- SkyShowtime
- Hálózati / IP kamera
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Facebook és Messenger
- Aliexpress tapasztalatok
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz Daywalker #45999 üzenetére
fzr-emnel 92k-nal csereltek. nem volt halalos, de mar erosen hallatszott. ahogy persu is irta, motorfeknel hallatszik talan legerosebben. egyebkent uresben is jol hallhato, ha csak felporgeted egyszer-egyszer a motort, mert amig felporog, illetve amikor leforog mas-mas a lanc hangja. erosen nincs baratsagos ara itthon, de szerencsere nekem megjott amerikabol gyariban vicces penzert.
jah, es nyult is mar annyit a lanc h az 'automatikus' lancfeszito ne tudja fesziteni (utolso kattanason allt). -
Integra
titán
válasz Prof01 #46000 üzenetére
a teljesitmény nem számit, 10 évvel ezelőtt is tudtak simán 200le-t keréken a literes versenygépek. csak nem hozták ki utcára. csak most újra indult a háború, amit -ki hitte volna- megint a németek robbantottak ki.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz #25954560 #46004 üzenetére
valami tuti van, hogy v2-ből egyszerűen nem jön ki annyi mint s4-ből, mert különben a duki nem rinyálna minden évben hogy nagyobb lehessen a ccm. nem értek hozzá, de laikusként pusztán a reakciókat látva valszeg ebben a tekintetben az s4 többet tud.
kár hogy nem jöttél vasárnap, jó móka volt.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz yodamastah #46006 üzenetére
ez rendben van, de úgy tűnik ez nem elég az s4 puszta nyers erejével szemben. más különben nem menne az éves annual hiszti. szvsz.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #46006 üzenetére
V2-vel jobb tapadas van kigyorsitason.
miért? Pont fordítva érezném, hogy az Sor4 simább járása miatt kanyarból kifele gyorsításnál nem kap egyszerre akkora nyomatékot a gumi amitől elforoghatna.
-
yodamastah
őstag
Amig az i4 4 kicsit rant, adig V2 2 nagyot. V2nel tobb ideje visszatapadni a guminak. Kigyorsitason mindig akkor gazt huzol, hogy epp finoman menjen odebb a segge. Van egy pici elforgasa ilyenkor a guminak, ez az idealis. Az i4 hajlamosabb ilyenkor elindulni es nem visszatapadni, mert ugye 2x gyakrabban rant a lancon a motor. Az osszevissza gyujtassorrendeket is emiatt talaltak ki. Ezeknel meg nagyobb idoszeletet hagynak arra hogy visszatapadjon a gumi.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz yodamastah #46009 üzenetére
én is csak csorgó nyállal nézegetem a dukikat..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #46012 üzenetére
most mér vagy gonosz? nekem nem a 916 kéne, nem veszem el előled
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #46014 üzenetére
azok a legjobb gépek a világon, csak baromi drágák olyan mint a ferrari, nem futószalagon gyártják...akinek ilyen van, az már elért valamit
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #46017 üzenetére
ezekkel a nagyon komoly, es tenyleg szep olasz gepekkel ugy vagyok mint az anekdotabeli zsiraffal: szep, szep, de otthonra nem kene... ha mar olasz, akkor Bimota, de valoszinuleg meg arra sem lesz eselyem, hogy akar csak lassak is egyet, nem hogy birtokoljam
MOD: beteg: a turbo vasarlasa elott vagy utan?
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #45989 üzenetére
egy ismerősnek 110ekm-nél cseréltek láncot az er6-ban. meg féktárcsákat. ezen kívül azóta is csak olajat cserél.
-
yodamastah
őstag
Egedi Sanyi MV agustarol meg ducatirol [link] Sajnos ezt a vasat most az ev elejen kukara torte
-
Prof01
veterán
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #46023 üzenetére
bárcsak ott tartanék, hogy az út szélén cipőzöm a fél éves lerobbant 1198-am...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Integra #45997 üzenetére
Arra. Japánok papíron kevesebbet tudnak, mint a bmw a padon. Aztán a japánokról kiderül azért, hogy felfele csalnak, ugyanúgy mint órával.
Akkor úgy mondom, hogy utolérték őket(#45996) Djuree
Ebben egyetértünk. Bár azért a c-abst elviselném a vfrre...(#45998) alvaro
Nem tom hallod, márkaszervizes jómunkásember mondta ezt nekem. 15 éve szerel Hondákat (főleg), gondolom nem hülyeségből mondta amit mondott(#46000) Prof01
Papíron annyi Majd meglátjuk, hogy mennyi lesz padon.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
azért a német haverjaim hallgatva, nincsen akkora elájulás, főleg ha a megbízhatóság kerül szóba. igazából nem tartom mérvadónak a magyar véleményeket, mert alig fut belőle pár darab, kint meg mint a szemét, annyi van belőle, ennek megfelelően megy is a nyúzás. a motorelektronikát már km-hez kötik, minél többet mész vele, annál inkább felold a tiltásból. szerencsére ők kritikusak és nem kamuzzák el, hogy az überfasza cucc csütörtököt mond. mert rendre esnek szét a blokkok, ezért a bmw beépített egy szabályozást. a nagy 1200-es boxer gs bömbik meg elektronikával szenvednek, 700-800 eurós szervíz költségek.. jó bringák, vágy tárgyai, nálam is, csak szervízbe ne kelljen vele menni. nagy a tábora kint is, és valszeg azért is, mert van is pénz kifizetni. én viszont alapból rühellek szervízbe járni és nálam az a megbízható teknika, amivel begurulok kötelező olajcserére, meg egyéb kopó alkatrész cserére és amúgy nem látok szervízt. a bmw-nél erre nem sok esély van.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #46026 üzenetére
Az utolsó mondat az na.
Milliószor elmondtam, hogy nem érdemes belemenni ebbe. Túl bonyolult dolog. Nem egy eldöntendő kérdés, hogy igen vagy nem. Sokkal árnyaltabb ez a probléma, hogy köpködjünk gyártókra. Én imádom az olaszt, nekem szabad
Ha az ember belegondol, és egy picit is átlátja, milyen problémákat kell mérnököknek megoldaniuk, és azt a megoldást milyen kivitelezés követi alkatrészek terén, egy ETZ t is tisztelettel bámul. Sokszor eszembe jut hogy hogyafenébe jön a hétköznapi ember, hogy csak úgy lefikázzon olyan dolgokat, amiről fingja nincs.
Ez mondjuk az én bajomNem menekülsz a csendőrség elől.
-
doc
nagyúr
válasz Integra #46026 üzenetére
itt a nemet cegnel eleg sokan jarnak motorral (na jo, nem rengetegen, de 5-6 moci szokott itt allni), ebbol ketto fix BMW, a tobbiek (3-4) nagyreszt Yamahak (egy XJ6 eleg allando 'vendeg'), bar lattam mar SV650-est is, meg is lepodtem rajta
hogy mennyire megbizhatoak, nem tudom, mindenesetre nem szoktak hetekre eltunni a szervizben
azert a bombik mindket oldalra durvan kilogo boxerei nagyon utosek -
nagyúr
Na gyerekek, hazahoztam a motort, és hát ég és föld milyen most meg szerviz előtt.
Mielőtt elvittem laza volt kicsit a lánc, szar volt a kuplung, alacsony volt az alapjárat, és akármilyen finoman is váltott az ember mindig rántott egy jókorát. Na most ez teljesen eltűnt, szép kezes lett a gép, a szinkronnak köszönhetően fasza lett az alapjárat is, egyszóval most már tényleg faja. És nem is került viszonylag sokba.
4 liter olaj, levegőszűrő, olajszűrő, hűtővíz csere, injektorszinkron, láncbeállítás, kuplung beállítás, illetve mindenhol ahol csak lehetett a kopó részek kenése, munkadíjjal cakk-pakk 22800 FT volt.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #46029 üzenetére
az tuti, raadasul en meg az autosorok kozott sem mernek vele elmenni, tuti lezuznam fel tucat auto fenyezeset par pillanat alatt
kollegam mikor meglatta oket, az volt az elso reakcioja: ezzel nem is lehet rendesen bedolni, leer a foldig persze ennyire nem rossz a helyzet, ha mar annyira lapra teszi a gazdi a motort, hogy leer a henger, az mar regen rossz, de az teny hogy bukasnal durvan felszantja vele az ember az aszfaltot. kicsit draga bukogombaShkiz0
ez nagyon olcso volt, ismeros a szerelo netan? csak az olajcsere kerul majdnem ennyibe rendes olajbol...[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Hjah.
Az R1100S kapcsán néztem, némelyik szelepfedelén láttam amolyan bukás ellen szolgáló "térhálós" borítást, de ezek max kisebb elcsúszásoknál segítenek.
A legnagyobb gond az, ha az ember tényleg földhöz vágja, s gyakorlatilag a magának a motornak kell elnyelni a legnagyobb erőhatásokat, ami azért kényes dolog. Feltételezem, h egy nagyobb csúszás/ majd átdőlés után, akár ki is pottyanhat a helyéről."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
Hát ismerősnek ismerős, de nem vagyunk haveri viszonyba annyira hogy emiatt lenne olcsóbb.
Hozzájuk hordom a kocsit és most a motort is. Nekik (mert 2 testvérről van szó, plusz a faterjuk is besegít) is van moci, szóval értenek hozzá.Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
villanymotor bazmeg'
egyre jobban nézem ezeket a videókat, egyre inkább hatalmasodik az érzés bennem, hogy kell egy 250es, vagy egy 400as (megint). Kiba..ottul hiányzik a sor4es visítás amit ezek produkálnak[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
Daywalker
addikt
Ehh, most jött meg a teljesítmény adóról a határozat
19425 lenne egész évre, de a kivonás miatt csak 14568 Ft. Határozottan megéri kivonatni, hiszen legalább egy negyedév kötelező és további kb. 5000 forint megspórolható vele, mínusz a kivonatásért perkált összeg.
Úgy vagyok vele, hogy ha nem kell, akkor nem gazdagítom sem az államot, sem pedig a biztosítókat."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TayRol #46043 üzenetére
Menni fog, no para. Múltkor én is telefonáltam, hogy mi van már, de azt mondták, hogy nem kell aggódni, csak akkor van baj, ha egész évben nem fizetsz Szóval majd ráérsz később reklamálni
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
Nálam múltkor a motor átnézés, karbi alapos szétszedés és tisztítás, szívató beragadt rúdjának cseréje, belerozsdásodott gyertyák kiszedése és cseréje újakra, karbiszinkron, szelephézag, olajcsere (olajat és szűrőt én vittem), láncfeszítés, mozgó alkatrészek kenése 26100 volt Proptechnél Esztergomban, fél napot dolgoztunk vele (kb 8:30-9-től 13-13:30-ig). Tehát csak a jó szervizt kell megtalálni
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Aktív témák
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Végre megjelenési dátumot kapott az xDefiant
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- Triangle Heliade Es hangfalpár
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest