- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
Aktív témák
-
CyB0RG
csendes tag
Hi!
Felmerült bennem egy kérdés, amin csak a minap kezdtem elgondolkozni...
A motorokon mennyire lehet az ülésmagasságot babrálni? A központi rugóstaggal szokták megoldani?Mert pl. ha van egy motor, ami nagyon bejön, de nem tudok telitalppal állni vele akkor az felejtős?
A Honda CBF500 pl. jó ilyen szempontból, de a 900-as Hornet már "lábujjhegyes"
Meg felültem egy 900-as Ninja-ra is, na ott meg már rogyadozott a térdem a súlytól, annyira dönteni kellett.
Amúgy 168 cm vagyok... -
Boci_83
őstag
Amúgy Ali-val mi van? Haza ért egyáltalán az oktatásról? Mert azóta nem is jelentkezett be.
Vagy ő most ment nyaralni?**********
-
feca81
aktív tag
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #12997 üzenetére
szakemberek keszitettek,muhelyekben az alkatreszeket.szerelo rakta ossze,aki ert is a dologhoz.gyari alkatreszeket hasznaltam.megis cserben hagyott.
en csak arra tudok gondolni,h ennek lelke van,es utal engem.nincs mas magyarazatja hazafele ne mforrt fel.epp h felig felment a hofok.termeszetesen ma reggel sem,hisz hideg volt.negyedig se ment fel a hofok.ezt magyarazza meg vki....
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
válasz Topiccsendőr #12999 üzenetére
egy kokanyolas volt csak.h sikba lett koszorulve a hengerfej,meg a henger.semmi mas.ezt meg orvosuóoltuk a vastagabb tomitessel.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
feca81
aktív tag
amugy tegnap almot lattam mi van,ha az a baj,h mikor sikba koszorultek a hengert,a perselyeket nem allitottak utana.ezaltal a perselyek passzentosak,de a tomites tobbi resze meredeken ivel a kulso faltol a perselyek fele.igy at tud szivarogni a tomitesnel.de ez csak egy elmelet.
Ma nem lehet vége a világnak, mert Ausztráliában már holnap van.
-
#25954560
törölt tag
válasz qpakcovboy #13009 üzenetére
vegulis az ido jo
-
[lAyCsI]
addikt
7végére remélem valami normálisabb idő lesz
vasárnap nyomtam egy esőfutamot
alig indultam el, kezdtek gyülekezni a fellegek,
namondom akkor azlesz a projekt hogy lefussam
a tervezett karikát mielőtt elmos a zuhé...
gyakorlatilag hazafelé kaptam csak egy lájtos adagot
szal misson accomplished-= No way back from Here =-
-
Boci_83
őstag
Na tegnap elvittem a gépet a szervízbe, ha csak sima olaj csere lenne, meg fékbetét csere akkor azt én csináltam volna otthon, de mivel most vettem a motort, igy úgy gondoltam érdemes megnézetni kicsit komolyabban is.
Szóval szelephézagok úgy néz ki hogy mind rendben van, gyári határértéken belül, igy remélem hogy valós a 35K km, ha igy van akkor meg a vez lánc is maradhat, nem bontja tovább. Majd 60K nál lesz csere.
Azt mondta a szerelő figura, hogy még nem volt bontva a blokk felső része, ugynis a gyári paszta nyomait véli felfedezni, azt hiszem ez legalább jó hír, kuplungnál a dekni már biztos hogy volt bontva korábban, azt láttam én is, ott már nem a gyári paszta van.
Viszont a kormánycsapágyam kuka, arra most várni kell, remélem nem túl sokat, és a légszűrő is mehet a levesbe, igy a gyári 12K Ft-os papír helyett, én is KnN szűrőt tetetek bele, hát kiváncsi leszek mi lesz a különbség. Ha már le van bontva az idom, akkor mondtam hogy egy olajcserét is ejtsenek meg rajta, igaz azt mondta az eladó hogy most volt rajta cserélve, de mivel vagy igaz, vagy nem, igy mindenképpen olajcsere.
Na meghát előre lárom, hogy az új kormánycsapágy miatt kb motorozhatatlan lesz a gép, úgy fog szitálni az eleje, eddig nem szitált, csodálkoztam is hogy miért szidják, nekem nem csapkodott, egykerónál sem igy kormánygátlót kell beszerezzek! Ismét egy halom lóvétól szabadítanak meg!**********
-
Nightmare
senior tag
válasz Topiccsendőr #12949 üzenetére
Megy is szervízbe, jövő hétfőn.
Viszont 5000-től zörög valami a motorban, így azt is megmutattam...meg is nyugtattak gyorsan, vezérműlánc, 27000 km van benne. Úgy olvastam ez normális.
Úgyhogy ez a móka nekem most olyan 40000 ft-ba fáj, és mennyire örülök is neki.
feca81, köszi a részletes leírást, de most már megoldja a szervizes, a vezérműláccal együtt
[ Szerkesztve ]
-Honnan veheted észre, hogy dragonfx akar leelőzni? -??? -Ha a seggedben lévő vadul szélvédőmosózik. :D By dokar
-
Boci_83
őstag
válasz [lAyCsI] #13016 üzenetére
Hát ja. Eléggé tipusfüggő. Emlékezetem szerint Yamahánál 15 ezret emlegetnek, legalábbis nekem ennyit mondtak FZR-nél, Yamahánál eléggé elmászós a dolog, Hondáknál hallottam 60 000 km-t id hogy nem nyúltak hozzá Többit nem tudom. De kb szerintem az lenne a reális, ha minden 2. vagy 3. szerviz nagyszervíz lenne, és ott ilyeneket is megnéznének, nem csak olaj, meg fékbetét csere!
**********
-
alex89
senior tag
hy all
A hétvégén egy nem mindennapi gépet láttam,gondoltam ezt veletek is megosztom mivel nem hiszem ,hogy valaha is látattok ilyet... A mociról egyébként váratlan módon apám egy régi ismerőse ugrott le,szóval egyből meginterjúvoltuk az embert,hogy mi is ez
néhány adat:
5700ccm V8-as corvette motor+ edelbrock tuning(350-400le)
a súlya üresen 730kg,feltöltve mindennel 800kg
repülőgépacélból készült váz,wilwood fékek stb...
és ami a legérdekesebb,hogy nincs benne váltó!''A bolygó működése során kritikus hiba lépett fel. Az ember.exe file súlyosan sérült. A rendszer leáll. Próbáljon meg egy újabb evolúciót.''
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boci_83 #13014 üzenetére
Ne csináld már, pont a rossz kormánynyak csapágy miat szitál az eleje. Nagy sebességnél elkezd imbolyogni, hol felállni akar, hol visszamenni az ívre. Az új csapágyakkal milliószor biztonságosabb lesz. A csapkodási hajlamot a talpasra kopott első gumi is kihozhatja. A talpasra kopás természetesen nem mindig annyira szembetűnő.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Boci_83
őstag
válasz Topiccsendőr #13024 üzenetére
De nekem szorult! Nem szitált, összesen talán 2x, kerózásnál is szépen felált, szitálás nélkül, és a Mátrában sem éreztem imbolygást, kóvájgást.
Én a szelephézagra nem azt mondtam amit irnak, hanem amit a szerelő (Tátrai Robi) mondott, ők Yamahásak voltak anno.[ Szerkesztve ]
**********
-
ferkoboy
aktív tag
válasz [lAyCsI] #13023 üzenetére
Vannak itt vélemények.
Ellenőrzősre ugytudom pl F3-nál 24e km-enként irja szervizkönyv. Ény Hyosungomon meg talán 8 vagy 12e-enként ir kontrollt. 15e km-nél néztük meg, még minden gyári értéken belül volt.
Öcsém F3-án is hibátlan még, pedig van benne kb 40e km.
Egy ellenőrzés nem nagy vész, csak kis mérő lapka kell hozzá, szelepfedelet lepattint, s szinte már mehet is. Szerintem egy fél óra alatt kényelmesen leellenőrizhető.Szervizkönyved keresd elő, nézd meg benne, abba hülyeségeket azért nem irkálnak.
Üdv!
Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
-
Boci_83
őstag
válasz bajnokpityu #13030 üzenetére
ilyenkor szépen minden gázállást minden fordulaton végig kell játszani.
Ezt hogy is?
**********
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #13027 üzenetére
ő pont kiengedné,hogy súlyától összeüljön.tehát csopperesitene.de majd szivesen kifaggatnálak, hogyan lőjem be a fullállitgatható CBRt. vannak elképzeléseim a témáról, de több szem több sört iszik
ennek a problénak van korrekt megoldása,ha ún kutyacsontos a központi felfüggesztése.a kutyacsont arra hivatott, hogy egy áttételt hozzon létre a központi rugóstag, és a lengővilla között.KTM nem nagyon használ ilyet,valamint az ócsósitott motorokon is szeretik lespórolni.no,a kutyacsontban van 3 nagy furat, olyan mint egy hinta, a furatok távolságával játszva összeültethető a segge,vagy kiemelhető.ebayen ezren készitenek ilyet,nem is veszélyes áron.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Boci_83 #13033 üzenetére
hát ahogy mondom
annyira azért nem okos a számitógép,van kb 5 gázálláshoz tartozó térkép.és szépen mind az 5 állásban hagyod végigpörögni a fordulatszámot.ezt én úgy végigjátszottam,hogy oda sem figyeltem,csak épp érezhető volt,hogy hirtelenebb lett újra a gázreakció.vagy csak bemagyaráztam magamnak. olyan nagy csodát ne várjeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #13031 üzenetére
amúgy,ha pont 5500nál zörög valami,mintha szét akarna esni,az nem feltétlen vezműlánc.minden motorblokknak van rezonanciafrekije,ugyanigy van a kipuffleömlőknek is.no,az én CBRemen ez 5500nál van.ha lekapod az idomokat,felteszed padra a gépet,és szépen emeled a fordulatot,5500nál mintha szét akarna esni, olyan ilyesztő,mikor eléri.
éljen a fél kiló minusz a leömlőknél..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
válasz Topiccsendőr #13024 üzenetére
Ezzel bátran szembeszállok, hogy nem igaz. Nekem már olyan beütések voltak a csapágy-futófelületen, hogy úgy viselkedett, mintha teló lett volna rajta Igaz, fékezni kurva para volt, mert bukóban hallottam, ahogy rotyog a csapágy... Most, hogy az új van benne, érdekes módon könnyebb vele kanyarodni, mert el lehet tekerni a csapágyat
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
CyB0RG
csendes tag
válasz Topiccsendőr #13027 üzenetére
Hi,
Ahogy bajnokpityu is irta, inkabb lagyitasra gondoltam, nem elofeszitesre. Igy lejjebb kerulne a sulyomtol az ules es stabilan le tudnek talpalni lampanal pl.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #13040 üzenetére
haverom fzr-jeben is beverte a csapagyat, majd kicsit kezdett lotyogni, de inkabb rahuztak szorosabb lett a kormany, de tetszoleges iven szepen rajta maradt. aztan amikor vegre kicsereltette, dobogokore felfele elsore kicsit felszegen jott, aszonta igy nem lehet motorozni
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #13026 üzenetére
koppig
viszont ehelyett a talicska helyett elkelne rá valami egyenesebb dragbar kormány-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz bajnokpityu #13032 üzenetére
jaja, 1x már csináltuk,
csavaros a cuccli, szal még lapkákkal sem kell pöcsölni-= No way back from Here =-
-
ferkoboy
aktív tag
válasz [lAyCsI] #13044 üzenetére
1,2-es Bandit? S nem lapkás, hanem állitható?
Érdekes. Motorokon ( ami kb. 6e-től többet forog) szinte mindnél lapkás.
Autóknál vannak inkább az állitható megoldások. Koánt nem annyira kihegyezett gépek.
Szelephézagállitás után mindenképp kell egy karbiszinkron.
Önmagában meg jó szelephézagok nélkül nem sok mindent ér a karbiszinkron.Tudd ki vagy, hová tartasz, s ne feledd honnan jöttél!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen