- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
Aktív témák
-
feca81
aktív tag
ti menyniert vettetek a konzolt?mert nekem tobb 10e remlik. akokr ez hogy ilyen olcso?
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Boci_83
őstag
-
Kasza08
őstag
na megjött a bukóm. de minek?
-
.mf
veterán
Jútyúk -- nem is tudtam, hogy ez a Ghost Rider fazon tud vicces is lenni
2. uppsalai futam (273kmh átlag autópályán délutáni csúcsban) után 3. uppsalai futam...
Motoros szánnal városban, autóúton? Naná, sőt, még ezt is tudja fokozni
Párizsban -- igen, pocket-bike-on is állat
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Gaboman
nagyúr
Csináltam egy videót a mociról.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
-
Gaboman
nagyúr
Lenne egy olyan kérdésem hogy karbiszinkron lett csinálva a gépemen,meg állítottak rajta de olyan jól sikerült hogy most a motorfékem egyenlő a nullával,előtte az utas lefejelt ha elengedtem 6ban a gázt.
A motor alul olyan erős volt 2000-2500fordulattól is,most meg nem akar rendesen húzni,4000nél indul meg.
Mit ronthattak el rajta és miért nincs motorfékem,miért nem megy alacsony fordulaton is jól?
Mit kellene állítani hogy mind a két problémám megszűnjön.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
FABRICIUSZ
tag
Így is fel lehet izgatni egy szőkét .
[link]FABRICIUSZ
-
válasz Topiccsendőr #29027 üzenetére
Gondolom arra gondolt, hogy elfárad az anyag. Rázkódás, rezgés, vibráció előbb utóbb kikezdi az anyagot. Fékezés, jó magyar utak, stb...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Kasza08
őstag
válasz TayRol #29018 üzenetére
Köszi, minden a pénz függvénye Szimatolok körbe, kinél éri meg, hol mennyiért nyomják meg.
Vigaszdíjul szomszéd vitt egy kört a kawával, új buksiba Olyan 140 körül kezd el süvíteni, de a plexit felhajtanom csak a beszélgetés miatt kell; abszolút pára mentes. Jól szellőzik, kicsit alulról engedi be a luftot. Télire, de legalábbis a hideg időkre kell vennem olyan rongyot, ami leér a nyakamig, így bogárháló és sálként is funkcionál. De a szemem nem folyik ki legalább nagyobb sebességnél -
Nippon
őstag
válasz Topiccsendőr #29027 üzenetére
Puha futómű, gyenge váz... Igaz egy túrázásra használt motornál ez nem feltétlenül döntő, de a felsorolásából szerintem ez a két motor az amit nem kell választani. A maradékból meg döntsön a saját szempontjai szerint.
-
Integra
titán
válasz TayRol #29019 üzenetére
130 kmh-nál forog 4500-at a gép ötödikben..
ma 200-240 között toltam végig (7000-8000 rpm képzelheted.. de legalább minden jürgenvágent letoltam, biztos ami biztos), ahol csak lehetett, hát nem hittem volna, hogy el lehet fáradni száguldás közben, az autó tovább bírta mint én..
de kurva jó full legálisan padlógázzal tolni és természetesen senki se törte össze magát, lám így is lehet. igaz nem mo-n.. mondjuk itt is már egyre kevesebb hely korlátozás mentes, nagyon sok a 120-as korlát, vagy az időszakos korlát. és szét van bombázva minden, mindenhol autópályát építenek, vagy ujjá építenek, kemény.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
gabranek
aktív tag
Srácok! Szerintetek miért ég ki állandóan a hátsó lámpám? 50-es Honda CRE-m van. A világítás nem aksiról megy, hanem a motorból kapja az elektromosságot.
Tegnapelőtt mikor hazaértem, láttam, hogy már megint nem ég a hátsó lámpa, csak a fémlámpa jó. Nézem az égőt és az izzószál el van szakdva. Kicserélem, erre tegnap újra cserélhettem, mert megint elszakadt. Ezután lemotoroztam a hétévégi házamhoz kb 15 km-t, és mire leértem ebben az égőben is elszakadt az izzószál (de már a féklámpa sem világított)...kellemes volt úgy hazamotorozni szürkületben, hogy nincs hátsó lámpám
valaki azt mondja hogy zárlatot kaphat (viszont az izzóban semmi elszíneződés vagy korom nincs, csak el van benn szakadva a szál). A srác aki szokott segíteni a szerelésben viszont azt mondja, hogy a rázkódástól mehet mindig szarrá. Ugye terepgumi aszfalton...tényleg nagyon kell kapaszkodni a kormányba
Ajánlották azt is, hogy vegyek ledes izzót.Ötlet?
田中れいな
-
TayRol
veterán
AXO cuccok nagy kedvezmennyel.
-
feca81
aktív tag
válasz gabranek #29046 üzenetére
konkretan midnegyiknek igaza van.mind lehet. razkodas,fesszab,zarlat,barmi.tegy bele ledes izzot,ezzel kiszurod a razkodast.ha azt kilovi,tuti vmi elektromos gond lesz.a azrlatot viszonylag konnyu kiszurni egy szakadasmerovel.csak idoigenyes. a fesszab meg jaro motornal ha tobb voltot ad le,mint ami meg van szabva (asszem 13.-14 kozott van) akkor az a ludas. a megfelelo teljesitmenyu izzokat hasznalod?wattszam egyezik az eloirtakkal?
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
Nippon
őstag
válasz bajnokpityu #29040 üzenetére
Én meg 4 nap Rocker C után vennék egy Harley-t. Értem, hogy miről beszélsz, de azért a ZRX nem egy kuriózum.
A Harley-nak megvan a feelingje, de az nem állítanám, hogy a GSX-R-nek nincs, teljesen más élmény mindkettő. Egy ZRX mit tud amit a Bandit pl nem?
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen