Aktív témák
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #6799 üzenetére
Igazából nem. Ad egyfajta biztonságérzetet, de tudom, hogy ez becsapós, és nem kísértem a sorsot. Megnyugtat a tudat, hogy nyugodtabban fékezhetek, mert az ABS kisegít, ha baj van. Szándékosan nem hergelem az elektronikát.
Olyan mondjuk volt, hogy a Mátrában motoroztunk, és a kanyarokban elkezdtem próbálgatni a hátsó féket használni, és bátrabban használtam, mintha nem lett volna ABS. Kanyarokban is jól jön, amikor hátsó fékkel segítek ráfordulni az ívre. A tapasztalat pedig, hogy finom csúszást megenged, de mielőtt megindulna a fara, azonnal közbelép. Érzésre kb olyan, hogy elkezdesz fékezni, és egyszercsak érzed, hogy hopp ez sok lesz, és abban pillanatban már a pedálon is érzed, hogy működni kezd a szerkezet, és minden oké, persze egyúttal csökkentem a fékerőt, az életemet azért nem bízom az elektronikára, meg olyan tökéletesen finoman nem is szabályoz, ugyanúgy pulzál, mint az autóknál.ALI_G: Öö, hát listaáron 190k-val volt több az ABS-es, mint a sima. Valójában nem tudom. 1,84M volt az ABS-es, 1,65M a sima, és 1,77M-ért hoztam el az enyémet. A simából nem tudom, mennyit engedtek volna. Nem is merült fel végül, hogy ABS nélkül vegyek. Sokat megyünk két személlyel is, szóval nem csak az én biztonságom volt fontos.
-
bajnokpityu
félisten
vmelyik tesztben irták,h a bömös abs-e buta volt.ha megcsuszott valamin,akkor utána hiába volt ujra jól tapadó felület,végig leszabályozta a fékerőt.naköszi.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
zsoltee10
addikt
válasz
bajnokpityu #6802 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen BMW-ről volt szó, de ez elég nevetséges. A BMW jelzem 20 éve tesz ABS-t a motorjaiba,szóval, ha valaki, akkor ők tudnak fejleszteni. Soha egyik BMW tesztben se olvastam ilyet, pedig olvastam az összesrpl, ami az utóbbi 10 évben megjelent. A maiakat pedig kifejezetten dícsérik.
Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen félinformáció miatt temetni a technikát megint vicces dolog. Az enyémen soha nem volt ilyen, pedig az elején próbálgattam egyenes úton, hogy tudjam, mire számíthatok... -
válasz
bajnokpityu #6802 üzenetére
Bezzeg az Integra háromkörös abs-e
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
válasz
zsoltee10 #6803 üzenetére
kurtára nem flémeltem...inkább a teszteloket jellemzi a dolog.logikailag is lehetelen a dolog,azért irtam,mert azt hittem nyilvánvaló.
viszont amire felhördültek páran itten,mindig jött megerősitő HSZ függetlentől,simán elkpzelhetőnek tartom,h vaki kapásból tudja,h melyik számban volt melyik ujságban,melyik tipus.amugy asszem a kis1hengeresüknél irták.
és abszolut nem irtam le az abst,irtam is,h 2 balesetemből 2t usztam volna meg,ha van.
egyéb kritika?eladó Kawasaki j300 robogó
-
zsoltee10
addikt
válasz
bajnokpityu #6805 üzenetére
nincs több.
Bocs, akkor félre értettem a hsz-ed. -
Atomgeszi
veterán
Hali!
Remélem jó topicba írom. Bukó vásárlás előtt állok, csak nem tudok választani. Ezeket néztem ki, keret 20k.
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK ez nagyon jól néz ki sztem.
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINKHűű vazze. Jó sok link! Ja és persze milyet ajánlotok még esetleg (max)20k körül?
Köszi mindenkinek![ Szerkesztve ]
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Atomgeszi #6807 üzenetére
hát én rosszul vok bekötve,ragaszkodom az üveg-szénszálasokhoz.sosem volt műgyantám,nem is lesz...és nem a kisebb súly miatt.dolgoztam üvegszállal,és meggyőzött.meg egyszer legurul hegyről a HJCm, 5 métereseket pattogott sziklán,és 2 karccal megúszta.bezzeg orrom előtt boltos leejtett 1 méterről egy nonamét,ott a boltban kettétört.
nemtom milyen motorra veszed,ha valami komolyabbra,akkor feltétlen tanácsolnám,h próbáld ki a saját motorodon mielőtt kifizeted.ugyanis akár burkolt,akár burkolatlan,mind a saját testtartásod,mind a motor légáramlata képes csavarni,remegtetni a sisakot.120tól.akár egy plexicsere is visszájára sülhet el.ha ezt nem lehetséges,akkor olyat,amin nincs ez a millió sallang műanyag szélterelő.amik természetesen növelik a szélzajt.
30tól lehet normális sisakot kapni sztem,efölött kényelem,designban különböznek.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
Atomgeszi
veterán
válasz
bajnokpityu #6811 üzenetére
Amiket linkeltem egyik se üvegszénszálas? a 18 ezres kategória ennyire szar lenne?
Sajna egy mukkot se tok németül, így még nehezebb dolgom van!
Jó azért én is láttam 4 ezer ftos zárt bukót valami kínait, na az kész röhej. De az 4 ezer, ez 4-5ször ennyi. Havernak van MT-je 18 ezres, az se rossz sztem. De oylat nem akarok. HJC bukokról mi a véleményed? Gondolom neked se 20 ezres kategóriából volt a HJC-d ami 5 métereket pattogott.
Link
LINK
LINK
LINK
S ezekről vélemény?
Nem, csak egy robogóra lesz a bukó egyelőre. A jövőzenéje valszeg 2 év múlva fog kiteljesedni nagyobb katra, de addigúgyis lesz másik. Így mondanál véleményt? Amiket linkeltem Ebay-ről egyik se jó? -
válasz
Atomgeszi #6812 üzenetére
ebay-ről nem vennék sisakot. Olcsóbb, meg jobb, meg minden, viszont egy óriási hátránya van. Nem tudod felpróbálni.
Ez két okból zavaró.
1: Ha szűk, akkor iszonyatosan kényelmetlen lesz
2: Ha tág, akkor a menetszél keresztbe fogja fordítani a fejeden.Szóval ezt érdemes boltban megvenni, mégha drágább is
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bocX
tag
nekem sisakokról az a véleményem hogy az ár elég jól elárulja, miféle sisak is. robogóra általában a 20 ezres kategóriás sisakok elegendőek, ha 80km/h felett nem nagyon mész, akkor nem gáz annyira. nem elhanyagolható a szélzaj meg stb, de első a védelem. ezek kibirják a 50-80 közötti eséseket is, bár ezzel a sisakokkal nem ülnék fel nagyvasra pl, mert lehet 120nál már nem védi meg a fejem.
sztem robogóra is fontos hogy álvédős plexis legyen, véd a bogorak ellen, meg ha olyan szerencsétlenül esel, nem fogod ledarálni az állad. nekem cms van, robeszre kiváló, 15ért vettem (25 lett volna, de srác rájött egy hét után hogy elb.szta a méretválasztást és nagy volt neki, nekem meg pont jó és megegyeztünk).
sztem ez a max 20as kategória az pont jó lesz robogózásra, képeket elnézve jónak tűnnek a hjc-k (bár nem volt hozzájuk szerencsém). sztem nagyvasra meg a 80+ kategóriák a jók. amit mondottak előttem is, minél kevesebb kütyü van rajta annál kevesebb a szélzaj is, de persze szellőzés sem jön rosszul.[ Szerkesztve ]
sok munka és ugyanannyi lazaság
-
#25954560
törölt tag
válasz
bajnokpityu #6811 üzenetére
sztem az en ket Caberg-em egyike sem volt uvegszalas, viszont igensokmindent kibirtak
leestek jopar helyrol, estem is bennuk, es megsem volt veluk soha semmi baj. a regebbi az meglehetosen zajos volt, es az ujabb is
en inkabb ugy gondolom h 2-3 evente muszaj oket cserelni.
(igazibol gozom sincs, h miaza 'polikarbonat')
-
-
qpakcovboy
őstag
Szerintetek normális, hogy egy 3 éves motoron amiben 13000 km van szelepet kell állítani (sv1000) mert a fékolajcsere, meg a kuplung folyadék csere azt megértem.
-
#25954560
törölt tag
válasz
qpakcovboy #6817 üzenetére
en a fekolajcseret sem ertem. max akkor kene, ha rettenetesen vannak hasznalva a fekek es nagyon sokat forr.
-
válasz
qpakcovboy #6817 üzenetére
Nekem 8ezernél állítottak szelepet a 125ösben. Gyári előírás. Amúgy szerintem érdemes 15ezrenként megnézetni. Ki tudja mennyit kopik a lapka.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#25954560
törölt tag
válasz
qpakcovboy #6820 üzenetére
lehet felreertettelek: most akkor kellett allitani vagy csak ellenoriztek?
-
bajnokpityu
félisten
konstrukció válogatja.VFRnél 48ezernél kell ellenőrizni,de jó eséllyel nem kell cserélni semmit.CBRemnél 24ezrenként.F2nél 12ként kellene.de általában minden második periódusban kell is cserélni vmit.de van olyan F4i,amiben 96ezernélnél még gyári lapkák voltak,és ekkor sem kellett állitani.komáromi szerviz mesélte.
8ezernél állitottak,v ellenőriztek?
ha nincs szervizkönyve,akkor ellenőriztesd le,nem nagy meló,és nagy nyugalomsztem tessék csak 2 évente fékolajat cserélni.
nektek nem forrt még fel félfolyadék ezek szerint.kicsi switnek egyszercsak beesett a fékpedál a mátrában.volt nagy para.ettől függetlenül látni előre,ha egy fékolaj elhasználódott.általában megbarnulnak.és a barnaságot ráadásul a fönti tartályban kezdik.de mivel az egészet el lehet intézni otthon fél óra alatt(fönt folyamatosan töldöd az ujat,alul meg engeded-ezért nem kell légteleniteni),anyagköltség is filléres..
ja azt is sokan elfelejtik,h injektorosnál is kell folytószelepet szinkronolni,nem csak karbison.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #6822 üzenetére
sornégynél ritkábban kell mint V2-nél nem?
-
#25954560
törölt tag
válasz
qpakcovboy #6823 üzenetére
ellenorzesre jo. en ugy ertettem h kellett is konkretan allitani (v cserelni lapkat v akarmi ami van sv-nel) mert kicsit korainak tunne, ha ennyi km alatt elallitodna.
-
Illik cserélni:
Az olajat 5000enként, szűrő nélkülinél 4000-enként. Vagy évente egyszer.
A fékolajat kétévente. Túrázáshoz jó a 4-es, pályára 5-5.1.
A hűtővizet kétévente. Ez keni többek közt a szivattyút is, szóval nem érdemes spórólni.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
qpakcovboy
őstag
Megküldték az árajánlatot, a szűrő és szelep csak fake volt. Fékolaj csere elöl hátul, meg a gumi felrakás hátra centírral, 7 forint, ma kész lesz.
-
válasz
[lAyCsI] #6830 üzenetére
Mert a fagyállóban lévő kenőanyag keni a szivattyú alkatrészeit, meg akadályozza meg a korróziót, és a vízkőlerakódást.
Ezek a tulajdonságok pedig idővel meggyengülnek, ezért kell 2-3 évente lecserélni. De legfőképp a szivattyú tömszelencéjének kenése miatt.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
qpakcovboy #6817 üzenetére
A 600 sornégyeknél általában 30-40 000km nél kell csekkolni és esetleg cserélni. A fékfolyadékot kétévente kellene cserélni, azt írják...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #6834 üzenetére
a dot4 és a dot 5 mar. dot5öt amugy nem nagyon használnak,én legalábbis még nem láttam sima 5 feliratot sehol.
az 5.1 nem fényezést maró hatású.
alapjában véve ezért veszek mindenbe 5.1et.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
qpakcovboy
őstag
válasz
bajnokpityu #6835 üzenetére
mi tegnap megmartuk vele a kawa fényét, egy csepp ment a dobra (feketére van fújva) rá 3 másodpercre, bővíz, rongy, törlés, de ennek ellenére megkapta.
-
válasz
Atomgeszi #6838 üzenetére
Minden gyártónál van eltérés... Ezért nem vennék sisakot látatlanban.
MT (vagy HJC? nem tudom már) nem tudom milyen, bár egy haveromnak az van, jókat mond róla. Nekem nitro, ez is elég jó...
Úgy nézd meg, hogy picit szorítson. Pár óra alatt összemegy a bele annyira, hogy pontosan faszán fog passzolni a fejedre. A másik lényeg, hogy a tarkódnál be tudd nyomorgatni az ujjaid. Ha bemegy, és mindenhol szorít kicsit, akkor jó lesz.Sisakon, ruhán, olajon, és gumin sose spórólj.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz
Topiccsendőr #6834 üzenetére
Ahogy én tudom, pályamotorba legalább 5-öset vesznek, mert később veszti el az erejét, (magasabb a forráspontja) mint a 4-es.
Egyebet nem tudok elmondani, nekem most 4es van benne, tavasszal lesz fémfékcső, aztán akkor 5-ös lesz. Ha nem mondom meg, hogy marta-e, akkor marta.Ha nem marta, akkor megírom
Remélem nem fogja
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
jasszer
senior tag
Ha már a technológiai diffinél vagyunk, meg tudjátok mondani h miért használnak ilyen v. olyan (víz / lég-olaj) hűtést? (mi indokolja pro / kontra) A GS500-asokon ugye az utóbbi van, de nem fekszik meg hetven fokban a rutinpályán sem, mikor a mazsolák tornáztatják egyesben, sz'al annyira nem lehet alacsony a hatásfoka, viszont a DT-met forraltam már fel dugóban...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Atomgeszi
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz
qpakcovboy #6836 üzenetére
mármint 4essel?
eztmég én is elkövettem az ETZn.eladó Kawasaki j300 robogó
-
bajnokpityu
félisten
válasz
jasszer #6842 üzenetére
sztem a kihegyezettség miatt tértek át vizesre.a dolgot mondjuk nem tom levezetni az uj gsxf1250-re,mert ott inkább gyengéb lett,mint kihegyezettebb.node kivételek erősitik...
telán nagyobb hézagot hagynak a dugó és a henger között olajosnál,h ne szorulhasson meg.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
válasz
jasszer #6842 üzenetére
Víznek jobb a hatásfoka asszem. Meg nem koszolódik el olyan könnyen. Pl, ha a hűtőbordád tele megy sárral a léghűtésesnél, akkor drasztikusan visszaesik a hőleadási értéke. Vizes hűtés meg közvetlenül a melegedő résztől hozza el a hőt. Furatokon keresztül. Meg a víz nagyjából egyenlő hőmérsékleten tartja a blokkot, kisebb a hőingadozásból adódó terhelés a fémen. Ha a vízhűtésesen normális ventillátor van, akkor nem fog felforrni benne a víz.
Bár most lehet, hogy baromságot mondtam...Az igazi hűtés a víz-olaj. Az olajjal is rengeteg hőt ki lehet hozni a blokkból, mivel bentről jön.
De ugye sem a túlmelegedés, sem a túlhűtés nem jó a blokknak. Bár a túlmelegedésből néha vita van, mert ugye azt mondják, hogy 80-85fokon jó a vízhűtés. Namármost versenymotoroknál 100-105 fok az igaz, GP bájkokban meg még több. HRC manual RVF-hez 108 fokos vizet mondott optimálisnak pályára, és valahol 114-115 környékén kapcsolt a venti.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
zsoltee10
addikt
Annyival egészíteném ki a dolgot, hogy az egyenletes hőmérséklet miatt a károsanyag kibocsátás is kisebb, ezért csinál mindenki vizes blokkot, hogy teljesítse a legújabb normákat. A másik ok pedig, hogy egy vizes blokk sokkal kultúráltabb, nem csattog olyan hangosan, mint a levegő-olaj.
Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Autós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kupon kunyeráló
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Eladó bontatlan AMD Ryzen 7 7800X3D processzor
- Új bontatlan Sandisk Ultra 3d SSD 4TB és Samsung 2.5 870 Evo 500GB SATA3 (MZ-77E500B)
- AkciÓ ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/512GB SSD Magyar bill Azonnal átvehető.
- ÉRKEZETT Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD