, akkor kaptam megint a kioktatást. A kezemben ott volt a Totalcar-os ellenőrző lista.
Idézem: Alkudozom, ellenőrző listám is van, és még réteg vastag mérés is? Tudom kezelni? Mondtam neki, hogy nem, de gondolom te megmutatod. Akkor megint csak mosolygott. Maga a kereskedő koránt sem volt szimpatikus. A szavatosság hallatán, folyamatosan visszakérdezett. Mondtam neki, hogy nem visszaélni akarok vele, csak nem szeretnék roncsot venni.Mondta a kereskedő, hogy nézzek még pár ilyen kocsit, de biztos benne, hogy vissza fogok menni ezért.
Csak a hibás részeket (ami látszott belőle) az eredeti hirdetésben látszik a teljes autó.
(#42629) tresh és (#42632) Duliee
Hajlok a Suzuki felé, bár nagyon nem tetszenek. Viszont szerintem pofátlanul drágák
Apámnak Renault Thaliája van(#42633) diablo1984
Yaris középső óraegység miatt kizárva! A Corollák meg drágák, amiben nincs csillió km.
Azért sem ölnék bele túl sok pénzt, mert a munkába járáson kívül nem sokat lenne használva.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Graphics #42643 üzenetére
A másik topicban, pont azt magyarázzák, hogy a japán diesel sz@r! Most akkor?
Az 1.5 dci-ről úgy hallottam az első széria beteges, de az utána lévők már jók.
nekünk is jó. Csak kapott egy pofont a hibás gyári alkatrészek miatt (csere után ugrott a vezérlés). Azóta vannak gondok.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Végül egy Clio 2 mellett tettem le a voksom.
Szeretnék bele vásárolni, olcsón, jó minőségű, méret pontos szőnyeget venni?
Szerintetek, hol nézelődjek?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #42781 üzenetére
Túl sokat nem tudok róla mondani, mert még csak a foglalót fizettem ki rá. Jövőhét végén tudom majd elhozni. Az olcsóbb, de "feljavítgatom" változatot választottam.
1.5dci (bátor vagyok tudom) 82 Le
Törésmentes, nem rohad, alul is hibátlan. Német autó volt, hölgy tulajdonos, vezetett szervizkönyv (mesékben is hiszek).
750k volt átírással együtt.
Ahogy tesztelgettük, úgy jöttek elő a hibái. Kuplung hamarosan csere érett lesz. Illetve a klíma hűtő lyukas. +1,2 apróság.Mikor hazahoztam, megy is a szerelőhöz, a kötelező cserék miatt.
Akkor írok majd bővebben is(#42782) Josi.
Köszönöm.(#42783) rob210
Elsősorban szövet szőnyeget keresek.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz speedydb23 #42789 üzenetére
Itt a környéken, nem volt nagy választék. Szegedre meg nem volt kedvem lemenni.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Ez a kocsi maradt a tulajdonosánál, mert nem engedett az árból. Ő volt az amúgy:[link]
A márkakereskedő elmondása szerint, 500k-ban számolta be hibás befecskendező rendszerrel.
Más:
Az 1.5dci 82Le diesel-ekben van kettős tömegű? A meganokra azt írják, hogy nincs, de ez igaz a clio II-re is?
Remélem igen.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #42798 üzenetére
Nagyon jó szemed van. Nekem a képekről fel sem tűnt.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Füge007 #42820 üzenetére
Szerintetek 2004-es 1.5dci 82Le motoros Clio II-höz, melyik kuplung szettet ajánljátok?
Ha ti cseréltetnétek melyiket rakatnátok bele?Illetve, a klíma hűtőm lyukas, abból szerintetek meglehet "kockáztatni" bontott cseredarabot, vagy csak ujjat érdemes?
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz PowerBuldog #42826 üzenetére
Köszönöm a segítségeteket.
Azért lesz rá szükségem, mert a kuplung pedált nehezen/nehezebben lehet csak benyomni, illetve benyomás közben "ráz" a pedál. Ilyenkor biztos, hogy cserélni kell, vagy lehet akár más, egyszerűbben orvosolható baja is?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Hazahoztam a "drágaszágot". Sajna észre is vettünk rajta egy hibát, ami cserére szorul.
Hol tudnék olcsón, akár bontott, de jó állapotú, (piros jelzésű) spirál rugót venni? Gondoltam rákérdezek, hátha van egy tuti ötletetek erre. 2004-es MK2 Clio 1.5dci 82LeTHX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz AMD Power #42942 üzenetére
Helló
Ezzel a kocsival szemeztem:[link]
Írtam róla már itt a fórumban.
Mint ahogy látod, ezt a kocsit egy márkakereskedő árulja. Nekem ő mondta, hogy 2006 előtti Megane-t kerüljem, mert 50%-os volt a hiba arány. Elmondása szerint nagyon pocsék volt, sok hibával a modellfrissítésig (2006). Természetesen biztos van kivétel.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Fedélzeti számítógép, csak olyan kocsiban van, aminek a bajuszkapcsoló végén gomb van, jól tudom?
Ilyen a videóban szereplő óra csoport van a kocsiban.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Sajnos az autómhoz nem magyar nyelvű papírok vannak, viszont szeretném megtudni, hogy gyárilag milyen felszereltségi osztályba tartozott. A kérdésem az volna, hogy ezt hogyan deríthetném ki? A kocsiba nincs felírva (vagy csak rossz helyen kerestem eddig)
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #43147 üzenetére
Helló
Nekem egy ilyen táblám van a jobb első ajtónál. Máshol nem találtam.
Ebből hogy deríthetném ki a felszereltségét?
Mint említettem osztrák autó, és a papírjai is idegen nyelvűek.A Thaliánkba több helyen is fel van tüntetve, de ebben sehol.
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
angyalpc2 és mycso, köszönöm a válaszokat.
Nekem Clio (MK2) E2 szintű van, ami eszerint a honlap szerint, Confort felszereltségi szintet takar.
Hogy tudhatnám meg, hogy ez idehaza milyen "néven futott" ? Mert találtam egy táblázatot ami összesíti őket, de az enyém pont nincs benne.
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Ha a utastérben lévő visszapillantóm tükre hibás (olyan mintha fel lenne hólyagosodva a peremnél) azt lehet külön cserélni? Mármint benne az üveget, vagy csak kompletten lehet az egész vissza pillantót?
Illetve ismertek olyan ajánlott bontót, ahol érdemes kutakodni alkatrészek kapcsán?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz diablo1984 #43440 üzenetére
Sajnos úgy is kell mennem diagnosztikára a Renaulthoz, majd ott rákérdezek.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
1.5dci 82 lóerős kocsit 142.000km-el mennyire érinti/érintheti a hajtókar csapágy hiba?
Mikor érdemes cseréltetni? (ha kell egyáltalán)
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Ismét egy kérdés
Üléshuzatot szeretnék vásárolni a Clio-hoz (MK2).
Honnan tudhatnám meg az ülések pontos méreteit?
Van esetleg ajánlott márka, emberi árban?>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
(#43571) mycso és (#43572) tresh
Ha már szerelők, az itt megemlített urak közül, foglalkozik valamelyik diesellel is?
Apámnak a Thaliában kellene kapcsoló szelepet cserélni (2003-as 1.5 dci 65Le)Kelepel egy "kicsit" :[link]
Vagy esetleg más valaki, Nógrád, esetleg Pest megyéből aki foglalkozik ilyennel, és ért is hozzá?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Kiégett pár izzóm a műszerfal mögött. Találtam hozzá egy videót, hogy hogyan is kellene cserélnem.
A kérdésem az volna, hogy milyen izzót kell vennem, hogy passzoljon bele? Egy cikkszámot, vagy linket megköszönnék.
Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Szükségem lett volna a dudára, de csak nem akarta az igazságot. Biztosíték rendben van.
Belül, hol találom a csatlakozót? Megnézném, hogy nincs e szétcsúszva. Vagy más egyéb ötlet, hogy mit nézzek át ilyenkor?Lehidalok, ha emiatt is szerelőhöz kell mennem.
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Meglett! Jobb elől van nálam. 2004-es MK2 clio. Apámnak van Thalia.
Az öcsémnek meg egy benzines 1.4 16 szelepes clio.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Ilyen filléres kütyü, jó lehet 2004-es Mk2 Clio-hoz hiba kód olvasásra, és törlésre?
Vagy más, olcsó alternatíva esetleg?
Csodát nem várok tőle természetesen.
THX
[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Helló
Ezt a mondatot mivel érdemelte ki az 1.5 dci? [link]
Itt van például ez a Renault Mégane 1,5 dCi, benne a világtörténelem egyik legkockázatosabb motorjával, de mindössze 148 ezer kilométerrel, egyenesen 2004-ből, és hozzá a csábító hirdetési szöveg.
Apám kocsijában (2003-es 1.5dci 64Le Thalia) 90.000Km-nél kellett turbót cserélni, még használható volt, de több sebből vérzett a kicsike.
Mitől tud meghalni a turbó, főleg ennyi kilométer után? Ha meg is volt hajtva a kocsi utána mindig megvártuk, hogy rendesen vissza hűljön.
Hány km az aminél már "normális" a turbó csere?Nekem is diesel van, a cikkben szereplő évjárattal és lóerővel, csak nem Megane, hanem Clio
Hogyan használjam, hogy minél jobban óvjam a motort, de mégis takarékosan üzemeltetve?THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Értem, köszönöm. Bár a kérdésem első felére nem kaptam még választ.
Mk2 Clio-hoz hogyan deríthetném ki, hogy mi a bal első ajtóhatároló cikkszáma? Nyitáskor/csukáskor elég csúnyán akad/pattog az ajtó.
Renaulték 10.000Ft-ot mondtak rá amit kicsit sokallok érte.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
Csináltam már, és sajnos nem segített. Ezért is keresek helyette újat. Csak nem tudom hol tudnék venné, mert nem tudom milyen cikkszám alatt keressem.
PeterPH köszönöm a válaszod
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
Predator2
addikt
Igen az volt. De egy másik ugyan csak TC cikkben is halálra fikázzák.
Nem rég volt egy ilyen hibám: [link]
Első körben kapott 4 új Bosch izzító gyertyát, de nem oldódott meg. Voltam Renaultnál diagon, esetleges hiba forrásként fent állt a nagynyomású szivattyú esetleges haldoklása is. Azt mondták, hogy a nyomások rendben vannak a kocsiban, de ennek ellenére, vannak buborékok a csövekben (szerintem nem sok).
Mikor ezt megkérdeztem a szervizes faszitól, egy elég érdekes kérdést tett fel nekem. Nem biztos, hogy pontosan fogalmazok, de valahogy úgy hangzott, hogy buborékok vagy hézagok/szakaszok, mert hogy nagyon nem mind1?! Máig nem értem ezzel mire akart utalni. Anélkül, hogy ránézett volna, megbízott a számítógép által szolgáltatott adatokban->nyomások rendben vannak. DE ezt is az én unszolásomra. Elég csalódás volt számomra ez a diagnosztika, mert ha nem erőltetem a dolgokat, 5 perc után leráztak volna.Első körben ezek voltak a kocsim számítógépében:[link]
Törölték őket, mondván kitudja mikor kerültek bele, az is lehet, hogy egykét javítás alkalmával.
Egy hét után vissza mentem, akkor már csak a jeladó maradt a listában. Amit cseréltek is (vezérmű tengely jeladót).
Azóta pöccre indul. Most megint egy hét múlva kell vissza mennem, megint megnézik, és ha nincs semmi, és indul rendesen, akkor fizetek.Ezek a buborékok, a befecskendező rendszer hibájára utalnak? 1 hónapja van nálam, az ilyenkor kötelező cseréken átesett a kocsi +2 spirál rugón.
Mivel/hogyan melegíted elő?[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<