- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
az szivacsféleség védi a fejedet, az a gyűrődőzóna, hogy 3 cm-en lassuljon le a fejed 0-ra, illetve nagyobb felületre oszlassa szét a becsapódást de a karbon ha törik is, a szénszál miatt egyben marad. Szóval nem értem... Törjön a bukó szét, a fejed maradjon egyben. Lehet így alakítja át a mozgási energiát...
mod Meg különben is, ezek a sisakok ugyanazon a teszteken mennek át, ha forgalomba kerülnek, nem lehetnek rosszabbak a másiknál, becsapódásnál.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #9002 üzenetére
végülis a jó autó is minnél jobban összetörik egy balesetben, annál nagyobb esélyel szál ki életben az utas és sofőr. Így nyelik el az energiát, hogy törnek, gyűrődnek a kocsin a dolgok, szinte minden.
Akkor a sisaknak is, ha kívül nem is, de belül szerkezetileg mindenképp elváltozik, ezzel nyeri el az energiát. -
válasz bajnokpityu #8997 üzenetére
Igen. Csak az a 80ezeres sisakok már alsó-közép kategória felett vannak szerintem. 2-3 éves fejlesztések azok a sisakok. Azaz 2-3 évvel ezelőtti alsó-közép kategóriát kapod meg. Akkor meg már inkább használtban vennék egy akkori csúcs sisakot.
Persze, lehet, hogy hülyén gondolkodomどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
Nem akarok egy világot összeomlasztani, de a matricák között vannak a különbségek évekig. A minőségbeli különbség elhanyagolható a néhány éves sisakok között. Jah néha a marketingesek kiagyalnak valami felesleges, te általad nyitható, csukható szellőző biszbaszt, és akkor az már egy új dolog rajta, meg örülhet a hülyegyerek, van mivel játszani a sisakon
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #9001 üzenetére
csak alkatresznek kellene.ha a hengerfej jo,akokr reszemrol mar jo. a tobbit ugyis alkatresznek eladnam. ezert kene tudnom,hogy lehet megallapitani,h a hengerfej jo.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #9008 üzenetére
forditva. a szelepek mentek tonkre. csak ha jo a hengerfej,egy az egyben lecserelnem a hengerfejet.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
bajnokpityu
félisten
és te komolyan gondolod,hogy egy 3 éve FELSŐkategóriás shoei héjból középkategóriás kategóriát gyártó cég felső kategóriája rossz?
használt sisakot nem vennék a büdös életbe sem.akármi történhetett vele (bitzositó ált csak újrafényezést fizeti), valamint nekem a higiániai igényem is fölötte van...a kompozit héjak között amugy alsó-felső kategóriában sztem minimális a különbség.inkább a sallang változik.szellőzés,szélterelők,plexi,komfort. max annyi lehet a difi,h a fülnek kevéssé van kiképezve hely benne.
de hát különbözünk,mások az igények.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
qpakcovboy
őstag
válasz bajnokpityu #9010 üzenetére
Barátnőmnek vettünk mot egy HJC sityakot 40-ért, és nekem marhára bejön, pedig én tavaly vettem magamnak egy caberg-et szintén 40-ért szinté (szerintem) középkategóriás, de írigykedem az övére. Sokkal komfortosabbnak tűnik, a csatt is job rajta.
Shoi, meg Suomy, meg Arai szerintem annyival tudhatnak töbett, hogy kisebb a súlya, meg kevesebb szélzajt enged be.
-
válasz bajnokpityu #9010 üzenetére
Jajj, ez az igény már. Ember... Én, ha adnáak 50ért, egy két éve 200ezres sisakot, biztos hogy rámásznék az üzletre. ha tele van hajjal, meg korpával akkor nem, de a motorosok nagyobb része maszkal használja a bukót. Kimosom, és van egy 200ezres bukóm 50ezerért.
Aki meg nem veszi észre, hogy egy bukóban estek, az ne vegyen használt bukót.
5-10ezer difi esetén én sem vennék, de van, aki megveszi, megy benne 10 km-t, és eladja féláron. Nem hiszem, hogy abba belerohadt a feje a hőségben...mindegy, hagyjuk. ez már off.
ennyi erővel ne vegyél használt motort sem, mert valaki már ráfingott.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
stargazer
senior tag
válasz qpakcovboy #8988 üzenetére
akkor felhomályosítalak: amin nincs rendszám, arra az égegyadta világon semmi nincs befizetve, se regadó semmi. a 180-as runneremre 140 lett volna a rendszám. ugyhogy tegyél még a 40-hez hozzá nyugodtan egy százast és ennek tükrében kalkulálj.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
ha mondjuk egy buell lightning meg egy bmw r1200gs adventure közül kéne választani, melyiket választanátok? árban kb ugyanott vannak, de sztem a bmw jóval többet tud. ennyi pízért a buell sztem kegyetlenül fapados (csak annyi hogy mocskosul jól néz ki), a bmw-nek meg ott van pl ez az elektornikusan állítható futómű. vagy?
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
jasszer
senior tag
válasz Topiccsendőr #9014 üzenetére
Azért kíváncsi lennék mi alapján árazzák a sisakokat. Értem én h van némi ráfordításbéli különbség a fejlesztő és a csak licenselő gyártók között, de akkor is... Érdekelne h mi az az értékhatár, ami felett már nem produkálnak komolyabb minőségbéli javulást, csak a feliratra/aktuális csúcsmodellstátuszra kell rápakolni jópár ezrest...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
válasz Topiccsendőr #9014 üzenetére
Én meg zsír új carbon kormányt vettem biciklimre 9ezerért, amikor boltban 39.990 volt.
Balekot mindig lehet találni, csak keresni kellどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
rebel56
tag
CBF250-et nem lehet már kapni újonnan?
[link] Ez szinte az, biztos nagyobbra váltott a tulaja. -
ALI_G
veterán
na átvettem anyóstéktól a headsetet. Hát jó-jó, de még mindig gondollkozom, hogy egyáltalán, hogy fogom használni Mármint az lesz a baj, hogy mindkettőnkek összezipzározható az alsó+felső. Egyet találtam eddig ki, hogy külső zsebben lesz, ahonnan kikandikál a zsinór. Bár szeretném, ha legalább nekem lehetne a ruha alatt elvezetni a kábelt.
Francért nem árulnak olcsón bluetoothosat
vagy a CBset... -
ALI_G
veterán
jajjde nyam-nyam:
2003-as és csak 1,3 misi. bár lehet a gatyánk rámenne a fentartására. De most komolyan, a buell meg ducati miért kerül olyan sokba a fentartása?
hirdetés[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
tiszta traktor (buell)
-
szilchi
őstag
Jó estét.Volna egy kérdésem.Pontosabban kettő.Az egyik,hogy ha tavaszi szervíz után elkezdett csúszni a kuplung akkor kb.meddig tudom használni a gépet károsodás nélkül?Azért kérdem,mert a szervíz 180K volt és nincs keret a közeljövőben kuplung lamella cserére.Főleg a második kérdés miatt.Az meg az volna,hogy ha cserélik a kuplungot,akkor tényleg le kell cserélni a szűrőt meg az olajat?Van benne talán 3-400 km.Repsol olaj,szal még túl olcsó sem volt.Ja és VFR 750-es motorról van szó.Nem akarom kínozni a motort,jelenleg is csak kb. 6000 fordulaton hajtom,ha megyek is vele,mert 8-9000nél szokott csúszni(nem mindig).De a jó időre való tekintettel leállítani sem akarom.Szal mit gondoltok?
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
stargazer
senior tag
és ez? hihetetlenül érdekes. mármint hogy ennyire olcsó. először azt hittem azért mert nem magyar.
mi a rák lehet ezekkel a motorokkal hogy ennyire kevés km-rel meg akarnak válni tőlük...
[ Szerkesztve ]
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ALI_G
veterán
válasz szilchi #9025 üzenetére
hogy volt a szervíz 180k?
szerintem ha nem hallod csúszni a kuplungot meg nem is érzed akkor nincs probléma még egy darabig (1-2000 km). De ha magasabb fordulaton használod és csúszogat, akkor tuti hamarabb kopik el, de ez a kuplungon kívül szerintem nem nagyon károsít mást.
De várd meg a többieket.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz szilchi #9025 üzenetére
a vfr 750nek hidraulikus a kuplungja.tehát önbeállito,és nehezebb észvenni,ha el kezd kopni,elég hirtelen jön ki a csuszas.remélem nem értettük egymást félre.a kuplung olajának semmi köze a motorolajhoz.tehát ha cseréltetsz lamellát,akkor csak a kuplung olajkörében kell cserélni az olajat.amibe dot4es fékolaj kell,nem motorolaj.
mi a rosseb került amugy 180ba egy vfrnél?mennyire megbizhato a szerelod?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
ALI_G
veterán
válasz bajnokpityu #9029 üzenetére
igen, erre gondoltam.
És egy super sport motornak mennyi lehet ez az értéke?
egyébként a horneten érzem hogy iszonyatos,hogy mennyire lassul ha csak behúzom a kuplungot és gurulok. -
szilchi
őstag
Szép jóreggelt.Köszönöm a válaszokat.Na nekem a következő volt a szervíz.
-olaj + szűrő csere (Repsol 15w50,ezt ajánlották régi motorokhoz)
-lánc + lánckerék csere
-légszűrő csere
-teló szimering csere
-szelephézag ellenőrzés + beállítás
-gyertya csere
-fékolaj csere
-gumi csere (Dunlop D208)Ami sokat dobott az árán,az a szerelő volt.Kerek 8 órába telt neki ezt megcsinálni .Szal a munkadíj egymaga 54K volt.Ja és mivel nem volt nálam elég pénz,motorral kiugrottam szervíz után egy automatához pénzért.Akkor szerencsére észrevettem,hogy az első fék semennyire a hátsó fék meg alig lett légtelenítve .Gyk. nulla fékerő elől....No comment.
Nekem a lamellacserét úgy magyarázták,hogy ki kell cserélni a motorolajat is és ha gyorsan csinálják,akkor a szűrő esetleg nem kell.Merthogy olajfürdős a kuplung.És használt olajat nem öntenek vissza.Bár nem tom a 400 km mennyire tette használtá.A kuplung csúszása szervíz után jött elő,elötte nem volt ilyen gond.Hallani nem hallom a csúszást,de mondjuk xar bóvli sisakom van szal a szélzaj minden egyébb hangot elnyom .Csak észrevettem,hogy 8-9K fordulatnál nem emelkedik a fordulatszám tovább néha,hanem egy ezerrel visszaesik.De nem mindig,van amikor ki tudtam húzni rendesen.De azóta nem próbálom,ha megyek is vele 6 ezernél tovább nem húzom.Lamellákat meg rugót már néztem,a kettő együtt 18K.Plussz rájön a szerelési díj.Meg akkor elvileg az új olaj.De azt szvsz meghagyom és azt rakatom vissza.Mert 400 km után nincs kedvem kiönteni a 9K-s olajat.De megpróbálom minél elöbb elvinni kicseréltetni a lamellákat.De a másik gond meg az,hogy keresnem kell valami normális szerelőt,aki nem akar átverni meg aki normálisan dolgozik.Ajánlottak egy jót,de az túl messze van tőlem.Van 60 km-re Honda/Suzuki márkaszervíz,de azt meg senki nem ajánlotta nekem,sőt...
huuu....ez jó hosszú hsz. lett
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
stargazer
senior tag
hát sztem azzal hogy az aprilia mana-hoz adtak egy robogót, pont a forradalmian ujnak szánt koncepcióját vágták haza. inkább adták volna ezt az egyet 3-400-zal olcsóbban. ez erősen sántít.
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
ALI_G
veterán
válasz szilchi #9032 üzenetére
tyű, nem szaroztál
Csak észrevettem,hogy 8-9K fordulatnál nem emelkedik a fordulatszám tovább néha,hanem egy ezerrel visszaesikhe? Hát vagy én vagyok eltévedve, vagy vmit félreértek, de ha csúszik a kuplung, akkor olyat csinál a motor, hogy húzod a gázt de (eleinte) vhol a maximális forgatónyomaték és teljesítmény körül elkezd csúszni, úgy, hogy nem gyorsulsz tovább, de a motor pörög és mindezt hirtelen ha nagyon megcibálod a gázt. Tehát gyorsulsz, gyorsulsz, majd egyszer felpörög a motor és már nem gyorsulsz. Elengeded a gázt, akkor gyorsan leesik akár pár ezret a fordulat.
Vas megyében nem tudok szerelőt kérdezd a többieket.
-
harylmu
őstag
Vélemények a Hayabusa 2008asról?
[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Kérdeztem más fórumokban is és ott azt ajánlották,hogy a következőket csináljam.
-kapcsoljak hatodikba,majd húzam be a kuplungot és tiltásig tekerjem a gázt és figyeljem hogy esik vissza a fordulat.Ha gyorsan,akkor ok a kuplung ha lassan akkor csúszik.Ez ok volt,rendesen gyorsan visszaesett a fordulat.
-a másik meg,hogy kettesbe húzzam neki a gázt és figyeljem,egyenletesen gyorsul e.Na ez már nem volt ok,mivel ugye néha 8-9K-nál visszaesik a fordulat,a motor nem gyorsul tovább.
Akkor ez szerinted mit lehet,amit leírtam.A szerelőnél??,aki a szervízt csinálta,azt mondta csúszik a kuplung.Nálam ugye az van,hogy tekerem a gázt.Gyorsulok rendesen,majd 8k-nál vége a gyorsulásnak,visszaesik a fordulatszám.Tehát nem pörög fel a motor,ahogy leírtad.Csak visszaesik a fordulatszám ezerrel annak ellenére,hogy tovább tekerem a gázt.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
ALI_G
veterán
válasz szilchi #9036 üzenetére
Az első teszt működő képes és ha ott nem hibázott, akkor nem tudom, hogy a 2.-ban miért esett vissza. Főleg, hogy gyorsulnia kellene (de sokkal lasabban mint egyébként) miközben a fordulat akár tiltásig pörög.
fogalmam sincs, hogy miért esik vissza.A többiek jobban értenek a motorhoz és többen is vannak
várj egy kicsit, jön több válasz is. -
szilchi
őstag
Ok,köszi. Gondoltam még egy karburátor szinkronra,mert sztem már az is rég lehetett.Vagy nem tom mi lehet a baja.Meg ugye az,hogy nem folyamatosan csinálja a hibát,mármint a fordulat visszaesést.Csak néha.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
rebel56
tag
válasz szilchi #9032 üzenetére
a lehető legrosszabb változatot találtad meg: vacak munka drágán. én most vagyok túl az alábbiakon:
csere: olaj+szűrő, légszűrő, fékfolyadék (fékfolyadékot nem vittem!), hűtőfolyadék, kuplunglamella, féktárcsa, fékbetét elöl-hátul, teleszkópszimering, ezen kívül volt még a fékmunkahengerek takarítása, karburátor tisztítás+beállítás, kormány beállítás
a munkadíj két fordulóban 30K volt (számlával). és nem utolsó szempont, hogy mindezt elsőosztályú minőségben végezte el. -
bocX
tag
na süt a nap, gurultam keveset, igaz kismotorral, de volt olyan nagymotoros aki intett...van ilyen is bódottá
sok munka és ugyanannyi lazaság
-
szilchi
őstag
Tavaly februárban vettem,olaszból lett behozva,én vagyok MO.-gon az első tulaj.És eddig kb. 6000 km-t tettem bele.Hörgést nem hallok,de ugye az olcsó sisak miatt csak a szélzajt hallom.Vagyis nem egésze,mert az utángyártott 1 foggal kisebb kis lánckerék zaját meghallottam .
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
válasz rebel56 #9040 üzenetére
Na igen.Itt a környéken 50-60 km-re jut egy motorszerelő.Szal nincs konkurencia,nem kell feltétlenül törekedni a minőségre meg mindegy mennyi az ár.Valahol 5K körül van az óradí,itt 7K körül.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Csak sajna nem tom,milyen volt benne .Az előző tulaj olasz volt,mégcsak nem is magyar.Szal nem tom mi volt benne.Lehet valami olcsó de mégis jó olaj.De lehet valami hiper-szuper méregdrága.Pedig ezt a Repsol olajat direkt ajánlották régi motorokhoz (18 éves az enyém),és az adalékok megakadályozzák,hogy csússzon a kuplung.Lehet meg kéne próbálnom a Honda GN4 olajat,vagy mi a neve.De az is valamikor 5K-ba kerül 4 liter,valamikor meg 10.Meg van mikor nem is lehet beszerezni
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
feca81
aktív tag
válasz szilchi #9046 üzenetére
nos en ugy jartam,h volt benne olaj.semmi baj nem volt a kuplunggal,mindig szepen,csendben valtott.aztan jofiu leven,lecsereltem az olajat.kapott szintetikus elf-et. na ettol kezdve csuszott.ontottem bele adalekot,vmi mittomen milyet,ami elvileg noveli a kompressziot,suriti az olajat,meg anyamtyukja. onnanto lkezdve megint nem csuszott.csak par km-rel kesobb felforralta a vizet,de ez mar egy masik tortenet,ez nem az olajtol van es szinten 18 eves a motorom,most lett nagykoru!
nekem okosok azt mondtak,h ha a viszkozitasa,es a tipusa megegyezik,akkor is oriasi kulonbseg lehet ket marka kozott.ami egyiknel bejon,lehet nem jon be masiknal,hala az adalekoknak. ki kell tapasztalni mi a jo.en most majd ha osszerakom az asvanyi repsollal fogok probalkozni.
na most lehet hulyeseget irok,de en ugy tudom,ket fajta kuplunghiba letezik.az egyik,mikor kiemel,a masik,mikor nem. ha kiemel akkor,mikor nem kene,akkor csuszik a kuplung.magyarul huzod a gazt,porog a motor,es nem gyorsul sehova.
a masik,mikor nem emel ki,ezt ne mtudom hogy hivjak,amikor recseg a valto.sokan ezt is csuszasnak hivjak.
az hogy motorporgesnel szepen gyorsul,majd hirtelen leesik a fordulatod passzolok,miert teszi. lehet nem is a kuplungnal kene keresni a hibat.
ha barmi hulyeseget irtam,javitsatok ki,nem sertodom megMa nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
ALI_G
veterán
sumi jól küldi ezen a képen:
-
szilchi
őstag
Én meg lemaradtam erről ...csak utólag hallottam erről.De azt mondják,nem volt túl jó kedvében,még autogrammot sem adott senkinek.Pedig itt a Ring tőlem 20km-re.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
szilchi
őstag
Az enyém is ásványi Repsol,15w50.De akkor lehet nem nyerő.Na mindenesetre lesz egy karbi szinkron,aztán lehet ujabb olajcsere.Majd még meglátom.Jöhetnek még vélemények
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest