Aktív témák
-
válasz bajnokpityu #7203 üzenetére
De gondolom nem a szóróanyagon csúszott meg az astrás.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Talma ül a Hondán...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bajnokpityu
félisten
elég nagy sor4 honda fan vok,de ezek az uj CBRek sztem ritka rusnyák.semmi ötlet.20éve is mondták,h a cseppalakot közelitve minden járműnek ugyanolyan lesz az alakja,oszt mégsem jött be.szal ne mondják a sárgák,h ez a tökéletes,ennyivoltkéremkapcsoljaki..
hát nyilván nem papiron csuszott meg. irtátok,h nem kéne a nyugatot hasonlitani, de mind angoloknál rossz irányba nézve, mind németeknél ökörködve teljes biztonságba voltam.itt meg dudát nyomják a fék helyett.nem mondom,h kivánom éljen tovább minden álllat gyilkosként, tudja meg milyen a felelősség.de csak azért,mert sok normális ember is meghalna...
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
DroneZ^
őstag
Mennyire, illetve mennyire nem nevezhető kezelhetőbbnek egy keresztbe V2-es 850-es Moto-guzzi Breva egy Honda CBR 600F-el szemben? Elsővel mentem már, másodikkal még nem.
-
bajnokpityu
félisten
válasz DroneZ^ #7208 üzenetére
én meg elsővel nem
a cbrek kenyérre kenhető irtó könnyen kezelhető gépek.nem igazán idegesek.a Honda kiegyensúlyozott könyen kezelhető utcai gépeket csinált mindig is.csak annyival modernebben az ujak,h gyorsabbak kanyarokban,féktávon,és egyre kisebbek kompaktabbak.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
#25954560
törölt tag
válasz DroneZ^ #7208 üzenetére
egy kollegam batyjanak van guzzija. o meselte h azert az lehet erezni a keresztbe epitett motort, mert gazadas/gazelvetelkor dolne picit egyik/masik iranyba, ez foleg kanyarban vicces. par eves chopper, lehet h a breva mar annyira ki van egyensulyozva h ott ilyen nincs.
-
#25954560
törölt tag
kerdesek:
- mi az a legkisebb furgon, amibe belefer egy motor?
- honnan lehetne valami rampat szerezni ?(mit lehetne hasznalni helyette?)koszi,
&rew -
#25954560
törölt tag
válasz bajnokpityu #7212 üzenetére
mint egy fzr1000 hatareset, lehet akkor ez epp nem fer bele pizsoba. ufo nem jaccik.
-
qpakcovboy
őstag
válasz #25954560 #7211 üzenetére
Én egy mazda B2200-val hoztam el a motort (sv1000) oldalsztenderre döntve és két gurtnival lefogatva, Miskolctól pestig elég erős szélben a 3-as úton, de nem törntént vele semmi simán kibírta.. Egy ajtólapon toltuk fel rá, és a pesten 4-en vettük le, hárman a farát emelték én meg a kormányt tartottam egyenesen (ajtólap nem szükséges, 4-en fel lehet rakni)
Aki segített nekem elhozni szerintem segítene neked is, nem túl drága viszont megbízható, ritka az ilyen.
-
#25954560
törölt tag
válasz qpakcovboy #7214 üzenetére
koszi, az ajtolap azert nem kiraly, mert ketten szoktuk feltolni/leszedni a mocit es a mindenfele pallok ket oldalarol szepen hozzaferunk. az ajtolaptol kicsit tartanek h csuszkal v eltorik vmi jo kis heggesztett vas rampa lenne az igazi kampokkal a vegen.
-
qpakcovboy
őstag
válasz #25954560 #7215 üzenetére
ez egy 20 éves ajtó volt recsegett ugyan de jól bírta, én elölről a kormánynál toltam a "sofőr" meg hátulról tolta, én is tartottam tőle de legközelebb ugyan így csinálnám.
Vas rámpának van azért súlya, fölag ha ekkorát szeretnél akkor legalább annyi lenne a rámpa súlya, mint a motoré meg szerintem az meg is hajlik. -
[lAyCsI]
addikt
-
qpakcovboy
őstag
Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy a motr kanyarba való bendöntése nem csak a technikán, de nagyban a bátorságon is múlik nem? Hogy érdemes gyakorolni a minnél mélyebb döntést? Gondolom minnél több kanyarodással, és ezen felül??
-
#25954560
törölt tag
válasz [lAyCsI] #7218 üzenetére
deszkapalloval szoktuk, de nem mindegy az anyaga meg a vastagsaga sem. godzilla szaraz tomege 235kg plusz a benya, viz, olaj. recsegropog a sima deszo. meg hajlik, szoval a vegere kemeny emelkedot general
gurtnik rendben lesznek, bar mi csak harmat szoktunk hasznalni[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #7219 üzenetére
A legjobb, ha kimész egy pályanapra és ott gyakorlod, tavaly az Euroring asszem 6 000 volt 14 00-18 00 óráig, annyit szerintem rá lehet áldozni. Szóval minél több kanyarodásal, semmi mással. Olvashatsz valami irodalmat is, hogy hogyan kell fékezni, ellenkormányozni, meg kanyarban a gázt kezelni stb, az még segít sokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #7223 üzenetére
kb 2085 mm
igazibol lenne egy ducato, csak kisebbet vinnek, mert nincs c-s jogsim -
[lAyCsI]
addikt
válasz qpakcovboy #7219 üzenetére
a lényeg hogy mindíg a kanyar külső ívéről kezdd a kanyarodást,
arra meg hogy meddig kell fékezni és mikortól kell kezdeni a kigyorsítást idővel úgy is ráérzel-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz qpakcovboy #7227 üzenetére
jaja, pl...
úgyhogy &rew barátunk támadd be valamelyik építkezést
[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
qpakcovboy
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz qpakcovboy #7230 üzenetére
Ebben a hidegben lábtartóig túragumival? Elég makro-mikroérdes utakat találhattál...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
qpakcovboy
őstag
válasz Topiccsendőr #7231 üzenetére
neeeem most, még tavaly a CBR-el, most az asszonnyal mentem, meg dobozzal ráadásul még csak barátkozunk az SV-vel
Találtam egy elég jó kis oldalt.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz qpakcovboy #7230 üzenetére
sztem ne arra gyúrjál hogy minél előbb leérjen a lábtartó,
mert biztonságok körülmények között az amúgy is csak pályán valósítható meg,
gyakorold a technikát, aztán a többi idővel úgy is jön magától-= No way back from Here =-
-
qpakcovboy
őstag
válasz [lAyCsI] #7233 üzenetére
csak a biztonságos közlekedés végett érdeklődöm, nem szeretnék én nagy pályaspíler lenni, meg dobogón állni, csak egyszer kétszer már átsodródtam a szembejövőbe a béna kanyarodási technikám miatt. meg olyan is volt, hogy egy busz kanyarodott át elém (nem fért el rendesen a kanyar furdulóban) és elég nehéz szitu árán tudtam csak elkerülni, hogy ne kössek ki alatta.
itt elég jól leírják az elméleti részét, de szerintem rá kell érezni aztán menni fog. -
bajnokpityu
félisten
válasz qpakcovboy #7230 üzenetére
honnan tod,h majdnem koptató?
én ugy próbálgatnám,ha mindenáron a max döntés a cél,h jól ismert kanyart sokszor egymás után bevenni.
én meg úgy csinálom,h a legélvezetesebb legyen a kanyargás,h kinézek fix sebességet, és végig fékezés gyorsitás nélkül.én nyáron amikor lehetett az 5 nap alatt igy mentem,és sztem sokat tanultam ezalatt is.
mindenesetre közúton,legalábbis a magyar utakon nem próbálgatnám semmilyen gumival a lábtartó keresését.
pláne a szembejármű miatti korrigálás miatt. mivel ezeket fékezéssel nem lehet megoldani,ezért marad a még mélyebbre való döntés.ezért nem illik tökig dönteni,h maradjon tartalék.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
#25954560
törölt tag
válasz qpakcovboy #7234 üzenetére
kozlekedj fek nelkul. lehet viccesen hangzik, de probald csak ki: hegyekben kanyarogni ugy h csak sebesseget valtasz es a gazkarral jatszol. ra lehet erezni szepen. egy ido utan rajossz h a hulye feket soxor hasznalod feleslegesen. nem sietni, csak dontogetni es kanyarbol kifele finoman gyorsitgatni.
-
qpakcovboy
őstag
válasz bajnokpityu #7235 üzenetére
a majdnem koptatót, csak úgy éreztem. Én azt vettem észre, hogy az északi országrészen egész tűrhető az útminőség (persze pesttől távol) de a gyakorlásra egy ilyen pályanap lenne a legalkalmasabb.
-
qpakcovboy
őstag
más....
Egyre jobban oltogatnak, hogy az SV-nek jól áll a sport dob, mert szép a hangja (én a gyárival is tökéletesen elégedett vagyok, meg nem szeretek belepiszkálni, a gyár mindenből az optimálisat tervezte rá)
Nektek erről mi a véleményetek érdemes vele variálni? Az Akrapovic mennyire számít eze na téren jónak? -
#25954560
törölt tag
válasz qpakcovboy #7239 üzenetére
tenyleg szep hangja van ugy, az akra meg az egyik legregebbi nagymester: szep, jo minosegu, draga
-
SzalaiG
addikt
válasz qpakcovboy #7239 üzenetére
Maradjon a gyári.
-
qpakcovboy
őstag
válasz #25954560 #7240 üzenetére
megnéztem a honlapját... hát mit mondja van leírás róla bőven, nem csak az árát vésték oda. Az a baj ezekkel, hogy dögös a mély a gyárinál hangosabb hang, de egy egész napi motorozás után már fáj tőle a fejed. A másik hogy ezeket nem igazá lehet kipróbálni és csak úgy megvenni egy ilyet nem kevés pénzért.....
ezt néztem -
ALI_G
veterán
válasz qpakcovboy #7219 üzenetére
Kezdetnek az is megteszi ha bemész egy körforgalomba. Bár az csak egyik irányba visz, de kicsit abban is lehet tanulni.
Én azzal szoktam kezdeni, ha 1-2 hétig nem ülök motoron, hogy elmegyek egy jól asztfaltozott körforgalomba. Eddig 46-47-tel tudtam benne menni Azért figyelni kell a forgalomba, nehogy feltarsd.
Egy könyvet is elolvashatsz, ahogy persu is mondta. Én abból tudtam meg, hogy tudatosan hogy kell elkezdeni kanyarodni (és ne csak zsigerből próbálkozzak). Sokat javultam a könyv után, főleg a tudatosság miatt, ezért ugye biztonságosabb is lett a közlekedésem.De a tuti, az a pálya! Csak nem szabad, hogy elkapjon elsőre a hév, mert rövid úton össze lehet törni a mocit, az meg drága mulatság...
Meg aztán ne feledd, hogy pályán sokkal jobb az asztfalt, utcán meg poros meg minden szutyok van rajta.[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz qpakcovboy #7232 üzenetére
...1400 traffipax a gyorshajtók ellen! - vezess.hu Jövőre a jelenlegi 130 helyett körülbelül 1400 sebességmérő eszköz állhat készenlétben az utakon a gyorshajtó autósok lefényképezésére ,tudta meg a hvg.hu Óberling József ezredestől, az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) Autópálya-felügyeleti és Baleset-megelőzési Osztályának vezetőjétől.
Ezek párban lesznek vajon telepítve? Mert a sisakomat fényképezhetik éntőlem
ja mondjuk itt arról nem szól a dolog, hogy telepíteni akarják őket. Nyilván 1400*2 embert nem fognak alkalmazni erre a célra[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz qpakcovboy #7238 üzenetére
ha jól sejtem, ha az ezresnél elveszed a gázt magas fordulatról akkor csúnyán blokkolhat a kerék ugye?
-
ALI_G
veterán
válasz qpakcovboy #7242 üzenetére
youtube-on lehet szerencséd. Sok gép fent van sok dobbal.
-
bajnokpityu
félisten
válasz qpakcovboy #7242 üzenetére
SVre van bódis dob.ha ilyen motorom lenne,akkor azt tennék rá.van csendesitő furulya, E betű,miegymás.zseniálisan szólnak.akra kiscserkész hozzá képest
nem feltétlen igaz ez a fejfájós téma.a CBRen tök kultúrált még kiégetten is a leo.
eladó Kawasaki j300 robogó
Aktív témák
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
- Ryzen PC , R5 2600 , RTX 3060 12GB , 16GB DDR4 , 256GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs