- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Az letilt, hidd el, ha meg nem, akkor már elég rossz állapotban van a blokk, hogy nem tud addig kipörögni
A ZXR 250 15 000 környékén tiltott, akkor volt km óra szerint 190-nél (mivel akasztotta az órat), és 18 500 nál van a piros. Az más kérdés, hogy hazudik az óra...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DroneZ^
őstag
legalább megtanulsz rendesen motorozni
-foggalmam nincs mennyi a gixxer, de sztem megéri, 1x élsz, A jogsi közben nem tanulsz meg motorozni asszem sem az utakon igazából, mert ahhoz kikellene válaszz magadnak 1 nagyon profi, forgalom nélküli utat, és döngetni rajta mint a vadállat. Másrészt ott elmagyarázzák miért jó ez és ez a testtartás stb stb... Hogy ne járj ugy mint az a 750-es gixxeres aki a szerpentinen ment az R1 be...
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
Azt jelenti, hogy nem cseszed el ordenálé módon a féktávokat, és az íveket is szépen veszed, nem kockásan, hogy nagyfék-kanyarodás-gyorsítás. És persze a legjobb íveken mész, amihez elengedhetetlen, hogy érezd magát a motort, ami alattad van. Nem ész nélkül menni, hanem mindig a következő kanyarkombinációt ''átgondolva'', hogy minél előbb tudd húzni a gázt kifelé belőle. Vagy egy egyszerű példát mondok, a kakucsi pályán az ETZ 250-el két kört adtam egy gixxer 600-nak meg két LC4-nek tíz körön belül. Még azt sem tudom normálisan kimotorozni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DroneZ^
őstag
na ez nem semmi szög...
a másik, kis 125 ös hondámmal probáltam igy dölni, a térdem sikerült lerakni, de valahogy nem érzem, meg a gumit is túl csuszósnak és cingárnak érzem, a pereme nem elég meredek, nagy dőlésnél nem fekszik fel az aszfaltra... rengeteget próbáltam igy dőlni, hát még van rajta mit csiszolni, a lényegét nem értem, de azért érzem h joval nagyobb sebességgel lehet kanyarodni... talán az ülés is magas rajta, nehéz igy csimpaszkodni rajta....
[Szerkesztve] -
Stalker-2572
addikt
http://sportmotor.hu/ átirányított a http://www.kepesmotor.hu/ -ra, ahol elakadtam ott, hogy miután kitöltöttem az adatlapot ez kapom válaszul: Ellenőrizze a hengerűrtartalmat (csak számot kell megadni)! Nem is csináltam másképp
http://hasznaltauto.hu/-ra nem csak autókat lehet feltenni? Nem láttam motoros hírdetési lehetőséget
http://www.hasznaltmotorok.hu-ra viszont sikerült feltennem: [link]
http://www.expressz.hu/ is visszadobott valami hülye rendszerhiba üzenettel... azért az adataimat gondolom felírták maguknakAll Black...
-
raver
aktív tag
Klasszikus értelemben letölteni nem lehet.
Valójában letöltöd, mialatt megnézed. Ezt a böngésződ el is tárolja valahova, valamilyen néven. Elvileg azt a fájlt lehet konvertálni nézhető formátumra. Valamikor olvastam módszerekről, de így kapásból fogalmam sincs hogy lehet megvalósítani.
persuader #184: De nekem jobban is tetszik mint az igazi
[Szerkesztve] -
Nippon
őstag
Anno fel is próbáltam egyet, nem rossz de azért nem vennék. 2005-2006 környékén lehetett és emlékeim szerint 80K volt akkoriban.
Ha sisakot akarsz venni, akkor tényleg csak Shoei jöhet szóba. Ne add alább, inkább szedd rá össze a pénzt, minden fillért megér. A Raid II és az XR-1000 modellekre gondolok.
Mivel neked Horneted van ezért azt mondom, hogy akkor Raid II, mert az a túra sisak. Lényegében ugyanaz a héj, mint az XR-1000nél, csak halkabb, mert nincs rajta légterelő. -
Den
veterán
quadokat importálok kínából, és történetesen a kínai blokkok nagy része 125 és 300 cc közt a cg blokk leszármazottjai, olyan szinten hogy eredeti honda alkatrészeket bele lehet pakolni
rengeteg gyár gártja ezerféle verzióban, 2-3-4 szeleppel, levegő, levegőolaj, és vízhűtéssel,kiegyensúlyozó tengellyel, anélkül, stb.. de mind az alap cg génjeit hordozza, a beépítési pontok is legtöbbször egyeznek....
vannak nagyon gagyik, de van pár nagy gyár aki iszonyat jó minőséget gyárt. űnekünk a tavalyi 200-as és idei 250es gépeinkben van vízhűtéses verzió, én ragaszkodom a zongshen blokkokhoz az gyártja a legjobb blokkokat kínában a piagionak is gyárt robogó motort, lekopogom egy motorhib nem volt még, szelephézagállításon kívül nem kellett hozzányulni.
de a yamaha és suzuki blokkokat is gyártnak a kínaiak, sőtt az ybr125-öt is a jianshe-yamaha gyártja...
innen ismerem ezeket a blokkokat, muszáj képben lenni, hogy mit sóznak az emberre a modern soros 4 hengereseket nem vágom ennyire de sztem csak pár év kérdése és bejön az is a képbe. Idén elérték a kínaiak futóműben azt a szintet hogy már a motor a szűk keresztmetszet, ezekel a max 300as 15-21 lovas blokkokkal már nem lehet kihasználni a futómű képességeit.www.simson4t.hu
-
Den
veterán
Hát szerencsére nem megy szarul, de jobban is mehetne ha nem lenne ennyi szívás a szállítással, és időben jönnének a konténerek...
de a jól megy, az az üzletre vonatkozik, a jövedelmezősége sztem még a programozásnak jobb
de kezd kialakulni a piac, lassan letisztulnak az anomáliák, és a kínai gyártók jobbik fele kezdi azt a minőséget és műszaki szinvonalat elérni, hogy már nem kellaggódni a garanciális javítások miattwww.simson4t.hu
-
Topiccsendőr
addikt
Jövő héten rajzolódik ki minden, a tört motort úgy nézem el tudom adni egész jól. Meglátjuk, hogy mi az eurotax, meg mennyit kapok a ruhámért. Egyébként egészen rendben vagyok, semmim nem fáj, csak bringázásnál néha előjön a térdemnél egy csont vagy porcdarab, és mászkál a bőröm alatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Elmentem, mert versenyezni akartam, de mivel nem volt pénzem, meg tudásom sem, gondoltam az MZ Kupa bőven elég lesz. Hát az is. Kb kijön az ember kissebb pályákon 5-6000 forint nevezésből, 10liter benzinből, + olaj, most aláztam meg annyira, hogy hozzá kelljen nyúlni, de a blokkja még mindig hibátlan, pedig rendesen gyilkolva van. A kormányom hajlott el, meg az ütköző letört a vázról. Még nem tanultam meg motorozoni, de az LC4-esek, meg a Gixxerek nem ellenefelek, de nem azért mert kicsi a pálya. A célegyenesekben ugyanúgy megelőztek. Technikás pálya nagyon a kakucsi, az ívek itt rengeteget jelentenek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Egyértelműen futó. Nincs rendszámom, műszakim, semmim. Vettem kettő darab 250-est 45 000 forintért, abból csináltam egyet. Így az olcsó
viszont nagyon jó gumikat vettem rá, és rongyolódik rajta rendesen. Nagyon lehet menni velük. A futóművet rendbe raktam, az a legfontosabb, fontosabb, mint a blokk, arra kellett rájönnöm...Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mentem, mentem, kanyar, kigyorsítás, hip-hopp kicsúszott, mindenféle jelzés nélkül, gondolom por. Én simán csúsztam a motor meg hármat pördült a tengelye körül - a seggemben lévő versenytárs elmondásai alapján - sokan mondták, hogy nagyon látáványos volt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
stargazer
senior tag
hát ja, el is küldte haza egyik srácot szegényt, sajnáltam de valahol igaza van az oktatónak is, a srác nem nagyon tudta mit is kellene csinálni a motorral, még eddig csak 1x robogózott, és jelentkezett A korl.-ra. mondta az oktató neki hogy ne haragudjon hogy ezt mondja, de itt 1 millió forint feletti árú motorok vannak, és ő nem tud futni mellette meg nem tudja megfogni ha elkeni. mondjuk én próbáltam mondani a srácnak hogy csak nyugizzon, majd elmondja az oktató mit hogyan kell csinálni és szépen nyugodtan menni fog az, de végülis nem engedte. én is életemben először vezettem a kawát és ment. nem olyan nagy ördöngősség (maga az alapja az egésznek). persze ha valaki azt sem tudja hol a kuplung, hol a váltó, mikor mit kell az persze rizikós. hát nem tudom még ha lenne egy régi szar MZ amit nem baj ha lefektetnek, akkor is a gyerek maga is megsérülhet, nem tudom bevállalnám-e. nekem is mondták azonnal amikor jelentkeztem hogy csak akkor mehetek oda ha már tudok motorozni. mondtam hogy azt nem tudom hogy tudok-e, de már végignyomtam egyszer a rutint egy ER6-n-nel, és robogóztam egy szezont. persze ez se sok, de több a semminél. igazábol valszínűlenek tartom hogy a tanulók zöme már tényleg tud motorozni mikor jelentkezik.
csak most már legyek túl minél hamarabb az egészen, és akkor a következő szezonra nézek valami jó kis kétkerekűt. csak az a baj hogy nem tudok dönteni sok moci tetszik.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
zsoltee10
addikt
Azért kell 6000km után olajat cserélni, mert elhasználódik. Nálunk sok az indítózás, és a rövid távú használat. Ha mondjuk egyben több 100km-t, és nem csak napi 20-30km-t használnánk (azt is legalább 3-4 indítással), akkor esetleg elég lenne 12e km-ként cserélni. Egyébként meg nekem nem kötelezö kicserélni 6e után, de ki fogom. Tudod miért? Mert annyit megér nekem. Nem 2 évre vettem. Mennyit mész vele évente? Évente mindenképp ki kell cserélni, szóval nem tök mindegy, hogy 6 vagy 12e? Úgyse mész vele 12ekm-t egy év alatt.
-
Gaboman
nagyúr
Vagy ma este vagy holnap reggel lehet megyek be a az SZTK-ba mert már estére a bal tenyeremet alig tudom összecsukni!
Rohatúl fáj a kezem!!!!
Meg alig bírok rá állni a bal lábamra szúr mint az állat!!
Bukó meg kesztyű és könyökvédő volt rajtam.
A kesztű teteje szétszakadt ahogy aláfórdult a kezem.
Meg a lábam beszorúlt a moci alá.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Kasza08
őstag
Aligmegy 50-et, tehát nyert ügyem van. Kamion nem jár itt, csak az 51-es úton, de én már a ligetből se nagyon merek kimozdúlni, mert se bukóm, se jogsim És ha még innék is...
Régi, de talán hasznos info erről a giga-mega bukóról:[link]
Hétfő van ma megyek a motorért a szerelőhöz! Yeeaah!
[Szerkesztve] -
Nippon
őstag
Megsúgom neked, hogy a gyárnak kicsit sem érdeke, hogy a motorod problémamentesen kiszolgáljon téged hosszú-hosszú kilométereken és éveken át. Isten hozott a fogyasztói társadalomban...
A képlet nagyon egyszerű, az olaj nem megy tönkre a lezárt flakonban, de amint a motorba kerül kémiai folyamatok indulnak el benne. Elöregszik. A motoroknál a váltó miatt mégnagyobb az igénybevétel. Motoroknál a csere fél éves periódusonként esedékes. És nem azért, mert ezt írja a szervízkönyv, hanem azért, mert azt szeretnéd, hogy sokáig jó legyen a géped. Hozzáteszem, hogy 3000km-enként lazán lehet olajat cserélni, ha igazán jót akarsz.
A mostani dízel foshányóknál nem ritka a 30.000km-es a csereperiódus... Muhahaha, tudod miért? Hogy a sok fillérbaszó köcsög megvegye, és örüljön, hogy nem 3 szervizt kell kifizetnie, hanem csak egyet és akkor mennyit spórol vele. Viszont ez majd később sokszorosan bosszulja meg magát, sajnos nagy eséllyel a következő tulajnál. -
Gaboman
nagyúr
Na este voltam bent az ügyeleten,szerencsére semmi komoly bajom nincsen,a kissujam rándúlt meg és a bal sípcsontom kapott egy nagyobb ütést attól dagadt be.
Törésnek,repedésnek nincs semmi nyoma szerencsére!
Könnyebben megúsztam a dolgot elsűlhetet volna rosszabúl is,hát azért még ma mocizni nem hiszem hogy fogot tudni a fenébe is!
A héten megnézem hól lehet hozzá kapni hűtővédőt és kézvédőt,meg valami jó csizmát és térdvédőt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
stargazer
senior tag
ez a sisak valami kurvajó. aki ezt kiagyalta az zseni volt. pedig igazábol tök egyszerű. sajna én se tudom hol lehetne venni, megnézni, de egyszer régebben mintha találtam volna a neten egy boltot ahol árulták. sajna azóta se találom megint... pedig mostmár lassan össze is jönne a zsé rá
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
DroneZ^
őstag
köszönöm a helpet!, inkabb csak unalmas ingázáskor, autopályán, mikor unatkozom, akkor hallgatnék zenét.
még 1 kérdés:
CBR 600 F4i, nagyüléses, dönthető-e annyira mint 1 GSXR vagy mint 1 CBR RR? Sportmotor, pályán is láttam, versenyen is láttam, valaki megtudná mondani hogy mennyiben hasonlit, különbözik geometriára a felsoroltaktól? köszönöm!
[Szerkesztve]
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest