- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Padavan firmware
Aktív témák
-
Stalker-2572
addikt
KTM-nek annyi előnye van, hogy már fel van készítve verseny szintre (ezért is drágák) és szinte semmit nem kell cserélni rajta, ha valaki ki akar velük menni pályára. Viszont pár szezon után ki is finganak (igen ez is közvetett tapsztalatszerzésből tudom és igen sok embertől ezt hallottam)
A többi kisebb gyártótól meg csak márkabuzik vásárolnak, mert tényleg semmi előnyük nincs a japán motorokkal szemben.All Black...
-
Prof01
veterán
-
-
Topiccsendőr
addikt
Kikopott motorba a fullszintetikus vékony olajat nem érdemes rakni, meg az öregekbe, mert zabálják. Haver 1000F-jébe raktunk Repsol akármicsodát, ugyanazt, amit az R6-ba, negyon megugrott az olajfogyasztás, aztán vett bele nem racing olajat, valami részszintetikust, vagy ásványit, már nem emlékszem, szinte egy cseppet nem eszik belőle.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
Végülis ezt az Aprilis szalonba javasolták!
Azt mondták mivel ezek kihegyezett versenymotorok jót tesz nekik hogy a súrlódást csökkentik náluk,így hosszabb élettartalmuk lesz a mociknak.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
#25954560
törölt tag
ez engem is erdekelne, mert nekem is ua a tapasztalatom, mint persu-nak. oreg a hajtomu es Valvoline Durablend 10w40-et szereti nagyon. ez egy felszint akarmi, az elmult 40e km-en ezt kapta. ha nem huzom neki es az 5000km alatt nincs benne tartos palya, akkor ket olajcsere kozott kb 1-2 deci fogy belole, de fel liter sosem. ha viszont kimegyek palyara es kap mondjuk 500km-t 7-8000 korul, akkor 1000km alatt megeszi az 5 decit.
egyszer volt benne valami szintetikus ize (jo draga is volt, a Valvoline valami), na azt utalta. nem lehetett szepen valtani es megevett 2000km alatt fel litert. a baratom fzr-je ugyanigy jart. de azt hiszem azt a kovetkeztetest mar egyszer levontuk, hogy minden motor mas-mas olajat szeret legjobban. Viszont Prolong-ot en sem tennek bele.
Mivel most allok olajcsere elott, szivesen kiprobalnek mondjuk egy Q8-at, ha az tenyleg jo. ha a mocinak jo, akkor nekem is -
#25954560
törölt tag
elgondolkodtam ezen a hosszu porgetes utan eszik dolgon es arra jutottam h lehet h tenyleg az en olajam nem birja azt a nagy terhelest, vegulis az eleg kemeny lehet. akkor viszont a 15w50 jobb otlet lehet, de akkor barmibol. ez az igol is izgatja a fantaziamat megneztem a magyar honlapjukat, de nem tudok donteni. utana kene meg olvasnom
-
Topiccsendőr
addikt
Azért nincs olyan, hogy nem eszi az olajat, mert a nagy forsulatszám miatt nincs ideje lehúzódni az olajnak, tehát ezért eszi az új motoroknál is, nem azért, mert rossz a blokk. Sportmotornál egy kicsit csúsztatás az, hogy egy cseppet sem eszik. Még az újaknál is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Izlések és pofonok-
Az én szerény véleményem szerint V2 ből meg csak RSV Factoryt.
A régi jó japán dögökkel (legyen mondjuk 6 éves) meg az a baj, hogy megveszed aztán elkezded a pénzt szórni rájuk. Lánc, lánckerék, gumi, olaj, szűrő, talán gyertyák is, alap egy használt gép átvételénél, ami ugyebár egy százas. Ha mákja van az embernek nem kezd el alatta csúszni a kuplung. Aztán meg hopp a kuplungkapcsoló beadta az unalmast, hipp a féklámpakapcsoló berohadt, hopp a hatéves akkut ki kell cserélni, upsz a fékbetétek elkoptak, hoppá, az előző tulaj nem nagyon foglalkozott a fékbetétekkel és keresztbefordulnak a munkahengerben a dugattyúk, így alig fog a fék, nahát munkahengert csak nem veszek újat csillió forintért... Nahát a karmantyú is szarrá ment... Sorolhatnám, mit tapasztaltam a saját bőrömön egy hétéves döggel. Annyi mindent ütöttek vágtak azokon a motorokon, hogy több a baj vele, mint a Hyosunggal.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
tildy
nagyúr
2007. január 1-től az adó mértéke a gépjármű
- gyártási évében és az azt követő 3 naptári évben 300 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 4-7. naptári évben 260 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 8-11. naptári évben 200 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 12-15. naptári évben 160 Ft/kilowatt,
- gyártási évet követő 16. naptári évben és az azt követő naptári években 120 Ft/kilowatt.
Forrásotalcar"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Tüzi: szerintem ő túramotort akar.Vagy sporttúrát , de nem sportot. Ehhez még nem kell csopper.
Egy jó túrával/sporttúrával is lehet gyorsulgatni kanyarodni satöbbi.
Én viszont csak új motort vennék, igaz biztos nem milla fölött. Mondjuk nekem csak 250es kell, viszont burkolt.
Másabb ha az ember saját maga járatja be.
Ali_g jól mondja: mi clines flakonba raktunk brigeciolt. Az szórófejes.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Hát részemről úgy néz ki csak jövőre. Nem nagyon van cash. Idén még tanfolyás és remélem jövőre kispiros.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Stalker-2572
addikt
-
Stalker-2572
addikt
kötelezővé kéne tenni a védőfelszerelést (kabát, nadrág, csizma, kesztyű)
aha és milyen az a megfelelő kabát/nadrág/csizma/kesztyű?
Nem az a baj, hogy lehet kapni 100LE-nél erősebb sportgépeket, hanem hogy a használóik versenypályának tekintik a közutakat. A szigorításokkal csak még nagyobb ellenállást váltanának ki szvsz. Melyik az a rendőr, aki kozkáztatná az életét, hogy elkapjon egy 1000-es sportgépet?! Nem lenne jó vége.All Black...
-
tildy
nagyúr
Hát nem tudom, hyo könyvében korrektül le volt írva, talán ide is beírtam már korábban , hogy 1-100 km közt, majd 100-400, 400-700,700-1500km és így tovább hogy kell bejáratni. Ja és 4000 kmenként -köt.szervíz- olajcsere.
[link]
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
-
ALI_G
veterán
könyvenben 12000 km van írva 2. szervízre, de a magyar honda meg 6000-nél hívja be 2. szervízre...ha új, akkor csak a márkaszervízre kell hallgatnod, mert különben ugrott a gari.
ez a többieknek is szólt, vagy inkább csak nekik.
next: én is melegítem, amíg a digi mérő nem ír 40-et, addig egyesbe se rakom, kocsira is vigyázok, nem pörgetem egyiket sem, míg üzem hő nincs meg (70-80 fok). Hidegen semmiképpp nem forgatom max/2 felé. Igazából még addig sem.
bejáratásról meg milliót lehet olvasni, hallani...egy biztos, amikor lejön a japó moci a szalagról, odamegy kis emberke, beindítja és tiltásig küldi. Ha ott nem ragad meg, akkor elvileg semmitől. Alattam biztos nem. Óvom széltől is. Drága hobbi.nekem...
offensebe meg annyit, hogy magas és alacsony 2000 km-ig semmiképp. max/2-ről kell indítani, ahogy írtátok, szerintem is. Aztán 500 km-enként +2000/perc, a váltót is be kell járatni, váltakozó fordulat mellett váltogatva a sebességet is, tartós egy fordulat meg kerülendő. (de ezt írtátok is, és egyet értek vele, meg ezt hallom legtöbb helyről szintén)
[Szerkesztve] -
#25954560
törölt tag
ezert kene pontosabban h melyik repsol melyik valvo. mindegyikbol eleg sok van, meg 10w40 is tobb. kovetkezo lehet nalam is 15w50 lesz, mert ugy gondolom h a valvo is ezert higult fel. mikor leengedtem, majdnem sirtam. egy het horvacia meg furgen oda-vissza az ut es ez lett belole. katasztrofa.
mod: es kerhetnek pontos tipust q8-hoz meg a tobbiekhez is? anelkul nehez keresni neten.
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
de nekem 5ösben kipörög a gép (5 sebességes)
Légszűrőről még annyit hogy a vége az ülés alatt 1 zárt tokban végződik. Láttam más naked mociknál, közvetlen valahol a karburátor mögött van berakva a sport légszűrő, ha berakom ennyire közelre, nem baj?
Mondták már hogy nem mind1 milyen szűrőt rakok fel, nem véletlenül van több típus csak a 125ös 4ütemű mocikhoz...
A kipufogót elég nehéz lesz megcsinálni ha ugyan van egyáltalán benne folytás... hogy lehet ezt kideriteni?
[Szerkesztve] -
Integra
titán
azért ezt nem mondanám, a kis rr nagyon elkente a száját a konkurenciának. (megint)
de nem ölnek akkor pénzt a médiába mint a többi gyártó, ez látszik is a megítélésén a márkának.
meg azért a kis rr bizakodásra ad okot hogy az új blade is legalább ilyen brutális lesz
és most érzem azt hogy mintha újra lépnének
a kereket azért újra mégsem tudod feltalálni, érted..
meg kiegyenlítődnek a dolgok a márkák között is valamennyire, amennyire a jogvédelmek, patentok engedik.
de pont most olvastam hogy lehet hogy újra v2-es superbike-ot épít a honda, a wsbk miatt, mert a dukáti ugye kicsikarta magának az 1200cc-s szabályt. na majd lesz akkor sp3 aztán jól elkenik remélhetőleg a digókat a saját fegyverükkel harmadszorra is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Aktív témák
- Xiaomi Redmi Buds 3 Lite, Vezeték nélküli fülhallgató, Fekete + szilikon védőtok
- Star Wars - Az eredeti trilógia - DVD kiadás (2022)
- Corsair 110Q ATX Gépház Eladó!
- Dell Latitude 3410 Quad Core i5- i5-10210U 10 generációs laptop 8 GB DDR4 SSD jó akkumulátor
- Star Wars - The Rise of Skywalker - 4K UltraHD Steelbook kiadás
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest